Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

si la mine porneste in 2-3 pistoane dupa care isi revine,doar ca in mers cind schimbi din 2 in 3 sau 3-4,5-6 nu conteaza turele apare o intrerupere ca si cum nu sar alimenta poate fi de pompa tandem??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca invarte mult pana porneste, poate fi pompa tandem. Daca porneste rapid dar merge urat in primele momente, e de la injectoare.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sir intreg de factori pot sa rezulte pornirea groaie. Baterie+/-bujii+/-injectoare+/-pompa tandem+/-electromotor+/-ulei+/-motorina si nu in ultimul rand +/-uzura motorului. La ultimul nu prea ai ce face (in afara de un set nou) asa ca incerci sa remediezi/perfectionezi restul. Parerea mea ca pana in 400.000-500.000 km nu trebuie sa ai probleme majore cu pornirea din cauza uzurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea porneste la 2-3 chei sau si la prima dar trebuie sa tin mult la automat si nu imi convine si am decis sa schimb bujiile, dar vad pe aici ca daca tii mult la automat este de vina pompa tandem, dar daca ar fi pompa tandem de ce vara porneste la sfert de chei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de la bujii. Si la mine e acelasi simptom.

O sa pun masina pe un Vag-Com si o sa vad exact ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vagcom-ul n-o sa-ti arate in ce stare sunt bujiile. Doar probate fizic pe baterie.

Eu spun ca pornirea greoaie la PD nu e de la bujii. O sa schimbati bujiile si o sa vedeti ca porneste tot la fel (poate doar putin mai usor).

Problema e o neetanseitate in circuitul de alimentare cu motorina. Poate fi un o-ring de la vreun injector sau o supapa din pompa tandem, care la temperaturi negative se intareste si incet scapa motorina inapoi in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm !!! cu o bujie putin pornea greu dar pornea...cu 4 bujii porneste putin mai repede dar nu instant...asta la temperaturi foarte scazute .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pornit porneste usor doar ca trepideaza ca si cum ar merge in 3 citeva secunde,in mers intrerupe denuma iar pe tester nu da defect la injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa schim bujiile Beru cei de la service miau comandat G046 totul ok, numai ca dupa mai multe cautari am aflat ca trebuia sa puna G855.

Credti ca este vreo problema daca sunt alt tip?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fizic, sunt diferente intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ca marime si grosime sunt idententice si leau si montat pe masina dar magandeam sa nu se arda ca am inteles ca astea sunt de 11V iar celalalte sunt de 12V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Laurentiu Utiu

Buna tuturor.Am o problema cu pornirea masinii( un passat 2002 cu motor pd avf de 131 cp 1.9 tdi)si anume ca porneste motorul ,merge 3-4 sec si se opreste.Daca fac asa de vreo 5-6 ori pana la urma porneste parca numai in 3 pistoane si isi revine la normalmerge frumos).Dar daca o opresc atunci iar apare problema cu oprirea motorului dupa 3-4 sec.Mentionez ca tocmai i-am schimbat injectoarele(parametrii sunt buni) dar interesant e ca inainte sa o duc la mecanic pornea bine.imobilizatorul nu poate fi caci atunci imi aparea pe ecran.Oare unde o fi problema?Ma poate ajuta cineva?Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parametrii sunt buni cand? Dupa ce a pornit si s-a stabilizat? Asta nu conteaza. E posibil ca unul din ele sa stea blocat la pornire si mai apoi sa-si dea drumul.

O alta cauza (poate cea mai probabila) ar fi oring-urile de la injectoare. Probabil careva scapa motorina si se dezamorseaza intalatia.

In sarcina mare nu trepideaza motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu ti se pare normal sa ne spui si cum? :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Passat din 2000 PD de 116 CP si dimineata porneste exagerat de greu. Nu conteaza daca e cald sau frig afara.Face asta daca sta oprin cam 6-7 ore.Cred ca ar fi ceva cu alimentarea!

