Jump to content

De ce mi-am luat Skoda?


charisman
 Share

Postare recomandată

Probabil mi-as fi luat si eu Octavia II daca ar fi existat la momentul respectiv si, desigur, daca as fi avut mai multi bani (desi in cazul meu ar fi reprezentat mai mult ca un moft, pentru ca momentan imi este suficienta Fabiuta). Pentru ca si eu cred ca raportat la concurenta Skoda Octavia (si mai ales Octavia II) are cel mai bun raport calitate pret (inclusiv in comparatie cu Renault Megane). In afara de motorizarea VW, ceea ce ofera Octavia II, la banii respectivi, mi se pare impresionant (nu numai ca dotari, ci si alte caracteristici, de exemplu sarcina utila de 660 kg sau volumul portbagajului de 560 l).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • charisman

    4

  • srudolf

    4

  • Thheo

    3

  • sebus

    3

Alegerea Skodei Fabia Combi pe care o am a venit dupa alcatuirea si analiza :beerchug: unei liste de masini "cumparabile" dintr-un buget existent si utile (ca dimensiuni) familiei mele: Dacia Logan (nu radeti, este masina!), Renault Clio Symbol, Peugeot 206, Opel Astra Classic si Daewoo/Chevrolet Kalos. La momentul respectiv Skoda Fabia, desi imi placea, nu intra in calculele mele datorita pretului mai mare decat al celorlalte.

O oferta speciala existenta la un momentul respectiv (echiparea Elite), varianta Combi, posibilitatea cumpararii in leasing pe 5 ani si informatiile privind punctele bune si punctele slabe (culese din acest forum si din alte surse) au constituit imboldul pentru achizitie si intrarea in grupul posesorilor de masini VAG. :lol:

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dorinta mea a fost o masina din grupul VAG. Nu mi-am permis un Audi A4 Avant, Passat Variant sau o Bora Variant, cu toate ca sta vroiamAm avut 2 pana la asta (una inca mai exista). Am fost f multumit de ele, cu Passat-ul am carat 4 case (m-am mutat de 3 ori plus a socrilor mei). D.pd.v.d al fiabilitatii am fost cel mai multumit.

La dealer-ul din Germania am vizionat toate acele masini pe care le-am mentionat. Dar banii nu mi-au ajuns decat de Aceasta Fabia Combi.Oricum sunt f multumit de masina. Deja eu am cu ea 10.000 km. Am avut problema cu contactul rotitor de la Airbag Sofer, dar am inteles ca nu sunt singurul si s-a petrecut si la masini mai cu pretentii decat a mea (Audi mai precis).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform datelor APIA, in luna ianuarie Skoda a fost liderul pietei automobilelor de import din Romania, cu 880 de clienti noi. Skoda Fabia a inregistrat o crestere de 145% fata de ianuarie 2004, Skoda Octavia a avut cu 112% mai multe comenzi, iar Skoda Superb a crescut cu 89% (informatie aparuta in cotidianul National din 17.02.2005).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stire preluata de pe site-ul www.skoda.ro

"Bucuresti, 16 februarie 2005 - Skoda este marca de import numarul 1 in Romania (conform APIA, februarie 2005), cu 880 clienti noi dobanditi in luna ianuarie 2005 (record de vanzari lunare/marca importata). Urmeaza in ordine Renault, Volkswagen si Peugeot.

Vanzarile Skoda Fabia au crescut cu 145% fata de luna ianuarie 2004, Skoda Octavia a inregistrat in ianuarie 2005 o crestere cu 112% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar Skoda Superb a crescut cu 89%.

Skoda Octavia ramane de asemenea cel mai bine vandut model din Romania si in 2005, dupa ce in 2004 a incheiat anul cu 4404 unitati vandute (numarul include atat Octavia I, cat si noul model Octavia, lansat in Romania in octombrie 2004).

Noua Skoda Octavia are deja o colectie impresionanta de premii. Noua Skoda Octavia este “Masina anului 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o remarca la ceea ce am spus eu mai sus:

Daca ar fi sa imi iau masina inca o data si ceva bani in plus, dupa experienta cu "Fabiola" (vezi DRAPAR) as ramane tot la Skoda. Probabil o Octy 2 sau Superb. Octy 2 e una din masinile pe care le-am vazut in iulie 2004 in Germania (de-abia o lansasera) si mi-a ramas la suflet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

eu am avut de ales intre Octy 2, Passat 6, peugeot 407.

Bora - prea veche, Citroen sigur nu. As fi luat si Mondeo dar e un model prea vechi.

