Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

Kitul era hepu,pompa evident tot hepu.

-Cureaua contitech

-rola de ghidre ina

-pe rola intinzatoare doar made in japan am putut descfra

-pe intinzatorul hidraulic scria doar h4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutor .Dupa ce iam reverificat IAR distribuita am incercat cu spray so pornesc si a pornit dar cum ma opresc cu sprayul se opreste si motorul.Am incercat sai DAU avans din pompa dar nimic nu vrea .nu stiu ce sai mai FAC ca daca era distributia de vina no lua nici cu sprayu.

sa FIE oare ca nu mai are compresia buna deoarece cu noua chiulasa iam pus guarnitura cu trei gauri vechea avea doua dar nu era rectificata asta care am montato este rettificata.Nu-mi ramine sa cred doar ca e o problema elettrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic Garnitura nu se pune in functie de chiulasa ci in functie de cursa pistoanelor,deci pune garnitura care trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ma gindesc ca nu ar avea ce sa influenteze guarnitura mai groasa cu pornirea cel putin asa mi sa zis .La guarnitura mai grossa singurul inconvenient este ca influenteaza compresia asta ducind automat la reducerea puterii motorului.Guarnitura mai groasa am puso ca nam de unde stii cite zecimi sau frezat (luat) din chiulasa.!!!!!!!!!!!!!????????!!!!!!!;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi si pornirea nu se face prin compresie? Daca garnitura e mai groasa, scade raportul de compresie si .... de aici poti deduce si tu. 

mecanicul a masurat cat ies pistoanele in afara cilindrilor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa garnitura in pace. nu are legatura cu pornirea. cauta in alta parte. verifica distributia aliniaz-o pe semne(vezi cateva posturi mai urma ca a spus lupo bv procedura de verificare si atasat doua fisiere de verificare). verifica daca deschide supapa de shut off valve de pe pompa . vezi daca primeste curent cand pui contact motor, vezi daca atunci cand dai la autmoat arunca motorina ptr asta descfaci conductele de la injectoare

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca o ia cu spray insemna ca ai compresie si ca axul cu came e relativ ok. dar asta nu inseamna ca si pompa de injectie e la punct.

Posibil sa se fi si dezamorsat pompa. Mi s-a intamplat la ultimul schimb sa nu mai porneasca decat dupa vreo 2-3 chei lungi. Asta pt ca am invartit motorul manual inainte de a da la cheie iar conductele de motorina nu erau inca conectate. Am transpirat putin :).

 

Verifica sa fie punctele la semn, pe volant, axa cu came si pompa sa poti sa o blochezi cu un surub de 6mm. Ar trebui sa porneasca asa, chiar daca avansul nu e fix unde trebuie sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificato si scuipa motorina la injectoare asta cupa ce am re verificato de semne la distribuite.am verificato si cu un FIR direct de la batterie la supapa de la pompa si e OK deschide si inchide dar cred ca se desamorseaza pompa.Am umplut de doua ori filtru de motorina asta sa cred ca nu trage din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mam gindit sa incerc sa pun turul si returu intrun bidon cu motorina .

Daca trage aer fals inseamna ca ori nui amorsata bine ori ia aer pe la filtru .Acum imi dau seama ce inseamna un common rail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă cu pet-ul. Aer fals poate trage pe la: valva termică de la retur (cea în formă de T), returul injectoarelor, pompă de injecții, traseul sorb-filtru. Dacă nu ai schimbat niciodată oringurile de la valva termică, schimba-le!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am o skoda octavia 2fl 1.6TDI - CR 2011. Problema mea este urmatoarea: la 90.000km mi s- a dus pompa de apa. Mecanicul a schimbat-o cu una noua Hepu dar a zis ca nu mai era necesar și schimbul altor piese deoarece cureaua de distribuție e originala și tine ~ 200000km, etc.

Întrebarea ar fi, La câți km sau ani sa îi fac distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in Germania se schimba la 210.000,la noi se schimba la 180.000 datorita carburantului prost,uleiuri,etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu ar fi o problemă că nu au fost schimbate rolele de ghidare,cureaua de distribuție, curea accesorii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era mai bine sa fi schimbat și cureaua, ca oricum nu este foarte scumpă. Din câte știu eu, nu este indicat sa se refoloseasca o curea ce a fost detensionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in Germania se schimba la 210.000,la noi se schimba la 180.000 datorita carburantului prost,uleiuri,etc..

 

te rog sa specifici ca e doar parerea ta personala, o curea de distributie are cu totul alte considerente de schimbare fata de ce ai mentionat tu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba ca nemtii ar avea autostrazi...nu ambuteaje in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

am o bora cu motor ajm

serie sasiu WVWZZZ1JZYW651750, serie motor 200818

la ce interval se schimba distributia?, ultima data a fost schimbata acum 4 ani (cu tot cu pompa SWAG) si am aproape 60000 de atunci, sa schimb si pompa sau mai merge, acum am in jur de 260000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dragi Colegi va scriu si eu parerea mea despre Distributie

Schimbati tot Kitul + pompa de apa la fiecare schimb cand zice cartea

Curele sau KIT Continental, Gates, Dayco, Bosch

Role: SKF, Fag, Ina, Litens, NKB

Pompa apa Hepu

Nu recomand role Gates.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, Fag = Ina = Luk  Firma mama Schaeffler

Role , Rulmenti  SKF, Fag, Ina, Litens, NKB

Kitul ideal: Curea Conti, Role Ina,pompa Apa Hepu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul ideal in cazul meu a venit cu pompa de apa de noua bulita si cu un fel de scartait de la curea.

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, la masina din semnatura Golf 4 Variant 1.9 TDI AXR din 2003, distributia fara acel intinzator hidraulic, ultima oara am schimbat tot kitul cu pompa de apa si antigel la 230000. La cat ar trebui sa fac urmatorul schimb .

Puteti sa-mi dati exact codul de piesa si numele kitului cu pompa de apa de la Contitech, as cauta in Germania sa iau daca e mai ieftin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!