Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Sigur ca da. Sau eventual scoase si verificate direct pe baterie.

Daca motorul e ok, porneste si cand e frig afara...doar ca face ca naiba, tremura, fum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e frumusetea la diesel, bujiile sunt importante dar si daca ai 1 functionala va porni motorul. Foarte interesant cand spuneti ca porneste si fara direct de la compresie iarna :)

verificati bujiile la fiecare revizie

drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,si eu cand am luat passatul in 2008,pornea putin mai greusub -5 grade,invartea de doua-trei ori motorul ca sa porneasca,am controlat bujiile,surpriza toate arse,cele scoase de pe masina erau beru,nu am mai gasit beru am gasit febi la 39 lei bucata,schimbat bujiile acum porneste la sfert de chieie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut chiar un video azi sa va arat cum am pornit-o fara bujii dar nu stiu daca reusesc sa-l pun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e frumusetea la diesel, bujiile sunt importante dar si daca ai 1 functionala va porni motorul. Foarte interesant cand spuneti ca porneste si fara direct de la compresie iarna :)

Doar PD-ul. Si ala, daca e in perfecta stare.

PS: pustiule, fa-ti cont pe Youtube si aici inserezi doar link-ul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok maine o sa vad cum fac sa il pun, dar vreau sa fac alta filmare cum porneste dimineata prima data, dar fara fisele la bujii bagate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor impatimitilor,

Sunt fericitul posesor al unui mult incercat VW Passat Variant an 2003 100 cp si de cateva zile imi porneste foarte greu (abia la a treia cheie si asta dupa cca.5 sec.).Dupa ce a pornit merge normal si porneste bine chiar daca motorul apuca sa se raceasca. Doar ca a doua zi o luam de la inceput.

Mentionez ca in momentul cand pun contactul se aude un zgomot de trecere a combustibilului(banuiesc), ceea ce nu se intampla intotdeauna.

Astept cu interes parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca in momentul cand pun contactul se aude un zgomot de trecere a combustibilului(banuiesc), ceea ce nu se intampla intotdeauna.

Posibil pompa de combustibil din rezervor sau ceva pe circuitul electric al acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa se auda cand amorseaza pompa - zgomotul din rezervor - , de fiecare data, cand pui contactul..... daca nu face asta, e cum ti-a zis cuiuda.

Daca face asta dar nu porneste, parcheaza masina cu spatele pe o bordura mai inalta, si fata jos. Daca a doua zi, porneste mai bine, atunci ai probleme cu pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor impatimitilor,

Sunt fericitul posesor al unui mult incercat VW Passat Variant an 2003 100 cp si de cateva zile imi porneste foarte greu (abia la a treia cheie si asta dupa cca.5 sec.).Dupa ce a pornit merge normal si porneste bine chiar daca motorul apuca sa se raceasca. Doar ca a doua zi o luam de la inceput.

Mentionez ca in momentul cand pun contactul se aude un zgomot de trecere a combustibilului(banuiesc), ceea ce nu se intampla intotdeauna.

Astept cu interes parerile voastre.

ai verificat bujiile? a mea face la fel, si e de la bujii, care sunt toate 4 arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific bujiile azi si revin. In completarea celor de mai sus am uitat sa va spun ca in momentul in care a pornit imi apare avertizarea "SERVICE IN 3000 KM." pentru 2-3 sec.,ceea ce nu se mai intampla la pornirile ulterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura. E avertizarea de interfal fix de service. Se poate reseta usor - din butoanele de pe cluster - ceas - ti apasat butonul din dreapta, pui contact, rotesti butonul din stanga, spre dreapta. Mesajul dispare. Opresti contactul.....si e gata, a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai facut reviziile la timp (ulei,filtre) atunci poti reseta intervalul de service sa nu-ti mai apara. Dar daca nu ai facut, atunci fa-ti reviziile si apoi reseteaza intervalul. Se poate face si manual si cu ajutorul vag-comului.

Acest mesaj nu ti-a aparut neaparat pt ca e ceva in neregula. E doar un interval integrat in ecu menit sa te ajute cu reamintirea ca ai de facut reviziile in aprox 3000 km. Din cate stiu eu, acest mesaj iti apare odata la 10000 sau 15000 de km rulati cu masina insa aceasta perioada depinde si de modelul masinii.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deviat de la subiect....Intervalul se stocheaza in instrument cluster, nu in ECU. I-am zis deja cum sa-l reseteze. 10 sau 15.000...sau se poate schimba, cu VCDS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare doar ca la mine porneste foarte greu de cele mai multe ori. Mai rar cand o ia la sfert. Nu conteaza cat de cald e motorul sau chestii din astea.Inca nu am verificat nimic . Cu ce sa incep vreificarile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce masina ai,si ce motor,numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1991, benzina, 1.8 benzina.... scrie in profil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut vw meu porneste greu dimineata . dar dupa ce a pornit o opresc imediat si apoi porneste foarte bine asta face dupa ce iam schimbat culbutori si axul cu came testerul arata ca nu merge senzorul de la axul cu came poate sa fie el problema?a fost schimbata si distributia .cred ca a fost pusa corect . la prima pornire scoate si fum apoi dispare nu mai stiu ce sa fac spuneti-mi un mecanic bun din bz. masina este vw passat tdi 2001

am testato pe mai multe testere si nici unul nu a diacnosticat la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca influenteaza pornirea. Rezolva problema cu el - ce eroare ai pe el ? - dupa care asteptam feedback

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile si porneste la fix.

Va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca ramane fara motorina. Se dezamorseaza. Ori pompa tandem ori oringurile de la PD daca ai asa ceva!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile si porneste la fix.

Va multumesc pentru sfaturi.

Ti-am spus ca sunt bujiile, ma bucur ca ai rezolvat-o, trebuie sa le schimb si eu, dar deocamdata nu ma deranjeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu un passat 2001 tdi 130cp motion si imi porneste foarte greu atat la rece cat si la cald cateodata cand vrea "ea" porneste la sfert ce cheie dar cateodata trebuie sa dau vro 20 sec la automat ca sa porneasca nustiu ce ar putea sa aibe nui dat de capat ma puteti ajuta si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe care trebuie verificate. Ai facut si tu o scanare, sa vezi ce erori ai ? Eu zic ca asta-i primul punct de plecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!