Jump to content

Lupo: Plan Service Benzina 1.0


MIRCIO
 Share

Postare recomandată

La fel ca toate celelalte filtre...dupa cod motor, caroserie

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

uleiu de la cutie la cat se schimba?

servo?

am o intrebare, cand apas acceleratia..chiar f putin se tureaza f repede..nu cred ca e normal..o fi cablu de vina?sau ce sa ii fac?

sa o duc in service nu prea as vrea..poate pot rezolva singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai cablu la aceleratie este electronica are un potetiometru in pedala care trasmite un impuls catre calculatorul masini. nu iti face griji este foarte sensibila acum depinde ce intelegi prin se tureaza? daca ti piciorul la un anumit nivel ramane constanta?..... dezvolta problema ca sa te putem ajuta

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai cablu la aceleratie este electronica are un potetiometru in pedala care trasmite un impuls catre calculatorul masini. nu iti face griji este foarte sensibila acum depinde ce intelegi prin se tureaza? daca ti piciorul la un anumit nivel ramane constanta?..... dezvolta problema ca sa te putem ajuta

daca apas acceleratia 0.5cm se tureaza la 2 000 rot/min..e cam dificil sa plec normal.. :)

da ramane constanta.

se poate regla ? practic cand sunt in mers , nu e nevoie sa apas acceleratia in podea sa ajung la 5 mii..e suficient un sfert...dupa parerea mea nu e normal..mai ales ca am vazut ca am si un opritor la acceleratie..

tnx andreea

Un interval service pentru AUA 1,4 benzina din 2002????

reviziile la 15 000km sau daca tii la masina 10 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
nu ai cablu la aceleratie este electronica are un potetiometru in pedala care trasmite un impuls catre calculatorul masini. nu iti face griji este foarte sensibila acum depinde ce intelegi prin se tureaza? daca ti piciorul la un anumit nivel ramane constanta?..... dezvolta problema ca sa te putem ajuta

am rezolvat problema, am curatat clapeta si aveam si un furtun spart..l-am lipit cu banda :D . tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat curea distributie + rola intinzatoare, schimbat filtru ulei, schimbat pompa de apa, completat antigel, test VAS (pentru sistemul de evacuare - diagnostic).

Total: 345 ron.

Reprezentanta VW Cluj.

ce motor ai? tipul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am cumparat kit-ul de distributie rola, pompa, curea = 480 RON

+ curea accesorii = 55 ron

sper ca sambata sa le schimb voi face poze :flower:

post-52519-1262777744_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am reusit sa schimb si kit ditributie + curea accesorii, nu eu..ci mecanicul :rolleyes:

total manopera 100 ron :D un prieten :D

pacat ca il vand..dar asta e :))

post-52519-1263546523_thumb.jpg

post-52519-1263546530_thumb.jpg

post-52519-1263546535_thumb.jpg

post-52519-1263546544_thumb.jpg

Modificat de ReiMNs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

'istef' ...un ajutor pt. cei ce au si ei VAG-COM se poate?

Ne poti indruma sa aflam unde sa intram sa modificam si noi turatia la relanti?

Eu as vrea sa o pot ridica undeva pe la 900/min.( acum este la 860 si tremura usor daca dau drumul la incalzire).

Reusim sa o facem cu versiunea 704.1 ?

" Gurile rele" spun ca nu merge modificarea asta cu relantiul...cu ajutorul tau o putem face, nu?

P.S.

Multumesc anticipat in numele tuturor celor interesati de asa ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as vrea sa setez parametri la clapeta de acceleratie cu VAG COM, cum se poate face?

pot folosi acesti parametri?

post-52519-1268046952_thumb.jpg

Modificat de ReiMNs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e de undeva din AUTODATA?

Nu prea se vede bine ce scrie in imagine dar parca-s valori in ohmi...nu cred ca intereseaza la setarea clapetei!

poti insa sa faci ceva in genul( pt. setare):

1. cureti clapeta si apoi o montezi( pui si carcasa de f. de aer)

2. aduci motorul la 80 grade ...sa iti arate in VAG-COM valoarea ,nu la indicatorul de bord sa citesti!

