Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Salut. Astazi am intampinat si eu o problema cu pornirea in sensul ca a pornit dupa 1 min cand incercam sa bag in viteza s-a oprit si cand dau sa pornesc iar nu se aprindea spirala la bujie, an incercat de 2 ori si i-am dat sa pornesc, binenteles ca nu a vrut dar a 3-a oara s-a aprins becul la bujii si a pornit la sfert. Si saptamana trecuta intr-o dimineata nu vrut sa porneasca decat la a 3 cheie, atunci statea becul la bujie doar o secubda dupa care se stngea. Care poate fi problema mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Verifica releul 109

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu cam de o luna o problema la un passat din 2000, motor AJM , PD, daca a mai patit cineva va rog ajutor. Problema este ca din cand in cand doar cand este cald motorul nu vrea sa mai porneasca, dupa ce se mai raceste porneste.Poate sta masina si 3-4 zile nepornita si porneste la sfert. Am scanat si singura eroare care imi apare este : 1 Fault Found

00771 - Fuel Level Sensor (G)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

sterg codul de eroare si dupa cateva zile apare iar, rezervorul este aproape plin.Sa influenteze acest senzor pornirea? Dar numai la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu are de ce sa influenteze sezorul de nivel motorina pornitul, daca acolo este, cred contact inperfect, nu este doar la cald. Indicatirul din bord cum se comporta, adica indica corect, se misca de la rosu-full linear, fara oscilatii .

Despre pornirea greoaie la cald nu-ti pot da raspuns fiinca eu am pompa rotativa si nu stiu cum sta treaba cu P.D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indicatorul din bord indica corect. De cateva zile i-am schimbat filtrul de motorina sa vad daca mai face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Astazi am intampinat si eu o problema cu pornirea in sensul ca a pornit dupa 1 min cand incercam sa bag in viteza s-a oprit si cand dau sa pornesc iar nu se aprindea spirala la bujie, an incercat de 2 ori si i-am dat sa pornesc, binenteles ca nu a vrut dar a 3-a oara s-a aprins becul la bujii si a pornit la sfert. Si saptamana trecuta intr-o dimineata nu vrut sa porneasca decat la a 3 cheie, atunci statea becul la bujie doar o secubda dupa care se stngea. Care poate fi problema mea?

Cam asa am patit si eu, cand puneam contactul nu se aprinde martorul spirala si motorul nu pornea. Prolema la mine a fost o combinatie dintre alarma imobilizator motor si sweci-ul de la usa soferului defect(ultima e banuiala), adica cand am inchis masina am inchis-o din telecomanda alarmei si am deschiso din cheie, si asa ramanea imobilizatorul activ, masina nestiind ca s-a deschis usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Am si eu o problema cu pornirea la un Passat 1.9 tdi 101 cp din 2003. Astazi de dimineata am dat la "automat" de 3-4 ori pana sa porneasca. Am crezut ca este vorba de baterie avand in vedere ca nu a fost schimbata 5 ani asa ca am montat baterie noua. Dupa ce am montat bateria, am intampinat aceiasi problema. Dupa 4 - 5 incercari a pornit dar inaite sa porneasca a mai aparut pe bord si o eroare cu pressure oil stop. La 5 min am incercat din nou sa vad daca porneste si a pornit la sfert. Dupa cateva ore de stationare, cand sa pornesc masina, a aparut iarasi problema cu pornirea greoaie.

Ma poate ajuta si pe mine careva cu un sfat? Sa fie bujiile sau altceva. Dupa ce porneste masina nu da semne ca nu s-ar alimenta sau sa mearga intrerupt.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indicatorul din bord indica corect. De cateva zile i-am schimbat filtrul de motorina sa vad daca mai face la fel.

stiu ca este cam tarziu ,insa si eu am avut aceeasi problema tot cu un AJM din 2000, rezolvarea a constat in montarea unei electropompe in rezervor.Am gasit mufa alimentata dar din fabrica nu avea pompa in rezervor.Una de la dezmenbrari a costat 300 de lei si merge de 2 ani fara probleme.

