Jump to content

De ce mi-am luat Skoda?


charisman
 Share

Postare recomandată

Cineva pe care cunosc a avut Fabia, am mers cu ea si mi-a placut. Dar pe atunci nu eram chitit sa-mi iau masina. Aveam o Dacie din '97... Apoi am vandut Dacia, cu gandul (superhotarat) sa-mi iau Logan! Din fericire am umblat prin forumuri sa vad ce zice lumea de Logan. Si cand am vazut, m-am lasat balta. Defecte incepand de la manerele usilor pana la caderea turatiei la motor. Asa ca mi-am zis sa nu cumpar o masina de teste a celor de la Dacia. Poate peste cativa ani va fi mai bun Loganul, desi...

Urmatoarea pe lista a fost Toyota Corolla (mi s-a parut cam scumpa), Opel Astra (cu vreo 12k euro banu' jos luam unul cu aceeasi motorizare ca Skoda). Am fost si la Ford, dar ca bani nu ma puteam uita decat la Fiesta, si eu am cam 1.95 inaltime. De fapt banii nu erau cea mai mare problema, dar eu vroiam sa iau cu 50% avans si leasing pe 5 ani. Apoi mi-am amintit de Skoda cu care am mers si am mers la dealer, le-am vazut, mi-au placut, si la nevasta. Intai eram pe Fabia, dar aveau oferta Octavia cu ceva dotari asa ca am facut comanda si cu asta basta. In iulie am primit-o si pot spune ca nu regret alegerea facuta. fratemiu mi-a confirmat ca in Germania e vazuta ca o masina f. buna.

Bineinteles ca un aport imens (probabil decisiv) in hotararea mea mea e lua Skoda au avut-o forumurile, in special VW. Asa ca... Multumesc!

;)

Modificat de alecsmed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • charisman

    4

  • srudolf

    4

  • Michael

    3

  • gabriel

    3

Am vrut initial sa-mi iau si eu Logan - tatal meu are unul . Numai ca odata am vrut si eu sa depasesc un tir pe la vreo 90 km/h ..a trebuit sa -i dau a 2-a ca sa trec de camion ....nu poti nici macar o caruta sa depasesti cu ea .Asa ca m-am orientat direct catre Skoditza noastra cea de toate zilele.O masina foarte reusita dupa parerea mea . Motorul beton - trage pana la ultima turatie nu exista sa se plafoneze , prinde 200 la ora , are vlaga in ea mai ales in a 3-a si in a 4-a ,calitate superioara a fabricatiei , si in cele din urma este imensa in interior .Auzi tu 560 l spatiu nerabatat in portbagaj .Pai poti sa cari cam tot ce vrei . Ce sa mai , o masina excelenta .

Si inca ceva , domnul de mai inainte cu intercity , avea dreptate , pe aceeasi distanta , parcursa moderat, te costa am la jumatate chiar si mai putin sa mergi cu masina decat cu trenul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cum de mi-am luat Skodita?

Pai de vreo 6-7 ani lucram in domeniu auto numai pe la multinationale care fac productie. Sunt inginer si am zis ca daca renunt la Dacia mea din '77, cumparata la mana a doua acum cativa ani hai sa fac ceva serios si sa studiz temeinic piata. Asa se face ca vreo luna de zile am luat la periat toti dealeri de masini pana in 12k€, plafonul maxim in care vroiam sa ne incadram (Peugeot, Fiat, Opel, Chevrolet, Skoda, Ford, Hyundai, etc.). Tot ca un inginer am zis sa-mi trec inainte de toate criteriile dupa care voi face alegerea:

1. fiabilitate (dupa Daciile dinainte nu mai aveam in cap altceva)

2. A/C (folosesc mult masina si vara este un calvar in Romania)

3. pretul (maxim 12k€)

4. spatiul (desi eram numai eu si sotia, doream un copil si in plus amandoi avem familii numeroase)

5. consum cat mai redus

Pretul si faptul ca vroiam A/C m-a "blocat in clasa masinilor mici (Fabia, Fiesta, Kalos, Corsa, etc.).

