Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

salut am un vw passat si porneste ff greu dimineata  da cu  fum bujile sant noi iar cand porneste parca pornest an trei

va rog daca stie cineva sa mi zica si mie

Va Multunesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut,senzorul G62 este ok? Dimineata scoate mufa de la el si vezi cum porneste cu mufa scoasa. Altfel pot fi mai multe motive si unul destul de des intalnit e dezamorsarea circuitului de motorina,pompa tandem cu probleme,oringuri injectoare,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si Multumesc pentru raspuns

oringurile  si  injectoarele  sant schimbate, valorile la injectoare sant :

-0.49mg/h . -0.7mg/h .0.42mg/h .0.09mg/h

 Te rog ieu nu pre ma pricep spune-mi si mie daca  valorile sant bine  s-au  injectoarele sant duse asa a-mi scot din cap o problema

dar  ce rol poate avea senzorul g62  si cum ami dau seama daca functioneaza sau nu pentru ca la diagnosticare nu iese nimica ca ar avea probleme

Multumesc

porneste si foarte greu dimineata parca porneste an 3 pistoane  asta doar cand este rece motorul dupa ace porneste foarte bine

bujile sant noi

 multumesc foarte mult

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 depinde in ce grup ai citit  valorile la injectoare   e posibil acele valori sa fie la  compensare iar daca  ai senzaria ca pornaste in  trei  e clar   un injecor e pe duca  pana incepe compesarea asa merge in trei

uite descarca  fisietul poate te ajuta  in vag si compari  limitele care ti le da vagul

Adresa de 01.docx

Modificat de C o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, florin1976 a scris:

Salut si Multumesc pentru raspuns

oringurile  si  injectoarele  sant schimbate, valorile la injectoare sant :

-0.49mg/h . -0.7mg/h .0.42mg/h .0.09mg/h

 

 

Pt a te lamurii ,trebuie sa citesti/cauti umpic pe forum .Eu banuiesc un G62 cu probleme si  eventual pompa tandem cu probleme. Injectoarele schimbate , au fost reglate? G62 il verifici cu VCDS si nu-I neaparat sa dea eroare. Intrii pe 01-Engine si vezi ce temperatura iti indica acolo si pe urma intri si pe Instruments si vezi ce temperatura ai acolo.Cele  2 valori ar trebui sa fie cat mai apropiate/identice 3-4 grade diferenta nu e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tine am patit cu un audi 80... nu pornea nici mort... apoi am rugat pee cineva sa o porneasca (sa incerce de fapt),pe timp de noapte cu capota sus... motorul era brad de craciun,iar fisele de la bujii instalatia..   dupa schimbare,NO PROBLEM. incearca si asta,e gratis :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu are  dizel

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VA MULTUMESC TUTUROR PENTRU AJUTOR

daca ma puteti ajuta cum sa probez G62 cu auto comul ca ieu nu am  VCDS am sa probez si cu mufa scoasa  ca sa vad diferenta si am sa va tin la curent 

referitor la injectoare cum vi se par valorile

 scz pentru antarzierea raspunsurilor dar lucrez asa ca va rog sa ma antelegeti

Va multumesc anca o data pentru ajutor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noi informatii...in primul rand vreau sa imi cer scuze ca a trecut destul timp de la ultima postare, insa abia joi am ajuns la service (sunt elev si nu imi repar masina decat la obisnuitul mecanic din localitatea de domiciliu).scuze fata de colegii care au intervenit FLORIN zipp COSMIN, lupo...

pt cei ce nu stiu am avut ceva probleme cu pornirea la rece, scoteam mufa la senzorul de temperatura motor si masina pornea..in trei da' pornea..

joi am ajuns la service cu schimbul placutelor pe fata, si asa a ajuns baiatul sa imi gadile si pompa de injectie. ia facut semn, apoi a miscat-o spre stanga cum te uiti din fata la motor...si surpriza, a 2 a zi dimineata masina a pornit cu senzorul pus, dupa ce a invartit cam de 2-3 ori....inainte cu senzorul pus nu pornea neam...de atunci asta este pornirea de dimineata - invarte de 2-3 ori si o ia...

ce am observat este ca inainte de modificare, dupa pornirea de dimineata, la a 2 a, a 3 a, a N a pornirea o lua foarte rapid (tot cu senzorul scos).

acum dupa ce  a rotit pompa, o ia dimineata, ce e drept mai greu, insa in cursul zilei nu mai porneste la fel de rapid(insa acum am tot timpul senzorul pus). Ciudat!!!

am de gand sa verific avansul la pornire si sa va anunt daca sa modificat valoarea, mentionez ca la ultima verificarea aveam valoarea maxima- era avansata.

si ma gandesc sa merg iar la mecanic sa o mai invarta putin spre stanga in speranta ca va reusi sa o ia imediat la prima cheie..

