Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Postez si eu problema mea aici ca sa nu mai fac topic nou. Passat an 2001, motor ALZ 1.6 benzina Daca o las cam o saptamana nepornita si parca de cand s-a mai racit afara mi se intampla mai des sa nu porneasca la prima cheie. Uneori trebuie sa tin pe automat 3-4 secunde, si alte dati porneste repede dar moare motorul, nu vrea sa-si tina avansul si se opreste. Doar la prima pornire se intampla asta.

Am urmatoarele erori:

17811 - EGR System
P1403 - 35-10 - Regulation Deviation - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent

De asemenea am facut si un log in mers, sper sa fi iesit bine ca este prima data cand fac asta. Aici este logul

 

Sper sa-i dau de cap ca de 1 an am problema asta si mecanicii dau din umeri, daca nu e nimic stricat sa nu-mi fac probleme. Altul in Timisoara mi-a luat 30 lei sa-mi adapteze clapeta de acceleratie, si nicio diferenta, apoi ca ar trebui s-o curete caz in care ma costa mai mult ca dureaza cateva ore.

 

Acum mi-am adus aminte de faptul ca uneori cand calc si ambreiajul si frana se tureaza singura, urca acul de turatii cam pe la 1300-1500 si apoi scade brusc.

Modificat de iulian1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut tuturor,

Aceeasi problema am si eu,dupa vreo 6-7 ore de stat imi porneste foarte greu,baterie am,bujiile sunt bune( verificate cu VCDS-ul)+ ca le am de vreo 5 luni.

Problema e ca pana sa mi se strice turbina la fel pornea greau,apoi mie cedat turbina,am umblat cu un prieten sa ma asigur ca e turbina de vina (am desfacut capace filtru de aer si tot ce trb sa ajungem sa vedem cu o oglinda paletii turbinei) dupa ce am montat totul la loc dupa vreo 3 zile de stat masina a pornit la sfert de cheie,acum am schimbat turbina,am montat totul la locul lor,am aceeasi problema cu pornirea grea,dupa cateva ore de stat,dupa ce o pornesc si o opresc ea porneste la sfert de cheie,nu pot sa ii dau decap.

Un sfat ceva ce sa mai verific la ea,ma gandesc ca prinde aer pe undeva,(dupa ce o tin la automat cam 5 secunde imi apare si mie mesajul cu "STOP ! OIL PRES. STOP MOTOR" si imi palpaie lampa de ulei in bord.

Imi e frica ca daca o mai pornesc asa de cateva ori stric bendixul si altele...

Astept un sfat ceva orice,

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ..... foloseste-o si tu la 3-4 zile  :D

fa-i o proba de etanseitate la pompa tandem si o-ringuri injectoare sau pana atunci poti incerca parcand-o cu "botul" in jos/la vale (dar nu in sant :D ) sau cu spatele pe bordura .mai poate prinde aer pe la "supapa" de plastic de pe filtrul de motorina (se schimba o-ringurile la fiecare inlocuire a filtrului) .

 

e normal sa se aprinda "oil press ,motor stop" la "un automat" mai lung .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o problema 
Am un passat B5, 1.9 tdi, ATJ (6 trepte),din semnatura, si imi face urmatoarele probleme:
-anul trecut iarna pornea mai greu dupa ce stationa mai multe ore(cand e rece afara) 
-anul asta iarna porneste greu dupa ce stationeaza mai multe ore(cand e rece afara) si pe deasupra la relanti nu merge motorul rotund, in sensul ca intrerupe, da rateuri(ca niste bubuieli).Aceasta problema cu rateurile,intreruperile apare la relanti  si dupa ce motorul este cald(apa la 90 de grade) si cand e rece si o pornesc prima data.
Bateria este OK.

 

Stiti care ar putea fi problema???

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa fie mai multe....

 

in primul rand, verificate bujille incandescente, comanda lor, senzorul G62.

 

daca totul e ok, atunci e posibil ca problema sa fie din oringurile injectoarelor sau pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca face figurile astea si cu motorul cald, de ex. dupa ce merg 35 km nu putem elimina problema bujiilor?

Cand ai spus "comanda lor" la ce te-ai referit mai exact?

Senzorul G62 ce rol are?

Am pompa tandem la ATJ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, trebuie verificat tot.... g62 are rol in calcularea si efectuare injectiei.

 

comanda lor.... le comanda la rece ?

 

pompa tandem au toate motoarele pompe dusse... deci si ATJ-ul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scan pe "

 

 

 si pe deasupra la relanti nu merge motorul rotund, in sensul ca intrerupe, da rateuri(ca niste bubuieli).Aceasta problema cu rateurile,intreruperile apare la relanti  si dupa ce motorul este cald(apa la 90 de grade) si cand e rece si o pornesc prima data.

 

- scan pe "Engine"

- avansul ? MB 004 camp 4

- injectoare ? MB013

pe mine ma duce gandul la ax came sau sarit de la punct  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Multumesc Florin! O sa incep cu astea. 

Daca te referi la martorul din bord pentru bujii, da mi se aprinde dar nu mereu.

De obicei cand e frig rau, sau cand pun contactul a 2 a, a 3 a oara...


Pt. Floro_st

Distributia e facuta de 50000 km, nu a sarit pana acum de la punct si sare acum?

Axul cu came ce sa aiba?Sa se fi uzat camele?

O sa fac si o scanare cu VCDS si o sa postez niste print-uri.Poate reusesc diseara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mihai.

Da capacul de la filtrul de aer jos si filtrul, daca se aud"bubuiturile"cum le spui tu atunci Florin are dreptate ax cu came tacheti(m ai mult ca sigur).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Am revenit cu rezultatul testului.