Cip: 17500, 20500, 19000 Euroi

Diferenta la leasing e nesemnificativa Octy2 -Passat: 60 euro/luna diferenta la 3 ani.

Am ales Octavia pentru raport pret/calitate. Vroiam musai 2.0 tdi.

La Peugeot am renuntat din cauza originii frantuzesti. Am un Megane si sint obisnuit ca masina sa mearga, nu sa-i suflu in fund tot timpul (sigur, cu reviziile la zi). La Megane am avut nistre (mari) probleme cu piesele de la motor (f scumpe si culmea: nu se gaseau in stoc!)

Asta m-a enervat cel mai rau: sa stau cu masina pe bara.

Passat-ul l-am eliminat dupa ce am stat de vorba cu cei ce au folosit PoRo service.

Mai scum cam cu 15% la piese si la manopera, precum si faptul ca e masina f. noua. Personal prefer ca o masina sa treca de testul de 12 luni sau macar sa se apropie de el.

A ramas Skoda cu termen de livrare 10 sapt!!!!

A mai ramas una :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca sincer, intre O2 si Pejo 407, daca aveam bani, alegeam P407. Mi se pare peste O2 si ca design si ca performante, dar e si mult mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vazut cum e inside? ma refer la 407. pe bordul ce are vreo 50cm pina la parbriz poti pune linistit o fata de masa :rolleyes:

Pentru praz si brinza. LOL

407 = masina frantuzeasca, e frumoasa doar tinara. cind imbatrineste n-o mai vrea nimeni oricit s-ar pomada.

Octi 2 = frumusete teutona, te gindesti ca are par pe picioare dar nu-i adevarat. isi tine "fatza" si dupa ani.

Uita-te la octavia 1 acum. Eu zic ca-i dimensionata clasic si elegant.

Si eleganta de obicei ramine.

Nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca sincer, intre O2 si Pejo 407, daca aveam bani, alegeam P407. Mi se pare peste O2 si ca design si ca performante, dar e si mult mai scump.

<{POST_SNAPBACK}>

sunt de acord in privinta design-ului dar ca meserias doar in partea electrica masinile franceze si cele italiene sunt dezastru si au preturi la piese dublu + un pic! probleme intalnite sunt: nu mai citeste cheia la cate una :) ,se duce servo (pompa electrica), cad alternatoarele la caldura(punte diode 5 mil fata de golf 4 3 mil) ieri am pus macara pe stanga spate la un renault 400 euro fata de nemtesti 200 euro :D si skodele nu prea vin la reparat! sunt facute in stil rusesc! pana vine o skoda vin cam 10 franceze sau italiene la reparat si ce tampit e sa le repari (tre sa demontezi juma de masina pt o piesa ,ca urmare si manopera merge spre dublu) ,totusi din masinile franceze si italiene as alege una citroen dar si asta daca nu ar fi skode sau vw :D .la citroen sunt probleme rare dar bune(greu accesibile si sarmele sunt doar verzi si galbene :D .este o vorba in popor(la meseriasi ) italienii sa faca macaroane ,francezii parfumuri si nemtii... masini :P nu am vrut sa fac reclama proasta dar asta e situatia si prin urmare interesul meu e sa vina cat de multe la reparat ! si ar fi bine sa fie nemtesti ca e mai usor de lucrat la ele :)

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vazut cum e inside? ma refer la 407. pe bordul ce are vreo 50cm pina la parbriz poti pune linistit o fata de masa  :)

Pentru praz si brinza. LOL

407 = masina frantuzeasca, e frumoasa doar tinara. cind imbatrineste n-o mai vrea nimeni oricit s-ar pomada.

Octi 2 = frumusete teutona, te gindesti ca are par pe picioare dar nu-i adevarat. isi tine "fatza" si dupa ani.

Uita-te la octavia 1 acum. Eu zic ca-i dimensionata clasic si elegant.

Si eleganta de obicei ramine.

Nu?