P.S. mentionez ca mecanicul are un G4 ALH, remapat, si dupa ce s-a rupt axul la turbina si a terminat ce era prin motor, l-a refacut cu piese din dezmembrari si la fel nu ii mai pornea masina. la verificare nu tineau bujiile si masina nu pornea (ciudat este ca in service sunt peste 7 grade, temperatura peste care nu e nevoie de bujii,nu?) si a umblat si el la pompa pana a nimerit-o si acum o ia la sfert. Asa ca cei ce aveti probleme cu pornirea, verificati totusi si avansul la pornire, daca e necesar si mecanicul in cauza se pricepe, zicetii sa o miste poate poate o fi de acolo.

Stima si inca odata scuze de intarziere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/23/2016 at 5:08 PM, florin1976 said:

 

Salut si Multumesc pentru raspuns

oringurile  si  injectoarele  sant schimbate, valorile la injectoare sant :

-0.49mg/h . -0.7mg/h .0.42mg/h .0.09mg/h

 Te rog ieu nu pre ma pricep spune-mi si mie daca  valorile sant bine  s-au  injectoarele sant duse asa a-mi scot din cap o problema

dar  ce rol poate avea senzorul g62  si cum ami dau seama daca functioneaza sau nu pentru ca la diagnosticare nu iese nimica ca ar avea probleme

Multumesc

porneste si foarte greu dimineata parca porneste an 3 pistoane  asta doar cand este rece motorul dupa ace porneste foarte bine

bujile sant noi

 multumesc foarte mult

 

Sa regleze avansul ca sa fie in grafic la tdi timing cu ajutorul VCDS selectand motorizarea ALH. Abia apoi treci la senzori. 

Modificat de Laurentiu Utiu
edit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa selecteze ALH... cand el are motor pompe dusse... deci, il intereseaza avansul axei cu came - sa fie la 0.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vedeam de pe telefon ce motorizare are. Si ii scriam lui FanBarcelona.....nu stiu de ce a apărut quote de la userul florin1976. 

 

Dar  ce cod motor e PD la 90 cp din 98?

Modificat de Laurentiu Utiu
Edit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am referit la problema la care ai dat tu quote .... nu la a lui fanbarcelona.

nu exista PD pe Passat din 98... este VEP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona nu te mai chinui să reglezi avansul fără vagcom. Este greu prin încercări, imprecis şi pierzi mult timp. Asta cu avansul este una dintre cauzele care trebuie eliminate din start când ai probleme cu pornirea. Pune-l să fie în grafic şi gata. Ne povesteşti după aia dacă mai porneşte greu:). Maşina unui amic are un comportament asemănător  la pornire: la rece porneşte bine, când este cât de cât încălzită porneşte foarte greu cu fum, iar când este bine încălzită porneşte bine. Avansul: foarte mare 255. Eu i-am spus că este din avans, dar nu vrea să mă creadă:D. Explicaţia mea ar fi următoarea: la rece (echivalent senzor scos) intră bujiile şi chiar dacă injecţia se produce prea devreme în condiţii improprii de temperatură şi presiune, bujiile compensează asta; după ce se încălzeşte puţin, bujiile nu mai sunt acţionate dar temperatura motorului, implicit cea din camera de ardere, încă nu este suficientă pentru o pornire bună cu un avans aşa mare; când este bine încălzită atunci camera de ardere are o temperatură destul de ridicată pentru a permite o pornire bună chiar şi cu un avans mare.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, lupo_bv a scris:

