Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

trebuia sa verifici valorile senzorului, la rece. Altfel, schimba senzorul, pune numai OE sau Hella.

daca tot asa o sa porneasca, intai schimba oringurile la injectoare si verifica uzura chiuloasei la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Florin. O sa incerc prima data sa vad exact ce spune diagnoza. Personal nu aveam asteptari in vreun fel, dar masina a pornit instant fara senzor si a mers rotund - ce ma face sa cred ca nu sunt probleme pe traseu - ori pompa din rezervor, ori pompa tandem. 

Revin cu informatii.

Modificat de ikks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altul.... numai OE sau Hella

Normal ca ai probleme la pornire, cand ai acea valoare

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin Raileanu

Revin si eu cu o problema cu bora  mea, ce mi-a mancat zilele in ultima luna!

Dupa un drum de Buzau Bucuresti, am oprit in peco sa alimentez, dupa ce am alimentat hop surpriza, n-a mai pornit!

Am lasat-o acolo timp de o ora, pt ca aveam o urgenta, m-am intors, i-am dat o cheie si a pornit foarte greu, si de atunci imi face in felul asta! la vreo 2 porniri a fost nevoie sa astept undeva la 40-60 minute. Cu VCDS-ul nu mi-a aparut nicio eroare!

Mentionez ca am o usoara fluctuatie a turatiei, e posibil sa fie Senzorul de Temperatura? sau sa fie probleme cu pornirea la cald?

Dupa pornire masian trage relativ normal nu am simtit diferente de putere!

Motor 1.9 tdi AJM

 

 

 

Modificat de catalin Raileanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si o diagnoza ai facut ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin Raileanu

Motorina a fost alimentarea, sigur! O sa schimb maine filtrul! Cert e ca am mers mult pe bec pana am alimentat, e posibil si asta sa fi tras ceva pamant;)

 

Modificat de catalin Raileanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/04/2017 at 8:25 AM, F l o r i n said:

altul.... numai OE sau Hella

Normal ca ai probleme la pornire, cand ai acea valoare

Am schimbat azi senzorul. Am luat Hella (105 lei). A venit cu oring si clips. Cu ocazia asta am schimbat si antigelul, am spalat vasul de expansiune.

Cu putin efort montez totul inapoi, pun diagnoza fara sa pornesc si surpriza.... valoarea citita era din nou in jur de 80 de grade. Stau, ma gandesc, analizez. Dupa cateva secunde mi-am dat seama. Montasem inapoi tot senzorul vechi :biggrin:. Ca-n filmele cu prosti.

Am desfacut repede inapoi, in 5 minute era senzorul nou montat. Pus diagnoza si deja valoarea corespundea cu realitatea, in jur de 20 de grade. Am dat cheie si a pornit sfert. Asadar, suntem inapoi in grafic, si cu banuti in buzunar, pentru ca un mecanic era ferm convins ca-s injectoarele la furat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Marinache Alexandru

Salutare baieti , sunt mai nou pe aici dar am tot citit despre probleme pe care le aveti cu pornire la rece la passat-urile voastre.

Am si eu cam aceeasi problema si a aparut dupa ce i-a fost segmentat motoru , schimbat axa cu came , tachetii hidraulici , segmenti pistoane , cuzineti biela , arbore cotit , axa cu came , tubina , oring-uri injectoare si mai nou pompa de vacuum.

Problema apare la mine de la temperaturi sub +5 grade , si se manifesta in felul urmator :

- masina perneste din prima dar turatia este undeva la 600 rpm si ramane acolo timp de 10 secunde apoi urca la 1100 si sta acolo pana se regleaza relatiul , si mai scoate si un fum alb.

E ca si cum ceva ii interzice sa se tureze corespunzator cu temperatura de afara , si deja ma exaspereaza. 

Modificat de Marinache Alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut?? Verifica injectoare/unghi avans in prima faza!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marinache Alexandru

Injectoarele sunt verificare sunt in parametri normali , iar reglajul avansului a fost facut si tot persista acesta problema,

Masina porneste rotund , doar ca porneste subturata si apoi se regleaza mai tarziu , dupa ce se incalzeste.

