Jump to content

Accident Passat B6


OviDU
 Share

Postare recomandată

Verifica rulmentul la un service..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 272
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CT 10 VWP

    20

  • OviDU

    18

  • cosmin_nst

    18

  • dodo13

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

intradevar era rulmentul , l-am schimbat , acum e totul in regula :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,azi am lovit bara fata intr-un stalp de fier montat intr-o parcare pur si simplu nu l-am vazut si sa facut bara praf fix pe mijloc.ma poate ajuta cineva care stie de unde sa iau o bara second in bucuresti pt passat 3c?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu un eveniment similar colegului mlralx-in schimb bara mea nu arata asa rau-am lovito un pic dreapta, in schimb a inceput sa curga lichid (de "parbriz" zic eu) imediat dupa incident.

Lichidul s-a prelins cam peste tot pe langa scut in fata. In fine m-am gandit sa nu fie radiator spart si am adaugat lichid parbriz si am vazut ca DOAR dupa ce completez peste un anumit nivel incepe sa curga jos pe langa scut. Eu am si spalare faruri si ma gandesc sa nu se fi fisurat alt recipient - deoarece nu-mi curge/dispare tot lichidul pentru parbriz prin scurgerea respectiva; si de aceea ma gandesc ca ar mai exista un recipient care preia o parte din lichidul de parbriz, etc, etc.

E destul de alambicata descrierea mea, dar poate cineva care se pricepe si stie cum sta treaba cu recipientele de lichid parbriz/faruri ma poate ajuta un pic.

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pe 02.06.2012, pe Bd. Iuliu Maniu nr 17, ma pregateam sa fac o parcare laterala cu spatele. Am tras paralel cu masina din fata, am asteptat au trecut toate masinile, reglam oglinda din dreapta sa vad bordura, si de-odata intra in mine o masina, nu am stiut de unde, si m-a aruncat in doua dintre masinile parcate.

'Cetateanul' cu Opel Astra a iesit de pe strada Aleea Cetatuia, a traversat Bd. Iuliu Maniu, a intrat in scurul de pe mijlocul drumului, apoi in loc sa stea pe banda 3, a luat curba direct pe banda 1 unde eram eu, intrand din plin in portiera si aripa mea. M-am dat jos, am vazut care e situatia, prietena mea era in dreapta, nu s-a lovit, noroc ca nu a coborat din masina, am sunat la 112, le-am spus ca-s 4 masini implicate in accident, mi-au zis sa mergem la biroul de accidente usoare din sector 6. Intre timp au venit si proprietarii masinilor care erau parcate, s-au linistit cand au vazut ca nu au pagube deloc mari. Plecam la politie, completam declaratiile, testat cu etilotest, iese 0 si mie si celui care a intrat in mine, eu in declaratie completasem ca ma pregateam sa parchez, politatiul zice sa mai completez ca mergeam cu spatele in vederea efectuarii parcarii laterale cu spatele. Cand vine momentul sa ne spuna cine e vinovat, cu stupoare aflu ca eu sunt de vina pentru accident, pentru ca nu m-am asigurat la mersul cu spatele. Mai mult, imi rade oarecum in fata ca nu am facut amiabila la locul accidentului, in accident fiind implicate 4 masini, dar sa trecem peste.

Las schita accidentului si pozele de la fata locului sa spuna restul povestii, vreau sa stiu care este parerea vostra. Pentru starea de spirit pe care o am nu pot face o schita.

Revening putin asupra masinii, imediat dupa accident volanul statea mult in stanga ca sa merg drept, iar directia era complet haotica. Am fost la Autosoft Dudesti si am facut geometria, iar acum merge drept, si daca franez nu trage stanga dreapta. Imediat dupa accident am observat ca aveam blugii arsi, probabil s-a miscat volanul foarte repede si mi s-a atins piciorul drept de el. Va rog sa-mi dati o idee la ce sa ma astept stricat la masina pe partea de mecanica: caseta directie, bucse, bielete, motor? Ma gandesc ca daca am putut face geometria, nu s-a rupt/indoit nimic.

Multumesc.

