Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Passat 1.9TDI  2001

Releul de bujii cum pot verifica? Si senzorul de temperatura cum dau seama ca e buna sau nu? Oricum problema facea si cand era mai cald afara :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cineva care are vcds. In blocurile de masura ai valorile ptr temp-cluster si motor. La fel ptr bujii-vezi daca comanda sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul nu se defecteaza. Bujiile, da.

Daca oring-urile sunt noi, ori pompa tandem are o uzura interna la supape (nu conteaza ca nu curge), ori intr-adevar ai uzuri mari in chiulasa.

Cati km reali crezi ca are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Am verificat,partea de buji/rele nu este problema, o sa incerc astazi pun alta pompa tandem, 265000km reali, de altfel masina trage de ma baga in scaun, doar cu prima pornire am mereu problema, fie iarna fie vara...si inca ce am observat de parca intarzie la accelerare ex:(dau talpa si urca greu viteza, iar dupa 2sec aprx. Ma baga in scaun) am observat ca trebuie sa tin peste 2300rpm ca sa traga dintr-o data. Oaere are legatura cu pornirea grea? Sau ventilul egr poate face asemenea probleme chiar daca a fost pusa de nou?  

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura. Probabil e obosita valva N75 si se misca mai greu.

Mai cunosc un caz ca al tau cu pornirea grea. S-au schimbat pana acum:

- pompa tandem noua

- filtru original cu T-ul de retur nou

- urmeaza oring-uri originale. 

Daca problema nu se va rezolva, raman uzurile din chiulasa ori pompa din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercați o chestie. Anulati egr si monitorizati dupa pornirea. La un passat 1.9 tdi pornea urat sau nu pornea la rece. Ce am observat e ca la bs 003, pana urca la 1400 ture intrerupea si erau valori foarte mari in log. Dupa anularea EGR au disparut toate aceastea. Probabil N18 este defect.

 

Am zis ceva amuzant ?

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Eu am verificat si pompa din rezervor, baga motorina, am schimbat astazi pompa tandem pe una Bosch de pe un golf5, funcioneaza bine, acuma sa vad maine dimineata cu pornirea... Si am pus ventilul EGR originalul inapoi, probabil o sa mai schimb si valva N75, revin maine cu rezultatul.. Oricum parca simt ca nu am rezolvat nimica :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Am revenit cu rezultatul, mi se pare ca porneste si mai greu, poate si din cauza temperaturi ieri a fost -4 astazi -7.5, oricum nu am facut nimica... Am vazut ca pe tur de la pompa tandem  e o supapa de sens, stiti ceva despre acel supapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e o supapa de sens si aia. Poti incerca sa o schimbi, dar nu cred ca e rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Sincer nu stiu ce sa mai fac, am bagat multi bani si tot nu s-a rezolvat nimica, chiar si locasul de la injectoare tot nu poate fi asa uzata, am schimbat si la alte masini oringurile si masina pornea la ,,sfert,,... Si la service am dus sa-mi schimbe ca am spus poate nu am facut eu bine... Si problema tot a ramas, si mi se pare inca treaba ciudata ca dupa ce porneste iese fum si intre timp ce incerc sa pornesc iese ca la tractor cand nu se aprinde motorina... Tachetii poate sa fie de vina? Ca a fost schimbate si acelea, si garnitura de chiulasa a fost schimbata(garnitura s-a schimbat doar asa... Nu era necesar, a fost o greseala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e din tacheti.

E normal sa ai norul ala de fum dupa o pornire problematica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La -7gr.C injectia porneste din momentul in care incepe sa se invarta motorul, probabil cu ceva peste 33mg/stroke (mult), iar fumul inseamna motorina injectata nearsa.

Stim ca un motor PD fara probleme, cu compresia buna, porneste fara bujii si la -15gr. C (mai ezitant, dar porneste).

 

Avand in vedere aceste aspecte, cred ca nu este o problema de alimentare cu combustibil, ci o problema cu lipsa compresie, fie de la O-ring-uri/locas injectoare, fie de la uzura pistoane sau supape/scaune supape.

Plecam de la premisa ca distributia nu este sarita de la punct si ca avansul este cum trebuie.

Ti-as recomanda sa masori compresia pe fiecare cilindru.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Cum pot verifica compresia?  Si cum pot vedea daca la oringuri pierde? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La service, se scot bujiile cu incandescenta si se masoara compresia pe fiecare cilindru (se taie si alimentarea cu combustibil si se da la cheie), stiu ei ce sa faca...de obicei.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar pentru verificarea oringurilor citeşte acest topic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abdula Varol Luis

Nici eu nu i-am dat de cap. Am schimbat pana acum EGR, ca era anulat, pompa tandem, oringurile cica au un an. Un prieten, care are aceeasi problema, cred ca e cel de care vorbeste Cosmin, a schimbat si el cam acelasi lucru. In schimb el a observat ca dupa ce sta masina ramane fara motorina in filtru. La motor AVB e simplu sa verifici, pentru ca ai gaura de vizitare. Probabil este pompa din rezervor. Acum intrebarea e urmatoarea: e ok pun o vlava unisens pe tur, exact unde iese furtunul din rezervor, care duce la filtru?

