Jump to content

Service / Reprezentanta Vw Timisoara


m14radu
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am pus ochii pe un polo classic din 1998, si doresc ca inainte de cumparare, sa il duc la un service sau la reprezantanta vw unde sa ii poata face un test motor, o inspectie mai amanuntita in urma careia sa aflu cat mai multe despre masina.

Sunt foarte multe afirmatii pro si contra despre service-urile din timisoara.. am tot citit, dar nu am ajuns la o concluzie...

Ar fi de ales intre urmatoarele...( altele nu prea cunosc )

Quark motors - Liviu rebreanu

Reprezentanta VW - Calea lugojului

Promotor - calea sagului

Binder

Ce imi recomandati ? exista persoane care au fost la asa o inspectie, inainte de cumpararea unui autoturism ?

Care sunt preturile ?

Din cate am citit pe forum exista persoane care cu ajutorul VAG-Com-ului personal ar putea sa ma ajute sa trec peste aceasta inspectie ....exista cineva din timisoara care ma poate ajuta ?

Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

din cate stiu eu, userul homeboy te poate ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu are carte service ?

cu vag com - ul poate sa-ti faca o diagnoza , verificarea unor parametri dar despre istoricul masini nu poate sa-ti spuna nimic

Modificat de gokey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va pot spune ce ma bucur de proptitudinea cu care se raspunde pe forum !

Deci,

masina are carte de service, in care sunt trecute datele la care au fost facute reviziile.

Intrebarea care mi-o pun este daca chiar merita sa ma incurc cu un service, la care trebuie programare samd, sau pot apela la unul din cei de pe forum ( de ex. homeboy ).

Este prima oara cand cumpar o masina, si nu stiu exact la ce sa ma uit, si chiar daca ma uit si nu am un ochi experimentat, tot degeaba. ( desi m-am lovit de o serie de probleme la celelalte polo-uri pe care le-am avut - Polo1, polo2 si polo3 --tot fan raman si imi iau Polo4 )

Tot la voi apelez. ce imi recomandati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu diagnoza te pot ajuta si eu (gratuit). Pentru ceva mai amanuntit poti apela la colegul danubius.

Modificat de jeff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Right said!Vb. cu Jeff,e cel mai simplu,si nu esti conditionat de programul unui 'nene" mecanic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un baiat in tm, care lucreaza la una din reprezentante, dar lucreaza si seara acasa, dupa program. e destul de ok. dar daca vrei sa afli km, cred ca doar la reprezentanta iti poate spune, in fct de ultimul service facut in germania. (asta in cazul in care masina n-a fost cumparata de aici)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

@Jeff - merci mult de recomandare. Hai sa va povestesc ce am facut.

am fost la tenneco si mi-au testat-o.

din pacate nu au putut sa-mi spuna nimic despre kilometraj, daca s-a fost umblat la el, deoarece ECU-ul din cate am inteles nu permitea aflarea acestor informatii. ( controller SIMOS - cei de la tenneco zic ca e bun )

Totate testele au fost ok, cu VAG-COM-ul. ( s-au verificat SIMOS, ABS si IMMO. Altceva nu exista pe masina.

Apoi au ridicat-o pe elevator, s-au uitat la tot: directie, bucse, lonjeroane,telescoape, toba, rulmenti, ce mai..tot ce se poate vedea...

Cei de acolo mi-au spus ca e ok, frumos, arata bine, sa nu-mi fac griji,.

Motorul bazaie frumos, am si facut un test de drum cu ea, trage bine si la 140km/h poti ridica linistit mainile de pe volan--nu tremura nimic.

Un lucru a fost remarcat- discurile de pe fata, aveau un sant de latimea placutelor de frana pe toata suprafata, semn ca s-a umblat mult cu masina, din moment ce s-a format asa un sant. Aprox 1 mm adancime, la pipaitul cu degetul se simte bordura.

Ce mi-a mai sarit in ochi a fost faptul ca ultima inspectie a fost in 2003 la 117 mi km !

De atunci nu s-a mai umblat cu ea, adica de 4 ani ???? asta m-i s-a parut extrem de suspect.

Am studiat mai atent cartea - la 120 mii scria ca s-a schimbat distributia - se vedea clar in carte ca acel 120 a fost corectat cu o lama, exact asa cum corectau unii notele mici in carnete pe vremuri. Asta m-i s-a parut suspect.

Locul unde s-a schimbat distriubutia e SC Autoclub SRL timisoara - credeti ca daca as suna acolo, si as cere informatii despre exact ce s-a facut la aceasta masina, m-ar putea ajuta ? banuiesc ca datele ar trebui sa fie stocate in calculatoru si deci accesibile - numai bunavointa sa fie.

Ce credeti ?

un ultim lucru - vopseaua are mici punctulete - ca si cand ar fi bule mici sau granule de praf prinse de vopsea - e ok la o masina din 1998 ? asa se comporta vopseaua in timp ?

Radu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci,daca sint bule,masina a fost infoliata,ori cu banner ori ptr taxi.daca e aspra vopseaua,dar totusi lucioasa,a fost vopsita recent in graba pentru vanzare.desigur,sint doar pareri,cit timp nu am vazut masina live.iar chestia cu stersul cifrelor...mai mult decit suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca operatiunea s-a facut fara factura atunci nu este inregistrata nici unde deci nu au ce-ti spune

vopseaua in timp eventual se matuieste ,probabil a fost vopsita si nu s-a uscat in cuptor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventualitattea unei vopsiri am luat-o si eu in calcul. De aceea am studiat bine de tot imbinarile masinii.

de obicei acolo se vad urme ale unei operatii de vopsire. Sincer, eu de fiecare data cand mi-am vopsit masina am fost nemultumit, si m-i s-a spus ca sunt si pretentios daca se exfolia in anumite locuri. Da ma rog, nu mai pun la suflet ca nu are sens.

