Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Eu as zice ca "punctul de plecare" ar fi sa vada daca se aprinde spira galbena de fiecare data cand pune contactul...asta pana ajunge sa faca un test cu VCDS.

Parerea mea... :blink:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect adevarat......

Doar ca eu nu am suspectat bujiile - deoarece, daca totul e in regula la el, PD-ul porneste la prima cheie la -15grade....chiar daca mai lunga, si fara ele..

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florine,sa stii ca eu imi amintesc de vechiul b 5,5,luat de nou,care la 30 si ceva de mii de km (adica era super ok totul),nu pornea daca nu stateam sa se stinga spira galbena....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca intreb dar ce e ala vcds c am intrebat pe la mecanici si nu stie ce e ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doctore, a mea pornea la prima cheie...mai lunga - acum 2 ani - cu toate bujiile arse, la -15 grade. E adevarat dadea fum, tremura la pornire....dar pornea. PD-urile sunt "forta", daca sunt puse la punct.

Daca nu e pus la punct sau are alte probleme.... e mai greuceanu cu pornirea

Bony - VCDS - Ross Tech - interfata de diagnoza - www.ross-tech.com

Incearca sa parchezi noaptea, cu rotile din spate pe o bordura mai inalta - sa fie cu botul in jos - si vezi cum porneste a doua zi.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Miercurea trecuta, dimineatza, la -10 grade nu am reusit sa pornesc masina (Skoda Superb 2003 1.9 TDI 130 Cp). Am pus contactul am asteptat sa se stinga bujia si....nimic, nu invarte motorul deloc. Bateria este noua. Am incercat de vreo 10 ori si nimic, nu da nici un semn ca ar incerca sa invarta motorul. Este pentru prima data cand s-a intamplat, nu am avut niciodata probleme cu ea.

Inainte sa renunt am pornit sirrocoul vreo 10 minute si apoi am mai incercat odat sa o pornesc. Surpriza: a pornit normal. Seara, dupa 8 ore, aceeasi problema, doar ca de data asta nu a mai mers faza cu sirrocoul. Am impins-o in viteza si a pornit dupa jumatate de metru. Am oprit motorul si l-am repornit, fara probleme ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.De atunci a pornit in fiecare dimineatza normal, pana ieri dimineata, - 3 grade, cand din nou aceeasi problema, doar putin impinsa in viteza si porneste fara probleeme. Am fost in service, am verificat baterie, bujii, VAG - nimic, totul e ok. Mecanicul mi-a zis ca ar fi simptome ale electromotorului, dar ar trebui sa faca aprobleme de fiecare data cand incerc sa o pornesc.

S-a mai confruntat careva cu aceasta problema? sau Aveti idee cam ce ar putea fi?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, daca zici ca impinsa a pornit instant. Nu face mereu...cand il apuca sau cine stie in ce pozitie s-a oprit.

Evita sa o mai pornesti impinsa, sa nu ai vreo surpriza neplacuta ....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie nu-mi surade ideea de a o impinge, tocmai sa evit alte probleme. Aceasta problema a facut-o si pe teren drept si in panta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face nici electromotorul de fiecare data. Depinde de moment, temperatura, etc...

Trebuie demontat si verificat la un electrician. Probabil carbunii sunt uzati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la demontarea electromotorului m-am gandit si eu. E posibil sa fie de vina carbunii. Masina are 170 000 km si nu am umblat niciodata la ea cu exceptia a 3 brate si schimbat consumabile, iar in 9 ani nu a avut niciodata probleme cu pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu amanunte. In acesta dimineata, - 10 grade, aceeasi problema, doar ca de data aceasta nu a avut cine sa ma mai impinga. Asa ca am lasat-o in viteza si am impins-o singur, asa pe loc cat se poate misca ( 5 cm pe loc) si surpriza, dupa asta a pornit fara probleme. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu rezolvi problema cu electromotorul ? eu (si colegii mai sus) zic ca e de la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nu am timpul necesar sa-l dau jos. Si eu sunt de parere ca tot electromotorul ar fi problema, dar am zis sa intreb si pe forum, poate s-a mai confruntat careva cu asa ceva. Din ce-am mai citit pe forum, la majoritatea care aveau probleme cu pornirea motorul invartea de cateva ori. La mine nu inverte deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit asa ca tine, la o masina - nu era VAG. Si am rezolvat, schimband electromotorul - nu am avut timp sa-l refac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie duse periile, am patit si eu trebui sa lovesc in el ca sa porneeasca masina, is destul de usor de schimbat, trebuie comandate dupa codul de pe electromotor ca s nu ai probleme, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am un passat din 2002 1.9 TDI AVF ...Am o problema destul de cunoscuta la acest model , Pornirea , Tin sa precizez ca am schimbat bujiile incandescente , senzor g 62 , oringuri injectoare ,baterie noua . La prima pornire dimineata dupa 6-7 Ore de stat porneste foarte greu abia dupa 10 sec de automat , apoi porneste urca relantiul pana in 1300 ture la 2 sec scade sa moara apoi dupa 2 sec urca la 1000 si sta acolo , probleme am si cu fumul dupa pornire 30 de sec un fum alb si foarte mult ... apoi toata ziua masina porneste la sfert si fara fum ,motorul merge bine rotund fara batai sau trepidatii ,,, ( cred eu ca problema este de la sonda G62 ,care dupa ce am montat una noua spirala din bord sta 4 5 sec la temperatura de -6 grade , am incercat sa scot mufa de la sonda si spirata sta maxim cred ca 45 de secunde dar tot porneste greu ) Am si eu nevoie de un sfat sa stiu ce sa schimb , Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat daca ai curent, pe fisele de la bujiile incandescente ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgianlaurentiu50

Buna ziua ! De unde pot face si eu rost de mai multe stikere de lipit pe masina cu VWFORUM ? Iubesc VWFORUM !Va rog daca doriti sa ma ajutati! O ZI EXCELENTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am verificat si am curent pe fise doar 2 sec cat sta si spirala in bord .... oare ma ajuta o diagnoza mai amanuntita ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da - ma suni si vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa imi dai un pm cu un pret ceva .... sa stiu la ce sa ma astept :P

acum ma gandesc eu sa nu am probleme si cu alimentarea de motorina ... pompa tandem sau aer pe undeva ,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am verificat si am curent pe fise doar 2 sec cat sta si spirala in bord .... oare ma ajuta o diagnoza mai amanuntita ...

LA diagnoza se cede timpul cat stau bujiile alimentate. Nu se vede si daca bijiile sunt arse.

Songa G62 e OEM ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile incandescente - se verifica cu ampermetrul sau se dau jos.

Pt g62 - se scoate mufa lui si se verifica cat stau bujiile fara el. Am vazut G62 care verificat pe VCDS - la temperatura normala de functionare a motorului. era in parametrii - iar dimineata, pe frig - nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!