Jump to content

Accident Passat B6


OviDU
 Share

Postare recomandată

Am masina de cateva saptamani si deja atrage idiotii. Unul n-a incaput de mine in parcarea blocului, desi eu eram parcat regulamentar. Mi-a lovit bara spate in partea neagra de jos in dreapta, si aproape a perforat-o. Cu ce a lovit-o nu-mi pot da seama, dar amprenta loviturii e in dinte de ferastrau (ceva de genul /|/|/|/\/| / / ==== ). Partea de dedesubt e corp comun cu bara sau e element separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 272
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CT 10 VWP

    20

  • OviDU

    18

  • cosmin_nst

    18

  • dodo13

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este element separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet: Multumesc frumos pentru lamurire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

cand am ajuns acasa,pentru ca intrarea in garaj e cu maxim 5 de cm mai lata decat masina(passat b6-berlina),am atins ari[a fata sofer putin si am zgariat-o.

cer un sfat ,un ajutor,sau poate chiar o indrumare(specific -stau in Ploiesti),cum as putea sa repar boacana ,dar nu cu vopsit toata aripa ,caci asa era de ghicit .am inceput sa tremur si sa ma fac in toate felurile si sincer ,nici acum nu m-am calmat(pe mine insumi),fumez ca un tren.

  • dragi prieteni si iubitori si bineinteles poate si propietari de vw,azi am fost bou rau de tot.ma rog,daca poti spune asa,mai finut,si nu prost.

am facut cateva poze ,poate cineva de prin ploiesti,sau nu neaparat,are vreo iodee cum sa repar boacana facuta ca cel mai mare bou din lume.

va multumesc anticipat.

uitati pozele.bafta.

PS.Maine dimineata cand plec la munca fac niste poze cu tel.sa va arat cam cum e intrarea de ingusta la intrarea in garaj.

post-77460-0-28507400-1325786078_thumb.j

post-77460-0-84375900-1325786115_thumb.j

post-77460-0-45831700-1325786143_thumb.j

post-77460-0-62004000-1325786296_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off: Nu te mai enerva atata e un fier si nu merita sa pui la suflet. asta e se mai intampla si la case mai mari,

Ontopic: daca vrei lucru calumea trebuie indreptata/kituita/vopsita , daca vrei sa o retusezi tu cu un spray pe culoare ( am inteles ca este asa ceva la reprezentanta pe cod de culoare a masini cu lac in el ) asta provizoriu pana o lovesti mai tare :lol: sau te loveste vre-un berbec.

Cam astea ar fi solutiile ... daca ai casco atunci nu mai zic nimic...de preferabil fara francisa.

Bafta si calmeaza-te ! :exclaim: e un fleac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de incurajare,si cred ca o sa iau un spray de la reprezentanta(cu codul vopselei),pentru ca nu am casco(de aceea am si intrebat cam ce sa fac,cum sa repar stricaciunea facuta)

PS:Sincer nervii nici acum nu mi-au trecut.Nu sunt genul sa ma atasez de masinile pe care le conduc,dar nu stiu Passatul asta mi-a placut cel mai mult dintre toate,si imi place in continuare,crede-ma ca de cand am adus-o din Germanai,nu a stat nciodat mai mult de 5-10 minute in afara curtii cand eram acasa(adica nu o las in strada deloc),am avut grija,in un an si 2 luni nu am patit nimic,dar cand dracul e negru......

O seara buna si poate mai vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Te rog sa pui un cod sau o poza cu spray-ul de vopsea folosit.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca raman la solutia cu sprayul ,bineinteles,nici o problema,dar codul poate fi diferit de la masina la masina,adica ma refer la faptul ca sunt mai multe nuante de argintiu-gri metalizat,nu?sau ma insel eu. o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sunt.

Dar eu vreau sa stiu ce-l pun pe varul meu sa intrebe .

Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du-te la reprezentanta cu talonul si o sa iti zica codul de culoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a folosti cineva spray-ul despre care se vorbeste? eu unul nu am mai auzit de un spray cu vopsea sa aiba lac in el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la reprezentanta nu iti da spray, iti da doua(una vopsea si una lac) sticlute cu pensula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am cumparat kit-ul de recipiente cu pensula, am fost intrebat ce varianta vreau: spray sau sticlute cu pensula.

De fapt am intrebat de "kit reparatie vopsea". Oricum kit-ul cu pensule este pt corectie defecte mici gen vopsea sarita pe capota de la pietricele si nu pentru suprafete mari.

Eu am corectat vopsea sarita de pe capota fara sa folosesc "filler" si au ramas un fel de adancituri dar vad ca nu se ia nici de-a naibii desi corectiile le-am facut in 20 minute, era frig afara si cum ma plictiseam nici nu am asteptat sa se usuce bine vopseaua dupa care am dat cu lac.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit ambele variante (in scopuri diferite, evident). In kitul de spray sunt doua tuburi, unul de vopsea, celalalt de lac. la fel si in cel corector, cu pensule. Spray-ul costa aprox 100, corectorul in jur de 50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am avut o problema mai putin placuta, care insa si-a gasit rezolvare intr-un final si doresc sa va impartasesc experienta mea, in speranta ca poate,mai tarziu, va fi utila unor colegi de pe acest forum.Gheata poate fi periculoasa si nu doar cand se gaseste pe asfalt, ci si cand vine de sus.

Aveam masina parcata langa bloc, in parcare, iar o bucata de gheata a cazut pe capota, deasupra farului drept, pe partea dreapta. Tabla a fost indoita si vopseaua sarita. Mai mult si o parte din aripa dreapta a fost afectata, adica a fost infundata si vopseua sarita. Frustrarea a fost cu atat mai mare cu cat cu o zi inainte facusem partie in jurul masinii si o mutasem tocmai pentru a nu avea probleme cu gheata. Din pacate nu am CASCO.