Totul pare ok la imbinari, la chedere - in unele locuri, mai exact pe varful colturilor si al muchiilor sunt urme albe, ca si cum vopseaua in acea zona ar fi fost supusa frecarii ? ( urme de matuire ? masina e albastru inchis )

Un loc care mi-a atras atentia este marginea caroseriei in care intra stopul spate. Pe toata lungimea acelei muchii, se vede acea urma de posibila uzura ....

Daca ar fi fost vopsita, ar trebui sa se vad urme de gazare, mai ales in zona motorului care de obicei nu se protejeaza bine la vopsire.

Vopseaua are parca mici particule de praf incastrate in lac...cel putin asa pare..si abia se simt la pipaire...se poate sa se datoreze faptului ca a stat mult timp cu praf pe ea ?

ce ma sfatuiti sa fac ?

Sunt eu prea exigent ?

Sau am dat de o rabla ?

aici e link-ul !

http://www.masinibune.ro/anunturi-auto-volkswagen-polo_anunt_7512_poza_4.html

Radu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ar fi sa faci tu niste poze ok,cu lumina buna,sa ne lamurim si noi asupra ce ai tu dubii?Aia e o poza de vanzator,nu se vede mai nimic.Iar volanul arata a volan de Mk3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina asta am vazut-o asztazi la temeco !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum e?te-ai uitat un pic la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fugitiv , trecusem doar sa-l salut pe prietenul de la service

nu pot spune o parere pertinenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Salutare la toata lumea,

In primul rand doresc sa multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi si m-au indrumat.

Este imbucurator faptul ca mai exista oameni disponibili sa te ajute.

Au tot repectul din partea mea.

Sa incep:

In urma unei verificari suplimentare la un alt service, mi-au fost clarificate o gramada de incertitudini care ma framantau si ca urmare masina a intrat de ieri in posesia mea.

P.S. Inainte de a o cumpara am dat telefon si la service-ul unde s-a facut schimbarea distributiei, si era corectata cartea...v-am povestit un pic mai sus ......am dat numarul masini si am spus ca am pierdut cartea si nu mai stiu cand am facut ultimul service si cand trebuie sa vin la urmatoarea inspectie......baietii de acolo au colaborat si mi.au spus toate reviziile facute, data si kmm aferenti ...respectiv ce reparatii s-au facut...totul a corespuns cu ce scria in cartea masinii.

Este o metoda pe care o recomand si altor cumparatori care au dubii.

Asa ca sunt fericitul posesor al unui Polo Classic model 1998. :blink:, motor AFT de 74Kw.

Cat de repede posibil voi reveni si cu ceva poze.

Am umblat ieri destul de mult cu masinuta :D , si sunt foarte multumit de tinuta de drum, de nivelul de zgomot. Masina merge de rupe pamantul, sa nu mai vorbim de cum accelereaza. Fata de vechiul meu polo 86c din 84 ( modificat in polo din 92 ), este o mare diferenta. Cel mai greu e acum sa ma despart de vechea masina, care ma slujeste de apox 12 ani.

Binenteles ca am inceput sa gasesc si unele probeme marunte, nu grave dar care mai necesita atentie.

1. Stie cineva cum se schimba cablul de la mecanismul de inchidere a capotei ? s-a rupt acel furtun de cauciuc de pe lita iar traseul este mult mai scurt acum.

2. Ambreajul prinde foate sus. Pe acel surub de reglare am un fel de plastic alb cu 2 aripioare, destul de lungi, banuiesc ca acolo e o smecherie dar nu ma prind...manualul gasit pe forum specifica ce si cum numai ca e in ruseste :D ...are cineva reunul in germana sau engelza ?

3. Fiind un pasionat de calculatoare, programare si masini, doresc sa-mi cumpar un adaptor VAG-COM.Un laptop mai slabut am , un p3 la 450MHz, la care voi lega un adaptor pe portul serial , nu usb....numai ca exista mai multe denumiri, ODB, ODB2, ..si nu am reusit sa ma prind care cablu ar fi bun....eventual si unde as gasi asa ceva in timisoara. Cablul se poate confectiona acasa ?

4. Se pot urmari in direct performantele masinii ? Adica legand acel adaptor, si pornind motorul, se pot obtine in real time grafice ale diferitilor parametrii a masinii ?? Desi suna ca un scenariu din filmul "2 Fast 2 Furios " este perfect posibil.....la ultima mea vizita la Wolfsburg la hala de asamblare, am vazut astfel de echipamente...sin pacate nu le-am dat prea mare atentie atunci....data viitoare voi fi mai atent !

5.Mergand cu 4 perosane in masina, ieri pe ploaie, am observat ca dezaburirea nu face fata, nici macar pe ultima treapta. Aer cald, aer rece nimic..doar cu clima pornita se dezabureste....dar intrebarea mea este ce ma faceam daca nu aveam clima...exista vreo solutie ?

Merci.

Radu.

Modificat de m14radu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 15 years later...

Salut. Un baiat cu o diagnoza pentru un passat passat b6 prin TM legat de o problema la dpf, mai exact senzorul de presiune diferentiala care da niste valori mari negative ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!