Desi ultimul criteriu ar fi dictat majoritatii oamenilor sa-si ia un diesel, in clasa masinilor mici diferentele dintre un diesel si un motor mic pe benzina duc la amortizarea diferentei initiale dupa vreo 150kkm. In plus majoritatea dieselurilor cu A/C sareau peste 12k€. Poate ca o sa ajung sa platesc mai mult per total, dar peste niste ani, ceea ce inseamna ca in primii ani voi iesi mai ieftin.

Trebuie sa recunosc ca exista masini mai ieftine ca Fabia care ofera motoare aparent si dotari atragatoare. Acest lucru m-a facut sa stau un pic in dubiu.

Click-ul l-am avut dupa o discutie cu un cumnat (care era un mic sef pe la RAR, la omologari de modele, deci orice model nou care se vinde in Romania ii trecuse prin mana). Omul mi-a spus clar "in segmentul in care cauti tu masina nu exista decat una pe care mi-as cumpara-o si anume Skoda Fabia; a doua ar fi Toyota Corolla, dar sare calul mult peste ce-ti permiti; daca vrei si spatiu, Fabia vine si cu un bonus pe care nu-l concureaza nimeni si anume Combi" ... si uite asa a doua zi de dimineata am dat comanda.

Acum la un an si ceva si aproape 30kkm facuti cu ea nu pot decat sa ma felicit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pentru ca n-am vrut sa mai deschid un nou topic mai bine intreb aici "de de mi-as lua skoda"?

Dece pun aceasta intrebare? Nu contest valoarea skodei (vorbesc de Octavia 2) ci pur si simplu m-am ingrozit numai de ceea ce citesc aici despre calitatea de service pe care o ofera **** in Bucuresti.

Oare asta sa fie un adevarat obstacol si sa ma indrept spre alte marci care "poate visez eu" ar oferii si un service mai bun?

Merci pentru eventualele explicatii.

Liviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul am ales Octavia 2 cu tdi 2.0 si DSG Elegance +alte optiuni cam din aceleasi considerente ca toata lumea , am citit si eu pareri , opinii pe toate forumurile si site-urile interne si ext. , plus de asta sunt inginer auto (nu o spun ca o lauda) si stiu cat de cat cu ce se mananca masinile....intradevar pretul acestei masini este destul de mare pentru o compacta dar cred ca aici gresim....atata timp cat dimensional nu se incadreaza la compacte ci se apropie la maxim de clasa medie nu vad de ce trebuie sa vedem aceasta masina ca una de clasa compacta....deci votez ca e o masina de clasa medie cu dimensiuni minime de clasa medie , clasa medie care se imparte si ea in medie-superioara etc.

Ca dotari , echipari si lista de optionale clar este pe acelasi loc cu 407 , Laguna, etc. o sa ziceti ca e pe platforma de Golf 5, A3 , cu toate astea clar nu se incadreaza in clasa cu ele, calitatea fabricatiei si materialele folosite la interior si restul masinii sunt demne de clasa medie si chiar depaseste la anumite caputiole multe masini cu pretentii din aceasta clasa....am facut tot acest comentariu ca sa justific pretul masinii , precizez ca am mers cu majoritatea masinilor din clasa ei , Laguna, 407, Vectra, chiar si Passat si nu m-a impresionat nimic la toate celelalte in plus fata de Octavia....

