Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

cu mufa scoasa la G62, cum porneste ?

 

care este valoarea avansului axei cu came ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incercat sa scot mufa.

Axu e pus undeva pe langa 0.5.

Mai e chestia ca nu este nici o diferenta la 0 sau la 6 cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa fie cat mai aproape de 0.

 

incearca si cu mufa la g62 scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat, cel mai aproape cat am reusit este de 0.3.

O sa incerc sa pornesc fara G62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vin si eu cu o alta problema, poate ma dumereste cineva. Am un passat din 2002 1,9 , 96kw, cod AVF.

Fara sa mai aibe astfel de simtome, acum cateva zile masina a pornit f greu, cam la a V a cheie, dupa ce am plecat cu ea la mers iesind pe drumul principal am observat ca daca o accelerez mai puternic imi merge in hopuri si da sa se opreasca motorul daca o tin accelerata in felul acesta.

Cat o accelerez foarte incet (pot sa o duc si in 5000 rot) masina merge ok, la plecarile dupa loc daca accelerez mai tare si imediat franez motorul se opreste si ma chinui ceva timp pana porneste.

I-am facut o testare, nu a dat nicio eroare, injectoarele sunt in parametrii ok, i-am schimbat filtru de motorina chiar daca avea aproximativ 7000 de km, dar nimic.

Masina porneste ok daca inainte sa o opresc nu a fost accelerata in mers foarte tare. Pe loc masina se accelereaza si se tureaza normal.

Doar in mers apare aceasta problema.

Dupa toate aceste simtome pare sa fie o problema pe partea de alimentare.

A mai intampinat cineva un astfel de caz sau imi poate da mai multe sfaturi? Ma gandesc ca poate fi pompa de motorina de sub bancheta...

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pompa tandem. Inainte sa o pornesti, scoate turul din filtrul de motorina si baga-l intr-o sticla de plastic de 0.5. Sa iti puna cineva contactul de vreo 2-3 ori la rand asa (fara sa dea la automat), daca aduce motorina instant, e pompa tandem de vina. Stiu pe cineva care a avut o problema de genul, i se oprea in sarcina motorul si in anumite momente mergea neregulat. Pompa tandem nu are diagnoza, doar metode de verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa la G62 dar nu am avut rezolvat nimic, tine mult mai mult bujiile.

Am incercat si am scos si returul din filtru si l am blocat seara, dupa care am pornit scurt motorul sa faca presiune pe el.

Dimineatza tot greu a pornit .

Modificat de Silvyu89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa, un raspuns de la distanta - fara sa avem masina - poate sa fie din oringuri injectoare sau pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, deja m-ai bagat in ceata.... injectoarele la cat le-ai reglat ? uzura la chiulasa, de la injector ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringurile la injectoare sant de vina , scapa presiunea pe retur , pornire greoaie dupa ce stationati mai mult , kit reparatie injector Bosch sa puneti si masina va merge super ok :icon_thumleft:

Modificat de klaustr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat oringuri si pompa

 

si eu tot la ele m-am gandit, dar le-a schimbat deja - eu as desface macar un injector, sa verific starea lor.

 

daca e pompa tandem - in ceva timp o sa cedeze de tot.... si atunci e clara treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sint unii care au pus senzor G62 Febi  ca-i mai ieftin si pina nu au pus Hella sau OE nu s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin.

A schimbat oringurile dar...nu ne a spus daca a avut sau nu uzura in chiulasa(vechea problema a PD cu prinderea intr o parte).

Poate sa verifice oringurile/pompa tandem fara demontare(procedura e descrisa de atatea ori pe forum).

G62...iarasi se poate verifica(vizionare/verificare diferente in grupurile de masura).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura nu am in chiulasa, mentionez ca problema asta o am de 3 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si un test de compresie si posteaza rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saluta la toata lumea am si eu o problema cu pornirea grea la rece poate sa porneasca greu din cauza ca am injectoare de 131 cp pe un passat ajm de 116 fara soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat combinatia asta pana acum - dar este foarte posibil. Fa un soft la masina, care sa lucreze cu injectoarele astea. Cand ai schimbat injectoarele, sper ca ai pus oringuri noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringuri noi reglate si schimbat 2 pompe tandem , la cald nu am probleme merge super dar la rece porneste greu, poate sa difere ceva la soft la pornirea la rece?


problema e mai veche toata vara mi-a pornit perfect dar cum a venit frigul au inceput problemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dimineata tuturor

aceas problema o am si eu ca emi78 identica, am citit toate topicurile si nu am gasit rezolvare

am facut urmatoarele lucrari la masina, am masina vw passat an 2002 motor avf 1,9 TDI 

 

-am schimbat pompa tamdem

-filtru de motorina

-senzorul de langa volant 

-verificat bujii

-verificat toate colierele si furtunele de pe instalatia de alimentare 

-curatat pompa din rezervor ( nu necesita )

-am pus supape de sens pe tur-retur pe supapa de la senzorul de temperatura motorina nici o schimbare aceeas simtoma

-cand pun contactul se aude cum impinge pompa din rezervor pompa, daca pun de mai multe ori consecutiv se aude din ce in ce mai --slab cum impinge pompa motorina

-pus testerul pe masina... nu da nimic... decat ce am ,semnal intermitent pe clima dar merge bine clima

-verificat daca este la punct

 

un lucru foare important este ca nu porneste sub nici o forma nu da cu fum deloc cand dau la automat, iar daca o pornesc trasa dupa 2 secunde opresc motorul si porneste la sfert cum nu s-ar fi intamplat nimic.timp de 8-10 ore porneste dupa aceea  poreste dacat trasa 

in concluzie dupa toate lucrarile nu este nici o diferenta in comportamentul masini.

motorul trage perfect cand intra turbina la 2200 r./min. te baga in scaun

 astept macar sugestii de servisuri bune in bucuresti........ a ca sa nu mai spun ca am bagat-o in service undeva pe Luica in bucuresti si a mers 2 zile bine iarna trecuta. Atat si nimic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringurile la injectoare le-ai schimbat ? chiulasa are uzura la injectoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

trasa porneste repede? daca porneste repede inseamna ca nu este o problema pe partea de alimentare, ci una electrica senzori sau alta natura.. la cald porneste bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evitati sa le porniti trase.

 

kosmin - ce legatura are senzor defect cu pornitul tras ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tfkas eu as mai  verifica electromotorul poate necesita servisare sau senzorul G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!