Modificat de fitter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa vreo 6 luni alta belea:-nu pornea decat la o cheie luuuunga cand temperatura scadea sub 5 grade si am mai observat o chestie, aceeasi problema si daca stationam in panta,ceva la modul ca daca avea botul putin mai sus decat spatele.Imi era jena cand la parcare eu cautam pozitia convenabila pentru masina.Rezolvarea am gasit-o aici pe forum,nu mai stiu exact topicul si nici useru-l care a avut aceesi problema si i-a gasit hiba, insa daca va citi aceste randuri ii multumesc din suflet pentru postare cat si forumului wforum pentru ca exista.Solutia a constat in schimbarea setului de garnituri la injectoarele pompe-duze.Pe forum am gasit toate datele si etapele reparatiei si am facut schimbul singur in garaj.Dupa ce am terminat lucrarea la prima cheie a luat-o mai greu, chiar la a doua cred, nu sunt sigur ca aveam niste emotii groaznice, insa de atunci imi porneste la sfert,nu scoate fum si dupa cum se prezinta nu cred ca voi avea nici cea mai mica problema in iarna asta.Reglajul injectorului--.... l-am slabit 225 de grade----nu am stiut sigur cat este la AJM , dar motorul nu este zgomotos si cred ca l-am nimerit fiind la fel cu alte tipuri de la VW.Fac aceasta postare in ideia de a ajuta si alti posesori de vw care au problema similare cu cele avute de mine in a-si gasi rezolvarea.Va salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,imi cer scuze poate nu postez unde trebuie,sunt ptr prima oara pe un forum,am un vw passat 1.9 tdi din 2004 care de 2 saptamani nu-mi mai porneste,adica f.greu,dupa ce-i dau mai multe chei sau o tin mai mult cheia pe contact,dar dupa ce porneste,motorul fiind cald nu mai am probleme cu pornirea in ziua respectiva.Initial am crezut ca sunt bujiile ,am fost la un mecanic ,le-a verifica pe cele vechi cu un aparat de masura,nu-i aprea nimic pe ecran(e procedura corecta de depistare a bujiilor arse?) apoi mi-a spus ca 2 sunt arse,si,drept urmare le-am schimbat pe toate 4 .A 2 zi a pornit normal,dupa 3 zile de nemiscat a pornit din nou normal,dar a 4 zi,iarasi aceeasi poveste,dau de 4-5 ori la automat,tin mai mult cheia pana imi apare un mesaj in germana....nu stiu sa-l reproduc.

Apropo ,martorii luminosi de pe bord nu se mai aprind ca si inainte,de pe ceasul din stanga bujia e ok mi se stinge dupa cateva secunde,dar pe ceasul din dreapta nu mi se aprinde intotdeauna semnul urmator : un cerc galben cu un triunghi in mijloc,atunci cand acesta se aprinde porneste la sfert de cheie,dar se aprinde f.f.rar in ultimele zile.

Bateria e buna,are 2 ani vechime,mai e in garantie,iar motorul dupa ce porneste nu se ineaca sau sa nu mai traga,adica merge normal,consumul de motorina dupa computer e la fele ca si inainte....

Va rog dati-mi un sfat cam ce credeti ca ar avea,o sa o duc si la tester dar numai marti pot

Cu multumiri anticipate,Cristi ,Sibiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PArca am mai intalnit problemaasta, era ceva legat de calc de motor, ECU.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,tot Cristi din Sibiu sunt,am omis sa spun ca pe langa ce am scris in simptomele din topicul 360 ,in august i-am schimbat uleiul,filtrul de ulei,filtrul de motorina,filtrul de aer de la motor si filtrul ptr habitaclu si ca uneori am mai pus in rezervor si motorina facuta rost altfel,si ,lucrul cel mai important,cum am mai citit si la altii,si la mine de fiecare data cand pornesc motorul se aude un zgomot ca atunci cand ar trece un lichid printr-o teava,ma gandesc ca ar fi motorina de la rezervor care este aspirata spre motor?Am citit de asemenea ca se poate modifica perioada de aprindere a bujiilor,se poate face si in cazul masinii mele,e vw passat variant 1.9 tdi,101 cp,din 2004?

Va rog cine citeste si poate sa-mi spuna cam ce ar avea masina,ii multumesc anticipat

Modificat de cristiduca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Chiar daca ai numai 2 bujii bune la temperaturi pozitive de 2, 3, 4...grade trebuie sa porneasca fara probleme, motorul tau fiind PD.

Deci nu e problema de bujii. Ar fi indicat sa faci o scanare sa vedem ce erori ai. Ma gandesc sa nu ai ceva probleme la injectoare (o-ring)

Sau asa cum spune si colegul AlBundy....ECU :mellow:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am tot urmarit problema cu pornirea intrerupta deoarece se intampla si la mine si as avea nevoie va rog frumos de o parere din partea cunoscatorilor. Am un Passat din 2007, motor BKP 140CP, si de cand temperatura a scazut sub 0 grade, la pornire, motorul porneste din prima dar porneste tremurat dupa care isi revine. Ce ar putea sa fie? Revin cu informatia ca atunci cand temperatura este peste 2 grade celsius, motorul porneste bine. Ma gandesc ca vor veni temperaturi si mai scazute si ar trebui sa remediez problema inainte ca aceasta problema sa se agraveze sau sa afecteze altceva.

Multumesc frumos si va rog a ma ajuta cu un raspuns la problema mea!