Mai e o chestiune de gust, felul cum arata si cum te simti in masina , pot spune ca masina asta nu are nimic spectaculos la ea dar daca iei fiecare detaliu in parte si il studiezi realizezi ca aporape nimic nu putea fi facut mai bine si mai functional , deci design conservator dar al naibii de placut si ergonomic , va intreb daca va place interiorul lui 407??? dpmdv e groaznic , insipid , inexpresiv si rece , Octavia pur si simplu iti face privirea sa alunece pe formele ei ( mmmmm parca ar fi o femeie superba) , abia astept sa fac vechime de cateva luni cu masina asta sa vad daca m-am inselat cu privire la alegerea facuta , cu siguranta va aparea noua Laguna cu un design fantastic , la asta sunt buni francezii , deocamdata O2 e cea mai placuta masina pe care o poti alege...daca va sustinuta si de o fiabilitate exemplara si cei de la reprezentante vor face pentru ea un program de service pe masura masinii probabil ca va fi un super best-buy pentru cativa ani.....

Pacat ca cei de la AVIA nu sustin prin serviciile lor aceasta "onoare" a SKODA , am auzit multi plnagandu-se de serviciile lor slabe dar cred ca si ei se vor trezi si vor face treaba buna ca e pacat....eu sunt din Galati si sper ca dealer-ul de aici sa-si faca treaba bine , sa fie flexibil si corect , deocamdata nu am auzit multe lucruri rele despre ei....

Recomand celor nemultumiti de service in garantie sa scrie un e-mail celor de la SKODA.com poate se va schimba ceva....

Astept impresii de la posesori de O2 mai ales de la cei cu motor de 2.o0 tdi si cei cu DSG....:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe scurt, pentru ca trebuia sa-mi iau masina, pentru ca la dealer aveam un discount ce o faqce imbatabila ca oferta(gen charisman, probabil ca lucram in acelasi grup), pentru ca stiu 3 posesori fff multumiti, pentru ca O2 arata super, pentru ca motorul imi da fiori, si pentru ca-mi ofera exact ce vreau...o compacta spatioasa si suficient de nervoasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca n-am vrut sa mai deschid un nou topic mai bine intreb aici "de de mi-as lua skoda"?

Dece pun aceasta intrebare? Nu contest valoarea skodei (vorbesc de Octavia 2) ci pur si simplu m-am ingrozit numai de ceea ce citesc aici despre calitatea de service pe care o ofera **** in Bucuresti.

Oare asta sa fie un adevarat obstacol si sa ma indrept spre alte marci care "poate visez eu" ar oferii si un service mai bun?

Merci pentru eventualele explicatii.

Liviu

Muschetarule, cred ca mai potrivit ar fi topicul "De ce NU mi-as lua Skoda!". Atunci putem afla parerile celor anti VAG, sa vedem si noi cat de avizati sunt si cred ca sunt si pareri sinecre si motivate de ce NU! Si fii sigur ca pe forumul asta intra destui din cei chititzi sa ne "desfiinteze", dar banuiesc ca moderatorii (cred ca pot face asta, nu stiu) blocheaza reply-uri de genul #@$^!&*@#&^.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca n-am vrut sa mai deschid un nou topic mai bine intreb aici "de de mi-as lua skoda"?

Dece pun aceasta intrebare? Nu contest valoarea skodei (vorbesc de Octavia 2) ci pur si simplu m-am ingrozit numai de ceea ce citesc aici despre calitatea de service pe care o ofera **** in Bucuresti.

Oare asta sa fie un adevarat obstacol si sa ma indrept spre alte marci care "poate visez eu" ar oferii si un service mai bun?

Merci pentru eventualele explicatii.

Liviu

Daca iti iei masina cu gandul ca vei sta cu ea numai in service , te sfatuiesc sa zici pas. Nu exista masina perfecta . Iar pe acest forum sunt si multi carcotasi si necunoscatori , care distorsioneaza anumite lucruri .

Calitatea unor anumite service-uri tine exclusiv de perceptia ta ca si consumator de servicii de reparatii Skoda. Dar pana cand vom vedea alta masina la tine in semnatura , sfatul meu este sa nu te iei dupa ce zic unul si altul ,ci sa sondezi tu personal piata si sa iei cea mai buna oferta .

