Jump to content

Lupo: Plan Service Benzina 1.0


MIRCIO

Recommended Posts

Salve tuturor vreau sa ma sfatuiti in legatura cu revizia cea de 10 miute, masina este adusa din Germany acum are 105.000 (acum un an avea 55.000 :)) :) ) asa, am incercat cit sa putut sa nu sar de 10 mii de fiecare data, ulei filtre etc, ultima data am respectat ritualul inclusiv fise, bujii, placute dar nu stiu ce sa zic la fel ca atunci si acum masina are un tremurat la relanti pe turometru sta cu 1-2 ture mai jos nu face mereu asa, data trecuta de vina cica au fost fisele, uleiul folosit pina acum mobil, bujii bosh restul de pe la piese auto, ma ingrijoreaza pentru ca uneori mi se pare ca trage greu dac o opresc si pornesc iara parca-i mai bine, am fost la tester etc atunci si de vina era o fisa cu o bujie in fine, dar acum se repeta aceleasi simptome de la ultima revizie nu am mai mult de 7 mii, masina pina sa se intervina pe ea aici mergea impecabil :( , ce ma sfatuiti sa fac pentru ca iubesc masinuta asta si sunt foarte multumit de ea si sunt sigur ca nu este o mare problema doar ignoranta sau nestiinta.

Link to post
Share on other sites

nu sunt genul circotas dar am trebuit sa citesc de 2 ori ce ai scris ca sa inteleg ce doresti de fapt.

Incearca si cu punct . si de la capat.....

Inteleg ca doresti sa faci revizia la masina si ca vrei sa sti ce sa schimbi,sau tot nu am inteles eu bine?

Personal am schimbat tot ce era consumabil,adica ulei+toate filtrele si am tras o privire la tot ce este directie si ar trebui schimbat.

Adica daca ai placute bune,nu are rost sa le schimbi.

Daca vrei sa schimbi bujiile,verifica-le pe cele vechi si tot asa....

Filtrul de benzina l-ai verificat?

Si nu uita pe viitor fi mai coerent in exprimare si foloseste intelept ,.

Edited by cristiseven7
Link to post
Share on other sites

Intr-adevar nu e asa clar, dar ideea principala se distinge: masina nu tremura` cand a luat-o, a fa

Edited by jondo1ro
Link to post
Share on other sites

da...am postat ceva acolo, dar dintr-o eroare (conex proasta) s-a trunchiat

Link to post
Share on other sites

Salve, sory daca nu am fost clar, deci de la revizie la revizie masina merge mai prost asta este ideea si am vrut sa spun ca am respectat procedura de revizie, acum nu pot schimba motorul ma gindeam ca poate sa schimb marka de ulei sau marca de bujii, oricum recomandarile de la service sunt asea tremura la relanti ok schimbam fise bujii filtru curatat injectoare dar la fiecare o mie de km tre sa fac asta ? mi se pare aiurea acum nici macar nu are 10 mii de la ultima revizie si au calculator acolo in fine eu zic ca-i normal ca masina sa mearga f bine nu ''lasa mah merge, da, ok da-i inainte'' ca daia faci revizie nu, sau doar tre sa cumperi piese si sa platesti manopera, :blink: :lol:

Link to post
Share on other sites

mircio - nu mai lasa` sa decida ei ce e mai bun ptr masina ta, intereseaza-te de bujii/ulei/fise de calitate, alimenteaza dintr-un singur loc unde esti f sigur ca benzina e OK...Daca schimbi astea si face la fel, macar stii ca nu e pb de consumabile ci un defect pe alimentare/aprindere....

Link to post
Share on other sites

Salut! Si al meu e tot 1.0 benzina. Eu mi-am facut cateva verificari/teste la Brady Trade (pe Bd. Iuliu Maniu, aproape de iesirea pe autostrada) si am fost destul de multumita. Plus ca mi-am cumparat eu piesele direct de la Augsburg si am inteles ca sunt originale acolo...

