Jump to content

Cilindru Frana Spate


D@ny
 Share

Postare recomandată

si eu am avut.am gasit pe aici pe forum pe undeva rezolvarea,si anume asa:demontezi tamburul si ungi cu vaselina toate contactele de metal.e simplu.doar sa nu dai pe saboti si interiorul tamburului,adica acolo unde lucreaza sabotii de frana.e simplu.dureaza maxim 15 minute pe roata.

si pe mine m-a exasperat,dar am rezolvat-o.curata cu atentie si unge locurile.sunt vreo 4 sau 5 locuri in tambur..daca cauti pe forum-acu nu am chef sa caut io-gasesti si poze .de pe un site strain.un coleg a pus o legatura .

succes :blah_:

ia te uita in prima imagine de pe aceasta pagina.acolo trebuie pus vaselina.poza e acolo

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

De vreo luna la viteze mici imi scartzaie pe spate ceva de.... Cand am incercat sa desfac am avut neplacuta surpriza sa vad ca roata nu se invarte la mana deloc, doar daca fortez. Am dat roata jos si am incercat sa scot tamburul insa n-am avut nici o sansa, sabotii apasa pe tambur si nu am cum sa-l scot. Aveti idee cum se procedeaza in cazul asta? S-a mai confruntat careva cu asa ceva?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

:icon_thumright: Vezi ca tre sa ias asa a facut si la mine dar ial un pic la batut pe margine dar pui ceva un lemn si bati din interior in afara mult succes :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut si eu am aceeasi problema dar amea este undeva in noiembrie 1994 ce dimensiune sa aiba cilindrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema de mai sus cu blocajul tamburului problema sta asa: tamburii au un sistem de autoreglare format dintr-o pana actionata de un arc. Uneori pana aluneca prea mult si ramane asa (cred ca situatia apare cand sabotii si tamburul sunt prea uzati) provocand semiblocajul tamburului (roata montata se invarte destul de greu iar tamburul fara roata aproape deloc).

Situatia se poate remedia astfel: se aduce tamburul in pozitia de mai jos pana se vede pana aia prin gaura unde intra prezonul

tambur_zpsa29719c9.jpg

Cu o surubelnita introdusa prin orificiul prezonului se ridica pana si gata. Daca dupa un timp situatia reapare dati jos tamburul si ungeti putin pana. Daca situatia reapare (un nene la un service mi-a zis ca situatia se poate intampla de exemplu cand cobori o bordura cu frana apasata) probabil ca uzurile la tambur si saboti sunt peste limita si trebuie sa schimbati sabotii si probabil si tamburii.

Referitor la scoaterea tamburului, nu trebuie batut nimic, doar actionata pana aia cu surubelnita si atunci sabotii se slabesc si trec foarte usor peste bavura care s-a format pe tambur.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

va salut am si eu o rugaminte am un cilindru receptor de pe spate stricat vreau sai schimb pe amandoi dar nustiu ce dimensiune sunt

am motor 1.8 benzina ,90cp,cod motor adz .an 10.1994 daca se poate putin ajutor joi  ma duc sa-mi cumpar pt revizie si vreau sai cumpar si pe ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 modele:1H0611053A cu interior de 15.87 si 6N0611053 cu interior de 17.46.In mod normal codul nr 2 merge la tine dar e bine sa faci cateva verificari inainte.

 

post-64586-0-61303100-1360410047_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1H0 - este codul de la golf3

6N -nu este cumva de la polo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6N0611053 este universal,merge pe caddy,golf,jetta,passat,polo,sirocco,vento..bineinteles modele vechi.

1H0611053A merge doar pe golf,luppo,passat,polo derby

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos o sa iau ambele modele si vad care imi merg si cele care imi raman le dau retur dar se poate cumva sa fie si cele de 19.05 ca daca este le iau de roate 3 si vad care imi merg multam frumos de opinii baieti 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am revenit cu pistonasele montate pe spate au fost cele de 17.46 dar aveti grija daca luati de fonta sa nu le strangesi suruburile de prindere tare pt ca plesneste in rest ma bucur de o frana buna si pedala moale sunt super multumit acum de frana multumesc de ajutor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ma poate ajuta cineva , as vrea sa stiu ce cheie trebuie pentru piulita din mijloc de la tambur, vreau sa desfac sa curat senzorul abs. multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Va salut.

Imi scaratia frana de mana si am decis sa vreific problema, inrtadevar levierul franei de mana era putin intepenit. Am dat jos tot, curatat, gresat, dar la montarea mecanismului am atins un pistonas de la cilindru receptor care a sarit foarte usor afara. L-am pus la loc, am verificat daca mai curge, am curatat , motant tambur , operatiune incheiata.

Ramane intrebarea e normal ca pistonasul ala sa iasa asa usor ??? Logica mea imi zice ca da, dar daca cineva cunoaste mai bine as dori o asigurare avand in vedere ca este vorba de frane.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!