Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

@rkoste32 Atunci nu poti sa ceri ajutor pe forum atat timp cat nu stii ce s-a schimbat exact la masina, ce piese, ce coduri, inclusiv la tacheti, daca a pus suruburi noi, daca le-a strans la cuplu, daca injectoarele le-a reglat, daca a schimbat O-ring-uri si toate garniturile, daca injectoarele le-a pus in aceeasi ordine, ce cod are axa cu came, daca distributia a pus-o cu cale sau la semn, etc, etc....

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea are treaba axa cu came cu pornitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe video pare dezamorsata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, 42miticutza said:

Pe video pare dezamorsata.

la lucrul asta m-am gandit si eu..ma gandesc sa nu fi deranjat vreo ceva pe la pompa tandem sau pe undeva..pot sa verific in vreun fel daca baga motorina din prima sau dureaza putin pana trage din rezervor?

20 hours ago, Dolfin said:

@rkoste32 Atunci nu poti sa ceri ajutor pe forum atat timp cat nu stii ce s-a schimbat exact la masina, ce piese, ce coduri, inclusiv la tacheti, daca a pus suruburi noi, daca le-a strans la cuplu, daca injectoarele le-a reglat, daca a schimbat O-ring-uri si toate garniturile, daca injectoarele le-a pus in aceeasi ordine, ce cod are axa cu came, daca distributia a pus-o cu cale sau la semn, etc, etc....

omul mi-a dat piesele si o parte din ambalajele in care au venit, nu stiu exact daca il am si pe cel de la ax o sa verific vineri cand ajung acasa..stiu ca sunt multe dar am intrebat sa stiu ce as putea sa verific poate e ceva minor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, rkoste32 said:

..pot sa verific in vreun fel daca baga motorina din prima sau dureaza putin ...

Este o procedura, dar ai nevoie de scule speciale si de ceva indemanare.

verificare etanseitate.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu dispun de asa ceva, de exemplu daca inainte de pornire as pune de cateva ori contactul nu ar impinge motorina din rezervor si as ajuta in vreun fel?sa vad macar de unde e problema

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ajuta punerea contactului. Presiunea se pierde intre pompa tandem si injectoare, si nu pana la tandem. Un fenomen care confirma ar fi daca ar creste nivelul in baie, care nu este obligatoriu . In rest numai la un mecanic dotat cu de toate poti rezolva.

daca raspunzi postului anterior nu mai da quote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare din nou

Astăzi am observat ca atunci cand pun contactul nu se mai aude acel sunet de pompa din portbagaj..inainte se auzea mereu..oare asta sa fie cauza problema cu  pornirea grea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am si eu o problema care se manifesta complet aleatoriu la masina. Tin sa mentionez ca vara nu am avut probleme cu chestia asta (sau daca am avut, am avut destul de rar incat efectiv nu-mi amintesc), insa acum ca au venit temperaturiile mai joase se manifesta tot mai des. Problema este urmatoarea: este complet aleatoriu. Ca am lasat masina 2 zile in fata casei sau ca efectiv am oprit-o 5 minute, ori apare, ori n-apare. Deci, dau cheie sa pornesc si... nu vrea. Urca la 200 turatii si invarte, dupaia POATE urca la 400 si parca prinde tupeu (imaginati-va ca zgomot o locomotiva diesel care prinde viteza) si dupaia isi da drumu si porneste. De acolo merge...

Pompa de motorina (aia din portbagaj; pompa tandem nu a fost schimbata) am schimbat-o acum nici un an, deci nu vad sa fie aia problema (mai ales ca si dupa ce-am schimbat-o, la scurt timp, problema inca aparea); la relanti turatiile sunt instabile majoritatea timpului cand motorul este rece (cand ajunge la 90 de grade si esti la relanti poti sa si simti/auzi cand isi da drumu si merge perfect dintr-o data - instabilitatea asta nu e constanta, para si ea sa fie aleatorie, dar e acolo). Acum, eu tot presupun ca sunt bujiile, insa mi s-a spus la service ca bujiile actioneaza doar pentru cateva minute dupa pornire (3-4minute - pe cand problema la mine poate persista mai mult de atat) si ca odata ce motorul este cald ele nu ar trebui sa intervina deloc la pornire.