 

LE: pe calculator imi da eroare de senzor extern de temperatura. Poate sa influenteze? Sincer am cam obosit sa schimb tot la ea.

Modificat de Abdula Varol Luis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Problema asta ma face sa vand masina la ce pret pot, m-am saturat, sincer am schimbat pana acuma de 3ori oringurile odata pompa tandem, si dupa aia am pus pompa originala inapoi cu garnituri noi, sa nu mai vorbesc de celalalte piese, si acuma in plus nu mai trage numai de la 3000rpm in sus, inainte sa schimb pompa si sa pun celalalt inapoi tragea de la 2200rpm in sus. ? o sa mai verific dupa schema trimisa de mai sus pompa si oringurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Am curatat n75ul si nu s-a schimbat nimica, m-am gandit sa scot mufa de la debimetru, si actionarea pedalei de acceleratie si-a revenit, adica actioneaza mai repede nu asa lent ca si cu mufa bagata, doar ca lucreaza dupa standarde cu mufa scoasa(adica vreu sa spun ca nu ma baga in scaun, doar trage continu, normal) maine dimineata o sa incerc sa scot mufa iarasi si sa pornesc asa sa vad ce se intampla, poate ia din prima :)) ,,vise,, :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura au aparut probleme la pornire si anume:

- pornire foarte grea la a-6,7- a cheie noroc ca am baterie noua;

- filtrul de motorina se golea dupa 12 ore;

- dupa pornire motorul tremura iar consumul la ralanti foarte mare sau daca aveam consumatori porniti motorul s-a oprit;

- in sarcina motorul se oprea;

Citind acest topic am concluzionat ca pompa tandem ar fi cauza, am schimbat pompa  constatind ca era cam obosita. In continuare am constatat golirea filtrului de motorina. Pentru a fi mai sigur am schimbat filtrul cu unul original si am schimbat si T-ul din filtru tot cu unul original si am mai schimbat colierele de la conductele de alimentare care vin pe filtrul de motorina. In continuare am observat golirea filtrului si pornirea foarte grea. Am suspectat pompa din rezervor dat fiind faptul ca filtrul de motorina ramine gol dupa 12 ore. La sfatul lui Cosmin am schimbat oringurile de la injectoare cu oringuri originale.Dupa 48 ore am dat la cheie si surpriza masina a pornit la sfert In concluzie cred ca primul lucru care trebuie facut este schimbarea oringurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Am tot vazut ca scrieti ca ati facut schimb cu oringuri originale, la care va referiti mai exact si de la ce producator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oring-urile de la injectoare.

Original inseamna original. Nu ne intereseaza producatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abdula Varol Luis

Ia oringurile de la Porsche. Am inteles ca ai recucere de 20%, masina fiind mai veche. Sunt cam 150 de lei setul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarbatori Fericite .

 

Cred ca am o problema la un injector . Trepideaza putin la relantii. Cateodata , cand calc ambreajul sa schimb treapta de viteza scade relantiul pana aproape moare motorul , rar se intampla sa se opreasca masina in mers (doar cand calc ambreajul sa schimb treapta de viteza). La rece toate injectoarele au valori normale , dupa ce apa ajunge pe la 60 de grade injectorul 3 incepe sa sara din parametrii , cand apa ajunge la 90 de grade injectorul 3 are deja valoarea 2.99.  Am schimbat Oring urile , am facut reglaje de N ori fara succes. 

Am observat ca toate injectoarele au o uzura pe partea dreapta , ceva normal pentru motoarele astea datorita prinderii intr un singur surub.  Poate fi aceasi uzura si pe chiulasa si sa scape presiune pe acolo ? Nu am motorina in ulei. Nu creste nivelul de ulei.

Pornirea e foarte buna indiferent de vremea de afara.

 Ce imi recomandati sa fac ? Sa schimb injectorul ? Sau sa incerc o curatare a sistemului de injectie cu vreo solutie din comert? 

 

 

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Passat 1.9TDI 2001
In primul rand, va urez Craciun fericit si sarbatori fericite!
La tine problema sta in felul urmator: ai schimbat oringuri, pompa, etc.
Daca masina se dezamorseaza? Fa-i alimentarea dintr-o sticla, pusa deasupra capacului la baterie, lasand-o cu capota deschisa. In cearca a doua zi, vezi ce si cum.
Daca tot porneste greu, adica la fel, refaci conexiunile din rezervor, urmand ca a doua zi sa pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa. Vezi ce si cum.
Daca face la fel, verifici ce ti-a scris Lupo. 
Daca tot porneste greu, cu toate verificarile posibile, eu zic ca e din motor, supape care nu mai inchid bine, uzura segmentilor, etc.

Detin aceeasi motorizare ca tine, eu am scapat cu oringurile la injectoare   (Bosch am pus) si reglajul la 180 grade pentru un consum de 0.4l/h cu motorul cald si avansul pe 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!