<{POST_SNAPBACK}>

daaa... la 407 are50 cm bordul pana la parbriz ,se pare ca locul ala francezii lau gandit in eventualitatea unui accident (o suprafata mai mare unde sa te spargi tot :) ) cum era cu scandalul ala in franta unde politia a eliberat autostrada ca o familie nu putea sa opreasca masina care gonea cu 140 la ora? :D (bineinteles masina era ticsita de electronica facuta in franta) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luca_cel_nebun

salut. sunt fericitul posesor al unei noi octavii tour 1,4 mpi care e pe drum...abia au trecut 3 saptamani...am ales skoda ptr ca stiam cam ce pot masinile...am testat o fabiutza si am fost super incantat...dar...dat fiind noua oferta octavia tour...se pare ca ieseam putin mai scump cu fabia la aceleasi dotari...drept urmare am ales octavia, cu speranta de a nu ma rupe la revizii si piese...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offff....Care va ganditi la o O2 acesorizata mai razganditi-va...Este acum pe piata Superb Edition 100. Mama, frumusete de masina! Si doar cu 300Euro CIP mai scumpa decat a mea. Si e tixita de extra-bonusuri la care am putut doar sa visez. Un singur exemplu: trapa cu celule fotoelectrice care mentine ventilatia pornita in zilele caniculare. Iar din punctul meu de vedere are un singur dezavantaj: e obligatoriu neagra cu tapiterie de piele neagra (cine mi-a vazut masina stie de ce zic asta :lol: ). Dar in rest e un vis si e chilipir la aproape 24.000Euro CIP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda inseamna calitate nemteasca VW la pret de Cehia.

Si din moment ce singura piesa care este Skoda e sigla de pe capota, nu vad de ce as plati cateva mii de euro in plus pt aceeasi masina, dar cu alta sigla.

Se spune ca finisajele sunt mai proaste cu ceva la skoda decat la vw. Poate. Dar sasiul, motorizarea, sistemele de siguranta, in general toata tehnica este vw. E o masina fiabila, si, cum s-a mai spus pe-aici, isi mentine valoarea.

<{POST_SNAPBACK}>

skoda mai are o piesa care nu este VW:capacuyl de la baterie, chiar si la VW Bora este tot Made in Cehia :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ce am stabilit cerintele pe care trebuie sa le ideplineasca masina dorita, am selectionat: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP, Chevrolet Kalos Sedan 1.4 si Opel Astra Classic 4 usi, 1.4litri.

Am ales Skoda din urmatoarele motive:

1.Calitate superioara Kalos-ului;

2.Pret mai mic decat la Astra;

3.Cel mai mic consum;

4.Oferta Skoda la vremea respectiva: un an de leasing gratuit (eu am ales primul an, contand pe faptul ca o rata de 200 euro va fi mai usor de platit dupa 2007, sper ca nu m-am inselat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul mi-am luat skoda pentru ca si tatal meu are tot o fabia (sedan) si pentru ca stiam ca aceasta marca este renumita pentru fiabilitate. Si am vrut o masina care sa ma tina foarte mult timp, fara interventii majore in afara de revizii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat Skoda (trebuie spus ca astept acum sa-mi vina) din cauza lu taica-mio ca m-a batut la cap sa nu-mi iau logan, din cauza ca imi place cum arata, si din cauza ca are un pret (dieselul TOUR) absolut imbatabil...

Era cat pe ce sa ma convinga sa renunt profesionalismul salesman-ului cu care am discutat, dar a primat masina... Cu service-ul n-am avut de-a face, dar sunt inca optimist.

Si pana vine, sunt convins ca am facut cea mai buna alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm parca am postat aici mai demult, da nu mai vad postul..sau mi se pare mie ;)

Deci..am luat skoda octavia2 din cauza interiorului. Asta-i adevaru, interiorul m-a omorat cand l-am vazut :banghead: Exteriorul si el e frumos, nu zic nu, dar interiorul este exact pe gustul meu. Poate doar la Audi A6 (fostul) e mai frumos ca la O2.

Initial am vrut o masina second hand, oscilam intre golf4, ford mondeo, audi a6(modelul vechi), si VW passat b5.5

Mai tarziu cand m-am miscat spre o masina noua si deja eram pornit pe Golf5, care mi-a placut la exterior, dar m-au dezamagit preturile si putin interiorul (forma lui). Apoi m-am gandit ca daca tot iau masina, o sa o tin mult timp si m-am gandit ca octavia are si porbagaj mare, la exterior nu e foarte mare (la limita clasei compacte), materialele din interior deosebit de calitative, si nu in ultimul rand masina mai laudata ca asta eu nu am vazut (daca au scos-o nemtii in teste in fata lui volvo, audi a4, astra, focus, etc etc), deci a fost alegerea logica pentru mine.