Poate cineva sa imi spuna daca e in vreo poza ceva in neregula?

E pe acolo cauza problemei mele?

Eu nu ma prea pricep dar am observat ca la MAF valoarea nu este in intervalul specificat acolo sub casuta.

Precizez ca testul a fost facut cu masina pornita la relanti.

 

Multumesc!

post-112262-0-23332500-1417806032_thumb.

post-112262-0-83695500-1417806034_thumb.

post-112262-0-32407000-1417806037_thumb.

post-112262-0-79316900-1417806039_thumb.

post-112262-0-37209700-1417806042_thumb.

post-112262-0-42141300-1417806045_thumb.

post-112262-0-12388100-1417806048_thumb.

post-112262-0-65904200-1417806050_thumb.

post-112262-0-02648100-1417806053_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica capsula egr, furtunul de vacum până în egr , linia de vacum până în supapă n18. dar mai mullt că sigur e capsulă sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si din cauza asteia se poate sa imi dea rateuri(intreruperi) la relanti sau porniri greoaie pe vreme rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma poate ajuta nimeni cu interpretarea diagnozei? Macar o privire de ansamblu asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce-ti cerusem eu :

- erori pe "engine"  = ?

- MB 004                 =OK

- MB 013                 =OK

- demontat capac chiulasa si verificat ax cu came = ?

 

cum a spus si "kosmyn_aurel" controleaza si EGRul sau poti incerca sa-l blochezi cu o garnitura plina pentru probe .

MAFul nu are treaba cu pornirea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-Ok! In weekend o sa desfac si o sa verific ax cu came. La ce trebuie exact sa ma uit la el?Daca sunt camele uzate?

-EGR daca il blochez cu garnitura ce ar trebui sa constat?Unde trebuie sa pun acea garnitura plina? Acolo unde intra furtunul de aer in EGR?

-Erori pe engine??? Nu stiu exact despre ce e vorba.Am facut diagnoza(Test) si ca eroare imi da aia care am incadrat-o eu cu albastru in ultima poza(care nu stiu ce reprezinta) si aia cu senzorul de nivel pentru faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile MAF-ului sunt relevante cand faci un log in mers, nu static.

 

scoate mufa G62- vezi cum porneste asa.

 

daca tot porneste greu, as incerca cu o schimbare a oringurilor injectoarelor

 

codeaza can gateway cu 00006, sa dispara eroarea respectiva.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand temperaturile sunt pe plus nu mai porneste greu dimineata!

Doar ca face faza aia cu intreruptul la relanti! Nu stiu ce are...

Aia ma nelinisteste mai rau.

 

P.S. Merci frumos pentu pontul cu eroarea cangateway!

Modificat de Mihai.Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu intreruperile la relanti am rezolvat-o.

Cauza- filtru de motorina de o foarte proasta calitate(marca WIX-asa au spus cei de unde l-am luat ca nu scria nimic pe el

Garnitura cea mica (are 2 ) era de plastic, nu etansa cum trebuie si astfel nu se alimenta corespunzator la relanti, ca banuiesc ca era debit mai mic de motorina.

P.S. Se putea observa motorina cursa pe buza filtrului, asa am depistat in principiu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu problema cu un passat 1.6 benzina 2001. masina are momente knd porneste la a3a a4a cheie in rept proneste normal motorul merge "rotund"trage bine nu da in nas,pe test a dat o eroare legata de pompa de benzina,acum problema asta a aparut la o zi dupa ce i.am schimbat distributia si imi este frica ca mecanicul nu a pus.o bine la punct.intrebarea mea este pornitul greu uneori poate fi de la distributie sau are strict legatura cu pompa de benzina sau vreun releu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema la un passat 1.9 131cp tdi cod AVF...cand pun contactul apare senzorul de la bujiile incandescente dar doar pentru o secunda apoi dispare, de ce la poate fi ?


Mentionez ca, cand e frig porneste foarte greu, bateria e noua.


Multumesc.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza erorile, verifica temperatura masurata de G62 in Engine si o sa afli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegii,faptul ca imi gasesc in fiecare dimineata pedala de frana rigida ( si chiar si daca masina sta o ora nepornita si pornirea greoaie la rece (a 3 a sau a patra cheie) este din cauza pompei tandem? baterie noua,bujii noi,tacheti noi.banuiesc ca pierd vacuum pe undeva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuumul nu afecteaza pornirea(probabil ai joc in stutu de la pompa tandem) , in schimb pompa tandem da, daca nu mai tine presiunea in instalatie. Pornirea mai grea poate avea mai multe cauze, de la oringuri injectoare, senzor g62 sau chiar motorină mai slaba mai ales pe temperaturile astea.

Modificat de andreisss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vin si eu cu o problema, am un passat 2001 180k km, 1.9 tdi 131 cp.

De cand am cumparat masina in 2012 iarna de la -2 grade in jos porneste foarte greu prima pornire dupa ce sta mai mult nepornit.

Dupa ce porneste daca opresc si pornesc din nou porneste porneste la sfert.

Daca preincalzesc motorul cu scirocoul pe la 50℃ porneste la sfert.

Am schimbat pe rand, bujii, supape sens motorina, pompa tandem, carbuni bucse electromotor, verificat tensiunr de primire bujii, baterie noua, garnituri injectoare. Am lasat o cu botu la vale, motorina omw dar degeaba...

Pe calculator nu da erori si arata parametri normali la injectoare senzori...

De ce pot sa mai ma leg ca nu mai stiu?

Masina in mers trage de rupe, nu am probleme cu presiunea in pistoane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!