Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

received_10154105772811272.jpegO sa urc azi doua poze aici ca să le puteți vedea. Este vorba de electromotor, cum arata înainte de curățare și cum arata acum, după curățare. Le am în telefon dar sunt prea mari și nu pot sa le pun dacă au mai mult de 1MB... Am reușit pana la urma. Deci la service au schimbat partea aia mai mica și neagra din partea de jos, cum te uiți la poze. Am înțeles ca aia este bobina... 

received_10154105770976272.jpeg

Modificat de baie_2002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, 42miticutza said:

Eu as merge pe legatura la masa. Una de la baterie la caroserie si a doua de la caroserie la motor. Una este in compartimentul bateriei si a doua este aproape de suportul de motor din partea pasagerului. Este destul de simplu, cu ohmetru se masoara din aproape in aproape si se vede unde apare o rezistenta in plus.

Cu completarea ca daca i se sting farurile, masa dintre motor si caroserie nu conteaza. Doar dintre baterie si masa, adica traseul comun cu farurile.

Cel mai simplu e sa se masoare caderea de tensiune in sarcina. Pentru ca defectul se manifesta cu precadere in acel moment, e foarte relevant unde cade tensiunea in sarcina. Rezistenta contactului respectiv s-ar putea sa fie mica in gol si sa creasca foarte mult in sarcina. Iar de masurat rezistenta contactului in sarcina nu se pune problema pentru ca daca apare o diferenta de potential, daca nu distrugi aparatul, in cel mai bun caz e eronata masurarea.

De asemenea, e indicat sa se masoare si tensiunea in baterie tot in sarcina, sa excludem un defect intern.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata.  Am fost iar la service. Au găsit un papuc ruginit la electromotor pe care l-au inlocuit și au mai curățat ceva pe acolo, ai izolat un cablu de care era prins papucul.. Acum sa vedem. Au măsurat bateria și încărcarea și au spus ca e buna...  Va țin la curent. Mulțumesc pentru tot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti nu v-am scris pana acum ca nu s-a rezolvat inca problema. In iunie am scimbat pompa din rezervor in Brasov, pornire grea-vreme calda. Chinuit mai mergeam cu ea pana-n septembrie. Am schimbat pompa tandem, vreme mai rece afara.  Dupa 20 de porniri, deplasari cativa metri, km-ii se oprea motorul. Sa nu va spun cate chinuri dat curent de la alta masina, spray de pornire etc. Am prins bine in Timisoara dupa nervi gramada cam la a 20-a oara dupa ce a pornit masina sa nu-mi faca probleme. A prins ritmul bun chiar daca sunt mii de semafoare. Am iesit din oras, am alimentat si fara probleme am ajuns la Sibiu. 2 drumuri in oras si iarasi a inceput problema sa apara. Nu mai pornea deloc. Am prins un mecanic tanar,  priceput si rabdator acum am si timp sa las masina la el. A verificat toata linia de combustibil de la rezervor pana la motor, nici o problema. Computerul/testerul nu arata nici o problema,  compresia la motor e in regula, desi masina nu porneste usor,  de fapt deloc. A ajuns mecanicul la chiulasa si injectoare. Maine testeaza injectoarele pe un Passat asemanator, daca sunt bune ramane chiulasa. chiulasa e putin uzata la 600.000 km, sunt curios maine ce rezultate primesc: chiulasa sau injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Sibiu inainte cu o zi sa duc masina pe trailer la service. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din start ai probleme cu checkul aprins...trebuie sa dea ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pornesti, verifica si clapeta egr sa nu umble de capul ei. Au mai fost cazuri.

Verifica sa fii sigur ca vine motorina la pompa tandem. Scoate furtunul de tur, baga-l intr-un flacon si da la automat.

Dar eu zic ca e problema la oring-urile injectoarelor sau chiulasa ovalizata prea tare in dreptul lor. Cam asa se comporta.

Iar martorii de pe bord o sa-ti dea clar niste erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello din nou si sarbatori fericite!

Se pare ca degeaba au curatat papaucul acela ca tot asa face...M-am chinuit intr-o dimineata cand erau -5.5 grade afara sa o porneste 3 ore...nu a vrut. Pana nu s-a facut mai cald nu a pornit. Ce am bservat este ca dupa ce ii dai cheie si nu face decat clanc-clanc, daca eliberezi cheia incet, adica o ti cu mana cand ii dai-i drumul sa vina inapoi, da sa porneasca. Dar asta doar daca e mai cald afara..cand e frig, nu merge nici asa..Nu mai stiu ce sa ii fac...Nu cred ca e din contact, ca daca era asa, facea si vara sau la orice pornire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin minte ca ti-a recomandat cineva sa pornesti pe direct, fara contact. Ai incercat asta?

Nu conteaza ce crezi tu, poti avea surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te salut, nu, nu am incercat :( ...Skilurile mele de mecanic sunt cam sub limita...Adica am 2 maini stangi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci apeleaza la unul din colegii nostri de pe forum, din Bucuresti. Altfel discutam pana la Craciunul viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

La masina din semnatura, cand o apuca gargaunii porneste extrem de greu. Simtomul este ca si cel cand ramai fara motorina si incerci sa il pornesti. ( la fel face si atunci cand nu vrea sa porneasca).