Modificat de Alin Sandu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat bujiile incandescente ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Cautand ceva cat mai apropiat de problema mea am gasit acest topic si in speranta ca aflu ceva util de la voi am sa descriu problema mea! In ultimele zile am observat ca masina pornea destul de greu la rece dar am pus asta pe seama frigului! In seara asta incercand sa mut masina din locul unde o parcasem am auzit un zgomot ciudat la motor ca si cum ar da sa se opreasca si tremura destul de rau.Dupa cca 10 secunde s-a oprit singur si de atunci nu mai porneste! Nu s-a aprins niciun martor de bord sau ceva care sa semnaleze o problema. Daca incerc sa pornesc masina dupa ce pun contactul invarte dar nu porneste (deci nu e problema de curent)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,tot Cristi din Sibiu sunt,am omis sa spun ca pe langa ce am scris in simptomele din topicul 360 ,in august i-am schimbat uleiul,filtrul de ulei,filtrul de motorina,filtrul de aer de la motor si filtrul ptr habitaclu si ca uneori am mai pus in rezervor si motorina facuta rost altfel,si ,lucrul cel mai important,cum am mai citit si la altii,si la mine de fiecare data cand pornesc motorul se aude un zgomot ca atunci cand ar trece un lichid printr-o teava,ma gandesc ca ar fi motorina de la rezervor care este aspirata spre motor?Am citit de asemenea ca se poate modifica perioada de aprindere a bujiilor,se poate face si in cazul masinii mele,e vw passat variant 1.9 tdi,101 cp,din 2004?

Va rog cine citeste si poate sa-mi spuna cam ce ar avea masina,ii multumesc anticipat

Faza cu zgomotul unui lichid care trece printro teava gatuita sse auzea si la mine si intr-un final am depistat problema...mesterica care mi-a schimbat filtrul de motorina nu i-a facut aerisirea calumea si a ramas aer pe conducta .

Am pus masina intr-o panta cu botul la vale si cu motorul cald la 90 de grade peliber o ambalam de la relanti pana la 5000 de ture pt o fractiune de secunda si dupa cateva incercari nu s-a mai auzit zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Nu s-a aprins niciun martor de bord sau ceva care sa semnaleze o problema. Daca incerc sa pornesc masina dupa ce pun contactul invarte dar nu porneste (deci nu e problema de curent)

Multumesc

Fa o scanare si vezi ce erori a stocat. Pompa de motorina baga carburant ? cam e problema la voi, cu ea ...si cu injectoarele..... e posibil ca ori pompa, ori vreun injector sa fi cedat. Oricum, vorbim vorbe pana nu faci scanarea.

Totodata, sa se uite cu VCDS-ul, pe Engine, ce turatie ai cand da-i sa o pornesti.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din "fericire" e doar pompa de motorina nu vreun injector! Cei de la Cardinal Ploiesti mi-au spus ca m-ar costa 1200 ron doar pompa ceea ce mi se pare exagerat de mult insa am gasit mai ieftin in alta parte! Oricum am aflat si eu ca e problema mare cu pompele de motorina si injectoarele la masinile astea! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, deci am nimerit-o. Imi pare rau......

Da, mare bucurie.....daca era injector...se schimba gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin de ce spui ca daca era injector se schimba gratis????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,sunt Cristi din Sibiu cu vw passat variant 1.9 tdi din 2004 care nu pornea,vezi topic 360 si 362,am fost la un super specialist in diagnoza in Sibiu,mi-au aparut 2 probleme:releu bujii defect si senzor nivel ulei defect.Am lasat-o tipului care e profi pe Sibiu vreo 2 zile sa mai verifice computerul masinii...in fine dupa 2 zile m-a sunat si ce sa vezi,nu am avut probleme nici cu o-ringurile,nici cu senzorul g62(sau cam asa ceva),ci cu contactul,partea electrica de la contactul masinii nu mai functiona,mi l-a schimbat,fara a-mi afecta cheia,si de atunci,azi sunt 2 saptamani,porneste la "sfert de cheie" cum se spune.Multumesc oricum acestui forum si moderatorilor ptr toate informatiile primite si citite,sunteti super tari si mai ales acoperiti toata gama de posibile probleme tehnice ptr vw,mersi inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi multumim ca ai postat rezolvarea - interesant - oricum, i-a aparut la diagnoza, deci s-a dus direct pe el. Oricum, majoritatea intreaba....dar nu posteaza si rezolvarea.

Nu avea de ce sa iti afecteze cheia, ca a schimbat doar partea din spate, nu si partea mecanica.

Drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, azi am depistat de ce imi pornea si mie greu dimineata dupa 7-8 sau mai multe ore nepornita, este un passat 1.9 tdi an 98 si azi dupa ce m-a facut de ras ca a pornit greu si cu mult fum am desfacut capacul la motor si am masurat bujiile, si surpriza nu merge nici macar una, deci ea porneste ca tractorul fara bujii, precizez ca dupa ce porneste prima data, dupa aia chiar si rece porneste la sfert, si am scos toate fisele la bujii si am pornit-o fara fise si mergea la fel, asta ca sa ma conving eu, in afara de chestia ca porneste greu dimineata nu ma deranjeaza deloc, merge foarte bine motorul, dar o sa ma duc sa fac comanda de bujii, Deci cei care au aceleasi simptome, verificati prima data bujiile cu un aparat de masura si dupa aia alte chestii mai grave.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!