Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Pai evident. Ce putea sa-i faca?

Dupa cum scrie si pe forum, pompa tandem nu se repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un service si au comandat pompa tandem de la reprezentanta, iar apoi au schimbat-o. Toata distractia a costat ~1500 lei, din care manopera 100 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

o problema de genul acesta am si eu.. dar nu dau mult la automat si o ia din prima , dar porneste de parca ar pornii in 3 pistoane si rareori se intampla sa o ia la a2a cheie ma cam dispera treaba asta deoarece zilele trecute am schimbat filtrul de motorina si nici o schimbare, ma gandesc ca daca ar fi pompa tandem as da la automat de m-as plictisii , tin sa precizez ca bateria e cam pe duca sa fie din cauza ei? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza fa o scanare cu Vag-Com si povestestene si noua care este rezultatul. Daca tot ai pus-o pe Vag-com nu uita sa verifici corectiile la injectoare.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am facut un test la un service de specialitate si mi s-a spus ca oringurile de la injectoare sunt terminate si ca imi descarca injectoarele ...

@ msanyix multumesc pt sfat ^_^

Cine a mai schimbat aceste oringuri il rog sa-mi dea detalii daca se poate .. daca-i dificila operatia si cat au costat :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 120 de lei/injector la reprezentanta. Pentru asta se da jos capacul la culbutori, rampa cu culbutori, apoi injectoarele pe rand. ^_^

La montare se procedeaza ca si aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) mishto.. multumesc mult c o s m i n :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa patesc si eu cum a patit razvan? ...doar la prima pornire:( si am mai observat ca daca tin rezervoru full mereu porneste bine cum fac 100 de km incepe sa faca figuri la prima pornire:(...si nu stiu ce sa ii mai fac.....numai ca mie nu imi curge motorina cum ii curge lui

Modificat de maryyyyyo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu cumva sa ai valva unisens defecta sa se dezamorseze pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Si la mine a inceput sa mai faca cateodata asa la prima pornire. Intr-o dimineata incercand sa pornesc, a trebuit sa dau mult la cheie si mi-a iesit mesajul Engine Work... La inceput m-am gandit ca pot fi bujii incandescente dare curios ca nu face in fiecare zi. O chestie care o face de cand o am(3-4 ani) este ca atunci cand pun contactul atat dimineata cat si ziua se aude ceva in spate pe la rezervor ca si cum s-ar aerisi ceva. Ma gandeam ca poate trage aer sau se dezamorseaza... Am citit prin topic-uri si o sa incep cu bujiile dupa care cu trburile mai complicate. O scanare mi-a putea spune mai multe??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dezamorseaza instalatia de alimentare.

Uite aici ce-i cu zgomotul pe la rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu ma injurati ca nu am gasit pe tot site-ul un raspuns la problema mea dar cred ca ar dura mai putin sa dau tot motorul jos de pe masina,

am o problema mica dar deranjanta: porneste greu dupa mai mult de 7-8 ore de stationare , e un passat 2001 AVF . legat de problema mea mentionez: injectoare ok, filtru motorina ok, baterie ok, bujii ok, releu bujii ok, valva sens unic inainte de filtru, senzori temperatura ok, pompa motorina rezervor schimbata vw, nu pierde motorina in nici un loc, senzor ax came ok, demaror ok. precizez ca masina nu are nici un fel de probleme , merge 'cum ar trebui', porneste greu in sensul ca tre sa dau 10 secunde la cheie timp in care se comporta ca 'rezervorul uscat',iar cand porneste nimic fum suspect nici alb nici negru. aceasta problema apare mereu dar dupa un interval mai mic de 7-8 ore de stationare porneste fara ezitare'la sfert'. dupa voi ce poate fi ?

dupa o juma de zi de scanare si testare la reprezentanta vw (milano) mi-au raspuns ca este pompa de inalta(tandem) cu explicatia ca 'doar aia a mai ramas'...dar din cunostintele mele acea pompa da probleme si la cald...sau mai ales la cald si am asteptat sa o shimb deoarece eu banuiesc un pic de aer in instalatia de alimentare. mai precizez ca atunci cand fac plinul (pana la capac) porneste la sfert chiar si dupa 10 ore de stationare dar cum consum 5-10 litri de motorina problema revine. va multumesc anticipat pentru o eventuala lamurire!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Ti-am mutat eu postul in topicul corect. Just read !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ai 2 variante,oringurile la injectoare sau pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma uit cu groaza la vremea de afara si imi amintesc de ce am patit iarna trecuta...scurt si la obiect :

Eram undeva la granita cu Rep Moldova si timp de 7 zile cat am stat acolo porneam masina cu curent de la altcineva....ce pot face sa nu mai patesc acelasi lucru si anul acesta ???

In Bucuresti,pornea mai greu dar pornea......

Ups...am postat di gresala la Passat....imi cer scuze....daca am gresit rog un moderator sa mute postul

Multumesc pentru intelegere

Modificat de Polo TDI 1.9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat acumulatorul intre timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu...pentru ca la temperaturi mai apropiate de 0 grade imi porneste...

Acumulatorul este cel original (varta - 2003)....crezi ca este prea vechi....primavara,vara nu am nicio problema la pornire.... Si culmea iarna cand nu porneste se reseteaza tot in computerul de bord (km efectuati,cas,ceas)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub +5 grade intra bujiile incandescente obligatoriu care iau si ele curent din baterie, de aia se si reseteaza...bateria. Incearca cu alta baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...o sa incerc cu alta baterie....si poate cu alte buji???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarna cand nu porneste se reseteaza tot in computerul de bord (km efectuati,cas,ceas)

Asta e cheia. Acumulatorul nu mai poate livra curentul necesar. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cate secunde er trebui sa stea bujiile sa zicem la 5 grade cum a fost azi dimineata caci la mine indiferent daca sunt +20 sau -20 grade martorul ala de bujii sta aprins doar o jumatate de secunda , iar azi dimineata nu a pornit de la prima cheie ci a trebuit sa dau 3 chei ca sa o ia si as vrea sa modific timpul la bujii cu vagcom-ul. Am inteles de pe http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=123304 ca trebuie facuta adaptarea cu motorul rece dar acolo adaptarea este facuta pe un ALH.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate-i un pic senzorul de temperatura si incearca sa vezi daca sta mai mult aprins. ar trebui sa stea mult mai mult aprins daca releul bujiilor e bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata erau 6 grade si a luat-o la sfert de cheie.

l@u cred ca trebuie sa te pregatesti de cumparat bujii. Nu exista sa dai la automat de mai multe ori la temperatura aia !!! la -15/-20 ce mai faci?

semacca, asa cum a zis si zabin posibil pompa tandem sau oringurile injectoarelor. ca sa elimini din calcul problema pompei tandem incearca sa parchezi masina pe o straduta in vale, cu fata in vale sau cu rotile spate pe trotuar si sa ai ceva motorina in rezervor(macar jumate de rezervor). Daca dupa 7-8 ore porneste usor e pompa tandem de vina sigur. A doua zi incearca pozitionarea inversa a masinii sa vezi ca nu mai porneste.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci in concluzie trebuie sa schimb acumulatorul....am sa caut pe forum pareri despre acumulatori....

Multumesc de raspunsuri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi bine cauti preturi si nu o spun cu mailitiozitate :(. Sau incearca sa imprumuti o baterie de la cine, e cel mai elocvent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!