Ceva sugestii/ideei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un tester pe ea  si vezi ce eruari  ai  si ce valori au injectoarela  cauze pot fi mai multe  doua dintre ele  patite de mine  contact imperfect  la mufe  injector  apoi injectod defect

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua . Am un passat b5.5 motor AVB 101 CP din 2005 si am o problema cu el . Daca il las parcat cateva ore nu mai porneate la prima cheie , dar nu intotdeauna , cateodata porneste la sfert chiar daca a stat mult timp. . Dupa simptome as zice ca e pompa tandem devina . Am pus testerul pe ea si am gasit 2 errori pe modulul Engine , senzor temp apa defect si senzor temp combustibil . Am schimbat senzorii , am sters erorile dar aceasi problema cu pornitul. Atasez 2 poze din vag cu valorile injectoarelor la relantii si  valorile injectoarelor cu motorul putin turat .

La unul din injectoare am valoarea 2.99 dar nu sta doar pe acel injector . Ba e la inj 4 ba la inj 1 ba la inj 3. Care sa fie problema?

 

pf_1541856820.jpg

pf_1541856605.jpg

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data inlocuieste oringurile la injectoare. De acolo problema cu pornirea. Posibil valoarea de pe injectorul 3 sa isi revina dupa inlocuire oringuri. daca nu, injectorul 3 are problem si trebuie inlocuit. Dar daca valoarea mare se muta si la injectorul 4, atunci problema este de la oringuri.

Modificat de dinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si grija la reglaj dupa montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un reglaj al injectoarelor fara sa schimb oringurile . Azi a pornit la prima cheie chiar daca sunt -2 grade afara . Si valoarea mare sta pe inj 3 acum , nu mai sare la toate injectoarele . O sa schimb oringurile luni si o sa vad daca scap de valoarea mare . Sper sa nu trebuiasca sa schimb injectorul.

Multumesc pentru raspunsuri. Astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Abdula Varol Luis

Va salut. Daca are cineva timp sa ma ajute am nevoie de cateva sfaturi ca sa rezolv problema cu pornirea la un Passat.

Masina este din 2000, 1,9 TDI, 85 kw, motor ATJ. Modelul cred ca este 3B2.

Daca nu las masina cu botul in jos porneste foarte greu, sau mai nou deloc si raman fara baterie. Daca ii dau curent o ia cu greu, tremura toata si scoate un fum alb innecacios.

Masina a fost in familie, am luat-o eu de curand si am observat ca avea furtunul epurator taiat si din pacate s-a mers ceva cu ea asa. Am schimbat furtunul, egr si intercooler cu piese noi si acum vreau sa-i rezolv problema cu pornitul.

Daca ati avut rabdare sa cititi pana aici am urmatoarea rugaminte: inainte sa-i schimb pompa tandem puteti sa-mi spuneti alte posibile cauze, sa fac o lista pentru a fi verificate?

Multumesc anticipat.

 

LE: mentionez ca are aceasta problema de vreo 2 ani. Am vazut ca i s-a pus si o valva de sens pe furtun.

 

Modificat de Abdula Varol Luis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/20/2018 at 9:15 PM, Abdula Varol Luis said:

Va salut. Daca are cineva timp sa ma ajute am nevoie de cateva sfaturi ca sa rezolv problema cu pornirea la un Passat.

Masina este din 2000, 1,9 TDI, 85 kw, motor ATJ. Modelul cred ca este 3B2.

Daca nu las masina cu botul in jos porneste foarte greu, sau mai nou deloc si raman fara baterie. Daca ii dau curent o ia cu greu, tremura toata si scoate un fum alb innecacios.

Masina a fost in familie, am luat-o eu de curand si am observat ca avea furtunul epurator taiat si din pacate s-a mers ceva cu ea asa. Am schimbat furtunul, egr si intercooler cu piese noi si acum vreau sa-i rezolv problema cu pornitul.

Daca ati avut rabdare sa cititi pana aici am urmatoarea rugaminte: inainte sa-i schimb pompa tandem puteti sa-mi spuneti alte posibile cauze, sa fac o lista pentru a fi verificate?

