Jump to content

Cum Merge Golf4 1.6 Sr


alexmihai10
 Share

Postare recomandată

alexmihai10

am un golf 4 1.6 sr merge bine masina mai ales cand accelerez super bine se comporta masina si franele de la excelent in sus dar caut mai multe informatii despre motor si nu gasesc

post-10800-1178475777_thumb.jpg

post-10800-1178475789_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti aici lista motoarelor de pe golf iv http://www.doppel-wobber.de/g4_motor.html vei avea nevoie de codul motorului tau ( e format din 3 litere si il gasesti in cartea tehnica sau pe stickerul din portbagaj)

Modificat de Cata_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest motor (1.6 SR) se regaseste pe mai multe modele VAG (Seat Arosa, Cordoba, Golf 3 si 4, Bora, New Broasca) si este de fapt 1.6 AKL.

1.6 AKL este cel mai vechi motor dintre cele de 1.6 (AKL-oct.97, AEH-ian.98, APF-mai.99 etc...). Numele de SR a venit mai tarziu ,prin 2000 parca, si reprezenta o varianta de motorizare "low cost".

Din punct de vedere al performantelor este identic cu "fratii" lui de 1.6 100CP doar consumul cred ca este ceva mai mare.

http://vwforum.ro/index.php?showto...2643&hl=akl

Modificat de mihai_mx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, ai acelasi motor ca si mine, AKL 1.6-SR, un motor fara moarte, parerea mea, daca ai grija de el, daca schimbi consumabilele cand trebuie. Al meu a luat 200 (asta referitor la viteza maxima), probabil ia si mai mult, nu stiu. Consumul conteaza f.f. mult de felul cum mergi, daca mergi sportiv, batraneste sau intre ele. Eu unul merg mai sportiv, consumul exterior Craiova-Costinesti a fost de 7,2 in conditiile in care autostrazile le-am facut cu 150-170 iar in rest am mers 120. In oras eu zic ca te poti situa undeva intre 8-10 daca nu o omori. F. important sa schimbi filtrul de aer des caci iti afecteaza debitmetrul. In rest, nu stiu ce sa-ti zic. Spune-ne daca ai ceva probleme si te ajutam in masura in care putem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexmihai10

mi-a spus cineva sa schimb filtru de aer mai des vrea mai intai sa imi spuna cum sa il schimb singur daca se poate si inca o problema care a aparut este ca pornesc motorul si se accelereaza de doua trei ori singur si dupa gata ramane constanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am inteles ce vrei sa spui. Daca nu stii sa schimbi filtrul vezi ca in partea dreapta (cum te uiti la motor cu capota deschisa) e o cutie neagra inchisa cu 3 suruburi (cred), le desfaci si schimbi filtrul. Cine ti-a zis sa il schimbi des a facut f. bine, oricum nu exagera (undeva la 8000 - 10000 e bine). Referitor la ce model, te duci cu certificatul la orice dealer sau magazin care se respecta si stiu ei ce sa iti dea. Problema cu turatiile, vezi sa fie bagata bine mufa la debitmetru (pe conducta care iese din filtrul de aer in clapeta de acceleratie e un senzor cu o mufa). 2 la mana schimba filtrul si vezi daca face la fel. 3 la mana vezi ce benzina bagi, sa nu bagi orice jeg de pe pamant si 4 incearca alt debitmetru. Cam asta mi-a venit in cap. Sper sa te ajute. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexmihai10

va multumesc pt informati si am sa incerc sa schimb filtrul de aer si sa vad cum sta mufa la debitmetru daca e ok si dupa sa vad daca mai sunt probleme la accelerati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu o intrebare aici legat de 1.6 SR. Am observat cand am pornit clima uneori cand scot din viteza la stop se tureaza putin (1200 de ture) sta putin acolo (10 sec.) si dupa revine la relanti. Daca nu am clima nu face asa. Opinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul in care pornesti clima intra in functiune compresorul care e antrenat de motor prin curea. Compresorul reprezinta o sarcina in plus pentru motor si de accea creste turatia motorului pentru a suplini plusul de sarcina. Turatia scade dupa ce s-a stabilizat sistemul, dar oricum turatia de relanti cu clima pornita va fi cu ~100-150 rpm mai mare decat fara clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cand o pornesc. Clima merge de mult timp si uneori creste turatia cand scot pe liber la stop. Despre asta vorbeam. Nu cand pornesc clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva cat costa aproximativ un filtru de aer la dealer?! Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si eu am acelasi motor de 1.6 SR , si nush dc la relantiv tot creste turatia scade la 500 ca si cum ar vrea sa moara, de multe ori chiar moare , care sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Deci sper sa reusesc sa scot la lumina din nou acest topic.

