Jump to content

Tremurat Masina.


kikimiki
 Share

Postare recomandată

Salut baieti, am un polo 9N, 51 kw, cod motor BNM. Acum cateva zile am schimbat bucsele de la brate tip pahar. De atunci imi vibreaza ca naiba toata masina cand schimb treapta de viteza sau cand plec de pe loc si motorul are o turatie mai mica de 2000 rot/min. Dupa ce accelerez mai mult, se mai reduc vibratiile, dar tot se simt. Inainte de a schimba bucsele alea doua, vibra, dar nu atat de mult. De unde a aparut problema sau ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ZTibi

    9

  • SergiuD

    6

  • dracia

    5

  • Dbg

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, am un polo 9n, an 2003, cod motor awy-cel in 3 cilindrii, 40 kw. are o problema constand in aceea ca la relanti motorul tremura si se aude intrerupt. Au fost verificate bujii, bobinele schimbate intre ele, mi s-a spus ca functioneaza. Eroarea pe tester este "misfire cylinder nr. 3". Mecanicul si electricianul s-au consultat putin, electricianul l-a intrebat daca bujia era uscata sau ceva de genul, iar mecanicul a spus ca da. Dupa care mi-au spus ca problema este injectorul, ca nu da benzina, insa nu l-au verificat pt. ca nu mai era timp si mi-au spus sa revin in alta zi. Ma gandesc totusi sa nu fie alta problema. Intrebarea este, pot fi schimbate injectoarele intre ele? Se pot curata? Sau ar trebui sa iau altul? nu vreau sa ma arunc sa dau banii pe injector si sa ma trezesc ca alta este problema. Sa merg sa il desfaca sa vada daca este blocat? Va rog sa ma ajutati cu niste pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot schimba intre ele ,e destul de usor .se pot de asemenea curata.(la meseriasi care fac acest lucru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai poate incerca si shimbarea bobinelor intre ele, si un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu , masina la relatii tremura un pic cam tare si la interval de 10-15 sec se aude dispre motor un zgomot ciudat ( un zdranganit).

Problema a aparut si martorul check engine s a aprins + martorul ce indica lichidul de racire ( acesta palpaia ) .

Dupa o vizita pe la 3 teste pe calculator si vreo 2 mecanici am schimbat  : Bujii (NGK ) , toate bobinele de inductie , kitul de ambreiaj , am desfacut chiulasa si am schimbat toate supapele + simeringuri + toate garniturile posibile , kitul de distributie  ( aici ala de la service mi a zis ca nu e nevoie sa schimb si pompa de apa ca ar fi buna ) , cele 2 sonde lamba , am curatat catalizatorul ( l au tinut vreo 24 ore in nu stiu ce solutie dupa care l au suflat cu aer ) ,  vasul de expansiune + busonul ala albastru , senzorul de temperatura lichid racire .

 

Deci am bagat bani ca ... in masina .  Ghiciti ce  ??? Tot am probleme

Am luat masina din service si am facut 120 km in oras .  La relantii masina nu mai tremura dar acel zdranganit inca se mai aude la interval de 10-15 sec . De 3 ori in 120 km , mi a aparut martorul check engine in bord si de data aceasta palpaia , ECU mi a taiat acceleratia si a trebuit sa opresc de fiecare data pe dreapta si sa opresc motorul .  Martorul de lichid de racire nu s a mai aprins dar ATENTIE , daca las masina la relatii sau merg cu viteza 1 sau 2 .. apa urca normal la 90 grade .. daca incep sa merg mai tare , temperatura din bord incepe sa scada pana pe la 60-70 si tot asa se joaca acul acela .

 

Acum aud ..ca ar fi bine sa schimb si termostatul si senzorul de temperatura motor ....

 

ceva idei ???

Modificat de ZTibi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte important de vazut si erorile stocate ca sa-i dai de capat la motor.

