Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

23 hours ago, Toma88 said:

Salutare. La masina din semnatura, prezinta urmatoarea problema. Dimineatza, cand e motorul rece masina porneste ok, dar uneori dupa ce merg cu masina cam 10-15 km opresc motorul si il pornesc dupa scurt timp 10-15 min motorul porneste greu, cateodata dau si 2-3 ori la automat, in rest masina merge ok.

Sa fie pompa de benzina sau filtru de benzina sau altceva :)

Exact aceeasi problema am avut-o eu . Am schimbat filtrul si oringurile de la injectoare si acum merge perfect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
boros_arpad

Buna seara, am citit o gramada de postari de ma dor ochii, dar inca n-am gasit solutie la problema mea. Am un VW Passat Variant 1.9 TDI AVF 131 CP din 2004 (585.000 km)

In toamna am prezentat problema mea cu fumul mare al, la care am gasit solutie de la colegi din acest forum, erau probleme cu O-ringuri si s-a rezolvat situatia.

In iarna masina pornea f. greu, am simtit ca are 2 probleme (bujii si ceva cu alimentare), mi-au spus ca problema vine doar de la bujii, le-am scimbat pe toate 4, dar tot nu porneste nici cand e cald afara. Am schimbat intre timp si pompa de motorina de la rezervor.

Problema: daca sta masina 6-10 ore la vreo 5-6 chei cumva cu greu porneste si tremura, opresc motorul, la urmatoarea cheie porneste usor si scoate fum alb, mai scoate fum aprox. 500 m, dupa care nu mai scoate fum (presupun se curata ceva pe parcurs). Daca masina sta 1 zi sau 2-3, degeaba dau 20 de chei la fel f. greu porneste, posibil dupa 10 m se si opreste. Pana atunci bateria pierde mult, daca de la alta masina incarc bateria cu timpul f.f. greu tot porneste masina, in conditiile de mai sus, scotand fum pe o distanta de cateva sute de metrii. Nu conteaza temperatura, la fel se comporta atat la -10 grade, cat si la +20 grade.

Testerele (vreo 4-5 pana acum) nu-mi arata nimic, unul singur mi-a aratat ca ar fi problema la pistonul 2 ceva (insa daca e pompa tandem, poate nu primeste suficient combustibil). Mi s-a spus ca poate e pompa tandem, poate nu face compresie necesara. Chiuloasele au fost schimbate anul trecut cu axa cu cama cu tot. Bordul imi arata cateodata cand scade turatia in mers (emission workshop). Cum au scris unii mai sus, daca ma chinui sa pornesc motorul apare: STOP, OIL PRESSURE etc. Ii rog pe cei care au avut de a face cu asa ceva sa ma ajute ce sa mai schimb sau cum sa rezolv problema.

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele au fost reconditionate vreodata???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boros_arpad

au fost schimbate in 3 ani vreo 9 injectoare. In toamna am schimbat o-ringurile si nu erau probleme. Masina dupa ce porneste merge perfect. Cu pornirea sunt probleme. Daca merg cu viteza mare se comporta perfect (turatie intre 2.000 si 3.000), insa daca ajung intr-un sat si se aduna masini care merg dupa un tractor sau caruta vreo 3-5 minute, mi se aprinde Emission workshop, dar masina merge normal la fel si in continuare.

Modificat de boros_arpad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 injectoare in 3 ani? waw,le-ai cumparat second sau de la atelier de reconditionat sau noi??http://reconditionariinjectoare.ro/

Vezi posibile simtome.Este un site gasit la intimplare nu am reconditionat la ei.Eu am fost o singura data si de atunci nu am mai avut probleme.Totusi verifica si alimentarea sa nu iti traga aer fals pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă îi dai cu spray de pornire chiar la prima pornire o ia ușor.?încearcă. Bagi pe admisie de aer și dai la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boros_arpad

Rayn: da ca erau probleme cu oringuri si cei de la service-uri au facut afaceri bune cu mine. Din cauza asta am apelat la acest forum.

tttrix:  daca dau cu spray in tevile alea de plastic (deasupra farului din dreapta) sau in teava de cauciuc (de langa rezervorul de solutie parbriz) porneste destul de repede, cand din prima, cand la a doua incercare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Schimba oring-urile si poate scapi doar cu atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti propun sa faci un filmulet,eventual roaga un prieten sa filmeze:).Sa incadreze toata masina de la motor la teava de esapament ca sa vedem ce si cum.

L.E-Sa-l postezi pe youtube/public si bagi link-ul aici

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boros_arpad

Cosmin in octombrie/noiembrie am schimbat oringurile ca imi iesea mult fum alb si cand mergeam (Cluj-Bistrita de ex.), dupa ce le-am schimbat nu mai scotea fum.

