Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Aceeasi problema ca mai sus: se dezamorseaza instalatia de alimentare cu motorina. Poate fi pompa tandem sau un furtun pe traseu.

Tot citind pe forum ma gandeam sa nu fie cumva oringurile de la injectoare??sau vre un reglaj ceva cand mi s-a schimbat axul?

Modificat de larions
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au schimbat axul, nu trebuiau sa umble si la injectoare (sa le scoata afara).

Daca in sarcina nu tremura, nu e de la oring-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca i-am dat de cap,am scos mufa de la g62 si acum porneste ok,o sa schimb g62 si revin.

Modificat de C o s m i n
post triplu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am si o problema cu pornirea la masina din semnatura cumparat in martie 2010; schimbate toate filtrele; schimbata fulia de la alternator; schimbat cureau care vine pe fulie; distributia schimbata (cica zice fostul proprietar) la 180 000 ea are acum 235 000, Vizual doi mecanici miau zis ca arata bine distributia.

1.Initial dimineata pornea la prima cheie dar dupa juma de ora de mers daca o opream dadea rateuri la pornire la cald -( in sensul ca trebuia sa tin mai mult pe cheie se ridica masina de pe o parte de zici ca vrea sa se rastoarne cand incerc sa o pornesc, invarte mult pana porneste dureaza cam 10 sec si apoi o ia). Am facut vreo 800 de km cu ea intr-o zi imi era si frica sa o opresc sa nu raman printr-o benzinarie. Toate bune si frumoase nu m-am agitat prea tare, pt ca de obicei cand o opream nu o mai porneam pana a doua zi, si am zis ca asta e (precizez ca erau momente si cand o lua la cald la cheie). Apoi dupa vreo luna surpriza, face figuri la prima pornire - dimineata, iar la cald mergea la prima cheie (sunt momente si cand o ia la prima cheie indiferent de situatie). Am citit posturi pe forum dar nu stiu ce sa mai cred, caci a mea vad ca are sintome cand vrea ea ( cand porneste K, cand face figuri). Precizez ca dupa ce porneste nu scoate zgomote ciudate sau sa mearga nasol.

Are careva idee ce ar putea fi??? Sau poate este vreun bun samaritean prin Timisoara sa o pot pune pe un VAG sa vad ce zice.

Precizez ca am vrut sa o duc la reprezentanta sa vad ce are si miau zis ca ma taxeaza cu 250 RON pt diagnoza, si apoi determina daca e mecanica sau electrica sii ii posibil sa-mi mai ia 200 Ron pt alata diagnoza, in concluzie 450 Ron nu mai sa-si dea cu parerea (le-am zis cas nebuni). Apoi am fost la alt mecanic si mi-a zis ca un mi-l pune pe diagnoza 100 Ron si apoi discutam, dar mi se parea ca erau si aia cam in plop si nu am mai revenit la ei. Acum nici nu stiu ce sa fac, caci sunt nou in Timisoara si nu stiu cum mere treaba pe aici si in ce directie sa o apuc.

Inca nu am ajuns la nici un mecanic (din motive financiare), si nici nu am avut inca curaj sa dau singur pompa din rezervor, (astept pe cineva macar sa ma asiste cu mainile in buzunar sau cu o bere in mana :) . Dar am descoperit altceva, daca o paechez pe o bordura inclinata pe partea stanga masina porneste la sfert de cheie, daca o parchez inclinata pe partea dreapta face la fel. E posibil sa fie de la aceeasi pompa din rezervor de care vorbeati? A mai avut cineva simptomele astea si lea rezolvat curatand pompa din rezervor?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

hop si maniacul perfectionist din mine : de 2 zile e mai racoare noaptea,si am observat o miica ezitare la pornire.

foarte mica.

ultimul plin de la petrom,de obicei bagam omv sau petromv.pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut si la mine problema cu pornitul mai greu cand e relativ frig afara... mi-e teama sa ma gandesc cand or veni temperaturile de sub -10 grade daca acum deja da semne de oboseala.

Daca masina (Bora 1.9 TDi 90 CP , 85k km) sta mai mult de 12 ore nepornita, porneste la 2-3 cheie.

Am observat ca pe furtunul transparent care duce motorina din filtru la motor lungimea bulei de aer difera: Astfel e de cca 4 degete cand masina este amorsata, iar dupa o perioada de cateva zile nepornita ... nu se mai vede deloc motorina pe acel furtun.

De la ce poate sa fie problema? Cum se poate remedia?

Va multumesc frumos pentru timpul acordat!

Catalin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat ce are... dupa o inspectie mai amanuntita am descoperit ca furtunul ce iese din filtru (Tur) este crapat si pe acolo trage aer. Vezi poza din atasament cu sageata rosie.