Iar daca nu iti convine service-ul din Bucuresti sau din Romania , poti sa te duci si peste granita daca vrei . Nu te obliga nimeni sa mergi la un dealer sau altul . Ideea este ca fiecare din acesti dealeri ofera cate ceva din care clientul are de castigat.

:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

"Expecting a Skoda" pentru ca: ma saturasem de Dacia care, desi era din 2002 si multa lume o admira, numai eu stiam ce pateam cu ea (incepuse "sa ceara" cam multe si cam des, iar cum eu nu stiam ca sa-i fac, trebuia sa ma rog de diversi sa ma ajute, desigur, cu bani), vreau o masina care sa se conduca mai usor, mai fiabila, sa nu se strice cand ti-e lumea mai draga, cu o tabla "sanatoasa", sa-mi ofere mai multa siguranta in caz de "Doamne feri' ", sa consume mai putin si, de ce nu, sa am si eu o masina mai frumoasa, chiar daca stiu ca ma va costa mai mult - cativa ani rate, apoi revizii etc. - dar sa stiu ca merita efortul! Cred ca si daca dispuneam de mai multi bani, tot Fabia alegeam, eventual una mai puternica. Sanatate si drum bun tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce am optat pt Skoda ?

Imi trebuia o masina de oras. Dar in acelasi timp sa fie si suficient de spatioasa pt a putea transporta unele obiecte putin agabaritice, si nu neaparat grele, mai mult volum. Sa aiba unele dotari la nivelul anului 2005 si sa aiba o motorizare diesel. Cel mai bine s-ar fi incadrat o compacta, insa dimensiunile exterioare erau cam la limita (avand in vedere cele dorite de mine si cresterea constanta a dimensiunilor clasei), iar spatiul portbagajului, desi are o valoare buna ca si volum, compartimentarea acestuia nu permitea transportarea facila a obiectelor agabaritice amintite. Si ar mai fi trebuit sa se incadreze intr-un buget de 15-16k Euro, valoare cu tot cu taxe. Plus faptul ca de regula prefer o masina dintr-o clasa mai mica, dar bine accesorizata decat o masina dintr-o clasa superioara dar mai slab dotata.

Astfel a trebuit sa aleg din clasa mica, modelele care ofereau versiunea de caroserie combi/break/sw, avand in vedere criteriile de spatiu si dimensiuni ext., si practicabilitate, aspecte importante in selectia mea. Aici, in finala, s-au incadrat : Skoda Fabia Combi si Peugeot 206 SW (care, in versiunea Starline cu motorizarea 1,6 Hdi 110cp este o masina deosebita). Unde a castigat Fabia sau unde a pierdut 206-le, in ceea ce priveste strict optiunea mea :

- spatiu interior mai mare, cam din toate punctele de vedere. Nu sunt diferente majore, dar se simt

- garda la sol mai buna, adica mai mare

- dovada / impresia unei robusteti mai mari in genere a masinii

- unele finisaje si imbinari mai bune

- faptul ca inca nu a schimbat generatia, mai dureaza aprox. 1 an

- disponibilitate mai mare de service-are si piese. Aici nu am in vedere in primul rand dealer-ii

- o chestiune apreciabila momentan (in viitor vom vedea) valoare si viteza de revanzare mai bune

- aspecte practice: accesul la roata de rezerva prin portbagaj (la 206 este pe sub masina), acoperire spatiu portbagaj cu sistem rulant

- o chestiune pur subiectiva: la 206 nu-mi place forma si pozitionarea clantei ext. de la usile spate

