Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

CAt de tare scartaie astea? Eu sincer nu am auzit mini nici inainte nici dupa ce le-am schimbat.

Vaselina aia am pus-o si pt a nu inbatrani asa repede cauciucul.

Sunt de o luna puse si s-a mers cu ele pe drumuri vai de mine, TM-Carei dus intors, cine a fost pe acolo stie despte ce vb., si tot mai am vaselina pe ele si stau tzapan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ma inscriu in categoria celor care se descurca singur cu aceste bucse buclucase... :blah_:

ideea e sa nu cumparati no name-uri, din alea care nu au insertie de pinza pentru ca is de jale....pe mine ma mancat in fund, si m-am grabit ca nu am gasit in ziua aia in tot orashul panzate si zic: ia sa pun de astea ca doar n-o fi foc!.......sa stiti ca a fost. :D la o luna de zile deja se simte nevoia urmatoarelor :) acuma am sa iau panzate si o sa ma tavalesc iar pe sub masina, dar de acuma stiu :D

Drumuri bune si fara evenimente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, si eu zic la fel sa pui bucse bara stabilizatoare numai originale, ca sa nu mai ai probleme, si cel mai important daca e diesel, sa ai scut la masina, foarte mult protejaza, si sigur nu mai ai probleme cu ea :) bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

:) De ce numai diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maurice2001

Si eu subscriu la idee de a se monta originale .

Eu le-am schimbat anul trecut.Mi-a pus mecanicul unele germane ,care le avea el pe stoc,dar fara panza si dupa o luna au inceput sa scartie iar.Am bagat putina vaselina ,desi nu e voie sa pui produse petroliere pe cauciuc pentru ca il ataca si o vreme nu a mai scartait.Vreo luna daca imi aduc bine aminte.Cam atat a tinut artificiul cu vaselina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salut; Am si eu o intrebare legata de schimbarea bucselor; Cand desfaci colierul metalic (gulerul acela), nu sare bara stabilizatoare de pe pozitie?

Eu as vrea sa fac singur operatiunea si vreau sa stiu la ce sa ma astept.

prima data ai putea sa desfaci capatul barei(cu o cheie de 16,daca tin bine minte).De sarit nu va sari.Operatiunea e chiar simpla si indicat ar fi sa folosesti inelare.Daca pe bucsele vechi nu se mai vede codul ar fi bine sa masori cu un subler bara sa sti ce sa ceri la magazin.Atentie ca sunt mai multe tipuri:cu cocoasa si fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu am cumparat marca meyle, a mai folosit cineva asa ceva, urmeaza sa le schim si eu!

astept pareri sa nu muncesc de doua ori, au costat 21 ron

post-16436-1246793518_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc nu iei originale si nu iti mai bati capul? pretul e acelasi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Florin si eu am gasit tot Meyle,dar nu le-am luat inca la 9 lei bucata.am apucat sa fac comanda si pe original la 33 lei bucata.Voiam parerea ta si eventual a mecanicului care le-a montat ,referitor la astea meyle.si apropo,...cu canal sau fara? mersi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bucsa buna nu are nevoie de nici un fel de vaselina nici macar siliconica. Spun asta din experienta. Am schimbat la bucse de mi-au venit rau. Am pus de nushtiu cate ori "mizeriile de la Febi" si alte fashuri, am incercat si cu pudra de talc(medicinala), si cu vaselina. Azi le puneam , a doua zi scartaiau iar. M-am saturat sa tot dau banii pe tot felul de porcarii si sa ma tar ca sarpele pe sub masina. Am trecut pe original (50ron doua bucse). Vin date cu pudra de talc, le-am pus pe masina si totul este perfect si in ziua de astazi. Inainte cand treceam peste cocoasele(limitatoare de viteza) foate raspandite pe la noi, simteam ca parca se rupe masina in doua. Tot dadeam vina pe amortizoare, chiar aveam de gand sa le schimb. Am schimbat bucsele de bara stabilizatoare si masina e ca noua. Nu se mai simte nimic. Asa ca recomand si eu ORIGINALE. Diferenta e de la cer la pamant, iar pretul este destul de accesibil.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat ca bucsele de la FEBI sunt cele mai proaste bucse din toate marcile care am schimbat pana acum.