Va rog sa ma ajutati daca stiti unde sau pe cineva care poate sa inlocuiasca acel furtun mai ieftin ? Am intrebat la PORSCHE Romania si pretul piesei de schimb costa cca 370 RON fara manopera. Si mi se pare f.f. mult pentru un furtun de inlocuit.

post-62507-0-26081800-1288608944_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu niste probleme cu un passat 131 cp 2002. intr_o dimineata pornesc masina si dupa nici 1 km mi se opreste in mers si imi arata in bord stop press oil!Opresc,dupa care ii dau cheie,porneste si .....merge normal.De cand cu faza asta tot mai des mi se opreste motorul si in bord nu_mi mai apare nimic.inca o problema ar fi atunci cand dau cheie imi apare in bord la primul consum de 99,9 la suta cand e la relantiu,dupa care in mers incepe sa scada.daca ma poate ajuta si pe mine cineva!

Am uitat sa va spun ca bateria pe care o am are 60 A!!! masina e luata de 2 luni....sper sa nu fie.....stiti voi

ce baterie si de cati Amperi ar fi cea mai buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta cineva si pe mine cu niste idei despre msg de mai sus.momentan sunt in Italia si as vrea sa vin in tara dar mi_e cam frica sa nu raman pe undeva.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat nivelul uleiului din motor ? Daca nivelul e ok, baga un ochi la senzor si vezi daca nu cumva ti-a sarit mufa de la el. Scoate mufa, curata cu spray de contacte si bag-o la loc. Sincer, cred ca e o problema electrica....

Daca tot nu isi revine, trebuie facuta o diagnoza.

Daca se dovedeste ca nu ai presiune la ulei, nu iti recomanda sa mai mergi cu masina, ca termini motorul, turbina, tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am verificat uleiul din motor si e aproape la maxim.unde ii pozitionat senzorul ca sa_l verific?[trebuie pusa masina pe rampa?] merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie rampa. E in partea de jos a baii de ulei. Dar pentru atat n-ar trebui sa ti se opreasca motorul. Nu exista protectie care sa-ti opreasca motorul in caz ca ramane fara ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea proasta ii ca nu tot timpul cand se opreste imi indica in bord stop press oil....ceea ce ma deruteaza.Deci daca e de la senzor atunci teoretic ar trebui sa se opreasca motorul,nu? Voi ce ziceti bateria nu influenteaza cu nimic? ii de 60 A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria daca e buna, e destul si 60Ah.

Senzorul de nivel ulei se afla pe baia de ulei. Senzorul de presiune se afla in lateralul filtrului de ulei, langa joja, cu un singur papuc pe el. Daca BC-ul scrie STOP OIL PRESSURE, e vorba de senzorul de sus. Vezi aici.

Martorul de ulei semnalizeaza la fel si cand dai mult la automat fara sa porneasca motorul. Banuiesc ca se intampla acelasi lucru si la tine, fara a avea cauza directa senzorul de presiune.

PS: si mie mi s-a stricat odata senzorul de presiune si imi bipaia mereu si scria mare pe BC. Am umblat asa cateva zile pana l-am schimbat. Dar motorul nu s-a oprit.

Deci alta e buba la tine.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, ai umblat asa la risc sau ai verificat cumva daca ai presiune si e de vina doar senzorul?

Este cumva un senzor diferit pentru masurarea presiunii fata de cel care declanseaza aprinderea avertizarii (adica precum la Dacia era un senzor pentru becul din bord si altul pentru presiunea afisata de indicatorul de bord)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi am puso pe tester si mia dat eroare la senzorul de rotatie G28{cred ca G28 se numeste}

Am schimbat si bateria am pus una de 74A,si intradevar porneste bine.

Mai trebuie sa_mi gasesc un mecanic ca aici la reprezentanta e cam scump{cam 300 euro}sa_mi schimbe senzoru.

Va multumesc ,miati fost de mare ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acum o luna jumatate am schimbat axul cu came si tachetii la un passat AWX, bineinteles asta a presupus sa dau jos distributia(la reglajul rampelor de la injectoare nu am umblat, le-am pus in ordinea in care le-am dat jos, deci nu s-a modificat nimic).de atunci , masina a inceput sa faca "pe nebuna", adica porneste destul de greu daca motorul este rece si nepornita (mai ales dupa noapte), da impresia ca motorul este infranat,simt asta cand ii dau la automat,invarte un pic mai greu,apoi cand o ia la relanti are fluctuatii de turatie.pe langa asta, tot de atunci,masina nu vrea sa mai traga sub 2000 de ture , pur si simplu ma rog de ea(de exemplu accelerez la maxim in a 2a, pana in 2000 de ture nu se simte mare lucru si cand trece de 2000 rpm simt cum ma baga in scaun).distributia a fost pusa la punct.masina am pus-o pe tester(nu are nicio eroare,e in parametri, am facut testele si in mers), pe grupul 13 din vag nu am corectii mari(maxim 0.3 pe un injector, celelalte aproape 0, deci e bine), iar syncro angle este bine , oscileaza intre 1-1.6 grade.momentul injectiei este la 6 grade btdc, dar in limite(la relanti , pt ca turata ajunde pe 15-16 grade).masina nu scoate fum, dar miroase a motorina.sa fie oare distributia dereglata, chiar daca in vag com e in paramentri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.. am avut si eu o problema cu garnitura de chiulasa si am si planeizat-o..(tot de la voi am aflat ..multa clipoceala dimineata si in cursul zilei.. ma innebunise.. si facea si presiune in instalatia de apa..) Am schimbat-o la un service si mi-au stricat un injector la demontare sau montare (dar mi-au cumparat altul nou si l-au montat la porsche cu garantie la ei.) mi-au schimbat tachetii toti 8 la insinstentele mele, doar 4 avand uzura, 2 bujii de la motor care erau defecte cat si cele 3 bujii de incalzire a apei.

