Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Uite legatura. In pompa tandem, pe partea de alimentare cu motorina, exista si niste supape, care daca nu-si fac datoria, se dezamorseaza circuitul si porneste mai greu.

pompa1zi5.th.gif pompa2pm0.th.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

:icon_cool:

am o problema mare la un pasat din 2002 1,9TDI-131CP. pornea greu si cand pornea mergea in 2-3-4 pistoane am pus vag-ul a scris pe bonuletul ala care la scos aparatul RANGE PERFORMANCE (G...) nu mai stiu cat?

alte detalii nu stiu sa va mai spun

a zis ca este de la senzorl care citeste pe vilbrochen nu stiu ce?,am schimbat senzorul cu unul nou noutz si na mai vrut sa porneasca deloc iar am pus vag -ul si mi-a spus la fel ca prima oara,am verificat si mufa si firele, nu sunt rupte sau ciupite CE POATE FI?

cu respect pt. timpul acordat tfkas :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi problema si eu dar inca ceva dimineata cand pornesc motorul ...la a treia cheie in sensul ca porneste , iar in 2 sec se opreste , motorul trepideaza cu tot cu masina cam pana se ridica apa la 90 pe loc adica circa 15 minute iar pe teava de la toba iese un fum ca de la tractorul in brazda ... recent 3 zile am schimbat turbo intrucat s-a rupt axul , inlocuit turbo ulei filtre insa ma gandesc ca restul de ulei de pe evacuare s-a ars si nu ar ma avea de ce sa scoata asa de mult fum ajutati-ma si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km ai facut de cand ai schimbat turbo?

Un amic ce a patit ca si tine avea fum dupa el cateva zile bune pana s-a curatat tot de prin catalizator si esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema porniri grea la rece pe timp anotimpului rece poate sa fie si din pompa de injectie sau pompa de inalta presiune .verifica cu vagcomul la ce turatie iti lucreaza relantiul poate sa fie relantiu mic sau avans mic,de unde motorina sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vezi cantitatea la inj., verifica bujiile si daca sa rupt axul turbinei sa nu fi ajuns particule mici in admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Mareste putin timpul de actionare al bujiilor (cu vagcom). O sa faca minuni. Mai ales acum la temperaturile astea "frumoase".

Pompa tandem intr-adevar aare o mare influenta asupra pornirii. De cand am schimbat pompa (am pus una tot veche pentru ca a mea pierdea putina motorina), pornirea e mai greoaie la rece.

Spune-mi te rog cum se poate mari timpul de actionare al bujiilor cu vagcom-ul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o problema la pornire cu care ma luapt de cateva luni...nu conteaza ca e cald sau frig, la prima pornire intr un interval de 10-12 ore porneste ceva de genu

cateodata la a 2 -3 cheie..si scoate un fum negru....dupa ce porneste , pot sa o opresc imediat si apoi porneste la sfert.... am schimbat acum cateva luni bujiile...bateria are 1 an si jumatate.... nu stiu ce sa mai verific, prinde aer pe undeva, egr, fisele, ...de unde sa incep.... masina e golf 1.9 tdi-pd 116 cp 2001..230.000km Modificat de marius1111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca ai inlocuit bujiile acum cateva luni,nu trebuie excluse de pe lista,un amic de.al meu a schimbat bujiile si dupa prima pornire,le.a ars din nou.

Explicatia?

Releul a fost in scurt si nu a decuplat bujiile in timp util.