De la inceputul anului am pus bucse Meyle care sunt numai din cauciuc, fara nici un alt material lipit si sincer va spun ca nu am nici o problema cu ele. Daca aveam bucsele FEBI, pe ce drumuri de cariera am bagat eu masina, pana acum imi scartaiau de mult :lol:

Originale si Meyle sunt cele mai bune :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt identice cu ce am postat la 407?

eu inca nu le-am montat si sper sa nu muncesc degeaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vad ca se tot discuta despre bucse cu cocoasa si fara. Eu am schimbat initial doar bucsele (aveam colier fara cocoasa) iar dupa 200 km au inceput sa scartaie. Le-am schimbat iar (marca Febi) cu tot cu colier, de data asta optand pentru cele cu cocoasa. Nu mai am nici o problema, ba chiar ma bag si la altii sa le schimb daca este nevoie. As mai opta pentru bucsele fara mat textil pe interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat 2 bucati pe original, 33 lei bucata,au cocoasa ca si cele originale ale masiniisi sunt date cu o pudra(zici ca-i sapun).Diferenta fata de cele originale de pe masina este ca cele originale de pe masina pe partea interioara au in strat consistent de panza dura.Astea nu au.Deocamdata se comporta bine,nu se mai aude nimik scartaind.s-au schimbat in 30 min.cu 20 lei manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fac geometria la roti dupa schimbarea acestor bucse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu le-am schimbat si nu a necesitat, acum depinde cine si cum le schimba

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie facuta geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu aceste busce. Dupa nici o luna de cand le-am schimbat au inceput sa scartaie si acuma scrataie de zici ca se rupe toata masina, mi-i si rusine cand mai merg printre blocuri la cum scartaie de rau. Am mai citit aici pe forum ca ar fi mult mai bune cele care au cocoasa. Eu pe masina am din alea fara cocoasa si as vrea sa le schimb cu din alea cu coacoasa. Poate sa imi spuna cineva unde gasesc prin Timisoara bucse bara stabilizatoare cu cocoasa + bridele aferente lor? Eventual un service bun la care le-as putea schimba sa nu imi faca astia ceva prostii. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu deja am cam o sapt jumate de cand le-am schimbat, si vad ca se comporta f bine, am facut un drum la mare plus unul la brasov si momentan nu scartaie, sper sa am noroc, iar la scimbatul bucsilor barii stabilizatoare nu necesita refacerea geometriei rotilor, nici atunci cand se schimba bieletele enti-ruliu, geometri se face atunci cand schimbam bieletele de la directie si uneori bucsele de bascule si flansele amortizoarelor, dar cam rar asta deoarece unghiul de cadere al rotii nu se regleaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

A venit vremea sa imi schimb si eu bucsele.

O singura problema ar fi, am coliere si bucse tip vechi (plate).

Daca pun bucse tip nou (cu cocoasa) si pastrez colierele vechi are ceva?

Sau, mai gasesc modelul vechi si original de bucse?

Cam cat costa un colier nou pe la voi?

Pe aici ar costa 38 de lei bucata.

Mersi de raspunsuri anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va merge sa pastrezi colierele vechi si sa pui bucse noi, tocmai din cauza cocoasei! colierele noi au si ele o mica cocoasa pt a se potrivi cu bucsele! nu mai stiu cat e pretul acum, eu le-am schimbat anul trecut, am luat originale atat bucsele cu cocoasa (avem din alea plate inainte) cat si clemele(bridele) de prindere. au fost cam 25 lei buc bucsa si 20-30 lei bridele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va recomand sa le luati de la poro si bucsele si bridele(si mie mi-a fost recomandat de mecanic). Sansele ca ele sa scartaie iara vor fi mai mici deoarece sunt date cu o pulbere alba care ar inmuia cauciucul bucsii. Odata ce bucsele se uzeaza se creaza joc, iar acel joc se resimte in brida care se poate deforma in timp. Le-am schimbat si eu anul asta... s-au dus si bocanelile si scartzaielile. Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti recomand sa cumperi originale!nu sunt scumpe si nu o sa mai ai treaba cu scartaitul etc!

Modificat de dumping
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta daca comanzi iti aduc automat cu cocoasa, deci daca nu ai cu cocoasa pe masina comanda si bridele, totul anul trecut ela la 110ron, dar recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!