Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Fratilor! Citesc si ma cutremur! Am peste 60.000 km cu bucsele originale de la o Bora, motoir Ajm PD, 6 viteze, 116 cai din Germania, si nici-o bucsa nu da semne de oboseala ! O sa le vina si lor randul... dar nu la 10-20. 000 de km! Sa fim seriosi!

Imi iubesc masina, ca ma serveste, dar nu dorm cu ea in pat! ROMANIA E O TARA A ESCROCILOR !

Asa cum te duci la doctor si nu iti spune niciodata ca esti sanatos, ci ca esti facut praf ; un electronist nu-ti spune ca s-a ars o rezistenta de 2 lei, ci un "Integrat de milioane", asa si cu unii mecanici ori magazine (majoritatea); vand bucse facute in garaj cu foarte mult negru de fum si alti ingredienti in compozitie, de ma mir cum de tin si 8.000 de km !!!

Pest 95% din elementele de cauciuc din Romania (exclus din fericire curele), cunt contrafacute in diverse pivnite, prin injectari si vulcanizari la numai cateva sute de grade !!

Nu sunt un om sarit de pe fix, ci un om care cunoaste bine fenomenul... Poate sa scrie pe ele si Porsche sau Ferarri, tot in beci sunt facute! E o afacere prea buna pentru o tara de consum ca Romania!

Cautati cu extrem de multa atentie, comenzile exclusiv de la firme certificate din Germania, de la surse garantate si credibile! Nu va bucurati la cateva sute de mii economie, ca nu o sa stati numai prim service-uri !

Nu mai dati cu vaselina pe ele! Vadca nu va opreste nimeni ! Singurul ingredient permis pe un cauciuc de calitate este PUDRA DE TALC -atat !

Nu va bucurati ca intra usor cu vaselina, nu trebuie sa intre fara presa ! De-aia sunt bucse de siguranta !

Inainte de a ma critica cineva, amintiti-va ca aceste elemente insignifiante inseamna accidente, sanatate, libertate sau viata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...se poate sa imi tremure volanu la peste 100 km/h (asta numai cand accelerez) din cauza buscselor de la bara stabilizatoare ??

Nu ai schimbat cumva recent cauciucurile? Eu asa am patit acum vreo 2-3 luni. Am fost la o reprezentanta (nu dau nume) sa mi le monteze si sa le echilibreze. Cand ajung pe autostrada la unguri surpriza. Pe la 120-130 km/h imi tremura volanu de ma lua cu transpiratii. Cum am ajuns acasa am trecut pe la vulcanizare, iar cei de-a acolo mi-au spus ca au fost echilibrate foarte prost si de aceea imi tremura volanu. Vezi poate si la tine e aceeasi problema, daca nu sper sa se rezolve fara costuri prea mari. Numai bine!

P.S. Cu bucsele de la bara stabilizatoare am avut si eu probleme si nu se simtea in volan absolut nimic, atata tot ca la o groapa sau denivelare masina scartaia mai ceva decat patu lu bunica-mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...multumesc Vladone :) .....si mecanicu mi-a zis sa fac o echilibrare sau sa schimb rotile din fata cu alea din spate.... ma bucur insa ca nu am probleme la planetare...bucsaraia trebuia oricum inlocuita

...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca ziceai ca numai daca accelerezi.... nu ar trebui sa faca tot timpul daca sunt descentrate rotile?

@klausory ,ale mele sund din fabrica ,163k :blah: Dar ceva bate ca sa fiu sincer, am luat bucse dar nu am apucat sa le schimb, pe cand da caldura planific.

PS: te-ai uitat la Seinfeld vreodata? scapa de semnele de exclamare. :blah:

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....da, numai cand accelerez.... :lol:

Modificat de unleashed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsa de bascula este o piesa confectionata prin vulcanizarea cauciucului intre doua tevi de metal.

Se introduce in bratul basculei prin presare. Foloseste la atenuarea socurilor produse la rularea pe suprafete denivelate.

bucsabasculavwivlg1.jpg

Am schimbat si eu aceste bucse,dar bataia nu a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am mai auzit pana acum ca o bucsa de bascula sa produca sunete in schimb am vazut cum joaca roata din cauza uzurii accentuate sau a rupturii acestei bucse.In cazul meu bucsele erau rupte dar nu se auzeau zgomote in schimb la plecarea de pe loc sau la franare rotile se miscau inainte si inapoi(nu rostogolire) cu tot cu brat.

Atentie unde si cine face inlocuirea bucselor deoarece sunt excentrice si daca nu sunt montate cum trebuie se modifica convergenta rotilor si trebuie facuta directia de urgenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

As vrea sa-mi schimb bucsele de la bascula din fata (cele pozitionate in fata) la un Golf 4, cu niste bucse poliuretanice. Eu am gasit unele de la Powerflex dar nu-mi dau seama cum se monteaza pentru ca sunt din doua bucati.

As vrea sa stiu daca se monteaza usor.

