Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

la oricare tip de bucsa (febi, OEM) nu se pune absolut nimic la montare. Nici vaselina, nici ulei, nici nimic altceva. Cele pe original (pe care va si sfatuiesc sa le folositi), vin cu un fel de talc pe ele. Acel praf nu trebuie indepartat. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit timpul sa schimb si eu bucsele de la bara stabilizatoare, insa din toate posturile de aici am ramas nedumerit cu o singura problema si anume :pentru diametrul barei de 23 mm diametrul interior al bucsei trebuie sa fie de 23 mm sau de 21 mm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te uiti ce cod scrie pe cea veche, sau le dai talonul cand comanzi si iti vine exact ce iti trebuie. (unii pun cu un nr mai mic ca fie mai strans sa nu scartaie prematur cica :P)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat de la reprezentanta vw dupa serie sasiu codul pentru bucsa 1J0 411 314 T totusi diametrul interior al bucsei este 21 si nu 23 .Nu mai stiu ce sa cred, stiam ca ,codul cu litera T la sfarsit este pentru bucsa cu interior de 23 mm .In sfarsit dupa ce o sa le montez o sa vad daca mai bate ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

e posibil sa scartie bucele de la bara stabilizatoare la plecare de pe loc si la balans stanga-dreapta? sau cand iau o curba mai stransa la stanga se aude pe stanga un scartait cand se inclina masina ... e un scartait mai gros

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum recent am aflat ca pot sa iti scatraie si flansele de la amortizor, probabil de aceea e mai gros ca e si mai mare cauciucul. Pt mai multe detalii vorbeste cu WNS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Se poate din cauza bucsilor de la bara stabilizatoare sa se balanseze masina stinga /dreapta?,e adevarat, pe drum mai denivelat,iar in curbele mai strinse luate mai rapid parca prea mult se inclina masina.De schimbat le-am schimbat cam de 1 an si am pus din alea cu ''coama''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

bubes1600 incearca sa faci un test pt telescoape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, probabil sunt cam slabe si ele, dar nici nu-i de mirare cu atitea gropi!Scuze eventual pt.off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu bucsele de la bara stabilizatoare (am luat o groapa pe frana si dupa aia a inceput sa scartaie initial si apoi sa bata pe partea drapta fata) si saptamana trecuta am reusit sa le schimb.

Operatiunea am facut-o singur, a durat max 2-3 ore (nu am lucrat in service, doar ce am mai citit pe net), iar bucsele le-am luat de la Bennett la pretul de 20RON setul (FEBI).

Deci practic cu investitie minima am scapat de un lucru destul de enervant. :cool:

Va tin la curent cu comportamentul lor.

Modificat de dusmanescun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am facut un test de telescoape cu ocazia schimbarii placutelor ,dar nu sunt lamurit,mi-au iesit 62%fata si 60%spate ,e ok?Acum 2 ani erau undeva la 74%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se face acel test la telescoape?Ca tare as dori si eu sa il fac :icon_thumright: sa ma duc la reprezentanta sa ma interesez sau pot sa ma duc si la vreun service oarecare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la o statie de ITP. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Trebuie sa le schimb si eu,sunt bucsele cu care a venit masina din Germania in urma cu 1 an.Arata jalnic :rolleyes:.Numai OEM se gasesc bucse panzate pentru a nu scartai?Zicea cineva ca se foloseste si o vaselina siliconata pentru a nu ataca cauciucul si impotriva scartaitului.De unde se poate procura?

xayiyv.jpg

20a2c86.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucse din acelea rosi sau galbene, nu a vazut nimeni ? Sint f rezistente, dar se gasesc cam greu. Se folosesc la masinile care au suspensia "sportivizata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da frate,numai sportivizata iti trebuie in gropitele din pitoreasca romanica, sa simti si in dinti. Sunt prothane,din poliuretan pt cine e interesat.

Bucse de alea panzate sunt numai mizeriile de febi, cele OEM sunt fara si cu cocoasa si iti trebuie si bridele aferente. Apropo, sunt varza ale tale ,la fel cum erau ale mele acum 3 sapt :rolleyes:. Si da, vaselina siliconica am dat si eu pe ele, se gaseste la Ciclop (pt timisoreni).20ron cutia,arata ca siliconul transparent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus eu la un G4 , in urma cu un an si ceva si nu bat defel sint foarte rigide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut testul la reprezentanta Sqoda din Rm.Valcea,si nu costa nimic ,intra in pretul manoperei in perioada asta de criza , si colegul MasinaPoporului, bucsele tale sunt terminate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer iertare ... raspunsul vine foarte tarziu, insa pt cei care vor avea probleme este necesar.

