Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

coincidenta sau nu,azi am vandut o chiulasa la un tip cu arl ,200 de cai ,cureaua avea 70kkm ,in urma ruperii curelei vreo 6 supape strambe si tot atatia tacheti sparti

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum poti sa spui asa ceva cand cureaua s-a rupt dupa termenul limita care ti-l da producatorul? Eu tot nu pricep,poate-s mai tolomac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26/02/2017 at 9:25 PM, Dolfin said:

 

Marius 1982.11 cu mine vorbesti ?daca da eu nu am insinuat nimic,doar am spus ce am auzit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius 1982.11

Producatorul da la ARL 90Kkm fara limita de timp ... deci nu e peste limita .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, vreau sa schimb distributia la o skoda superb combi, varianta 2.0 TDi 4x4, cod motor CFFB (asa cred), ce imi recomandati, kituri deja facute sau cumpararea pieselor individual, adica o combinatie curea Conti + set role Ina + pompa apa Hepu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sincer eu mi-am pus Dayco curele facute in Italia de Pirelli. Rolele au venit tot Dayco, mi-am luat kit si pompa de apa Hepu. Cu ocazia asta am schimbat si cureaua de transmisie tot cu Dayco. 

Am de atunci aproximativ 3500-4000 KM si nu am nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/16/2017 at 11:08 PM, ionut10a said:

 

Marius 1982.11 cu mine vorbesti ?daca da eu nu am insinuat nimic,doar am spus ce am auzit 

nu cu tine, cu racingparts.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca cei 8000km peste limita de 60.000 plus motorul tunat a cauzat ruperea dintilor curelei nu calitatea slaba, pentru ca desi hai sa zicem ca 8000km nu sunt atat de multi in momentul in care masina nu mai e stock automat anumite consumabile trebuie sa le schimbi inainte de limita, iar tu cum ai trecut de acea limita si banuiesc nici stilul de mers nu ti s-a schimbat in sensu ca sa o lasi mai moale fiind constient ca esti peste limita de KM a distributiei a dus la ruperea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde zice Conti sau VW ca 60.000 km e limita curelei?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AXR exista limita de timp pentru inlocuirea curelei? Eu stiu doar ca trebuie schimbata la maxim 120.000 km... Masina mea are 81.000 km si 9 ani, distribuita fiind cea din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge cam 60,000km sau 5 ani cam asta e viata lor.

Prima curea de ex la motoarele noi merge schimbata la 150,000-180,000km.

Am avut pe cineva cu un logan 1,5dci 2007 a schimbat prima curea la 170,000km masina a fost cumparata de el de noua. Dar il iau ca pe un caz rar. La modelele vechi cum s.a specificat 120,000km prima distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartea tehnica a masinii da un termen de 120.000 km, in niciun caz 150.000 sau 180.000 km... Intrebarea mea era legata de durata de timp, care in niciun caz nu e de 5 ani, dat fiind ca am 9 ani deja si totul e ok inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai asta e ideea. Fabrica specifica destul de clar, 120.000 sau 150.000 k  in functie de motor, si nu specifica limita de timp.

Niciunde nu e specificat 60.000 km sau 5 ani... astea sunt aberatii de mecanici care vor sa schimbe mai des piesele.

Si la mine la BXE am 105.000 km si 8 ani, si pana la 120.000 nu planuiesc sa inlocuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot cam asa gandesc, ca un minim 10 ani trebuie sa tina cureaua, mai ales ca nici macar nu e din cauciuc, cum zic unii "experti" si ca ar imbatrani in timp...La fosta masina, un Renault 19 (pe benzina), i-am schimbat cureaua dupa 11 ani si 100.000 km si era impecabila. Si avea si cauciuc in componenta respectiva curea, nu cum sunt astea noi acum, integral facute din material compozit.

E adevarat ca depinde si de stilul de condus al soferului, de "suturile" care i le dai motorului, sa nu mai spun de sinucigasul act de pornire a masinii prin impingere...

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la postul lui corvin_tdi de pe pagina anterioara caruia ii s-au rupt dintii curelei la 68.000 la ARL de 250 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut la euro 5 VAG 180,000km curea şi arăta ok (curea originala).Aia cu 60,000km nu e aberatie de mecanici, ce preferi sa fi preventiv ?sau sa repari chiulasa si ce se mai strica? Producătorul recomandă 5 ani dar dacă nu faci multi km poti sa o ti si mai mult dar o să vezi pe cureaua de accesorii crăpăuri si adesea se mai rupe de bătrână ,si la fel poti stramba supape. Cureaua de distributie poate ține undeva la 70,000-80,000km dar nu prea te ține pompa de apa si rolele. De aceea ca sa fi preventiv pe la 60,000km/5ani tragi un ochi la curele si eventual daca e nevoie le inlocuieşti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vag ptr euro 5comon rail 2 l  in _elsa scrie clar 210.000 sau la unele180.000 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da prima distributie. Dar urmatoarea nu cred ca mai tine atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sunt povesti... daca se monteaza ca la carte, si se folosesc piese de calitate, e acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Arl 150 Care e diferenta dintre prima si a2a distributie de nu mai tine ? 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai prima distributie e originala de uzina a doua depinde de producatori (conti dayco etc)iar daca iei chit original poti gasi de ex role ina sau ceva gen si mai mult de 120,000km nu cred ca te tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributiile de fabrica sunt conti sau dayco ,daca pui una din marcile mentionate si daca e montata corespunzator ,tine garantat intervalul recomandat de constructor.

Si rolele oe tot de ina sunt facute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm,gasit role originale ina la schimb distributie.

Este adevarat unele role mai fac zgomot de noi,sau chiar pompe hepu care curg dupa 30.000...dar asta nu inseamna ca o distributie schimbata nu va tine cat cea din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă rog să păstraţi discuţia în limitele denumirii topicului. Postările despre pornirea maşinii prin tragere/împingere le-am mutat într-un topic mai potrivit

http://vwforum.ro/topic/39765-sare-cureaua-de-distributie/?page=2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pana la urma scrie undeva clar cati km se face cu o distributie? Nu ma intereseaza cat e recomandat de nu stiu cine, sau  cat zice mecanicul. Ma refer la ceva scris undeva de catre vw la un motor de 1.9 pd 

merci! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!