Modificat de bibanu47
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba sa aiba bujiile pe vremea asta. Bujiile pornesc doar de la +5*C in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o compresie proasta duce la porniri greoaie la diesel. Fum alb si mult in mers si ceva fum alb chiar si la relanti, corelat cu pornire greoaie la rece = compresie proasta. Probabil segmenti&camasi. Aceleasi simptome si supape care nu inchid, scaune supape arse, fapt care este tot o compresie slaba prin pierderea compresiei pe la supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un prieten care a avut ceva asemanator la un mondeo mi a zis ca la el au fost garniturile la injectori, pierdea motorina si intra aer si de aici pornirea grea prma data intr o zi...deci cert e ca nu ajunge mototina la injectori dar nu stiu daca problema e pe parcurs sau acolo...luna asta nu pot sa ma ocup de masina din lispsa de bani si timp, dar as vrea sa stiu ce trebuie sa i fac....si inca ceva...cum pot sa amorsez pompa dimineata manual inainte de plecare....???...ms

Modificat de marius1111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La masina din semnatura am patit la fel: porneste greu uneori. Azi dimineata dau cheie si trebuie sa o tin destul de mult, 15-20 sec pana isi da drumul, trebuie sa si accelerez un pic, altfel nu porneste. Bujiile, bateria si EGR-ul au fost schimbate recent. Pe computerul de bord a aparut ceva legat de oil pressure, stop motor, nu am retinut exact. Daca mai face figuri la pornire am sa fac un filmulet sa vedeti exact la ce ma refer. Se poate sa fie problema de la garnituri sau furtunuri? E aiurea ca se intampla rar (in unele zile, dimineata la prima pornire), prefer sa nu se intample deloc.

Edit: am o scanare a masinii atasata in celalalt topic: http://vwforum.ro/index.php?showto...t&p=1049835 , poate ajuta cu ceva..

Modificat de Razvan?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca accelerezi tu cand dai la automat e frectie cu apa rece la picior de lemn. Pana nu sant indeplinite conditiile de pornire, ECU nu ia in considerare ca tu apesi sau nu pedala de acceleratie.

Cel mai probabil ai vreo problema de alimentare. E posibil ca pompa tandem sa scape motorina inapoi in rezervor dupa o perioada de stationare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Iar am probleme cu pornirea. Acum porneste bine dimineata, dar uneori cand o opresc pt 5-10 min si vreau sa pornesc iar nu mai porneste decat dupa ce dau mult la automat. Parca se dezamorseaza si trebuie sa-si traga iar motorina din rezervor. Ma gandesc ca e posibil sa fie tot pompa de vacuum pe care am schimbat-o in ianuarie. Singura problema e ca nu era noua. Si am dat o gramada de bani pe ea. Mai are si problema cu fluctuatia turatiei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluctuatia turatiei poate fi din cauza senzorului de temperatura a apei (G62).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Asta am inteles. Stii cumva un pret pt senzor? Oricum un mecanic mi-a spus ca e posibil sa fie si pompa de injectie (sper sa fi gresit). Cealalta problema este mai grava cred eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul unui G62 e intre 30ron(pe producator) si 100ron(pe original).

"Mecanicul" care ti-a spus ca e pompa de injectie, habar n-are ce inseamna motor PD. :icon_thumright:

Problemele ti se trag tot de la pompa tandem, zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am banuit acelasi lucru. Dar totusi inca sper sa fie ceva mai simplu. Sa nu ma bage la cheltuieli prea mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un filmulet, am patit azi aproape la fiecare cheie - porneste foarte greu. Aici filmuletul:

Pe deasupra se mai si scurge motorina, am atasat si niste poze cu petele ce le-a lasat dupa ce am intrat in garaj si alte poze dupa ce am scos masina afara.

001yir.th.jpg - 002yof.th.jpg - 003kia.th.jpg - 004gws.th.jpg - 005nfu.th.jpg - 006voz.th.jpg - 007nga.th.jpg - 008pax.th.jpg

Aici sunt toate pozele: http://img268.imageshack.us/gal.php?g=001yir.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unde curge motorina cu motorul pornit, e clar ca intra aer cu motorul oprit. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema; de vina era pompa de alimentare si pompa vacuum. Porneste din prima cheie si nu se mai scurge motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Pai si nu vrei sa ne spui si noua cum s-a rezolvat? Ai schimbat piesele sau ce ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!