Link to post
Share on other sites

Salve, merci mult, o sa ma programez la Brandy, dap pai cam asea am si facut o singura marca bosh etc, benzina luckoil doar de acolo iau de cind am luat masina, in fine inca odata mercic mult si poate ne si vedem la intilnirea de pe 13 unde sper sa fiu si coerent :D , oricum numai bine tuturor in anul asta si sa vi se implineasca toate dorintele.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

salut,

"tremuratul" ai sa-l gasesti la toate motoarele mici:1.0, 1.2, 1.4

el sta din calculator la 640 rpm...si asta nu se poate modifica.

daca turometrul "se plimba" ,adica nu sta fix (in marja a 0,5), atunci ai probleme...

daca ai AC si pornesti instalatia...atunci turatia creste la o valoare mai mare....deci nu mai se simt tremuraturile....

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

la un Lupo motor 1.0 benzina din 2003? Il aduc din Germania si are 75.000 km. As vrea sa stiu care ar fi planul de service la acest motor si mai ales cand se schimba cureaua de distributie, ce ulei a folosit VW la acest motor si alte asemena detalii despre motor.

Multumesc.

Link to post
Share on other sites

La schimbul de ulei+schimb filtru ulei, intra cam 3.2L:

Climat rece: 5W30/5W40 semisintetic,

Clima moderata: 10W30/10W40 sau

Clima calda: 10W40semisintetic.

(Eu as recomanda CASTROL sau ARAL)

Ptr cutie: 2.7L G002000, 75W90, syntetic

Lichid frana: 1L DOT4

Antigel: 5.6L

Servodirectie 0.7-0.9L norma G002000

Ptr schimbarea curelei de distributie, se face prima verificare la 90.000km, apoi verificare din 30.000 in 30.000, in functie de starea curelei de distributie hotarasti daca o schimbi sau nu (VW nu are interval precizat ptr schimbul curelei de distributi, VW UK recomanda schimbarea curelei la 4 ani,indiferent de nr de km)

La 24 luni se recomanda schimbarea lichidului de frana, filtru de aer - la 36luni initial, apoi la 72 luni (in Romania ar trebui schimbat mult mai repede)

Cam astea ar fi datele extrase din Autodata...sper ca iti vor fi de folos.

Link to post
Share on other sites
vtoderoiu

Multumesc de raspuns jondo1ro. Daca exista cineva care are astfel de motor 1.0l benzina si a facut o revizie mai mare care sa includa si schimbat curea distributie sa posteze aici unde a facut revizia si ce costuri au fost.

Edited by vtoderoiu
Link to post
Share on other sites
vtoderoiu

[quoe name=madalinutza' date='Dec 30 2006, 12:48 PM' post='327544]

Salut! Si al meu e tot 1.0 benzina. Eu mi-am facut cateva verificari/teste la Brady Trade (pe Bd. Iuliu Maniu, aproape de iesirea pe autostrada) si am fost destul de multumita. Plus ca mi-am cumparat eu piesele direct de la Augsburg si am inteles ca sunt originale acolo...

Madalinutza: ce verificari/teste ai facut la Brady? Poti detalia? Ce piese ai schimbat? A fost vorba numai de consumabile (filtre, ulei) sau mai mult?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
"tremuratul" ai sa-l gasesti la toate motoarele mici:1.0, 1.2, 1.4

el sta din calculator la 640 rpm...si asta nu se poate modifica.

Nu stiam ca are Lupo model de 1.2 pe benzina. Cred ca te-ai inselat.

Relantiul se poate modifica foarte usor cu VagComul.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Motor 1.0 MPI. 114... 115.000 km se poate considera.

Filtru ulei, ulei, iar din recomandare... nu stiu din ce soft, atat la reprezentanta cat si la un service mi s-a recomandat schimbarea la 120.000 a curelei de distributie si a pompei de apa.