Am si eu acelasi tip de motor si sunt mai multe chestiuni care nu le inteleg.

1) La alte masini golf 4 sau bora cand pun contactul se aprind mai multi martori pe bord, cum ar fi cel de sonda lambda ca un fel de robinet si ar mai fi EPC. La mine nu se aprinde nici cel cu sonda si nici celalalt. Acum precizez ca mi-am schimbat cesurile de bord si mi-am pus cu maxi-dot, insa nici pana sa le schimb nu mi se aprindea acel bec sau martor. Nu stiu eu exact ce sa zic, dar stiu ca acela semnalaeaza o avarie ceva la motor si normal era sa se aprinda cand pun contactul si dupa ce pornesc daca nu este nimic sa se stinga dupa maxim o secunda. Celelalte masini sunt tot cu moror benzina 1.6 insa nu SR (akl) la care am vazut martorii respectivi

2) Ce tip de euro sunt masinile care au acest motor? eu stiu sigur ca euro 2, insa am mai vazut SR si pe broasca adica cea noua si tot motor SR, insa cred ca sunt euro 4. Acum si pe seat leon de 2008 am vazut 1.6 SR

3) Oare as putea sa montez acceleratie electronica la acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu un SR acum 1an.Intradevar aveam si eu probleme cu variatia brusca a turatiei.Cat despre consumul de ului,primul schimb l-am facut cu Mobil 1,si am fost total nemultumit de el.Imi consuma foarte mult(cam 500-600 grame la 1000km).DUpa ce am schimbat cu Castrol,surpriza.Nu mai consuma gram de ulei.Ceea ce nu m-a multumit cu mine a fost cunsumul,si mai exact in oras(Iasi) sub 12 nu scadea in timpul zilei nici daca insistam.Cat despre consumul pe Germania-Romania a fost 6.1,dar mers pe pilot la consum strict,deoarece nu prea mai imi ramasese bani de benzina;)).

Acum am tot una din grupul Vag,dar un Toledo 1,6 16V 105CP.Si sunt mult mai multumit de asta si din partea consumului, si din partea acceleratiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa este motorului i se face sete si inca ce sete.. de zici ca are cel putin 180 de cai, prorabil trasaturi de la motorul din care deriva. ideea este ca pe mine ma interesa ce se intampla mai exact cu acest motor? adica are senzori pt EPC si sonda lambda sau ma rog..orice alta avarie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa inteleg care este problema roli_wrc.

Am si eu un gof 4 ca si tine cu motor akl si iti voi da comparativ toate informatiile.Intreaba punctual testez si iti raspund.

O sa notez fiecare beculet care se aprinde cand pun contactul.Am masina de 1 luna jumate si am luat-o cu multe probleme si inca mai repar dar vroiam sa invat mecanica pe masina asta.

Masina este euro 2 si te uiti in cartea de identitate a masinii si are un e2 la sfarsit la numarul de omologare.Motorul a fost un pic modificat au mai adaugat 8 valve(in total 16) au mai modificat evacuarea si alte multe mici modificari si a fost sarit direct la euro 4 cu golful.Motorul akl este printre primele aparute si in autodata el figureaza ca aparitie in mai 1997.Consuma un pic mai mult ca un motor in 16 valve da e mai putin pretentios si am citit de la lume adunate ca ar avea performante mai bune decat cel in 16 valve la turatii joase.

Mai am de studiat cutia de viteze care este dupa mine destul de necizelata (dlp).

Insa oricine are motor de 1.6 sa nu se astepte la monstruozitati din partea lui ptr ca e totusi un motor de capacitate relativ mica cu performante pe masura.

In primul rand faci o diagnoza.Fara asta vorbim discutii.Am inteles ca pe forum sunt persoane ca vand interfete si cu ea poti face multe.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce sa zic ma pricep destul de mult la vw si la aparitii, am si vag-com. Problema mea era in felul urmator. La unele masini pe benzina cand pui contactul se aprind unul sau 2 martori in +. o sa pun o poza sa vezi la ce martor fac referire

post-37568-1272126599_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine dimineata ma duc sa pun contactul insa nu-mi amintesc de martorul asta aprins.Sunt cam jumate din astia.asta din poza e disel.Ma uit si iti raspund despre asta incercuit.Poate fac poza dar n-am decat telefon si nu stiu cat e de buna camera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este ceasurile acestea sunt de diesel, insa martorul respectiv apare si pe ceasurile de diesel si pe cele de benzina. Treaba este ca in afara de motorul meu la orice masina vw am vazut ca martorul respectiv se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt interesat de poza.

Modificat de sergiu calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!