Initial optasem pt motorizarea de 1,9 Tdi 101cp, care ar fi fost un plus placut pe aceasta masina. Insa la momentul lansarii comenzii diferenta la pret ddp de lista a fost (inca este) de 1.750 Euro, ceea ce tradus intr-un leasing de 4 ani, cu toate costurile suplimentare adaugate (diferenta la Casco, dobanda, rca, etc.) ar fi dus la o diferenta finala de 2.500-3.000 Euro. Din care, la momentul revanzarii as mai fi recuperat aprox. 500Euro (mai mult doar de la un cunoscator). Ramanand astfel o diferenta de minimum 2k Euro, considerata de mine prea mare (nejustificata, practic o buna parte a unui avans pt o alta masina, etc.). Astfel incat a trebuit sa optez pt motorizarea de 1,4 Tdi 80cp 195Nm, care a fost introdusa de la inceputul acestui an pe gama Fabia. Oricum pt un rulaj preponderent urban este suficienta, 101cp mai greu utilizabili la intregul potential in oras. Singura retinere a vizat un nivel de zgomot si de vibratii mai crescut, datorita motorului cu 3 cilindri deci mai putin echilibrat. Dar acestea se (s-ar) manifesta la relanti. Iar in contrapartida vine si cu un consum mai scazut de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
BogdanPotenza

Sa zic si eu. Am inceput cu Dacia am trecut la Cielo second hand am luat Cielo Executiv e si dupa aia schimbarea, prietena mea si luat Ocatvia I. Cand am inceput sa merg pe ea mi-a venit ca o manusa adevarat prietena si la bine si la greu am facut cu ea 49000 km intr-un an nici cea mai mica problema :blink: . Atunci am vazut ce insemna o masina in care sa ai incredere. Achizitionarea s-a facut in momentul in care deja se spunea ca este spre sfarsitul cariere, credeti-ma prietena mea a condus mai multe marci dar a zis ca Octavia ei este cea mai bun.

Urmare a venit Ocatvia II , test drive cu TDI 105 Hp slab n-am fost impresionat. Eu deja comandasem TDI meu de 140 Hp noroc ca omu' de la vanzari care a zis nu se compara. A venit ne-am placut.

Cu banii care i-am avut mi-am facut masina care mi-am dorit-o si asa cum arata intorcea lumea capu' dupa ea. Cred ca este cea mai buna achizitie care o puteam face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa 10 ani in care am avut numai masina la mana 2-a chiar si a 3-a m-am gandit sa-mi iau o alta masina.Am avut de ales intre Renault M2,O2,Alfa147,VW bora si preluarea unui leasing la un Pasat din 2004 toate cu motorizare diesel.Am renuntat la pasat pentru ca n-am vrut o alta masina SH.Cu O2 a fost dragoste la prima vedere si drive testul m-a convins ca este o buna alegere,model nou,marca fiabila,masina frumoasa si spatioasa pe gustul meu.O recomand cu caldura celor care nu sunt inca hotarati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am avut de ales intre Fabia si Polo. Initial, m-a incintat VW, dar plasticul bordului noului Polo m-a ingrozit. In plus, finisajele tinerei nemtoaice mi s-au parut executate neglijent. Fabia o fi ea pe final de cariera, dar pare mai bine lucrata. E, poate, doar o impresie, dar timp pentru studiu mai amanuntit n-am avut. Asa ca a fost sa fie Fabia Elite hatchback, 1.4 TDI 80 CP. Vine peste fix-trecute o luna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

De la inceput am vrut SKODA. Initial Fabia Combi cu motor diesel. De dambla! Azi vara, in luna august, cind am ajuns la reprezentanta, m-au lasat sa vad una. Nu am o statura mica, dar, fara suparare pentru cei ce au Fabia, abia am incaput fara sa frec picioarele de volan. Linga Fabia era parcata o Octavie 1. Nevasta, de ca nevasta"ce zici nu intrii mai bine in asta?" si dupa proba, am facut tirgul pentru o Skoda Octavia, bineinteles tot TDI. Spre surprinderea mea pretul era mai mic cu 89 euro la ea, adevarat Euro 3. Si ca sa raspund la topic ce m-a convins a fost ca pentru o masina noua raportul calitate/pret/facilitati este excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-au curs ochii prin 99- 2000 la un Bora.Imi bagase si un amic o idee in cap cu cat de superba e skoda (felicia,pe atunci) asa ca, la o prezentare,am facut un drive test cu o fabia tdi elegance ,si a fost lipeala instantanee la masina asta.In 2 luni mi-am comandat fabia sedan ,iar atunci dealerul nu avea nici macar un pliant cu ea,stiam doar ca e ca breakul la marime.Am gasit cu greu atunci o poza pe net ce sedanul,si arata cam ca bora.A fost o afacere buna,este 1900sdi si in banii aia puteam lua o alta marca cu dotari minime pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
phantom21042003