Dimineata, dupa 10-12 ore de stat porneste foarte greu....Pe mecanici i-am rugat sa-mi sudeze stiutul acela de la pompa tandem si au facut-o deoarece avea joc foarte mare(Acum chiar dupa 3-4 ore de stat este pedala foarte tare.. cred ca imi pierde pe undeva vacuum.) Ce este de facut in legatura cu pornirea greoaie? au fost astazi -3 grade si a pornit la a 7-8a invartire cu mult fum albastru....De obicei o lua la a 2-a sau a 3-a invartire dimineata. in rest.. la sfert. Dati-mi va rog un sfat.. am fost cu masina la tester..injectoarele ok.. este la punct...si la mine miroase a motorina nearsa de cand am luat-o din service dupa schimbarea chiuloasei.. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog sa imi spuneti si mie daca din cauza softului poate sa imi porneasca masina putin mai greu la rece.Inainte de soft la rece pornea la ''sfert'' daca se poate spune asa.Acum dupa soft cand a venit frigul porneste mai greoi.Bujiile sunt ok,bateria ok,nu am alti consumatori pe timpul noptii.Dupa ce am pornit-o porneste iar la sfert...

Astept pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibil sa fi umblat la cantitatea injectata la rece. Deja la EDC16 (si la ultimele EDC15) exista mape separate pentru pornirea la rece si pornirea la cald.

Incearca softul vechi (stock) si vezi daca mai ai aceeasi problema.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

am un passat din 98 motor 19 motorina 110cai nu am pompe duze la mine ii pompa clasica porneste greu dupa 24 de ore de stationare. nu este o problema de temperatura deoarece si vara am aceleasi probleme. dau la automat pana termin bateria si ...nimik. bujiile sunt verificate, pompa buna. in cele mai multe cazuri porneste tractata. ati mai intalnit ceva de genul asta, va rog ajutati-ma cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie terminat motorul. Mai exact compresia slaba.

In acest caz electromotorul nu reuseste sa-i asigure turatia minima necesara pornirii, motorul avand un grad avansat de uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut da dupa ce pornesc dimineata dupa aia porneste frumos chiulasa e schimbata supape noi si cand am schimbat chiulasa totul e bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,influenteaza cu ceva anume daca cand pun contactul imi clipeste fulgul de nea in computer de bord ? azi aveam -1,5 grade si a pornit ff greu ,am schimbat anul trecut senzorul g62 si bujiile si intradevar sa vazut diferenta dar pana sa treaca iarna tot pornea mai greu, acum alta iarna si alte bujii, senzori?

La o scanare cu vagcomul mia dat eroare cu senzorul g2 parca,am sters eroarea si nu mai apare,am dat la automat nu porneste...am inchis climatronicul si a pornit la a 4 cheie si fluctua relantiul...parca merge in 3 pistoane , se aude si trepideaza de parca trage suturi ,se zbenguie toata masina !!! Anul trecut avea o problema electrica la injectorul 2....sa rezolvat cu curatarea mufei ,am schimbat distributie, volant + kit ambreiaj , EGR ,am schimbat ulei si filtre .

Injectoarele sunt bune ,le-am curatat cu o solutie speciala asta iarna trecuta,acum la diagnoza de acum 1 sapt erau f bune... Releul la bujii unde se afla? sub volan si scrie 202 pe el?

Am parcat-o cu partea dreapta pe bordura, o sa incerc si cu spatele ,o sa schimb si bateria cu a SDI-ului,desi nu a dat nici un semn de oboseala,o sa maresc si timpul de reactie a bujiilor...cat a fost cald a pornit f bine fara probleme.

VW PASSAT 1,9 TDI AVB 101 cai

Mai am un 1,9 SDI si mereu a pornit la sfert de cheie si nu am schimbat nimic la ea, porneste mai repede decat passat-ul din toate pozitiile posibile ,la -20 de grade porneste la sfert de cheie.Merge schimbat releul de bujii de la SDI la TDI pentru o proba?

Iarna trecuta m-am saturat si am lasat pasatul pe tusa si am circulat numai cu sdi-ul,de data asta nu mai accept,se poate sa fie din soft asa cum au si Touran-urile?

Modificat de golf sdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!