PS: Ca sa fie ziua completa, ieri cand ma intorceam de la geometrie, vorbeam cu taica-miu la telefon, si in intersectie la Universitate, pe directia spre Cismigiu, asteptam la rosu, cand il vad pe politai in intersectie; arunc telefonul, ma uit la cel din masina de langa mine, vorbeste in continuare. Se face verde, vine agentul in fata masinii, imi face semn sa trag pe dreapta, amenda ca vorbeam la telefon. I-am zis ca-si bate joc de mine. Inca doua puncte penalizare.

post-52441-0-24334300-1338715808_thumb.j

post-52441-0-31687000-1338715828_thumb.j

post-52441-0-76772400-1338715833_thumb.j

post-52441-0-88973800-1338715842_thumb.j

post-52441-0-53698600-1338715918_thumb.j

post-52441-0-91154200-1338715925_thumb.j

post-52441-0-32506700-1338715936_thumb.j

Detaliat daunele masinii:

post-52441-0-16352000-1338715990_thumb.j

post-52441-0-51009500-1338715995_thumb.j

post-52441-0-25288800-1338716000_thumb.j

Pe partea dreapta e doar valurita portiera, pentru ca prima masina parcata avea rotile bracate in stanga si deci roata lui mi-a indoit portiera.

post-52441-0-91978300-1338716106_thumb.j

post-52441-0-04362000-1338716129_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa aud de asemenea evenimente nefericite.

In opinia mea, daca tu nu dadeai in marsarier si doar erai oprit nu este vina ta, daca ai inceput manevra atunci da. Macar atunci intra in discutie culpa comuna.

In plus, nu se iese pe banda prima banda decat daca drumul de pe care se vine are si el 3benzi, astfel permitand preselectarea. Cel cu Opel poate avea o viteza mare si a subvirat sau a fost foarte neatent incat nu a observat o masina pe banda 1.

Nefericita este si locatia, cu un loc de parcare aflat in intersectie :(

L.E.: Ai facut marea greseala sa scrii ca mergeai cu spatele, cand tu de fapt ai zis ca doar iti reglai oglinda. Aici ai gresit! Trebuia sa specifici ca erai oprit pe banda 1, dar probabil ca a vrut sa faca un mic abuz politistul, te-a vazut si cu nr de BC.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns.

Acolo nu este intersectie. Chiar daca as fi dat cu spatele, pe ce planeta ii dadea dreptul sa intre in mine?

Asta inseamna ca daca eu prind pe unul ca vrea sa faca o parcare laterala cu spatele (nu stiu cum ai puteaa parca altfel cel putin pe Bd. Iuliu Maniu), pot sa traversez 3 benzi fara sa semnalizez si sa intru direct in el, fara sa fiu vinovat?

Obligatia de a conduce preventiv unde e?

Eu cand am dat examen m-a pus sa fac parcare laterala cu spatele pe o straduta cu o singura banda pe sens, nu 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce ai scris ca mergeai cand ai zis ca stationai.asta e, te-ai lasat pe mana politistului si te-a parlit,alta data o sa stii sa nu mai scrii dupa dictare.De multe ori favorizeaza infractorul care cotizeaza.

Acum nu mai ai ce face decat sa te resemnezi in fata faptului implinit si sa incepi sa iti repari masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pentru ca o sa ii dau in judecata. Se vede clar pe declaratie unde a inceput sa dicteze politistul ce sa scriu. Prietena era in masina si poate depune marturie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multa bafta in a reusi ceva in instanta. Din pacate sansele sunt mici, politistul oricum nu se prezinta si nu stiu daca va cantari mult ce zice martorul pt ca se considera ca nu este obiectiv (am avut si eu tentativa de a da in judecata politia, tot cu martor prezent, dar m-am lasat pagubas :( ).

Pe declaratie daca nu se vede alt scris, e inutil. Vor zice ca ti-ai schimbat parerea.

Merita incercat pt ca reparatiile sunt destul de consistente aripa stanga, portiera stanga schimbate, e posibil si bara fata avand prinderile rupte, iar portiera dreapta remediata. Daca nu ai casco, cauta pe la dezmembrari.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu scrieti ce dicteaza politistul decat daca e in favoarea voastra. Nu te poate obliga sa scrii ce zice el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Declaratia(chiar si dictata) e semnata de tine. Asta in instanta inseamna ca esti de acord cu ce scrie acolo.

Puteai sa spui NU cand politistul a spus sa scrii ca dadeai cu spatele,daca tu erai oprit.

Nu ai ce face in instanta.