Asa ca am inceput sa vad solutiile pe care le am. Am mers in primul rand la reprezentanta la VW. Am vorbit cu un domn de acolo,specializat in astfel de probleme. Vine, vede capota si aripa, urmand sa ma sune pentru a-mi face o oferta. Mi-a zis ca acestea trebuie indreptate si vopsite in totalitate, timp de lucru 3 zile. La cateva ore primesc si telefonul asteptat impreuna cu oferta care m-a socat: 2400RON. Mi s-a parut enorm. O sa atasez niste poze pentru a vedea daca pretul este justificat.

Am fost apoi la reprezentanta la Skoda. Pretul 1100RON, aceeasi perioada de timp. Diferenta enorma de pret. Oare de ce?

In cele din urma, m-am mai interesat in oras si am vazut ca ar fi vreo 2 locuri in care s-ar face treaba buna. Desi am fost retinut la inceput, pentru ca imi era teama ca nu o sa iasa la fel de bine ca la reprezentanta, am mers totusi la unul dintre ei. Toata operatiunea a durat fix 2 zile. Capota si aripa au fost indreptate si vopsite in intregime. Locurile cu pricina sunt exact ca la inceput, de nerecunoscut. Au facut o treaba foarte buna de care am fost multumit. Chiar la inceput ii intrebam(au fost 2 persoane) daca o sa iasa bine, daca vor fi diferente de culoare si mi-au zis ca daca nu o sa fiu multumit, pot sa nu ii platesc. De asemeanea au avut si cel mai bun pret.

Colegii care sunt din Focsani si care au astfel de probleme, daca doriti sa apelati la acestia, ma puteti contacta si va pot trimite datele acestora. Bine ar fi sa nu avem niciodata treaba pe la service-uri.

O sa atasez cateva poze cu masina inainte si dupa. Am marcat si locurile.Partea indoita mai mult a fost pe capota, chiar daca nu se observa f bine. Mai aveam si cateva ciobituri pe capota, pana la tabla, de la pietricele, care au fost retusate fara probleme.

Numai bine si aveti grija chiar si cand nu sunteti la volan!

post-52986-0-23420400-1329996102_thumb.j post-52986-0-16332000-1329996349_thumb.j post-52986-0-35519600-1329996361_thumb.j post-52986-0-98478100-1329996380_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

A iesit bine, nu ne-ai spus cat a costat sa stim si noi diferenta de pret.

Diferente de culoare se vad destul de bine, insa nu stiu daca la reprezentanta ar fi iesit mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culoarea este proaspata, straluceste mai tare, e normal insa una peste alta e aproape insesizabila diferenta. Masina nu a fost spalata...usa si partea inferioara, care se vad in poze mai au si praf si mai apare si de aici o diferenta de culoare. Da, ai dreptate, nu cred ca ar fi iesit mai bine la reprezentanta. Pretul a fost de 650 Ron.

Se mai reflecta lumina din aripa(mai ales) si da impresia de umbre, insa o sa mai fac niste poze mai tarziu.

Modificat de mar87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai adaug 2 poze, dintre care 1 cu partea stanga-fata a masinii pentru o mai buna viziune.

post-52986-0-23217300-1330002799_thumb.j post-52986-0-20217200-1330002861_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata excelent,din poze nici nu se vede.singura problema ar fi sa nu se exfolieze in timp, asta daca nu au lucrat ingrijit si corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat si acest lucru, daca in timp sa ma astept la probleme, in acel loc, de la apa sa nu se umfle sau altceva si mi-au garantat ca nu o sa se intample nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 95% din cazuri nu se intampla asa ceva, din pct asta de vedere poti sta linistit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata excelent,din poze nici nu se vede.singura problema ar fi sa nu se exfolieze in timp, asta daca nu au lucrat ingrijit si corect

Nu sunt suporterul reprezentantelor VW, dar exact asta mi s-a intamplat cu un Mondeo.

Am avut capota ciobita de pietre, am dus-o la un service no-name dar recomandat ca serios, a iesit brici (habar nu am ce au facut), iar la cca 2.5 ani s-a exfoliat, fusese vopsit peste vopseaua veche.

Este posibil ca pretul de 24 mil sa insemne decaparea, curatarea de vopseaua veche etc. Nu stiu exact.

Dar poti sa ne descrii procesul aplicat pe masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu a fost dat peste vopseaua veche. Nici nu stiu cat de bine ar prinde noua vopsea in acest caz.

Nu stiu exact succesiunea pasilor, insa a fost slefuita vechea vopsea, degresata si apoi aplicata noua vopsea. La fel cum mi-a zis si la inceput ca o sa iasa treaba buna si in caz contrar pot sa nu ii platesc, cu aceeasi siguranta m-a asigurat ca nu o sa am niciun fel de problema pe viitor in ceea ce priveste vopseaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am avut un accident in iarna asta , am luat o curba mai tare , cu vro 70 km/h , am pus frana dar din pacate era polei pe carosabil si am intrat intr-o bordura , cu roata dreapta . Am rupt capatul de bara si am indoiat janta , din fericire anvelopa a scapat . Am inlocuit tot ce era stricat , am facut unghiul de fuga , insa am o problema , cand merg cu 70-80 km/h , aud un huruit ff stresant si incomod , iar in curbe nu mai zic. O fi din cauza amortizorului , sa se fi indoiat in urma socului ?

Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu bag mana in foc ca e rulmentul praf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!