Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Nu stiu sigur de la ce sunt toate aceste probleme...si a mea a facut figuri intr o dimineata si nu a pornit pana am omorat bateria,dupa care i am dat curent si spray de pornire si a luat o,iar acum o saptamana i am dat doua zile la rand cu spray ca nu dadea nici un semn ca ar porni asa fara nimic asa ca...trebuie schimbate? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si deci in consecinta stingerea mai greoaie a senzorului pentru bujii indica faptul ca ar fi arse sau ca ar fi bune ,, ca tot nu inteleg la mine se stinge cam la vreo 10sec dupa ce pun contactul si porneste foarte greu cu aceleasi trepidatii de rigoare ale motorului turometrul oscileaza intre 1000 si 1300 rpm si scoate un fum alb ca vorba unui coleg ca aro de la C.A.P. am schimbat in vara oringurile de la PD si pompa tandem toate bune pana la frig nu vrea doar pe la a 5 sau a 6-ea cheie si cu simptomele enuntate mai sus ce sa fie oare ? bujiile sau altceva

Stingerea mai greoaie este data de faptul ca temperatura exterioara este mai scazuta si nu indica starea bujiilor .Cu bujii bune sau arse el tot atata sta aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculati stingerea spiralei +6 secunde ca sa fie aerul cat mai cald in camera de ardere si sa porneasca cat mai usor, cel putin la mine decupleaza bujiile dupa aceasta perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile pot sta cuplate pana la 90 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea porneste greu uneori dar nu e din cauza temperaturii scazute ci din alt motiv. Sapt trecuta cand au fost temperaturile de -20 si mai mici a pornit fara probleme. ieri si alaltaieri nu a vrut sa porneasca din prima. Simptomele sunt urmatoarele: da sa porneasca la prima cheie si apoi se opreste. Porneste iar dupa mai multe chei tinute. Si la mine dupa ce dau mai multe chei se aprinde becul de la ulei(nu am computer de bord). Ciudat e ca nu prea depinde de temperatura de afara desi chestia asta se intampla mai des iarna si mai rar vara. Bateria e noua, am cumparat-o anul trecut, la fel si bujiile. Am citit in posturile mai vechi ca ar putea sa fie pompa tandem, e posibil? La mine e si greu de testat pt ca nu face asta in fiecare zi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit in posturile mai vechi ca ar putea sa fie pompa tandem, e posibil?

Da, cel mai probabil. Si intr-adevar e greu de testat. Doar inlocuind pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy - la modelul din semnatura bujiile sunt alimentate in felul urmator: spirala aprinsa + 7 secunde si dupa pornire recupleaza imediat bujiile inca 75 secunde

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi da, prima perioada e glow si dupa pornire afterglow.

SAu na, ca e mai corect asa , sunt 3 perioade:

Actuation

The relay for the glow plugs is operated by the electronic

control unit. It specifies the preglow period, the

glow period and the afterglow period.

A high pressure and high temperature are produced in the combustion chamber during the

compression phase. This has a major impact on the combustion process. The heat dissipation

is low as a result of the small surface area of the combustion chamber. Preglowing is

only necessary at low temperatures.

A basic distinction is made between three glow phases:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant cred yo daca era si trdus i don't speak english

am dat si eu comanda de bujii beru ca porne ala 3-4 chei, o sa revin cu pareri dupa ce le montez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu probleme cu pornirea pe 1.9 TDi la masina din semnatura. Problemele erau de la bujii dar mai ales de la bateria. Verificati daca nu aveti bateria slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca a tradus www.translate.google.com pentru tine.

O

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

la -15 grade am patit si eu la fel ca majoritatea, 2-3 chei si fum gramada dupa pornire.

am observat ulterior ca dupa ce se stinge becul pentru bujii din bord, cam la 5 sec se aude un click de la un releu (presupun ca este releul pt bujii). Daca astept acel click masina porneste la prima cheie indiferent de temperatura de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu e nici de la buji nici de la baterie. Oricum daca porneste de la a enspea cheie nu cred ca are cum sa fie de la baterie. Daca ar fi fost bateria nu mai putea sa invarta, asa am patit pana am schimbat bateria dadeam 2-3 chei dupa care nu mai invartea. Bujiile le am schimbate deci nu pot sa fie ele de vina, si in plus a pornit la -25 din prima. Asta ma face sa cred ca e de la altceva.

Si eu aud clickul ala la cateva secunde dupa ce se stinge becul dar nu are vreo importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La -20 de grade mi-a inghetat filtrul de motorina si am dat la cheie pana mi-a murit bateria :). Dupa ce am dat filtrul jos si l-am incalzit putin, surpriza, a pornit masina (bineinteles, ajutata de alta baterie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cristi pt informatie, deci daca nu depasim 2500rpm bujiile mai merg 90s asta nu stiam credeam ca se sting dupa porinre si asta e singurul rol al lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu uitati de uzura.un motor care are peste 200ooo km va porni mai greu decat un motor care are in jur de 100ooo km la -20 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e o regula. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n ,ceva argumente?o compresie mai proasta si o uzura mai mare a culbutorilor ingreuneaza pornirea la - 20 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la numarul de km.

ceva argumente?

Da. Motorul meu e un exemplu viu in acest sens. ;)

A trecut demult de 200.000. Porneste ca un motor nou, chiar si la -20 de grade. Deci... numarul de km nu sunt un motiv. Cel putin nu la motoarele actuale.

Iar daca motorul a fost batjocorit, poate avea si 100.000 si tot e varza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, normal. ;)

Dar cum am spus,

Asta nu e o regula. ;)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident ca nu poate fi o regula,doar o cauza pt pornirea greoaie la temperaturi scazute. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumleft:

nu uitati de uzura.un motor care are peste 200ooo km va porni mai greu decat un motor care are in jur de 100ooo km la -20 grade.

sau un motor cu peste 200k de km porneste mult mai rpd decat un motor cu 100k de km care insa nu are bujii bune , baterie buna etc :icon_cool:

sa inteleg ca un motor (TDI) duce numai 200k , sau la km respectivi e gata :icon_cool: ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ai intees tu?ca daca are peste 200ooo km e dus?sau ca doar atat duce? :) ai inteles gresit,nu inseamna ca daca porneste mai greu e dus!eu am spus ca porneste mai greu nu ca nu porneste sau e dus!uzura poate fi o cauza pt pornire mai greoaie dar nu e o regula,dupa cum spune si C o s m i n.un motor merge 500-600ooo km fara interventii majore,daca e exploatat normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!