Ma bucur ca am reusit sa pun pe ea si motorasul mult dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ales skoda deoarece stiu ca nu pica piesele repede si este servisul mai ieftin ca la aproape orice alt producator.Ca design imi place si asta destul de mult ,nu pot spune ca nu este frumos si un passat cu lumini albastre si rosii sau audi ,dar totusi pretul e mult mai mare la alea; ce as fi vrut este motorul 2.0 tdi eu avand 1.9 dar am zis sa nu il pun pe al batran sa dea ceva mai mult din buzunar, asta e si asta e bun :)

Modificat de gabriel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am ales Skoda...si am ales Skoda ptr ca este singura masina serioasa, noua si Skoda :)...care sa-mi placa si sa mi-o si permit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales Skoda pentru ca a fost oferta potrivita pentru omul potrivit si la momentul potrivit.

Am vandut Dacia, am imprumutat banii care imi lipseau pentru avans si am profitat de posibilitatea de a nu plati rata de leasing pentru un an, in acest an returnand banii imprumutati pentru avans.

Dupa 8700 km cu Fabia nu regret nici un moment decizia. Este o masina exceptionala (pe langa Dacia am condus si Clio, Astra, Vectra nou, Passat, Megane, Cielo asa ca am cu ce sa fac comparatie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vazut cum e inside? ma refer la 407. pe bordul ce are vreo 50cm pina la parbriz poti pune linistit o fata de masa
Modificat de Cain
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine de am ales Skoda Octavia 2.0 TDI ?!  :Driver: Daca stie cineva ceva mai bun la clasa ei / sa imi zica si mie .... :D  Eu le-am purecat pe toate si tot la O2 am ajuns.

<{POST_SNAPBACK}>

Singurele probleme ar putea veni daca motorasul tau ar putea incepe sa consume ulei in primii 15000km...

Vezi discutia din Topicul TDI cu privire la Consumul de ulei la 2.0TDI.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Fiind la prima masina mi-am luat Octavia Tour pentru ca :

- cautam o masina fiabila capabila sa duca 4 oameni cu bagaje cu tot oriunde exista drumuri (dupa cercetarile mele care au constat in cautat pe forum-uri si intrebat posesorii de masini ce probleme au avut cu masina sau service-ul lor, comparat cheltuieli cu masina pt 100000km), Octavia mi s-a parut o alegere buna.

- avea motorizare diesel (prefer sa dau banii pe masina si nu pe combustibilul pentru ea) cu un consum la care daca mergem 2 persoane cu ea pe ruta Bucuresti-Brasov si retur ne costa mai putin decat un bilet la Intercity dus-intors pe aceeasi ruta pt o singura persoana :-)

- imi place forma ei si apreciez deschiderea portbagajului care imi permite sa asez usor in el bagaje de dimensiuni rezonabile (spre deosebire de alte masini care au acelasi volum al portbagajului dar o deschidere a portbagajului foarte mica)

- avea in dotare standard cam tot ce imi doream: abs, airbag pasager si sofer, computer de bord, aer conditionat, scaun reglabil pe inaltime, volan de asemena reglabil, oglinzi electrice, inchidere centralizata

- masina, reviziile si piesele de schimb au un pret rezonabil pt mine

Dupa 5 luni de zile si 6500km sunt multumit de alegerea facuta desi am niste probleme la care nu ma asteptam:

- masina a venit fara a doua cheie si de atunci dealer-ul a mai comandat 2 chei (1 cheie venea cam la 6 saptamani) si nici una nu s-a potrivit cu butucii masinii (daca si a 3 cheie vine la fel, urmeaza sa comande butuci .. :-(

- bancheta din spate a trebui sa o regleze dealerul pt ca dupa 3000km incepuse sa troncane la denivelari

- cred ca un difuzor spate a inceput sa distorsioneze la volum mediu, desi dealerul spune ca mi se pare si ca oricum nu e acoperit de garantie pt ca nu am casetofonul original (desi este casetofonul facut cadou de dealer) :-(

De asemenea pot spune ca 4 persoane de 1.80 nu stau foarte confortabil in aceasta masina (la drumuri peste 500km devine incomod) - cei din spate avand tendinta sa loveasca scaunele din fata cu genunchii. Pe bancheta din spate, 3 persoane stau destul de inghesuit (plus ca se limiteaza drastic vizibilitatea in oglinda interioara), masina avand o ridicatura pe mijloc in podea de aproximativ 15cm (persoana din mijloc trebuind sa stea cu genunchii ridicati sau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As putea zice ca Octavia Tour este genul de masina mare pe dinafara si mica in interior fata de unele care sunt mici pe dinafara si imense in interior.

Mie din contra, mi se pare ca octavia1 si octavia 2 ofera spatiu suficient pentru niste masini compacte, am vazut masini de clasa mai mare care nu oferereau spatiu in spate cat ofera octavia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!