Jump to content

Tremurat Masina.


kikimiki
 Share

Postare recomandată

mai am o problema de cand am lua masina VW POLO 1,2 -9N-2003, la relanti simt in masina un tremurat constant, destul de usor, nu puternic deci se simte. Motorul este de 1,2l si am cu ea 80.000 km. La service mi-au spus ca e normal, motorul mic de 1,2 benzina, dar nu cred asa ceva.

La Seat ibiza nu se intampla asa ceva si are tot motorul de 1,2 l, benzina. De la ce poate sa fie? Am schimbat ulei, bujii, filtre etc, toate de calitate superioara, dar tot face, de ce?

multumesc celor care imi vor da un sfat. Multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ZTibi

    9

  • SergiuD

    6

  • dracia

    5

  • DRIVER07XXX

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iti oscileaza si turatia, sau este un dans constant al motorului. In mod normal nu ar avea voie sa tremure de nici o culoare, dar am observat ca majoritatea au o usoara miscare a motorului la relanti. Asta o vor numi ei normala, dar fluctuatia turatiei, sau relanti la alta turatie decat cea indicata, sunt probleme de reglaj, nu de tampoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca exista mai multe topic-uri pe aceasta tema...foloseste functia search

Ar putea exista mai multe cauze ca:benzina,egr-ul....s.a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Cam aceleleasi probleme le-am avut si eu , am dus masina la service si mi-au zis ca imi trebuie alta pedala de acceleratie.

Cea pe care o am are problee si imi supratureaza , stau sa ma gandesc daca nu am o alta optiune . Cumpararea alteia imi va scoate din buzunar 10 mil, ma gandeam la acel motoras daca se poate repara.

Am postat aici pentru ca nu am gasit un topic mai adecvat !

post-43865-1237474180_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu un vw polo classic din 98 benzina motor 1.6 si am acelasi tremurat insa cand vreau sa accelerez puternic.Am citit pe forum mai multe variante:pedala,injector sau injectoare.Daca stie cineva cam cat costa o curatare de injectoare si daca merita folosita o solutie de curatat injectoare,sa-mi spuna si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si baga un curatator de injectoare impreuna cu 1 plin de benzina si vezi daca ai vreun rezultat. Nu este scumpa solutia...cca 20 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa merg maine la un service la o constatare cu calculator costa 50 ron si apoi vad si va spun ce s-a intamplat.Apropo solutia de desfundat injectoare e 15 ron :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aceleleasi probleme le-am avut si eu , am dus masina la service si mi-au zis ca imi trebuie alta pedala de acceleratie.

Cea pe care o am are problee si imi supratureaza , stau sa ma gandesc daca nu am o alta optiune . Cumpararea alteia imi va scoate din buzunar 10 mil, ma gandeam la acel motoras daca se poate repara.

Un prieten avea probleme cu piesa pe care ai afisat-o tu in poza; la el nu statea relanti-ul. A cumparat alta (11 mil a costat), dar surpriza a venit si de la asta noua... nu mergea bine... o supratura; piesa fiind in garantie a fost schimbata si acum merge fara defect. Nu cred ca o sa ti-o repare nimeni pe cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la tester cu masina.M-a costat 50 ron.

A avut urmatoarele chestii:sonda de caldura,sonda lambda(sau cum se scrie),pedala pe acolo de curatat si pompa de benzina.Tot tacamul m-a dus la 900 ron.

Masina merge perfect acum.

Modificat de Dbg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten avea probleme cu piesa pe care ai afisat-o tu in poza; la el nu statea relanti-ul. A cumparat alta (11 mil a costat), dar surpriza a venit si de la asta noua... nu mergea bine... o supratura; piesa fiind in garantie a fost schimbata si acum merge fara defect. Nu cred ca o sa ti-o repare nimeni pe cea veche.

da din pacate cred ca am sa ajung si eu la achiztionarea uneia noi .. pentru ca am cautat una S H si nu am gasit din pacate !

