Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Fulgul de nea te avertizeaza doar ca temperatura a scazut sub 3 grade, nu semnalizeaza nici o eroare. In legatura cu zbenguitul problema asta o am si eu. De 2 ani nu am gasit sursa problemei (verificat: bujii, releu...). Diferenta la mine este ca porneste la sfert de cheie dar vreo 5-10 secunde se zbenguie si nu se tureaza cum trebuie. Releul de la bujii face un clanc cand se decupleaza sau poti lega o lampa de control la fisa de la o bujie, in acest fel vezi daca functioneaza.

Tind sa cred ca problema cu zbenguitul vine de la vre-un tachet, ramane de vazut la anul cand planuiesc sa-mi schimb tachetii.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pornea si anul trecut dupa ce i-am schimbat bujiile ,am curatat injectoarele si curatat mufa la injectorul 2( avea eroare electrica) ,pornea la sfert cu trepidatii dar pana sa treaca iarna incet incet a revenit...dintre SDI si TDI tot sdi-ul porneste mai repede ,chiar daca pornesc la sfert amandoua.SDI te ia cu asalt brusc si foarte rapid ,TDI e mai pasnic si mai lent .

Acum am vazut la SDI ca porneste brusc dar acul turometrului ezita maxim o secunda sa se ridice.Oare ce o fi? Idem si la TDI doar ca acesta face asa si vara...

La cati bani am bagat in passat-ul asta cred ca mai bine cumparam alt motor :(

Modificat de golf sdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

sunt nou pe forum momentan nu pot sa pun un post nou si am sa intreb aici daca nu va suparati

eu am un passat in 98 1,6 i si porneste f greu

La un tester nu prea profezionist din Buzau ,de unde am cumparat masina mi sa zis ca este corp clapeta de aceleratie.

Sa va spun si cum se manifesta:

-dimineata sau oricand o las oprita 3 ,4 ore porneste f greu adica bateria este noua,nu sunt probleme cu ea,dar nu porneste nu stiu ce sa ii mai fac ,in Brasov nu a descoperit nimic ...la ea..

Un sfat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am un Passat din 99 1.9 TDI 116 cai.Pornea foarte greu dimineata (a 6-a ,a 7-a cheie).Am facut o diagnoza .. intr-un final i-am schimbat chiulasa,garnitura,am reparat si injectoarele (era sarita o siguranta la unul singur).Urmatoarele 2 zile a pornit la sfert de cheie fiind cam 2 - 3 grade afara.A treia zi am incercat sa o pornesc pe la pranz (in jur de 6 grade) si a inceput sa faca la fel ca inainte.Ieri i-am schimbat bujiile,senzorul de temperatura bujii sau apa (un plastic verde cu 4 pini) si azi dimineata a vrut la prima cheie dar se balbaie destul de rau pana sa porneasca.Totul se intampla dimineata,ziua pot sa o las si 8 ore ca nu face figuri,dar daca o las de la 1:00 noaptea pana dimineata la 6:00.. apare problema.Totusi mi se pare ciudat faptul ca rezistenta din bord o tine 1,2 secunde,chiar si cand sunt -6 grade.Mi se pare mie sau e cam putin?Pe calculator nu imi mai da erori.. un sfat ar fi de mare folos.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema cu pornitul dimineata prin schimbarea unu senzor de temperatura intr-un service,acuma e alta problema coboara foarte greu acul de la turometru ,adica ramane putin turata si dupa aia coboara,mai ales cand o scot pe liber..

Vad ca inca nu a scris nimeni si nimeni nu ne da un sfat..eu inca postez poate poate..

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Stanciu Cosmin

va salut! am si eu o problema legata de injecoare cred. am reparat pompa tandem la ambele capete i-am schimbat chiulasa oringuri la injectoare schimbat bujii ,sonda g62-porneste asa , invirte de 2ori-trepideaza 2-7sec. (in functie de cit timp a stat ne pornita) apoi merge ok. toata ziua ori de cite ori o pornesc . am verificat al doilea rind de bujii pe care l-am schimbat si la injectorul 2 o scot neagra desi probata la baterie este ok. astept un sfat-va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema am un passat din 99 1.9TDI. Porneste greu doar cand afara sunt -1,-2 grade. Daca sunt -7 porneste la prima cheie deci nu styu de la ce poate sa fie ca am bagato pe tester nu mia dat nici o eroare. As vrea si eu pareri ca nu stiu ce sai mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

passatul meu porneste greu dupa 4-5 ore de stationare. pun contact si invarte de 6,7 sau 8 ori pana porneste si vad ca se agarveaza de la o zi la alta.