Tot mecanicul care mi-a refacut motorul sustine ca este posibil sa fie de la chiulasa in sine , ca ar avea niste supape in interiorul ei si ca de acolo e posibil sa fie problema , dar dupa spusele lui nu prea era sigur si nu ma indur sa arunc o groaza de bani pe ceva ce nu e sigur defect.

Modificat de Marinache Alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificate cum?? Cat e valoarea avansului/cantitatii injectate??

Trebuie vazut macar cu un vdcs grupul 013(injectoare)dimineata la prima pornire ce valori ai.

Ce supape sa aiba chiulasa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pornire.....:biggrin:... nu, nu are.

Trebuie verificat bine inainte, asa cum ti-a recomandat si Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor. Am un VW Polo 9N din 2004, motor 1.9 TDI, cod motor BLT. La pornire (si mai ales la rece) imi invarte slab, ca si cum ar fi bateria slaba. Cand am cumparat masina  in urma cu un an si ceva avea o baterie de 45 de amperi, si bineinteles ca am dat vina pe ea, gandindu-ma ca e prea mica pt acest motor avand in vedere ca si la cald imi pornea greu ca si cum bateria ar avea curent putin. Dupa am cumparat o baterie Bosch de 74 de amperi din magazin si aproape ca nu era nici o diferenta la pornire. Pe urma le-am luat pe rand: releu de incarcare de pe alternator, tot la fel, pe urma am cumparat un alternator nou, nici-o diferenta, dupa am schimbat toate cele 4 bujii incadescente, tot la fel... am masurat incarcarea: imi baga 14.3 volti la relantiu si la rece bateria inainte de pornire are 12.6 V, si la pornire la o temperatura de 0 s-au -1 un grad invarte foarte slab de imi da impresia ca isi da duhul...Are cineva vreo idee care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul în ce stare este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica legatura la masa a bateriei. Ar fi bine sa demontezi cablul  de la borna minus a bateriei, sa cureti papucii si locul unde se prinde de motor.  La fel si cablul de la borna plus. Din cauza oxidarii in timp a partilor de contact in perioadele reci curentul nu mai trece normal. Tensiunea de 14,3v in functionare este buna. Daca nu invarte normal dupa ce ai curatat cablurile singura problema este electromotorul la care problema ar fi bobina sau carbunii. Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari.
Am si eu o problema cu un Passat B5 din 2003, 1.9 TDI. De cateva luni incoace, am observat ca motorul mai are tendinta sa dea rateuri (trepideaza motorul asa brusc, dar isi revine) cand sta la relantiu, nu conteaza daca e cald sau rece. Acum cateva saptamani dupa ce a stat masina neatinsa in fata casei cateva zile, am pornit-o si am lasat-o pornita la relantiu 15-20 minute. Am revenit sa curat zapada de pe masina si am observat ca motorul merge ciudat. Zgomot ciudat si trepida putin (parca se chinuia sa mearga). Am vrut sa ma urc in ea si sa-l turez putin insa a murit. Dupa cateva incercari bune (ceea ce e extrem de rar) am reusit sa-l pornesc si am inceput sa-l turez, insa a murit iara.
Am zis ca asta e, duc masina la service. Doua zile mai tarziu am chemat slepul sa o ia. In alea 2 zile am mai incercat sa o pornesc, fara reusita. Culmea, aia cu slepul au pornit-o din a 3-a incercare si au dus-o la service, unde a stat peste o saptamana, ei incercand sa recreeze problema. Acolo, masina a mers bine 2 zile. A treia zi au pornit-o, au lasat-o la relantiu si a murit, insa a pornit dupa iara. A mai stat cateva zile dupa si a mers perfect. N-a mai murit motorul, nimic. Bun, am luat-o acasa.
A mers bine vreo 2 saptamani, in care de 2 ori a pornit mai greu. Prima data a fost un drum scurt si fara probleme. A doua oara a fost acum cateva ore, iara dupa ce-a stat in fata casei neatinsa 2 zile. Am plecat cu ea dupa ce a pornit putin mai greut, dar la prima cheie, si am mers cativa kilometri inainte ca motorul sa moara in mers. Am tras pe dreapta, si am incercat sa-l pornesc. Am reusit dupa vreo 3-4 incercari si masina a mers bine dupa.
Aveti vreo idee ce ar putea sa fie? Mi s-a spus la service ca POATE e pompa de alimentare de la rezervor, insa nici ei nu erau tocmai siguri de aia (au spus ca e presiunea pe furtunu care duce de la pompa din spate la cea din fata este foarte mare, insa eu din cate stiam aia e normal). Cei de la service au spus ca nu le apare nici o eroare inafara de 1 (care este mai veche si stiau ei despre ce este vorba deoarece de cand am masina tot la ei am fost - deci nu are legatura cu problema asta). Am auzit ca poate sa fie de la ceva releu? Un prieten a avut aceeasi problema, si la el aia a fost. Releu, fiind electronic, ar trebui sa apara ceva eroare, nu?
Ah da, ca alternativa, acum 2 ani am patit sa-mi sara injectorul. Am dus-o la service, unde au curatat injectorul si l-au pus inapoi si a mers totul perfect de atunci. Oare sa fie un injector problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am auzit sa sara injector la PD.... Releul are legatura cu pornirea doar cand nu porneste... dar cand porneste si se ineaca... nu e problema de la el. 