poate stie cineva daca as putea sa achitionez de la o firma de dezmembrai care sa fie si online ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am si eu o problema cu un Polo 1.4 TDI care de vreo 2 saptamani face niste chestii ciudate in sensul ca sta la relanti la turatia normala de pana acum ... adica vreo 850rot/min, dupa care dintr-o data trepideaza putin iar turatia creste la 950rot/min.La inceput am crezut ca e din cauza motorinei...am schimbat deja de vreo 3 ori benzinarii si tot asa face.A si o alta chestie...si pedala de acceleratie a inceput sa se comporte ciudat,adica se intareste considerabil...are cam o treime din cursa in care merge normal,dupa care parca are un prag de care trece greu.A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.Am un Polo din 2002 motor 1.2 12V si am aceeasi problema.La relanti motorul tremura cu tot cu masina si rotatiile oscileaza intre 900 si 1000.Cand o pornesc dimineata si plec cu ea la schimbarea treptelor de viteza(motor decuplat de cutie), turatia ramane la 2000,asta cam 2 minute.Mentionez ca am si martorul "motor" aprins permanent.O scanare cu VAG-COM-ul nu am reusit inca sa-i fac.Are oare treaba EGR-ul, sau pedala de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am si eu aceasi problema cu relantiul la un polo 9N fabricatie sept 2006 cu 56.000 km in bord. Daca o las la relanti, dupa aproximativ 10-15 minute incpe sa tremure mai tare si tot atunci incepe sa palpaie martorul de la check engine; daca apas pe acceleratie nu mai raspunde de nici un fel si trebuie oprit motorul si repornit ca sa mearga. Am vb cu un mecanic la telefon si mi-a zis ca s-ar putea sa fie bujiile sau injectoarele, recomandand-mi sa merg la un service sa imi dea ala mai multe detaii. Un prieten detinaor si el de polo, mi-a zis sa-mi schimb distributia ca asa a patit si el cu palpaitul check engine-ului si dupa nush cati km i s-a rup cureaua; in cartea de service scrie ca trebuie schimbata la 90.000. Pe forum vad ca ar fi probleme si cu peala de acceleratie. Cand am sa fac rost de bani am sa merg la vw service sa vad ce imi recomanda aia. Am sa va tin la curent cu noutatile.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul tau are distributia pe lant. Verifica bobine, bujii, injectoare. Personal cred ca este bobina dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica lichidul de racire la masina si mai pune in cazul in care este prea putin, deobicei tremuratul e insotit si de un tremur al acului de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice mai degraba sa nu fie de la acumulator,la un Polo 6n2 tremura acul intre 800-1000 rot\min din cauza bateriei,dupa inlocuire a disparut.Motivul,ma gindesc eu,ar putea fi tensiunea scazuta si circuitele alimentate insuficient sa functioneze cu parametri modificati.Oscilatia la relanti ar putea fi cauzata si de aspiratia aerului fals.Turatia marita la pornirea la rece poate avea drept cauza deteriorarea senzorului de temperatura.Tremuratul puternic al motorului provine de la lipsa scinteii sau injectiei pe unul din cilindri(missfire cil.nr...),la mine unul,era blocat un injector si nu pulveriza benzina,avind ca rezultat martorul "check engine" aprins si tremur mare la motor.O scanare face toti banii pentru ca e dificil sa tragi concluzii "babeste",c-o fi aia,c-o fi ailalta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Aceeasi problema- tremurat puternic motor. Am schimbat bujiile si acelasi fenomen! Pana la urma am inversat bobinele intre ele si am observat ca una din ele nu dadea scanteie. Am comandat una noua si maine soseste si sper sa fie doar asta motivul defectiunii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
david_marius_2013

AM si eu tot asa un tremurat puternic si masina tinde sa moara, nu mai trage ... Am fost cu ea la TEST. Bobina de la bujia nr. 3, este arsa ! Ce ma sfatuiti sa fac, sa cumpar SECOND sau NOUA, si c-am ce preturi sunt! MULTUMESC!!! Dupa ce ca are decat 3 pistoane acum merge in doua :(((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si c-am cam ce preturi sunt...
Dupa ce ca are decat doar 3 pistoane acum merge in doua

Of, romana asta... E "grele"...

On topic: Una noua, ca ai si garantie la ea.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salutare tuturor.am si eu o mica problema care este in felul urmator. am perioade cand masina porneste un pic mai greut si cand  face asta parca am si un mic tremurat cand sta pe loc adicar elanti.nu am fluctuatii de acceleratie! cand porneste normal nu am acele trepididatii.avetii idee de la ce sa fie? masina merge bine.am schimbat EGR.UL este nou  adica de vreo 4 mii de km... dar nu cred ca e de acolo cauza.sa fie de la  motorina de proasta calitate? aveti ideei? ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor.am si eu o mica problema care este in felul urmator. am perioade cand masina porneste un pic mai greut si cand  face asta parca am si un mic tremurat cand sta pe loc adicar elanti.nu am fluctuatii de acceleratie! cand porneste normal nu am acele trepididatii.avetii idee de la ce sa fie? masina merge bine.am schimbat EGR.UL este nou  adica de vreo 4 mii de km... dar nu cred ca e de acolo cauza.sa fie de la  motorina de proasta calitate? aveti ideei? ms anticipat

 

din pacate foarte greu de diagnosticat fara verificari, masuratori, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o problema cu un Polo 1.2 12v  69CP  (2008 )  motor BZG , 80000 km .

La relantii tremura masina .. daca dau drumul la AE tremura si mai tare si se aude si un huruit de la motor . Am fost pe la vreo 2 testari .. ziceau de aprindere cilindrul 1 si 3 .. si am schimbat si bujii si bobine de inductie , am curatat si injectoarele la un service autorizat , am schimbat si tot kitul de ambreiaj .  Masina are de 3 saptamani aceasta buba si tot asa face . Ideea e ca ieri am fost la alt test cu masina si mi a zis ca am probleme iar [e  cilindrul 1 si 3 ... au scos baietii bujiile si le au gasit foarte uzate , mi au zis ca bujiile acestea au cam 1-2  ani dar eu le am schimbat acum 3 saptamani . Este posibil ??

 

 

si culmea ca bujiia din mijloc era de pe cilindrul 2 .  Nu mai stiu ce sa ii fac ..

IMG_20150826_142314.jpg

Modificat de ZTibi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au amestec sarac cilindrii 1 si 3. Ar trebui vazuta si compresia la acest motor care se stie cu probleme de acest gen dar e ciudata coloratia alba a bujiilor in cazul acesta...

E important sa vezi ce apare pe diagnoza altfel un prea ii dai de capat. Incearca in aria prestari servicii sa se uite cineva interesat sa vada cati mai multi parametrii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo 1,2 azq , la pornire dimineata sau dupa un interval mare de stat (cateva ore bune) masina se scutura destul de rau cateva secunde (cateodata se si opreste)  apoi merge perfect . precizez ca de fiecare data porneste la sfert. ceva idei cam ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!