La mine a fost dragoste la prima vedere, prima oara cand a aparut pe la noi in 1996 parca, mi-a placut asa mult incat mi-am propus sa o cumpar. Abia in 2004 mi-am putut permite insa auzisem ca trebuie sa apara O2 si am mai asteptat un an dupa care am spus acum este momentul si am ales motorul de 140 cp, sunt incantat de alegerea facuta si foarte multumit de fiabilitatea masinii. Fireste am si motive argumentate legate de rezistenta, fiabilitate, consum, putere, etc, insa sentimentul de a o avea este nemaipomenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

...de ce skoda? experienta,calitate,fiabilitate! si preturi accesibile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Prima data am plecat la drum cu Dacia lu' tata ( poate ca multi altii ) dupa care am trecut la Dacia mea. Cand am inceput sa mai adun ceva bani am inceput sa caut o alta masina . Nu m-au atras niciodata masinile second-hand cu exceptia celor pentru colectie asa ca am achizitionat un Hyundai Accent 1,3 Mpi , 85 Hp, in leasing. O masina care nu m-a dezamagit niciodata in cei aproape 60.000 km parcursi si care a dat dovada de o fiabilitate de exceptie. Deja Skoda Octavia I era urmatorul target insa nu am avut destui bani si m-am oprit la Seat-ul Ibiza din semnatura. O masina care la fel ca si Accent-ul mi-a oferit tot ce a putut ea mai mult. Atunci cand a aparut O2 m-am indragostit pe loc de ea si am hotarat sa achizitionez una. Bun si facut si uite-ma asteptand-o. M-au atras : aspectul, tinuta de drum , interiorul si nu in ultimul rand originea nemtzeasca .

Am oscilat la un moment dat intre ea si Golf V insa spiritul de familist a iesit invingator in fata celui de rebel.

Precizez ca nu am uita prima iubire , Dacia si tocmai din cauza asta am o Dacia 1300 , productie 1975, in stare impecabila ( o bijuterie )pe care o plimb numai vara. Pe de alta parte ador Mercedes W123 , 200D, si sunt hotarat sa aduc un exemplar din Germania , tot pentru colectie , dar in final pot sa va spun ca astept O 2 cu sufletul la gura.

The best choice is your own choice !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am ales Skoda, pentru fiabilitatea din ultimii 11 ani, pretul acceptabil si nu in ultimul rand pentru ca Octavia II este singurul model care ma atrage (in gama de pret pana in 15000Euro). Deci pot zice ca nu am ales eu Skoda ci Skoda m-a ales pe mine :vaidecapulmeu:

Am stat in cumpana sa cumpar un Jetta dar pretul umflat, fiabilitatea slaba rezultata din cautarile pe net, interiorul anost si service-ul piparat m-au condus la decizia logica: OCTY II :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am ales Skoda oarecum intamplator. Am avut multe masini, nu are rost sa le mai spun.

Cand am vandut-o pe ultima, urma sa plec in Germania sa iau alta si pana la plecare un amic care cumparase 3 Fabia pentru firma mi-a imprumutat una dintre ele sa o folosesc. Am fost super multumit, cu toate ca pana acum am avut masini mult mai mari si mai puternice.