FanBarcelona nu te mai chinui să reglezi avansul fără vagcom. Este greu prin încercări, imprecis şi pierzi mult timp. Asta cu avansul este una dintre cauzele care trebuie eliminate din start când ai probleme cu pornirea. Pune-l să fie în grafic şi gata. Ne povesteşti după aia dacă mai porneşte greu:). Maşina unui amic are un comportament asemănător  la pornire: la rece porneşte bine, când este cât de cât încălzită porneşte foarte greu cu fum, iar când este bine încălzită porneşte bine. Avansul: foarte mare 255. Eu i-am spus că este din avans, dar nu vrea să mă creadă:D. Explicaţia mea ar fi următoarea: la rece (echivalent senzor scos) intră bujiile şi chiar dacă injecţia se produce prea devreme în condiţii improprii de temperatură şi presiune, bujiile compensează asta; după ce se încălzeşte puţin, bujiile nu mai sunt acţionate dar temperatura motorului, implicit cea din camera de ardere, încă nu este suficientă pentru o pornire bună cu un avans aşa mare; când este bine încălzită atunci camera de ardere are o temperatură destul de ridicată pentru a permite o pornire bună chiar şi cu un avans mare.
 

ms mult de ajutor am scos mufa de la g 62 si am pornito a doua zi dimineata si a pornit ff bine ieu cred ca este de la senzor l am comandat si cred ca astazi ajunge daca am timp sa l montez astazi al montez daca nu sanbata  ce am observat ca martorul de pe bord sa stins mai greu  eu nu am vagu am auto comul ma poti ajuta cu o imagine cum trebuie sa fie avansul reglat cu auto comul  tip motor ajm 115cv

Multumesc mult pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎03‎/‎03‎/‎2016 at 10:46, florin1976 a scris:

Salut  revin anca o data cu aceasi problema ,aceasi mizerie  i am scos mufa de la senzorul G62 si a pornit ff bine  am crezut ca de acolo e problema am cumparat senzorul l am montat  si aceasi problema porneste greu si da cu fum alb  doar cand este motorul rece dupa acea porneste ff  bine     va rog daca cineva a mai patit asa ceva si a rezolvato sa mi spuna si mie tip motor AJM 115 CV

  VA MULTUMESC PENTRU AJUTOR 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   vezi sa nu ai probleme  cu alimentarea  e posibil de se dezamorseze  daca e ca la mine   sar putea sa nu ai pompa de motorina in rezervor in rezervor verifica supapa de sens  de pe conducta de tur ce iese din filtru   si acea  supapa termica  de la filtru cea care e legat returul (cu filtru) pentru  a verifica  daca e alimentarea de vina poti parca masina o noapte  cu spatele cat ma ridicat  (o panta ceva ) iar fumul alb e motorina nearsa de la prea multe  incercari de a o porni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. La masina din semnatura, prezinta urmatoarea problema. Dimineatza, cand e motorul rece masina porneste ok, dar uneori dupa ce merg cu masina cam 10-15 km opresc motorul si il pornesc dupa scurt timp 10-15 min motorul porneste greu, cateodata dau si 2-3 ori la automat, in rest masina merge ok.

Sa fie pompa de benzina sau filtru de benzina sau altceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o nelamurire, azi in timp ce asteptam la semafor mi s-a oprit motorul, am incercat sa-l repornesc,dar nimic, am tras masina pe dreapta si dupa ce am mai incercat de cateva ori a luat-o. Cand am ajuns acasa am pus-o pe tester si mi-a dat eroarea 19464 Camshaft Position Sensor g40 Signal out of range.Mentionez ca am schimbat distributia acum 2 saptamani cand am inlocuit si cateva piese din motor(arbore ,si toti cuzinetii care sunt p-acolo) , am reglat si avansul , sta la -0,6\0 , motorul merge bine , nu intrerupe si nu stiu care ar putea fi problema. Daca aveti vreo idee astept sa ma lamuriti si pe mine.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă era distribuția sărită,mai mergea mașina? Azi am plecat iar cu ea si a mers perfect, fără nicio bătaie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cand mergea nu era sarita ,acum eroarea ne spune ca este .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,dar azi de ce am mers cu ea si a mers bine ,a pornit bine dimineața si nu are nicio trepidatie, ma gândesc să nu se fi stricat senzorul si sa nu mai citească cum trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva de pe  vwforum uk avea aceeasi eroare  (distributia schimbata de 1 saptamana) si i s-a recomandat sa verifice distributia.La verificare s-a constat ca era sarita 2 dinti. Daca mai ai probleme  verifica totusi distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K,msi, o sa ma duc mâine să văd despre ce e vorba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!