O sa le schimb acum, la 115.000.

Service oarecare - manopera 3 mil. lei pentru curea si filtru ulei si pompa apa.

Reprezentanta - manopera aprox. 4 mil lei pentru toate astea. Am decis sa merg la reprezentanta, in conditiile in care pompa de apa costa 180 ron (cu pompa veche la schimb, fara pompa veche costa 350 ron - la alt service costa tot 180ron), curea distributie 100 ron (curea alta firma - Continental = 50 ron), filtru ulei 25 ron (alta firma 250 ron).

Pentru diferenta de pret de 50 ron la curea plus aprox. 100 ron la service, am decis sa merg la reprezentanta. Sper sa nu coste la final mai mult manopera de cat a fost estimat initial (400 ron) - se ia in functie de nr de ore... mi se pare e 100 ron/ora.

Link to post
Share on other sites

Schimbat curea distributie + rola intinzatoare, schimbat filtru ulei, schimbat pompa de apa, completat antigel, test VAS (pentru sistemul de evacuare - diagnostic).

Total: 345 ron.

Reprezentanta VW Cluj.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

lichidul de frana cum se schimba ?

sau cel de la caseta de directie

aveti vreo idee

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Are cineva idee cati litri de ulei intra la un schimb la motorul de 1.0 MPI benzina?

Link to post
Share on other sites

in carte zic ca 3,2 dar intra cam 3,5 i-a un bidon de 4L si nu ai stres si ai grija ce ulei cumperi sa fie in norma vw citeste mai sus ca a spus " jondo1ro "

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Edited by WVWZZZ
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

(VW nu are interval precizat ptr schimbul curelei de distributi, VW UK recomanda schimbarea curelei la 4 ani,indiferent de nr de km)

gresit.....VW are interval precizat de inlocuire la distributie

la motor AKU pana la anul 2000 change intervals:every 60.000 km

AKU dupa anul 2000 90.000 km

ANY,AYZ,AMF PANA LA ANUL 2000 60.000TENSION ROLLER 60.000 km

AMF,ANY,AYZ dupa anul 2000 90.000 rola intinzatoare 90.000 km

AMF dupa 2004 120.000 240.000 km

precizez ca ce am scris este luat cuvant cu cuvant de pe programul ELSA pe care lucreaza toti mecanii autorizati in reteaua reparatiilor VAG.

IAR REFERITOR LA VERIFICAREA distributiei inainte de momentul de inlocuire este de 30.000 km deci la 2 revizii verificati macar starea curelelor si a rolelor.

este adevarat ca se inlocuiesc la interval de 4 ani chiar daca nu au fost parcursi km. recomandati( valabil intervalul si in cazul anvelopelor ).

Edited by WVWZZZ
Post dublu
Link to post
Share on other sites

la motorul AUC :Oil capacities:

With oil filter 3.2 l.

1) Up-to-date figures: → Data sheets for exhaust emission test

Engine oil specifications:

Engine oil conforming to VW standard 500 00, 501 01 or 502 00 can be used. Only in exceptional cases: multigrade oil conforming to API-SF or SG.

ASTEA SUNT DATE DIN elsa ( program original de intretinere si reparatie)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
la un Lupo motor 1.0 benzina din 2003? Il aduc din Germania si are 75.000 km. As vrea sa stiu care ar fi planul de service la acest motor si mai ales cand se schimba cureaua de distributie, ce ulei a folosit VW la acest motor si alte asemena detalii despre motor.

Multumesc.

in carte zice ca daca este fabricata dupa anul 2000 se inlocuieste la fiecare 90.000 ori la 4 ani de la prima inmatriculare!

Edited by WVWZZZ
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

filtrul de ulei cum il aleg, am vazut ca sunt de mai multe tipuri si dimensiuni.

Link to post
Share on other sites

Filtrul de ulei il alegi in functie de codul de motor al masinii din dotare!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...