Sent from my HTC using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trecand peste aspectul ca am scris ca dadeam cu spatele. Asta ii da dreptul celui care m-a lovit sa traverseze 3 benzi si sa intre direct in mine? Pai inseamna ca in Bucuresti mai poti face parcari doar noaptea la 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. faci parcari asigurandu-te ca din spatele tau nu vine nimeni (pe banda lui de mers).

sunt de parere ca daca (in declaratie) erai pe loc,stationand pe banda aveai alte sanse.

acum ce sa faci in instanta?sa spui ca ti-a pus pistolul la cap sa semnezi declaratia? acolo ai scris ce s-a intamplat,ai semnat. pe baza intamplarilor, politistul a dat "verdictul". poti ataca in instanta verdictul sau,nu declaratia ta.

din schema nu inteleg care 3 benzi...el era intre scuaruri si a facut stanga pt a se incadra pe Iuliu Maniu. Probabil nu a virat destul sau a accelerat mai mult si de aia nu s-a incadrat corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice ar fi facut celalalt si tu dadeai cu spatele si v-ati lovit, esti vinovat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa linistit contestatie pentru ca instanta iti poate da dreptate, depinde cum iti prezinti punctul de vedere. Eu am castigat un astfel de proces impotriva politiei, fara a avea angajat vreun avocat si fara a avea cunostiinte juridice. Pur si simplu am spus cum a fost. Incearca-ti norocul, nu te costa nimic. Mi se pare strigator la cer felul cum judeca agentii astia...

LE: abia acum am vazut schema. Parerea mea este ca ai sanse foarte mari sa castigi procesul. Avad in vedere locul impactului (portiera stanga, partea fata-dreapta a lui) vinovatia este de 100% a lui, ca masinile merg doar cu fata sau spatele, nu cu partea laterala. Nu l-ai incomodat cu nimic, el era dator sa se asigure. Daca te lovea in spate, chiar si lateral, era culpa comuna. Mergi in instanta si leaga-te de locul in care te-a lovit...

BAFTA!

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_48_tiru

Din punctul meu de vedere cel cu Opelul a fost surprins intr-un fel de viraj .....adica nu a adaptat viteza la conditiile de drum ...

La accidente se cauta culpa cea mai evidenta a participantilor la eveniment . Sa fim seriosi f multe tamponari au loc datorita culpei ambelor parti dar se incearca sa se gasesca greseala care a dus la producerea efectiva a acidentului . Trebuie tinut cont si de particularitatile drumului de acolo (nu sunt din zona chiar nu stiu ce fel de intersectie este). Daca in momentul in care cel cu Opelul a avut dreptul sa faca viraj stanga (banuiesc ca este intersectie semaforizata ) , autovehiculele de pe Iuliu Maniu au intalnit culoarea rosie deci si prezenta Passat-ului este cam neoportuna(avand in vedere si ca oprirea este interzisa in intersectii).

Cel cu Opelul a intalnit un obstacol (Passat ). aveai dreptul sa fii acolo ?

poti incerca contestarea procesului- verbal in termen de 15 zile la judecatorie.

nefericit eveniment clar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intersectia nu este semaforizata iar colegul nu aminteste absolut nimic despre asa ceva. In fotografie este intersectia cu pricina. Nu vad cum ar putea pierde procesul, avand in vedere ca a fost lovit in portiera... Ce a facut el gresit de l-a determinat pe ala sa-l atinga in PORTIERA?

post-239-0-35168000-1338754524_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin faptul ca a scris ca executa manevra de mers cu spatele, atunci trebuie sa te asiguri din toata partile (evident ca nimeni nu se putea gandi ca in momentul acela intra cineva din stanga). Nu conteaza cum a fost, conteaza cum poate sa dovedeasca. Sa stranga toti martorii care au vazut masina, toate pozele de la locul accidentului.

Desi e foarte greu de intors declaratia de la politie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_48_tiru

Mult mai clar acum

Cel cu Opelul nu are ce cauta la volan(aproape nici nu a luat virajul ca si cum a mers drept )

Contestatie clar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin faptul ca a scris ca executa manevra de mers cu spatele, atunci trebuie sa te asiguri din toata partile

Corect... insa in cazul unui impact in fata sau in spate, prin asigurare temeinica poti evita accidentul prin franare. In cazul unui impact in partea laterala ce poti sa faci tu cu asigurarea din toate directiile? In cazurile astea se pierde procesul doar daca se schimba banda, drum fara prioritate, etc.