verificare oringuri injectoare, relgaje si pompa tandem

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu pornirea . Motorul este AVF 1.9  131cp. Luna trecuta a inceput sa faca probleme dimineata  la pornire. In fiecare dimineata,  masina pornea foarte greu, dupa 30..40 secunde de tinut la automat. Primele 2 secunde da sa porneasca, iar dupa moare si merge in gol ca si cum nu se alimenteaza cu motorina. Dupa aproximativ 30 secunde incepe sa dea semne de pornire...incepe sa tremure din ce in ce mai des pana porneste. Acum o saptamana cand a dat frigul si temperaturile au fost in jur de - 2..3 grade noaptea, masina a pornit fara probleme dimineata. De cateva zile de cand s-a incalzit, iar face aceleasi probleme. Acum 2 saptamani la fel a facut cand am fost la munte. Acolo pornea perfect, iar cand am ajuns acasa, pornea greu. 

Valorile injectoarelor au fost masurate de un prieten si a spus ca sunt ok, doar un injector se apropie de valoarea 1. Garnitura la pompa tandem a fost schimbata. Filtrele au fost schimbate recent. Bujiile nu le-am verificat, dar dupa parerea mea sunt ok din moment ce la minus cateva grade porneste la sfert, iar cand e mai cald face probleme. 

Daca stie cineva ce pot sa mai verific, astept pareri. Am fost la primul mecanic si a spus ca e de la filtrul de motorina si l-am schimbat, al doilea a spus ca e de la electromotor. 

Daca cineva de pe forum cunoaste un service sau un mecanic bun in Constanta, il rog sa-mi spuna.

Modificat de g0spel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si crezi ca sfaturile lui Andrei nu ti se aplica si tie?

Si inca un aspect: sunt curios cati din cei cu probleme de pornire iarna, folosesc motorina aditivata. Nici cel mai bun motor nu porneste perfect iarna cu o motorina normala (cum alimenteaza 80% din proprietari).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Problema s-a rezolvat dupa ce am fost la 3 mecanici. Primul a spus ca este de la baterie si de la nu stiu ce senzor de turatie si ma punea sa-l schimb.

Al 2-lea ca e pompa tandem si ma punea sa cumpar una.

Al 3-lea mi-a spus sa merg sa cumpar 4 seturi de oringuri bosch pentru injectoare care au fost 160 lei si a doua zi le-a schimbat. Acum porneste ok indiferent de temperatura, dar am o intrebare. Am vazut pe aici o schema cu reglajul injectoarelor. Daca schimbi oringurile, este nevoie sa fie facut si acel reglaj?