Multumesc anticipat.

 

LE: mentionez ca are aceasta problema de vreo 2 ani. Am vazut ca i s-a pus si o valva de sens pe furtun.

 

Salut  cauze ar fi mai multe  si anume supapa unisens de pe turul alimentari cu motorina  ,supapa teu de pe filtru de motorina  de obicei prinde aer pe acolo .pompa din rezervor  daca ai ,unele modele nu au sau oringurile de la injectoare  sau   furtunele de alimentare  de la filtru pana la  poma crapate (coapte )toate aceste probleme duc la desamorsarea instalatiei de  alimentare

On 11/20/2018 at 9:15 PM, Abdula Varol Luis said:

.

 

Se dezamorseaza motorul = motorina se scurge in rezervor datorita faptului ca exista neetanseitati la diferite componente. 

Ce ar fi de verificat:

- Supapa unisens de dupa filtru, 

- Furtunuri

- Garnituri pompa Tandem

- Pompa Tandem

-Garnituri/ Oring-uri injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ( vivogalati ) Un amic a avut aceiasi problema . Pe langa carcasa de la filtru aer trec conductele de motorina tur si retur , una din ele era roasa si avea o gaurica cat varful la ac , atingea carcasa de la filtru in ea.

Sau cu 2 furtune transparete sa poti vedea pe care pe care trage aer faci o adaptare la filtru de motorina la furtunul de tur si retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem. Daca vrei sa tii masina, o schimbi. Daca nu, o lasi cu botul in jos in continuare pana n-o sa mai porneasca deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au fost Oring-urile.

Valorile injectorelor atat la rece cat si la cald sunt apropiate de 0.00.

La sugestia lui Cosmin am schimbat Oring-urile. Multumesc Cosmin ;)

Pornire La Rece - YouTube Video!

 

 

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abdula Varol Luis

Multumesc pentru raspunsuri. Am comandat pompa si azi, maine sper sa o schimb. O sa rog mecanicul sa verifice bine furtunurile si conductele din sistem. Daca nu rezolv problema ii schimb si oringurile, dar am inteles can aici trebuie sa-si bage nasul cineva care sa le regleze perfect. Va mai bazai daca nu-i dau de cap :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abdula Varol Luis

Multumesc pentru raspunsuri. Am comandat pompa si azi, maine sper sa o schimb. O sa rog mecanicul sa verifice bine furtunurile si conductele din sistem. Daca nu rezolv problema ii schimb si oringurile, dar am inteles can aici trebuie sa-si bage nasul cineva care sa le regleze perfect. Va mai bazai daca nu-i dau de cap :)

LE: am schimbat pompa tadem si azi dimineata a pornit tot greu, acelasi fum alb innecacios si tremurat. Si acum cand ajunte la 90 de grade la relanti se smuceste si tremura toata. Stiti pe cineva in Bucuresti care stie sa citeasca bine si are program VAG-COM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi in aria de prestari servicii, sunt cativa colegi priceputi, cu interfata originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Passat 1.9TDI  2001

Buna seara, am si eu o problema mare, masina dimineata pornea foarte greu, mi-a schimbat baietii din service oringurile de la injectoare insa nu s-a rezolvat nimica... Cand am spus catre mecanic ca am dat banii degeaba pe piese si manopera, imi spune mie: asta-i viata... Pai daca un mecanic asa vorbeste atuncea unde sa mai duc masina? Dupa schimbare nici cheie dinamometrica nici subler nu folosea, am intrebat de ce nu foloseste, zice ca nu e nevoie. Infine. Acuma intrebarea e ce ma sfatuiti sa fac? Bujiile sunt bune, pompa tandem nu se vede sa curga sau ceva. Oricum eu asa am observat ca dupa schimbul de oringuri porneste si mai greu, la vcds injectoarele sunt in valori. Credeti ca ar trebuii bucsat locasul de PD? Se poate si fara sa fie demontata chiulasa? Am citit aicea pe forum dar nu am gasit exact ce caut. 

Multumesc anticipant! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temp. si releul de bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!