Jump to content

Cilindru Frana Spate


D@ny
 Share

Postare recomandată

De ceva timp am vazut ca imi scade nivelul in vasul de lichid si dupa o scurta analiza am vazut ca imi scapa lichid pe la una din rotile spate .

Intrebarea mea este :

1 se gasesc numai garnitule sa le pot inlocui ?

2 daca nu as dori ceva indicatii pt al putea inlocui cu totul ( ce trebuie sa desfac ..... )

masina are tambure pe spate NU discuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indicatia mea este sa inlocuiesti cilindrul de frana(cel care apasa placuta pe tambur) la mine asa s-a procedat,tamburul se desface destul de usor ,adica operatia se poate face si de unul singur...mult noroc :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , am sa il cumpar cu totu .

tamburul l-am mai desfacut insa nu stiu cum iese exact cilindrul , ce trebuie sa desfac mai exact .

Oricum am sa incerc sa il scot singur insa poate ma pun in tema pana o sa ma apuc de el (probail pe vineri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot legat de problema cu garnitura cilindrilor franelor din spate, insa cu mentiunea ca eu am discuri de VR6, aveti idee ce garnitura s-ar potrivi? Adica ce diametru are? La un magazin de piese auto s-au uitat pe niste cataloage de garnituri pt. franele spate si nu aparea deloc VR6. Erau doar GTI-uri, dar cu mai multe dimensiuni. Are cineva un astfel de catalog in care sa gasesc date despre garniturile pistonaselor franelor spate la Golf III VR6?

Dani, imi cer scuze ca deturnez putin topicul tau, dar nu avea rost sa deschid unul nou, asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dany:Desfaci conducta de frana, si ai 2 suruburi cu cap de imbus cu care este prins corpul cilindrului. Inainte de a scoate cilindrul, cureti cu peria de sarma si dai cu spray degripant dupa care astepti cam 10-15 minute.

@Minu:codul este 8D0698671(set of seals for brake caliper housing / GIRLING) pe original, SJ1039 pe Lucas 5.76 $ si

1987470032 pe BOSCH. Despre preturi intreaba pe volksman, mie imi d

post-6155-1177968369_thumb.png

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa mai demontez nimic , cum ar fi ferodourile sau altceva , o sa iasa pur si simplu daca slabesc / scot acele suruburi ?!

stiu ca si lichidul de drana este un bun degripant si cum toata zona respectiva este umezita de lichid de 2 sapt in coace cred ca or sa iasa usor . PRESUPUN .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa demontezi ferodourile. Si lichidul de frana este bun, dar nu se compara cu sprayul degripant. Ai nevoie de un imbus bun. Avantajul unui cilindru nou este ca poti face usor aerisirea franei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Paul pentru coduri, m-ai scos din incurcatura. Nu aveam alta alternativa decat sa desfac pistonul si sa masor garnitura... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvat , chiar nu este cine stie ce inginerie . De desfacut tamburul , un surub cu un imbus de 6 si conducta de frana si problema este rezolvata .

totul este relativ simplu DACA reusiti sa le desfaceti usor . Pt conducta de frana am folosit o cheie mai speciala (un fel de inelara insa taiata pentru a intra conducta de frana si astfel cheia face o priza mai buna decat una normala dreapta ) pentru ca cu una normala de 11 nu cred ca ar fi reusit decat sa mutilez fetele surubului . Oricum cu spray degripant cred ca se rezolva si aceasta problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inlocuit si eu cilindrub de frana..l-am si aerisit..da vad ca se aude un suierat akolo la cilindru cand apas frana...ii ceva de speriat sau nare importantza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vezi ca nu cumva sa pierzi presiune pe la garnituri . In mod normal nu imi pot imagina ce suierat ar putea sa se auda sau ce ar putea sa il cauzeze decat daca nu cumva o di cu defect . Vezi daca este roata umezita de lichid pe interior sau pe la conducta de frana sau aerisitor poate nu le-ai strans destul .

Ps sa nu strangi aerisitorul f tare pentru ca astea aftermarket sunt f proaste si o sa se rupa .