Va multumesc

post-41359-1234308024_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare acum 30.000 km ca imi bateau foarte tare.Cred ca am avut noroc ca pana acum nu au mai avut probleme cu ele.Din cate am inteles sunt de mai multe dimensiuni 17 , 21, 23 mm in functie de grosimea barei stabilizatoare. Nu sunt 100% sigur, daca are cineva mai multe informatii va rog sa postati sa lamurim si aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la golful meu bucsele au fost de 21. am auzit la altii ca dimensiunile difera. cel mai bine e sa masori bara daca ai posibilitatea. sfatul meu e sa cumperi bucse originale, nu sunt foarte scumpe ca pret in schimb se vede diferenta fata de febi ( sunt patit cu astea...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la GIV sunt mai multe dimensiuni

la mine e de 23mm

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Octavia mea bucsele sunt de 21. Le-am cumparat, dar le schimb poate saptamana viitoare, ca azi am vopsit etrierii si tamburii :(

Am si eu io intrebare: daca masina e oarecum instabila in viraje, e din cauza acestor bucse sau a altor componente (amortizoare, bielete, etc)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instabilitate in curbe. Avem multi presupusi vinovati dar tu esti singurul in masura sa iti dai seama. In primul rand Unghiurile masinii. Fuga(Nu se regleaza la golf IV), Cadere (Cat de perpendiculare sunt rotile pe asfalt) si Convergenta(paralelismul rotilor). Astea sunt primele care trebuie verificate. 2. Se inclina masina, arcuri, face balans, amortizoare. Verifica unghiurile sigur vei simti diferenta. I Know I Did.

Drive Safe! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , cred ca ma aflu si eu in categoria celor care s-au saturat de acel "scartz-scartz" . Mi-a tot scartait ceva in masina de 2 luni de zile , prima data am zis ca -i de la canapeaua spate ,am uns articulatiile canapelei dar tot scartz scartz...Astazi alaturi de un prieten satul de acest zgomot am depistat sursa acestei scartaieli ... se aude de undeva de la roata stanga spate . Acest zgomot se aude atat in mers la denivelari mici gen cele de la Mc`Drive cat si atunci cand ma las pe masina.

Din cele citite sa inteleg ca acest zgomot ar fi de la bucsa stabilizatoare de pe spate?! Am sa merg zilele ce urmeaza la un service , dar stie careva pe la ce preturi se duc : bucsele + montajul ( vw passat 4motion)?

Multumesc frumos

Modificat de unSTOPpable
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce iti spun e valabil pt golf 4. bucse de la bara stabilizatoare sunt pe fata, pe spate sunt bucse bascula. scartaitul vine de la bucsele de la bara stabilizatoare pe care iti recomand sa le schimbi cu originale. eu am pus 2 seturi de febi si scartaitul a ramas. dupa ce am pus originale a disparut. diferenta de pret e f mica si merita. daca am gresit sa ma corecteze cineva!

Modificat de dumping
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiurile am programat sa le fac, dar dupa ce schimb bucsele astea si capetele de bara (le-am luat azi) + cauciucurile pe care le voi lua cel mai probabil sapt viitoare. Cu putin noroc voi scapa in curand de toate aceste neplaceri :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare .... dupa ce am pus 3 KG de sarma pe la bara :icon_cool: ( *glumeasc ) si m-au costat 25Ron ... iar manopera a fost gratis din partea unui prieten ... insa l-am ajutat si eu si in 10 min a fost gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne spui si noua te rog cum ai procedat?? si daca intradevar 10 minute a tinut, le-ai uns cu ceva, pe alevator sau cu ea jos(pe roti)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu va sfatui sa mergeti in service sa le schimbati. nu e chiar asa usor! si nu are rost sa va chinuiti voi pt 20-40 ron manopera!

Modificat de dumping
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e greu de schimbat un surubel pe fiecare parte, incercati sa cumparati model cu insertie, pt ca tzin mai mult!!! faby, eu asa miam cumparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca nu e greu de schimbat

dar ce nu s-a spus e ca este nevoie sa fie ridicata pe elevator sau sa ai canal sa poti lucra sub ea

cu ridicatu rotii nu faci nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e greu de schimbat un surubel pe fiecare parte, incercati sa cumparati model cu insertie, pt ca tzin mai mult!!! faby, eu asa miam cumparat

probabil ca erau febi! eu nu va sfatui sa luati febi pt ca le luati degeaba. am luat 2 seturi si scartaitul nu a disparut. am pus originale si problema s-a rezolvat, iar diferenta de pret e de maxim 10 lei la set!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la cele spuse mai sus de dumping.

Bucsele Febi sunt varza, cel putin la Golf IV. Mergeti pe original, nu costa o avere, iar diferenta e notabila. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi cand vi-ati pus bucsele noi au fost puse cu masina pe elevetor sau pe roti?? le-ai uns cu ceva bucsele? am cele originale cu ceva praf pe ele, poate are rol de lubrefiere la montare,nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!