Cred ca si varsta are un rol. Cred ca m-am linistit cu schimbarea masinilor des. Si asa am ramas cu Fabiuta cu care ma descurc. Am mai facut unele imbunatatiri la ea(tempomat, senzori de parcare fata-spate, cotiera) si arata mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am stat ceva pe ganduri pana sa ma hotarasc ce masina sa-mi cumpar cu un buget de pana la 20000 EUR DDP. La acesti bani iti cam permiti orice masina din clasa mica/compacta si cateva masini din clasa medie (mai ales cand sunt oferte :P ) mai putin marcile premium. Eu am ales Octavia II Elegance 1.9TDI desi eram chitit pe Golf sau Jetta deoarece e mai bine echipata, mai spatioasa/practica si mi-a lasat impresia ca materialele sunt mai bune ca la Golf V care are un interior foarte slab in opinia mea mai ales la design. Faptul ca la aceeasi motorizare 1.9 Octavia 2 are vit max > Golf/Jetta cu acelasi motor ma face sa cred ca e mai aerodinamica sau cutia e mai bine etajata. Consumul anuntat e foarte mic: 4.1l/100km extraurban (eu am atins 5.4l/100 in primii km cu 5 pers+bagaje si mers cu 120/140km/h).

Frantuzoaicele/japonezele/Opel/FORD au iesit repede din calcul datorita finisarilor slabe din interior si a altor mici neajunsuri ce difera de la marca la marca. AM fost dezamagit mai ales de noua Corolla (made in Japan) care are un interior vizibil mai slab finisat ca generatia precedenta. Spre ex la noua Corolla/Auris geamurile spate si pasager nu mai sunt automate ca la generatia veche, iar stofa de pe scaun lasa impresia de sintetic la fel ca la Megane 2.

Daca vreti spatiu/confort/ergonomie/finisaje bune/dotari complete combinate cu tehnica solida, va recomand cu caldura Octavia 2 pentru segmentul de pret de sub 20000 EUR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand skoda este considerata ca face parte dintre masinile "bune". in plus, modelul ales imi ofera tot ceea ce cautam la un autoturism, la pretul cel mai mic (fata de ford focus sedan si octavia II).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Raportul calitate / pret face din Skoda alegerea cea mai buna la nivelul actual, analizand piata auto poti sa tragi cu usurinta aceasta concluzie, si exemplul cel mai potrivit mi se pare Octavia 2 (poate sunt subiectiv) la pretul pe care-l dai iti ofere multe fata de rivalele ei. Pt mine Octavia 2 e in "coada" unor masini precum Passat sau Audi si cu asta am spus multe fara sa mai vorbim de pretul acestora si de faptul ca au accelasi motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mi-am ales fabia din motivul ca pana in 10 000 Epuroi nu am gasit ceva din grupul VAG care sa imi convina,e acceptabila dar se poate si mai bine.Si pe viitor nu vreau decat tot din grupul VAG,calitatea nemteasca nu o inlocuieste nimeni asa ushor.Acu depinde cat vrei sa tii o masina daca o schimbi la 1-2 ani nu conteaza prea mult marca pentru ca nu apuci sa ai pb dar daca vrei sa o ai 4-5 ani fara pb si cu un cost acceptabil atunci conteaza ce alegi,la masini frantuzesti mi se pare interesant Citroen in rest nu am impresii prea bune despre ele,sunt frumushele,acceptabile la pret si ca dotari dar la intretinere si fiabilitate cam subtzire,am un prieten cu megane 2 luat cu 17000 euroi la care i s-a dus in 1 an de 2 ori ambreiajul:) si exemplele pot continua..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am ales Skoda din mai multe motive, dar, in general, raportul calitate/pret mi s-a parut cel mai favorabil. Adica, desi nu e cea mai iefitina, de banii dati obtin cel mai mult.

Are pret bun la cumparare, exploatare, intretinere si revanzare. Arata bine, e confortabila si se simte influenta germana in conceptie si calitate.

Pentru o masina de familie, buna la toate, am ales de doua ori Skoda si amandoua pe benzina: o data Fabia Elite Sedan de 101 CP - 1.4 MPI si a doua oara Octavia 2 Elegance, de 160 CP - 1.8 T(F)SI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!