Cum ti se pare tie urmatoarea situatie: Dai cu spatele, asigurandu-te temeinic, iar altul, de pe aceeasi banda cu tine, din fata ta, merge tot la fel, cu spatele, dar mai rapid si te loveste in fata. Dupa parerea ta este culpa comuna, pentru ca trebuia sa te asiguri din toate directiile? Oare nu conteaza locul impactului? Puteai sa te asiguri mult si bine, sunt situatii care pur si simplu nu pot fi evitate doar de un singur sofer.

CONTESTATIE in care sa includa si locul in care a fost lovit. Repet, daca impactul era in spate, nu avea nici o sansa

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In situatia enuntata de tine ar fi de vina cel din fata, pt ca nu s-a asigurat si nu a pastrat distanta.

Adevarat ce zici ca poti sa te asiguri si tocmai cand chiar dai cu spatele sa apara unul din lateral cu viteza sa te loveasca, mai ales ca tu nu prea ai cum sa eviti impactul.

Merita facuta contestatia cu precizarea ca masina lui pe langa faptul ca a fost lovita in lateral, era oprita in paralel cu cele parcate.

Am zis ca cel cu opel a supravirat, nu a adaptat viteza la acea curba.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc frumos pentru raspunsuri. Incepeam sa-mi pierd mintile, pentru ca pe planeta mea nu e logic sa lovesti pe cineva traversand un bulevard intreg si sa fie vina mea, indiferent daca mergeam cu spatele sau nu. Repet, ar insemna ca nimeni sa nu mai poata face o parcare laterala cu spatele daca nu se opreste timpul in loc.

Locul respectiv nu este intersectie, pentru ca ar fi ilogic sa ai parcare amenajata in intersectie. Pur si simplu pe sensul respectiv de mers este acel scuar, care nu poate fi considerat intersectie. Cel cu opelul , iesind din scuar, a taiat toate 3 benzile bulevardului si a intrat direct in mine. Eu puteam sa-mi repar o pana acolo, sau sa fiu in parcare, ca urmatoarea banda e parcare, deci sa nu fiu in masina. Ar fi insemnat sa fiu mort acum.

Faptul ca am scris niste propozitii in declaratie dupa dictare a fost o scapare a mea, datorata stresului situatiei, cred ca oricui i se poate intampla, mai ales ca eu nu m-am gandit o clipa ca pot fi scos vinovat. O sa incerc mai intai in audienta la comisar sa vad ce rezolv, ca banuiesc ca le-ar conveni si lor sa nu se mearga in instanta.

Chiar daca in declaratie am scris ca nu am martori, cineva sigur era pe la geam, deci in instanta voi putea aduce martori, plus prietena care era cu mine.

Daca o sa am castig de cauza, cel mai grav e ca agentul acela va putea profesa in continuare, chiar daca a facut un abuz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_48_tiru

nu rezolvi nimic cu mersul in audienta...

Nimeni nu poate anula decizia materializata prin proces verbal a agentului constatator decat instanta de judecata , poate doar sa ii ceri o alta opinie cu privire la solutionarea tamponarii.

singura solutie e contestarea procesului- verbal asa ca gandeste-te un pic la redactare , la martori poti anexa chiar o schita a accidentului.

e

Am zis ca cel cu opel a supravirat, nu a adaptat viteza la acea curba.

Eu cred ca a subvirat .supravirarea inseamna o virare mai mare decat cea necesara ptr negocierea curbei(fenomen intalnit mai des la auto cu tractiune spate). Subvirarea inseamna ca masina vireaza mai putin decat necesar ptr negocierea curbei(fenomen intalnit mai des la auto cu tractiune fata atunci cand se intra in viraj cu viteza mare , se bracheaza rotile mult si puntea fata pierde aderenta).

Modificat de john_48_tiru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, am scris fara sa ma gandesc, a subvirat am si scris mai sus..si stiu ce inseamna. Ideea ramane ca trebuia macar o culpa comuna!

Cel cu Opel poate avea o viteza mare si a subvirat sau a fost foarte neatent incat nu a observat o masina pe banda 1.

Nefericita este si locatia

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!