1.9 tdi PD din 2000, 116cai.

pe tester mi-a dat urmatoarea eroare: 18009 Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317) Implausible Signal

stie cineva ce inseamna? sau daca are legatura cu pornirea aceasta eroare?

dupa ce porneste parca merge in 3 pistoane pt 2 minute dupa care isi revine. in timpul mersului nu apare nici o problema sau daca o pornesc la un interval mai mic de 4-5 ore.

un sfat primit e sa schimb oringurile de la pompele duze (bujiile sunt bune).

alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta e pompa tandem. Ti se dezamorseaza instalatia de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am si eu o problema am un passat 1.9 131 cai, am facut plinul la rezervor pana in gura si am constatat ca porneste mai greu, adica tin mai mult pe cheie asta la prima pornire, dupa aia porneste la sfert de cheie, daca o la 30 min 1ora iar acceasi problema....porneste mai greu....ce poate sa aiba ca am ramas masca asa dintr-o data si dupa ce am fc plinul??????? puteti sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu uratoarea problema.am un golf IV TDI, motor ALH, porneste fff bine la rece, insa dupa ce se incalzeste......tre sa tin cheia 3-4 sec pana o ia. ce ar putea fi?

scuze ca nu scriu la golf dar acolo nu am gasit un astfel de topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost la mecanic am schimbat filtrul de motorina....si surpriza......am o motorina tulbure foarte proasta a zis mecanicyul si e posibil ca din cauza la motorina sa nu am o pornire atat de buna.....trebuie sa o termin si sa am grija de unde bag....sper sa nu bulesc nimik...bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CApul hidraulic din pompa de injectie e pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si se poate schimba doar capul hidraulic sau trebuie schimbata toata pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate dar nu acasa. La un atelier specializat in pompe de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite eu am fost la mecanic si ma gandeam la acceasi chestie si mi sa spus ca passatul nu are pompa de injectie, deaia am si pompe duse...adica injectorul isi trage singur motorina.....la golf nu e aceasi cheste....nu e pompe duse????? sa nu il sperii pe colegu de mai sus????? eu intreb ca nu stiu imi cer scuze dc gresesc cu ceva! ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca mai ai de rasfoit forumul...

PD = motor cu injectoare-pompa. NU ARE pompa de injectie.

nonPD = motor cu pompa de injectie si injectoare clasice.

Nu conteaza ca e Golf, Passat, Audi, Skoda, Seat. Unele au motoare PD, altele nonPD (in principiu cele mai vechi).

Tu ai PD, colegul de mai sus are nonPD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult....sper ca nu deranjez cu intrebarile:P....dc nu cunosc mai bine intreb....acum m-am lamurit...bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Sper sa fie bine unde postez

Zilele trecute impreuna cu un prieten am segmentat motorul unui pasat diesel 1,9cc.

MAsina a fost la un neglijent, care din 2006, de cand o avea, nu cred ca a schimbat filtrul de aer vreodata. Omul nu se pricepea la msini. Se urca in ea dadea cheie si pleca.

Prietenul meu a achizitionat-o pe un pret de nimic si s-a hotarat sa o repare.

Mentionez ca nu e la prima segmentare motor de pasat.

In fine, am pus totul la locul lui, fiecare mufa la locul ei, fiecare furtum la locul lui etc. am schimbat filtru de aer, filtru de ulei, distributie. Am curatat EGR. Deci totul este pus asa cum a fost initial. Problema este ca atunci cand ii da cheie porneste si nu sta pornita. Invarte de 2-3 ori si gata moare.

Cineva care se pricepe sa dea un sfat, ce ar trebui sa verificam, fiind ca nu prea mai avem idei.

Multumesc mult

O seara placuta

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca injectoarele n-au fost scoase din chiulasa. In cazul asta, pe undeva se dezamorseaza instalatia de alimentare. Si cel mai probabil pe la pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa ii fac astazi o diagnoza si a dat eroare la senzorul de turatie.

Nu mai stiu exact ce eroare era.

Chestia e ca dupa ce am umblat un pic pe la senzor, masina porneste, sta la relantee, dar cand accelerez se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALL AM SI EU UN PASSAT DIN 2001 4MOTION 130CP 1.9TDI SI IMI PORNESTE GREU FIE CA E FRIG SAU CALD AM FOST CU EA LA TEST SI MIA ZIS CA E DE LA INJECTOARE SI LEAM SCHIMBAT SI AM MERS UN TIMP BN SI DUPA ASTA IAR A INCEPUT SA FACA CA INAINTE MA POATE AJUTA CN SAI DAU DE CAP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,cand o sa inveti sa scrii frumos,corect,si fara MAJUSCULE!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca nu am postat unde trebuie imi cer scuze din start.Azi in timp ce rulam linistit am vazut ca mi se aprinde martorul de la buji(arculetul acela) si imi apare apoi mesajul,Moteur atelier! Am oprit si am repornit motorul si tot asa facea,am mai mers un kilometru si am oprit iar,nu a mai aparut nici un mesaj...cam ce poate fi,e de rau?:D Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca nu are legatura cu topicul: switch pedala frana defect, trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!