3. intri apoi in adaptare si tastezi "0"( zero), adica stergi valori deja memorate

4.apoi intri in adaptare si tastezi 10 ( daca nu iti merge tastezi 60) si intr-un final trebuie sa iti dea ca adaptarea s-a efectuat.

5. scoti apoi cheia din contact si o lasi asa circa 1 minut.

apoi , pornesti motorul si vezi cum sta relantiul!

Daca nu are fructuatii...ai reusit operatia!

P.S.

VAG-COM -ul este un program instalat pe un laptop .

:P ...ce vrei tu e sa iti dea cineva laptop-ul care are si VAG-COM.

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e accelerator pedal postion ( APP ) senzor, as vrea mai intai sa imprumut un vag-com apoi sa verific acesti parametri, deoarece mi se pare ca accelerez prea putin si se tureaza foarte repede, deja daca apas la jumatate acceleratia, turometrul urca la maxim..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare.hai sa va spun prin ce tratamente a trecut bestuta al meu aka black beast.achizitionat in noiembrie 2007 din germania ,km la bord 82500 nereali datorita unui priten stiti voi de care.motorizare 999 mpi cod motor auc.la 82700 revizie ulei castrol magnatec 5w40,filtru de ulei,filtru de bezina ,filtre de aer toate mann,kit de distributie curea gates si rola intanzatoare ina plus poma de apa de apa pe original shimbat si anigel atat cat s-a putut .la 92500 idem revizia plus curea de accesorii gates si rola intinzatoare ina.la98500 kitul de ambreiaj valeo ca era dus rulmentul de presiune si facea zgomot ,simeringul de la cautator toata valvolina din cutie.la 102500 iar revizie plus bujii,.discuri brembo ventilate,placute pagid ,saboti ate schimbat lichidul de frana si un stand de frana pentru a se vadea cat de bine s-a facut reglajul franei de mana.la 112500 iar revizie.cam asta e la 10k km plus sau minus 200km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce zgomot facea de la rulmentul de ambreiaj?

cati km reali are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand apasam pedala de ambreiaj se uzea un zgomot care aducea a huruit zgomot perceptibil si pe loc si la plecarea de pe loc.mecanicosul lui asta mic a zis ca e rulmentul de presiune m-am conformat si am schimbat tot kitul de ambreiaj.si da avut dreptatate cu rulmentul ca avea joc sesizabil la mana ca doar l-am pipait si eu.

buburuzoiul are la bord reali cam 160000 km ca prietenul meu cel bun care mi l-a adus din germania s-a ocupat acolo de revizie,placute,distributie dar nu a stiut si faptul ca neamtzul corect din fire a aplicat pe marginea usii de la sofer si eticheta aia mica de la continental contitech nr de km la care a fost schimbata si nr la care trebuie schimbata adica la 60000 km si de aici am ajuns la concluzia de 160000km si ca prietenul cel mai bun e acela care te arde razandu-ti in fata

referitor la numarul de km la care se incuieste kitul[curea ,rola intinzatoare ,pompa de apa] de distributie mecanicosul a spus ca la 60000km sau la 4 ani cu verificari vizuale periodice la revizii a starii curelei.mentionez ca am motor 999 cm3 mpi,37 kw,50cai cod motor auc.

Modificat de djpagany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salutare baieti mi am luat o masina de oras un lupo alb motor 1.0 ,unde se poate vedea nivelul lichidului de servo ?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! in partea din stanga a motorului trebuie sa ai un rezeror mic cu capac verde pe care il desfaci si vezi pe joja acestuia cat ulei de servo mai e in el.

ps.uleiul de servo are culoarea verde.

numai bine .respect.

Modificat de djpagany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! din cate stiu eu sunt si fara servo pentru ca in momentul in care am schimbat capetele de bara acestea erau de 2 feluri pentru lupo cu servo si pt lupo fara servo.

ps. lupo 3 l e fara servodirectie.

numai bine.respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!