Jump to content

viteza cea mai economica


tonic
 Share

Postare recomandată

casre este viteza cea mai economica pt broasca cu motor de 1200 34 cp, si care este viteza care ii place cel mai mult masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cate retin eu e vorba de turatia motorului care ar trebui sa fie intre 2000 si 2500 rot/min.... intr-a patra ar trebui sa fie 70-80km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa cum zic soferii batrini, adica la capitolul "sfatul batrinilor" :salut: , ca sa ai un cosum redus bineinteles la drum lung, acul vitezometrului trebuie sa stea vertical. La broscuta asta inseamna 80 km/h. Dar daca vrei un consum moderat, francezi recomanda in cartile tehnice :scratch: , sa apesi pedala de acceleratie cu greutatea "unei pene". In concluzie, daca ti motorul la turatie constanta :21: , aproximativ 2000-2500 rot/min cum a zis si Niq, fara accelerari violente si fara sa mergi mult in trepte inferioare, vei vedea ca scade si consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a consumat mai putin daca am mers constant asa cum se descrie mai sus cu 60 - 70 decat cu 80 sau mai mult. Nu ma intereseaza numai consumul, ci si viteza care ii place cel mai mult masinii (chestia cu acul vertical o auzisem si eu...valabila pt orice masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
E preferabil sa folosesti treptele inferioare de cate ori vrei sa accelerezi, in loc sa apesi pedala la podea si s-o injuri apoi ca nu trage :D

La masinile cu indicator de consum instantaneu(Mercedes-Benz W124, BMW Seria 5 E46, Seria 3 E30-"Ursuletz" etc), se vede cel mai bine - daca accelerezi intr-a 4-a sau a 5-a, fuge acul la maximum; trebuie sa mergi cu treptele inferioare accelerand progresiv, si apoi sa schimbi

~Nautilus

Sint deacord cu tine, am vrut sa spun sa nu mergi de exemplu la 70 km/h in treapa a 3 sa uiti ca mai ai si a 4, sa apesi acceleratia ca surdul soneria :) :) :)

Am observat ca si la un condus mai dinamic, nu neaparat sportiv, daca dai o treapta inferioara cind trebuie, acceerezi cit e necesar ca motorul sa treaca lin in treapta superioara, deci sa nu fie subturat, consumul ramine moderat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alaltaieri am condus prin orash un trabi model nou, cu indicator de consum..... Cand mergeam cum merg eu, se aprindeau TOATE ledurile roshii, mai avea putzin si creshteau alte leduri roshii in continuarea alora din fabrica :) . Am lasat-o mai molcutz si se aprindeau doar 2-3 leduri verzi, asha ca m-am hotarat sa imi pun si eu ceas din ala, pt. ca, deshi eram perfekt conshtient de motivul din care trabi imi ia 10% in orash, becurile alea roshii aprinse toate au un efect psihologic f. puternic..... Ca altfel, io am o talpa foaaaaarte grea, Bubu poa' sa konfirme.... :) si talpa grea face bozoneru' ushor... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha! Tu mi-ai papat benzenu, de-am mers cu morcovu in esapament pina acasa! Culmea e ca de acasa am ajuns dind o roata pe traseul meu favorit din DT si pina la benzinaria de pe strada Sibiu, aproape de pardon Cafe. Oricum, ai vazut ce rezervor ciudat am, se umple instantaneu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihaiachi,

Sunt interesat de printzipul de fonctionare al acelui indicator de consum. Daca ai mai multe informatii, baga fie pe forum, fie pe adresa mea de e-mail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in conced, la greci. Ma interesa si pe mine - da' o sa fac o adaptare pentru broasca - detasabila (vreau sa-i pastrez originalitatea). Cica are o sfirleaza montata pe tevusca de alimentare care contorizeaza consumul instantaneu si da un curent. Aprinderea led-urilor e proportionala cu acest curent. I-as face o adaptare pt un mic controller sa dea raportul pe km. Probleme: 1. de unde iau impulsurile pe km; 2. nasol cu rotile ... roti diferite-> km-traj diferit ... (apoi conteaza si cit sunt de umflate, etc) . Cred ca dispozitivul il gasesti la magazinul de piese pt trabant (fainari ?). Eu n-am fost, da' as vrea si eu unul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las' ca vede cand se intoarce.

Problema cu rotile se rezolva in felul urmator: iei impulsuri de pe cutia de viteze, din zona cablului de kilometraj. Cred ca este necesar un formator de impulsuri sau ceva; imi dau si eu cu parerea, caci nu cunosc principiul de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai indiferent ca iau de la cutia de viteze sau de la roata, daca roata e dezumflata sau are alt diametru excursia pe care o face masina pe sosea, la o turatie completa a arborelui e ... diferita :) Asta e problema reala. Orisideunde as lua impulsurile ... nu sunt 100% corecte. Poate doar 99 % ... max. Poate imi da cineva o idee ... :) sau punem de un brevet. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si la kilometraj iti apare o eroare. Ar trebui sa ne spuna cineva mai priceput cum functioneaza toata tarasenia.

Babacu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si la kilometraj iti apare o eroare.
Eu sunt sigur de asta. Incarcarea masinii poate determina chiar si kilometrii parcursi afisati pe bord, datorita rotilor lasate. O sa calculez abaterea medie patratica :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si soseaua mai serpuieste ... ufff ... daca as avea o abatere de 20m la 100km e ceva. Dar daca folosesc gps-u', distanta totala se afla din integrala din dx unde dx sunt informatiile partiale primite de la gps, DAR avind in vedere ca fiecare informatie partiala este +/- 20m ... se ajunge la la o abatere infinitezimala de la subiect :) GATA, ma opresc. (sorry pt offtopic) Ma las pagubas. :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de cele spuse eu stiu ca viteza economica este cea obtinuta in ultima treapta de viteza la turatia de cuplu maxim (care difera functie de motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!