 

Termostatul pare dus din ce spui tu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica termostatul daca inchide,cand e motorul rece,pornesti si vezi daca radiatorul de apa se incalzeste in acelasi timp cu motorul.Daca da,atunci inseamna ca termostatul nu mai inchide si trebuie schimbat.Apoi verifici,aici ai nevoie de un tester,daca temperatura apei citita pe "engine" e aceasi cu cea citita pe instrumente.Daca nu e aceasi atunci schimbi senzorul de temperatura.Incepe cu ce e mai ieftin,termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa gasesc pe cineva cu tester in Constanta .. care e capabil sa citeasca acele erori sau sa stie exact ce face ... m am cam saturat .. de raspunsuri ( nu stiu , nu sunt sigur .. daca ar fi dupa mine ..etc )  pentru ca dupa cum se vede in postul de mai sus ... am bagat ceva bani in masina si imi dau seama ca multe din piese le am schimbat degeaba ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare ,  Senzorul temperatura motor .. este acelasi cu senzorul temperatura lichid racire ????

 

Daca este altul , puteti sa imi spuneti unde se afla .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu detaliile de la test ....

 

Tuesday,29,September,2015,08:52:59:60362
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows XP x86
VCDS Version: 15.7.0.1
Data version: 20150729
www.Ross-Tech.com





--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03E-906-033-AZQ.lbl
Control Module Part Number: 03E 906 023 B
  Component and/or Version: SIMOS91 1.2l 4V     3015
           Software Coding: 0000061
            Work Shop Code: WSC 10199 599 96752
                      VCID: 1E39B3B3CA5C1FCE44-5102
4 Faults Found:

16686 - Cylinder 2
            P0302 - 009 - Misfire Detected - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 2944 /min
                    Mass Air / Rev.: 76.3 mg/str
                    Temperature: 54.0°C
                    Lambda: 0.0 %
                    RPM: 4160 /min
                    Mass Air / Rev.: 65.4 mg/str
                    Temperature: 57.0°C
                    Lambda: 0.0 %

16556 - Fuel Trim; Bank 1
            P0172 - 007 - System Too Rich - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Voltage: 0.080 V
                    Voltage: 0.460 V
                    Lambda: 0.0 %
                    Bin. Bits: 00001000
                    Voltage: 0.380 V
                    Voltage: 0.060 V
                    Lambda: 0.0 %
                    Bin. Bits: 00001000

16685 - Cylinder 1
            P0301 - 009 - Misfire Detected - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 2496 /min
                    Mass Air / Rev.: 98.1 mg/str
                    Temperature: 54.0°C
                    Lambda: 0.0 %

16687 - Cylinder 3
            P0303 - 009 - Misfire Detected - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 2336 /min
                    Mass Air / Rev.: 65.4 mg/str
                    Temperature: 70.5°C
                    Lambda: 0.0 %

 

 

Ce credeti ??? acea eroare Fuel Trim , bank 1 .. sa fie problema si pentru cele 3 Misfire ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cei 120 de km in care au aparut cele 4 erori , martorul check engine a fost aprins si de 3 ori a inceput sa palpaie , masina innecandu-se . A trebuit sa opresc si sa pornesc motorul din nou .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu o fasie de hartie pe langa evacuare ca aceasta sa fie etansa, sa nu aibe suflu, de la iesire din chiulasa pana dupa sonde (zic dupa sonde ca sa fii sigur ca nu intra aer pe la primul catalizator sau pe la racordul flexibil de pe evacuare, urmareste urmele de funingine). Ideea e ca pe unde scapa gaze mai si intra aer exterior care schimba trim-ul sondei lambda.

 

Dar gasesti mult mai detailat alte posibile cauze aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16556/P0172/000370

Verifica-le prin eliminare pe rand.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa continuii cu o verificare la un service a injectoarelor si a pompei de benzina ...

 

A inceput sa miroasa in masina a benzina nearsa ...

 

O intrebare ... am gasit la dezmembrari o Skoda Fabia din 2009 cu acelasi motor 1.2 12v 69 cp BZG .  Presupun ca injectoarele si pompa de benzina s ar potrivi  nu ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic da, daca ai acelasi cod motor, verifica si codurile pe pompe si presiunea pe filtrle regulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am un Polo 9N 1.2 din 2008, 89000 km. Am experimentat si eu cateva din problemele lui zTibi,insa am o intrebare. Am facut test de compresie pe fiecare cilindru (dupa ce am eliminat bobinele si bujiile si injectoarele) si cilindrul 1 (unde este si eroare de misfire) are compresie 10,5 in comparatie cu 15,8 si 16,4 (cilindrul 2 si 3 respectiv).