mai poti sa faci asa : desfaci iar tamburul , cu 2 chei incerci sa blochezi ferodourile si sa iti apase cineva pe frana si vezi daca se intampla ceva suspect . Vezi sa tii bine chiele ca sa nu iti scuipe pistoanele afara din cilindru . si vezi sa nu bontesti ferodourile cu cheile , vezi cum le asezi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha..k ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Avand in vedere ca tre sa duc masina la RAR pt carte, itp si identificare am zis ca nu i-ar strica sa ii schimb lichidul de frana si sa ii fac aerisirea... Am inceput ca la carte cu dreapta spate (pe spate tambure) am scos pe acolo lichidul vechi completand in vas cu lichid nou si am facut la sf aerisirea cilindrului.. toate bune si frumoase pana am trecut la stanga spate unde dupa 20 de secunde de incercat sa desurubez aerisitorul s-a forfecat parca ar fi fost de plastic.. macar am ramas cu el inchis si nu curge lichid de frana. am pus roata la loc, am aerisit si pe fata si se simte o mare diferenta. lichidul care era in instalatia de franare avea o culoare pamantie... acu urmeaza sa cumpar cilindru pt spate si sa il inlocuiesc. sfatul meu, care va stiti ca nu ati mai umblat pe la aerisitoare, incercati-le si de preferat cu tubulara.. daca au rugina pe ele schimbati-le, e o investitie minora care va scapa de batai de cap sau de cumparat cilindrii noi.. in cazul meu fostul proprietar nu s-a preocupat de acest aspect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Apropo de cilindri de frana ma-m tot certat o ora cu mecanicu meu ca el vroia sa schimbe doar garniturile zicea ca cilindri astia ce sunt acu pe piatza zunt slabi si sa schimb doar garniturile sa las cilindri originali ca sunt mult mai buni.Am schimbat cilindri pana la urma deoarece am zis ca ce e nou e nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca cilindrii nu sunt asa buni, garniturile luate separat, sunt mai bune? itrebuia sa il intrebi si treaba asta. pe piata se gasesc tot felul de piese de diferite calitati in functie de investitia care vrei sa o faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu cilindri frana spate odata cu rulmentii si sabotii dar eu ma lovisem de alta problemapt ca existau doua dimensiuni.. daca imi aduc bine aminte de 17 s de 19 :D iam cumparat pe amandoi si sa potrivit cel mai mare... pe cel mic lam dat retur :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru o frana slaba (pedala apasata 25% franare f lenta - pedala apasata 50% franare f lenta - apasare 75% franare mai accentuata pana la inghetarea rotilor)

Nu am ABS pe masina. Nu am pierderi de lichid. Aerisirea este facuta acum 3 sapt.

Piese schimbate - Pompa - placute fatza - disc fata dreapta - tamburii si ferodourile - lichidul de frana.

Probleme gandite de mine... Garnitura la pompa, repartitor sarcina, cilindri ! ar putea fi unul din acestea? Care?

De la ce poate fi ca sa il cumpar inainte de a ajunge la mecanic??

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat cilindri pe spate de la febi si saboti leam luat de la auto karma si dupa ce am facut aerisirea numai pe spate franele imi tin sus si incredibil de bine si nu am nici abs sant supe rmultumit de franele de la golful meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scartait enervant pe spate... :D

initial am crezut ca sabotii sunt uzati si ca pistonasul are cursa mai lunga si ruginit fiind scartaie

am schimbat saboti + pistonase

rulmenti

amortizoare

:)

si ce sa vezi la nici o luna... :D a revenit acelasi scartait

pe loc... apas frana scartaie subtire si scurt... dau drumu acelasi scartait..

mentionez ca se aude din spate... ;)

trag frana demana .. scartz ... o las jos scartz dinou ... ma exasperat ;) ;)( ce tre sa ung ca sa nu mai faca asa

poate a mai avut cineva problema asta si a remediat-o

:)

Modificat de Mutu_vlan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in poza ai punctele de la tambur unde trebuie sa pui putina vaselina

post-982-1234853181_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia asta cu scartait la mine a fost din "pana de autoreglaj",am rezolvat-o prin toamna,acum a reaparut.

post-14167-1234889590_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
am schimbat si eu cilindri frana spate odata cu rulmentii si sabotii dar eu ma lovisem de alta problemapt ca existau doua dimensiuni.. daca imi aduc bine aminte de 17 s de 19 :D iam cumparat pe amandoi si sa potrivit cel mai mare... pe cel mic lam dat retur :wub:

Salut

M-am lovit si eu de aceeasi problema, masina unui prieten...mers la magazin si surpriza... sint de 2 feluri, si vinzatorul nu stia ce-mi trebuie si nici nu le avea pe amindoua pe stoc.

Spune-mi daca poti:

Cei doi cilindri difera prin ceva la exterior? cum ti-ai dat seama care-ti trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Pina in 1995-17mm diametru, dupa 1995-19.05mm diametru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scartait enervant pe spate... biggrin.gif

initial am crezut ca sabotii sunt uzati si ca pistonasul are cursa mai lunga si ruginit fiind scartaie

am schimbat saboti + pistonase

rulmenti

amortizoare

icon_thumright.gif

si ce sa vezi la nici o luna... blink.gif a revenit acelasi scartait

pe loc... apas frana scartaie subtire si scurt... dau drumu acelasi scartait..

mentionez ca se aude din spate... mad.gif

trag frana demana .. scartz ... o las jos scartz dinou ... ma exasperat sad3.gif sad3.gif( ce tre sa ung ca sa nu mai faca asa

poate a mai avut cineva problema asta si a remediat-o

Driver.gif

:D :dry: cam toti cei cu tambur pe spate au problema asta la g3.stiu ca exista o slotie,in sensu ca se unge cu un spray sau ceva prin gaura de la un prezon,zona unde freaca metal pe metal.dar nu stiu sa iti zic mai mult.da un search si cauta pe forum,stiu ca am vazut undeva scris asta si s-a discutat mult despre problema asta.si la mine face ca naiba dar nu ma deranjeaza.

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!