Dupa ce am scanat masina am urmatoarea eroare

16845 - Fuel Level Sensor Circuit 
            P0461 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 90.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: -1.8°C

00771 - Fuel Level Sensor (G) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 
            49-00 - No Communications

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza erorii nu porneste .. ii taie injectia/alimentarea. contact imperfect in mufa de la pompa de motorina din rezervor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi. voi curata bine mufa de la pompa de motorina si voi urmari daca problema se va mai manifesta ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri daca s-ar putea sa fie problema cu asta? Mecanicul din Sibiu s-a uitat pe toata linie de combustibil si totul e in regula. Bineinteles dupa care nici testerul nu a dat vreo problema. O sa mai verifice chiulasa, daca nu e cumva chiulasa, poate sa fie problema de mai jos?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce treaba ai tu cu clapetele alea? Motorul tau nu are asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offf, asa mi-a spus cineva ca daca e in regula cu motorina, atunci poate cu aer e problema  si mi-a trimis acest video. Acum cumpar de la cineva toata partea de sus al unui motor care functioneaza la prima cheie si sper sa rezolv problema definitiv. Sper ca saptamana viitoare sa fie gata, ca sa vin cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

@baie_2002, ai rezolvat ceva cu problema la pornire? passat-ul meu are aceeasi problema.

m-am gandit tot la electromotor. in iernile trecute incepea sa invarta dupa ce tineam cotactul in pozitia de pornire pentru aprox 5 secunde, dupa care incepea sa invarta si pornea.

de iarna asta a inceput sa invarta si dupa 10 secunde de contact in pozitia de pornire, ba mai mult, dupa ce porneste se aude un hârâit din electromotor pentru cateva secunde, apoi dispare. se pare ca ramane bendixul blocat o vreme.

de 2 zile, cum a fost dimineata foarte frig, nu a vrut sa invarta nici dupa 1 minut de contact. cum se mai incalzeste afara porneste impecabil.

multumesc.

Modificat de 1van
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu-l dai jos nu poti sti. Are mai multe motive sa faca asa, lipsa unsoare, perii consumate, contacte proaste in bobina. Bobina o vei schimba obligatoriu, ai obosit contactele tinand cheia pe demaror, efectiv s-au sudat. De aceea ramanea bendixul pe coroana. O revizie trebuia demult facuta la demaror, trag concluzia dupa cum spui ''in iernile trecute'' ... Vara o rezolvai comod, acum, la urgenta esti la mana mecanicilor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare.

Revin cu un raspuns aferent intrebarii mele cu cateva posturi ma sus si a raspunsului primit. 

Am curatat mufa (cu toate ca era curata - la o vedere cu ochiul liber) am curatat cu sprei wd-40 locul faptei si tot nu vrea sa porneasc si eroarea persista.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa de motorina din rezervor si releul acesteia .

1-vezi daca filtrul de motorina e plin

2-vezi daca pompa se aude la punerea contactului

3-vezi daca vine curent (firele groase de la rezervor) la pompa la punerea contactului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- tot traseul de combustibil este amorsat si nu se pierde presiunea.

- filtrul de motorina este plin

- pompa se aude la punerea contactului.

- curentul vine pe firele goase la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DjMc aceiasi problema am avut-o la passat, pornea bine, aleator, doar ca nu aveam erorile respective. Ti-as fii sugerat aceleasi verificari ca dl. Catalin, dar observ ca toate iti functioneaza ok. 
La mine a fost din oringurile de la injectoare. Ca sa elimin pompa de motorina din rezervor, conductele, chiar si filtrul de motorina ii facusem la momentul respectiv alimentare dintr-o sticla, exact deasupra pompei tandem (pana sa depistez adevarata problema).

Le am schimbate de aprox 3 ani, inclusiv suruburi noi la injectoare, reglaj la 180 de grade si nu am mai avut nicio problema de atunci. Marca oringurilor: Bosch, consum la relanti obtinut: 0.4l/h cu apa la 90 de grade. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

Oringurile l-am schimbat in Iulie anul trevut la toate injectoarele plus suruburi de fixaj.  

La mine in momentul de fata s-a dovedit sa fie pompa de combustibil din rezervor. o data schimbata pompa au disparut erorile mentionate mai sus.

Va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

Passat-ul AVF a inceput de cateva saptamani sa faca probleme la pornitul la rece. Invarte mult si dupa ce porneste, tremura tot si scoate fum (pana se incalzeste, cateva minute). Dupa o verificare a unui mecanic, verdict pus rapid si direct - injectoare blocate la rece. Am refuzat sa le schimb pana n-o clarific exact. Asadar, am incercat azi dimineatasa o pornesc fara mufa de la senzorul de temperatura a apei (cred ca au fost in jur de 3-4 grade). Masina a pornit imediat. S-a turat, ce-i drept, mai zdravan, si turatia a ramas ~1000RPM, dar nu tremura iar fumul a fost doar un spuf la inceput. Am oprit motorul, am pus mufa in senzor si am pornit din nou, la cateva secunde dupa. Rezultat - masina a pornit greu, fum mult si mers galopat, tremurat. Ambele porniri sunt si in clipul de mai jos.

https://www.youtube.com/watch?v=fXBwOHiKrQU

Valorile injectoarelor citite la cald sunt sub 0.5.

 

Sunt injectoarele de vina, sau e doar banalul senzor de temperatura? 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!