Cei de la VW imi recomanda datul jos al motorului, semeringuri, etc, lucrare care costa enorm. Ma mai si trimit cu chiulasa in brate la cineva sa mi-o rectifice. Au zis ca pompa de benzina si EGR nu pot fi cauze ale tremuratului motorului si ca unde am citit eu asta.

Intreb si eu aici,poate este cineva mai priceput si cu un service care poate testa cam toate posibilele cauze prin eliminare,sa nu ma duc sa arunc cu banii,sa desfac tot si sa constat cine stie ce.

Mersi de ajutor!

Modificat de dracia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinere cand reusesti sa ii dai de cap ... te rog anunta ma si pe mine ca eu m am lasat pagubas ... Cert este ca dupa ce am schimbat zeci de piese , acum masina mai tremura si se aude acel zanganit la motor doar cand motorul este rece .... apoi nu mai face ... Binenteles check engine ul se aprinde imediat dupa ce resetez erorile ( Missfire pe cyl 2 si  Fuel Trim - System to rich )  + ca ... imi consuma 10 % in oras ... si inainte consumul era de 7.5-8 % ....

 

In continuare bujia de pe cyl 2 .. este afumata ... dar pe testar la relanti imi da rateuri pe cyl 1 si 3 ...

Modificat de ZTibi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se aude nimic in mers,doar la relanti tremura :(

Nici nemtii nu mai sunt ce erau candva,scheiße

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La "Das Garage Auto" in Bucuresti/Morarilor recomanda ca e mai simplu sa cumparam alt motor :) 

Ei nu se baga sa repare asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@Ztibi - Am rezolvat problema la un mester la Buzau,caruia i-a dat prin cap sa ia la mana firul care duce de la injector pana in calculator. Acesta avea la intrare un papuc corodat; practic calculatorul nu mai controla nicicum injectorul.

A inlocuit papucul cu unul nou iar acum masina nu mai tremura,nu mai are misfire,merge perfect!

Incearca si tu treaba asta,poate o rezolvi.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut domnilor, sa va explic prin ce experiente am trecut eu cu polo 1.2 benzina motor awy, 3 cilindrii, o mizerie de motor, dupa parerea mea... intampinam aceeasi problema, porneam masina, la relanti tremura si se auzea intrerupt de zici ca era tractor. Dupa ce m-am plimbat la vreo cateva testere, toti isi dadeau cu parerea, ca e chiulasa, ca e injectorul, ca e vreo bujie, ba e bobina de inductie, le-am luat pe toate si le-am verificat prin eliminare. Am mers in final la recomandarea unui prieten sa fac un test de compresie.... si surpriza, pe cyl nr. 3 nu facea compresie in comparatie cu nr. 1 si 2... compresia era doar de 2 bari, imaginati-va aproape inexistenta... am mers apoi la recomandarea celui cu testul de compresie la reprezentanta Skoda Rm. Valcea, unde motorul urma sa intre in operatiunea pe care a spus-o si dracia mai sus, supape, semeringuri, valve, rectificat chiulasa. Surpriza, cand a venit momentul rectificarii chiuloasei, ma suna inginerul si imi spune, domnu' avem o problema, chiulasa asta nu se mai poate rectifica, are un scaun de la supapa de inchidere nr. 3 rupt, nu avem ce-i face, daca gasiti alta chiulasa. Am gasit alta chiulasa, o caruta de bani. Costuri totale 1630 ron toata operatiunea, din care 970 de ron doar manopera restul piese + 650 ron alta chiulasa din dezmembrari ofc, costuri totale 2300-2400 ron mai mult sau mai putin deci vreo 500 de Euro. Oameni buni, m-a dezamagit modelul acesta de masina. Nici consumul nu ma mai incanta f mult... deci, daca aveti ocazia, puneti-le la punct cat de cat si vindeti-le, de preferat femeilor sau vreunui pensionar, ca pt. ei sunt facute cutiutele astea... :) Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e! Ghinion!

 

Daca te-ai fi interesat inainte sa cumperi motorul de 1.2 ce probleme poti avea...

 

Oricum daca l-ai cumparat inseamna ca ti-ai asumat orice problema.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu problemele de mai sus, as vrea sa-i fac un test de compresie da nu stiu exact ce marime este adaptorul la Polo(12, 14, 18mm)?Aveti idee?

Modificat de GinelSB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!