Imi puteti da ceva solutii???

exact aceeasi problema am avut/o si eu la un passat din 2002 131 cp pd,era pompa de alimentare cu combustibil,am schimbat/o si s/a rezolvat,a costat 957 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciolo, ai raspuns la un post din 2006 si passaturile pina in anii 2000 mii nu aveau pompa elctrica in rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un passat 2002 1.6 benzina, motor ALZ si am probleme cu pornirea doar cand este cald afara, daca temperatura de afara este sub 10 grade nu este nicio problema, cum se incalzeste porneste la a 2-a, a 3-a cheie, timp de 12 ore porneste fara probleme. din cand in cand o data la 2 luni asa imi apare si eroarea : 17811 - EGR System: Regulation Divergence

P1403 - 35-10 - - - Intermittent. Bujiile sunt schimbate, bateria e buna, alimentez din acelasi loc. Cand se incalzeste afara incepe sa faca probleme. Am fost si la reprezentanta si mi-au zis ca sunt bujiile de vina, le-au schimbat si degeaba ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, am si eu o problema de 3 zile, passat 19 tdi pd model 1999 , de cind am cumparato alimentam numai de la mol, nici o problema

insa ultima data am alimentat de la omv sapt trecuta, am umblat cu ea stinga dreapta si acu 3 zile dimineata pornea greu

in sensul ca trebuia sa tin mai mult pe cheie , si facea un zgomot pana isi lua turatia

si de atunci la fiecare pornire face asa, dar daca e cald inca motorul nu face numai putin acel zgomot, dupa aia merge trage nu am nici o treaba

ce am observat ca daca nu apas ambreiajul porneste mai bine decit daca il apas

masina are 210 000 km

ce cred eu ca am prins de la omv ceva motorina cu apa sau o mizerie , acuma deja am bagat de la petrom ca sa se amestece motorina sa vedem ce se intimpla, am vb cu mecaniul meu a zis ca au patit mai multi in zilele astea de la motorina , si vineri ma duc la el sa vada masina, sunt din satu mare (asa ca mare atentie daca umblati pe aici , mai bine mol decit omv :D

voi ce ziceti care ar fi problema pornirii greoi si cu zgomot ?

mentionez ca in februarie am schimbat distributie, ulei, antigel filtre toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un passat 2002 1.6 benzina, motor ALZ si am probleme cu pornirea doar cand este cald afara, daca temperatura de afara este sub 10 grade nu este nicio problema, cum se incalzeste porneste la a 2-a, a 3-a cheie, timp de 12 ore porneste fara probleme. din cand in cand o data la 2 luni asa imi apare si eroarea : 17811 - EGR System: Regulation Divergence

P1403 - 35-10 - - - Intermittent. Bujiile sunt schimbate, bateria e buna, alimentez din acelasi loc. Cand se incalzeste afara incepe sa faca probleme. Am fost si la reprezentanta si mi-au zis ca sunt bujiile de vina, le-au schimbat si degeaba ...

Daca o pornesti dimineata sa zicem la 5 grade si porneste bine dupa ce mergi cu ea cateva ore, o opresti si incerci sa o pornesti dupa 2-3 minute cum face? Ai observat vreo diferenta in functie de cata benzina ai in rezervor? Este posibil ca sa fie pompa de benzina de vina, dupa o anumita temperatura nu mai baga suficienta presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa ce porneste prima data timp de 10 -12 ore porneste perfect, chiar daca o opresc imediat porneste cum trebuie. Nu conteaza cata benzina am in rezervor.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

In ultima vreme s-a intamplat ceva foate ciudat cu masina mea. Iar am probleme cu pornirea, dar de data asta daca o parchez cu partea stanga pe trotuar nu mai vrea sa porneasca, iar daca o parchez cu partea dreapta pe trotuar porneste la sfert. nu stiu ce sa mai cred. mecaicul meu spune ca de vina ar fi oringurile de la injectoare. o sa ma duc maine sa le schimb. abia astept sa vad daca ele sunt de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

E clar ca ti se dezamorseaza instalatia in anumite situatii. Daca ai posibilitatea, schimba pompa tandem cu una buna macar de incercare. de la Oring-urile injectoarelor nu e. Ar poni greu in orice pozitie ar sta masina.

Ar mai fi supapele de la sorb. Dar nu cred sa fie acolo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!