Pt. a schimba bucsele ai nevoie de elevator sau de canal sub masina. este simplu de desfacut ... 2 suruburi si au iesit. Locul este mai greu accesibil, insa este ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut; Am si eu o intrebare legata de schimbarea bucselor; Cand desfaci colierul metalic (gulerul acela), nu sare bara stabilizatoare de pe pozitie?

Eu as vrea sa fac singur operatiunea si vreau sa stiu la ce sa ma astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu masina pe roti sa desfaci ambele bielete antiruliu de pe pratul oscilant, dupa care, foarte flexat, poti sa lucrezi f lejer la cate o roata odata. Nu trebuie canal, nici elevator,nimic, doar un cric si o cheie de 13, 17 si 21.(bucsa,bieleta,prezon roata)

Dupa ce ai pus ambele bucse,si unse cu vaselina siliconica,cobori masina si pui inapoi bieletele si si ceau. Asa am facut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, de unde ai luat bucsele prothane si cat au costat? (ca am mai schimbat unele acum nici un an si s-au dus deja).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Astazi in fata blocului am incercat si eu sa schimb bucsele.Am pus cricul,am demontat roata,am desfacut bieleta antiruliu,am desfacut brida de la bucsa bara stabilizatoare dar cand sa o inlocuiesc nu am reusit de nici un fel.Am zis sa mai folosesc un cric si sa ridic si din partea cealalata a masinii.Nu am fost inspirat deloc.Cand sa ridic masina era sa o ia la vale dar s-a oprit in cric si am indoit si putin pragul... :icon_cool: ...asa ca m-am lasat pagubas si am pus roata la loc si am mers 2 km prin oras cu bieleta si brida scoasa pana ce am gasit un service liber.Acolo am suit masina pe elevator(s-au chinuit ceva vreme baietii) iar bridele la bucse le-am starns pe canal cu rotile pe sol.Toate bune si frumoase,masina nu a mai scartait deloc pana acu spre seara cand iar a inceput.Din ce am observat eu bucsele freaca in inelul ala opritor de pe bara stabilizatoare dupa cum se vede si in uzura bucselor pe care le-am schimbat.O sa incerc sa bag niste vaselina siliconata.Deci scartaitul apare d ela frecarea cu acel inel.Nu ar trebui sa ne sperie scartaitul lor ci cat de tare s-au largit.

La mine bucsele ORIGINALE de pe masina erau de 23 mm(diametrul barei stabilizatoare) si aveau codul 1J0 411 314 G si aveau semnul de la VW pe made in SPAIN si ar fi fost fabricate in 01.2000.Pe cele care le-am cumparat azi erau de la OPTIMAL made in LANGENBACH GERMANY si au costat 6.5 ron bucata si erau si panzate si cu cocoasa.Manopera a fost de 50 RON.

Am pus si cateva poze...

30adtsi.jpg

2z5lool.jpg

2zhnkts.jpg

nx5no1.jpg

20k866t.jpg

Spor la schimbat care se mai baga...eu am fost rapus :blink:

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu zdrangane/troncane, e sunet clar de scartzait... deci tu zici ca nu sunt bucsele de la bara stabilizatoare?

sunt bucsele de bara stabilizatoare . multi zic sa le cumperi de la reprezentanta , sunt 1 pic mai scumpe dar merita , eu le-am cumparat de la reprezentanta si tot asa fac dupa 1 saptamana , hai sa zic 2 saptamani. am mai auzit ca altii dau cu vaselina pe ele , sa nu se mai auda scartaind , dar nu tine decat pana la prima spalare ,si se duce vaselina.... astea-s sgomotele specifice masinii , ori dai muzica mai tare , ori faci terapie impotriva scartaiturilor :D , adevarut ca si pe mine m-a scot din sarite ! sunt destul de enervante !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele originale pe care le-am comandat eu au venit cu un talc alb (praf) pe ele. nu am dat cu nicio vaselina sau silicon. le-am montat in service si nu mai am probleme cu scartaitul. eu am dat mai mult de 6,5 lei pe ele 15 lei bucata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!