Rayn o sa incerc sa fac un filmulet de la volan sa se vada comportamentul masinii la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boros_arpad

astazi m-am pus sa filmez,  am dat 10 chei sa traga motorina din rezervor,  temp. afara 11 grade si a pornit din prima, bineinteles cu fum alb in spate. Dupa 200 m nu mai scotea fum. Daca nu porneste cumva in zilele astea o sa vin cu imagini video.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Fumul alb n-a fost de la oringuri nici înainte. Alta e problema acolo.

Din păcate e greu de pus mâna exact unde-i defectul.

Eu n-aș exclude nici pompa din rezervor. Chiar dacă se învârte, poate avea paletii rupți. În sarcina mare trage bine? Gen, pedala la podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Ai vorbit si de pompa tandem dar n-ai spus daca ai schimbat-o sau umblat pe la ea. Eu tind sa cred ca de acolo ai problema asta.Verific-o si pe aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boros_arpad

Cosmin nu numai cu oringuri a fost problema,  oringurile au rezolvat problema fumului permanent. Daca odata a pornit masina merge ca la carte. Tasneste si pe panta la depasire, nu simt nici o problema la putere. 

Terminatoru :exact n-am scris despre pompa tandem daca s-a schimbat, ca s-a schimbat acum 3ani si posibil,  nu stiu,  dar cam de atunci am inceput sa am probleme cu injectoare,  oringuri, mai ales cu pornirea motorului  (cam la 6 luni). E posibil ca pompa tandem second sa fi avut probleme mici?  Posibil ca pompa n-a dat destul combustibil la injectoare si imi dadea valori aiurea?  Posibil ca fumul alb sa fie de la pompa tandem, dar nu stiu cum? Posibil sa nu porneasca motorul din cauza pompa tandem, dar in ce influenteaza? 70% ma gandeam ca e de la pompa tandem, dar nu as dori sa cumpar pompa din nou, inainte sa cer totusi parerea altora. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem, ce cod are cea veche?

Vezi ca este un topic despre pompe tandem, citeste acolo evolutia codurilor de pompa tandem.

Vezi ce cod ai tu, si daca este printre primele schimb-o direct, n-are ce sa dauneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boros_arpad

doar 10 M 2004 am reusit sa vad nedesfacut. Acum am observat ca un furtun de la sau sub pompa tandem la motor a alunecat un pic, am ulei sau motorina imprastiata in zona aia. :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, boros_arpad said:

 

tttrix:  daca dau cu spray in tevile alea de plastic (deasupra farului din dreapta) sau in teava de cauciuc (de langa rezervorul de solutie parbriz) porneste destul de repede, cand din prima, cand la a doua incercare. 

Dacă e așa ,eu as merge sa caut problema pe partea de alimentare. 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boros_arpad

exact pe linia aia caut problema; injectoare, pompa tandem, pompa rezervor. Sa vad ce va fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta codul pompei tandem de la tine, se poate citi fara demontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
boros_arpad

Va salut,

am revenit cu imagini video, masina a stat 3 zile, vremea s-a mai incalzit, 15 grade erau afara nu stiu daca a ajutat ceva temperatura. 

 

dupa aia cand motorul e cald.

https://www.youtube.com/watch?v=xPaCD579FYA

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Circuit alimentare dezamorsat. Deci la cat ai dat la automat, filtru era gol.. nu sunt de vina o-riunguriile la injectoare.. daca nu ai probleme cu furtunurile, colierele la futune, supapa de retur sau filtrul de motorina, as da vvina pe pompa tandem. Eventual poti scoate fiecare furtun, tai juma de centimetru la ambele capate din el, il bagi la loc cu colier nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boros_arpad

Multumesc mult Kosmyn.aurel89, pana acum 95% cam pompa tandem spune toate lumea, insa n-am vrut sa ma arunc in nebunie. De cand am schimbat pompa tandem (cam in 2013 pe second) am avut probleme cu pornirea, cu injectoare (schimbate multe desi nu se strica) etc. Inseamna ca pompa tandem ar fi de vina. O sa schimb in perioada urmatoare si o sa revin cu un rezultat. Iti multumesc si tie mult pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pompa tandem. Si nu mai lasa rezervorul sub jumate daca tii la banii si masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boros_arpad

Iti multumesc si tie Cosmin. O sa schimb pompa tandem, dupa care voi reveni cu noutati. O sa am mereu noutati la 600.000 km :-) Domnul sa va ajute, sunteti baieti de nota zece. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Am si eu o problema cu injectoarele la masina din semnatura.

Imi puteti recomanda un centru de reparatie injectoare?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!