 

Eu cumpar doar motorina aditivata + aditiv in motorina, indiferent de anotimp. Cumpar la bidoane mari de peste 1 litru si imi ajunge ceva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai schimbat ordinea injectoarelor, reglajul anterior se pastreaza. Prespunand ca inainte au fost reglate bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu pornirea grea dimineata indiferent de temperatura de afara o am si eu. Am schimbat senzor G 62,curatat EGR,demontat si reparat ,alternator, electromotor,schimbat oringuri la injectoare,reglat avans in diferite pozitii si tot degeaba,masina nu vrea sa porneasca bine la prima pornire dimineata ,adica invarte cam 10-15 secunde si parca bateria nu are putere desi este noua si are 85 Ah,dupa prima pornire toata ziua se comporta perfect adica porneste la sfert.Iata si un scan cu VCDS ieri.Mie mi se pare cam mare cantitatea injectata la pornire in grup 005. Ce parere aveti? Am incercat si cu avansul la 0.0 dar crestea consumul la ralanti la 1.4.Va multumesc pentru atentie si daca se poate ceva pareri sau sfaturi de unde ar putea fi.

             Adresa 01: Motor  (038 906 019 KE)

20:59:36 Grup 015: ConsumCarburant
  819 /min  TuraþieMotor (G28)
  7.7 mg/cursa  CantInjecþie
  0.80 l/h  Carburant- consum
  0.0 mg/cursa  Injecþie- dorinþãCantitate

20:59:36 Grup 001: Cantitãþi
  819 /min  TuraþieMotor (G28)
  7.7 mg/cursa  CantInjecþie
  6.6*KW  Injecþie
  36.9*C  Antigel- Temp. (G62)

20:59:36 Grup 005: Condiþii  pornire
  819 /min  TuraþieMotor (G28)
  23.1 mg/cursa  CantitatePornire
  1.0  Start- sincronizare
  36.9*C  Antigel- Temp. (G62)

19:05:59 Grup 004: ÎnceputInj.
  819 /min  TuraþieMotor (G28)
  -0.0 *DPMS  ÎnceputInj.
  7.1*KW  Injecþie
  4.4*KW  Sincron- unghi

19:05:59 Grup 005: Condiþii  pornire
  840 /min  TuraþieMotor (G28)
  20.6 mg/cursa  CantitatePornire
  1.0  Start- sincronizare
  72.0*C  Antigel- Temp. (G62)

Scuze. Iata si corectia pe injectoare 

Joi,01,Martie,2018,19:07:26:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103


rulaj: azii   Numar foaie de lucru:


                Adresa 01: Motor  (038 906 019 KE)

19:07:13 Grup 011: ReglajPresTurbo (LDR)
  819 /min  TuraþieMotor (G28)
  1068.0  PresiuneTurbo (Prescris)
  1032.0  PresiuneTurbo (mãsurat)
  19.9 %  Ventil cmd.(N75) ReglajPres.

19:07:13 Grup 013: Ralanti lin (diferenþe cantitate)
  -0.24 mg/cursa  Deviaþie Cilindrul 1
  -0.35 mg/cursa  Deviaþie Cilindrul 2
  0.19 mg/cursa  Deviaþie Cilindrul 3
  0.42 mg/cursa  Deviaþie Cilindrul 4

19:09:16 Grup 018: Electroventile
  0.0  Electroventile Cilindrul 1
  0.0  Electroventile Cilindrul 2
  0.0  Electroventile Cilindrul 3
  0.0  Electroventile Cilindrul 4

19:19:26 Grup 010: Masã aer
  240.1 mg/cursa  MasãAer (mãsurat)
  996.0  Ambiantã- PresiuneAer
  996.0  PresiuneTurbo (mãsurat)
  0.0 %  PozPedalãAccel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa tandem s-a gandit cineva? T-ul de retur de pe filtrul de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!