Jump to content

cauciucuri noi!!


pacman
 Share

Postare recomandată

am inteles ca exista o fabrica de cauciucuri la blejoi (intre ploiesti si buzau) care scoate cauiucul la 800k lei

cineva pe-aproape sa verifice treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu stiu nimic de fabrica aia; am vazut in Metro, in schimb, 185/65/15, 195/65/15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedetzi c-am intzeles ca ultima moda la gabori e sa-ti ia talonu' ca ai o aripa ceva de alta culoare sau daca ai alte dimensiuni de cauciucuri decat cele din talon. :-( :) :-( :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedetzi c-am intzeles ca ultima moda la gabori e sa-ti ia talonu' ca ai o aripa ceva de alta culoare sau daca ai alte dimensiuni de cauciucuri decat cele din talon. :-(
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu se gasesc de 155, ce sa faci ? Si mie si-asa mi-au gresit berbecii in talon si mi-au scris 155/13 !!!!!!!!! :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Cineva acum 1000 de ani daduse un link, era un site unde bagai cauciucul original, cauciucul pe care vrei sa-l pui si programelul zicea ce eroare o sa dea vit/kilometrajul..... mai shtie careva adresa?!?!?!? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si pe www.flat4ever.com undeva in dreapta ai calcul talie pneu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut

:scratch: Sunt o caruta de programe si formule pt asta ... ( http://www.vclassics.com/archive/speedotip.htm , http://www.offroaders.com/info/tech-corner...ing/mph-rpm.htm ),

dar cred ca asta e cel mai clar:

http://pw1.netcom.com/~sgalaba/tiresize.htm :ok: ... parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersic la toata lumea! Initzial imi aduceam aminte de cel de la RaduI, da' si celelalte sunt binevenite, cel putzin primul site e super pt. cine vrea sa-si faca o idee despre ce vrea sa fie o guma... :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Stie cineva cumva cine importa in RO anvelope cu profilurile de model vechi (an 70).

Am inteles ca Michelin ar fabrica model;ele vechi - pt oldtimere.

Pe mine m-ar interesa 165 SR 13.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

michelin in NICI un caz...michelin a inceput sa produca in romania (mai exact la victoria floresti) cauciucuri pt export.... invers... adica sa aduca in tzarea... nu prea cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat si io pe linku asta: http://www.chris-longhurst.com/carbibles/i...tyre_bible.html

super!!!

Dar nu inteleg o faza: ce vrea sa zica prin chestia urmatoare (e si o poza pe site):

"Inset or outset

This is very important. Ignore this and you can end up with all manner of nasty problems. This is the distance in mm between the centreline of the wheel rim, and the line through the fixing face. You can have inset, outset or neither. This determines how the suspension and self-centring steering behave. The most obvious problem that will occur if you get it wrong is that the steering will either become so heavy that you can't turn the car, or so light that you need to spend all your time keeping the bugger in a straight line. More mundane problems through ignoring this measurment can range from wheels that foul parts of the bodywork or suspension, to high-speed judder in the steering because the suspension setup can't handle that particular type of wheel. This figure will be stamped on the wheel somewhere as an ET figure."

De inteles am inteles in mare ce se spune, dar nu stiu cum s-ar putea alege in funcrie de suspensie si ce rol au pana la urma offseturile alea? Adica de ce atatea tipuri? in functie de ce se alege offsetul?

Succes in ramura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ET-ul "altereaza" distanta dintre mijlocul jantei si axa pivotilor, de aici automat o alterare a unghiurilor geometriei puntii fata.

pentru utilizarea de zi cu zi ET este important in primul rand atunci cand montezi o roata, alta decat cea originala (in functie de ET iti poate atinge de aripa sau de amortizor). Legatura cu suspensiile este importanta in competitii, i mersul de zi cu zi influenta asupra suspensiilor nu e asa mare. Asupra unghiurilor insa este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, sa traiti!

M-am lamurit, e mai mult decat importanta reglarea geometriei in functie de ET si alegerea lor.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Gasit anvelope noi 185 R 14 C, Maloya Quadris (copilu' lu' Vredestein), www.maloya.ch , la 228 lei bucata, in expozitzie- e un magazin de cauciucuri undeva in dreapta, la intrarea in pav. 2.

Acum tre' sa mai gasesc si banii :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva este vorba despre firma APCO? stiu ca APCO este importatorul Vredestein. oricum eu am experienta proasta cu Vredestein......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat 4 anvelope sprint parca (cu desen mai retro...pt ford). Le-am montat cu tzidula data de cei de la Apco. dupa nici 100 km au inceput sa bata cum depaseam 90 la ora. M-am intors la apco le-am zis, m-au trimis la autozone sa verifice. au verificat...bateau, nu se puteau echilibra.....este adevarat ca le gasisem la un pret foarte bun (sub 150 RON/buc parca..nu mai stiu exact)

cei de la apco mi le-au schimbat fara sa platesc nimic. au zis si ei ca este ceva ciudat ca nu au mai patit asa ceva...ca toate 4 sa aibe defect.....poate am fost eu ghinionist. Pana la urma am luat Barum Brilantis si sunt foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna tuturor.

Sunt nou aici, si pentru ca am o broscuta din '62 in garaj, neinmatriculata inca, cu care trebuie sa merg la RAR (in fine, aici ar mai fi faptul ca i-am schimbat motorul cu unul adus din Ungaria de 1300 - credeti ca e vreo problema? ), as vrea sa va intreb ce cauciucuri imi recomandati sa iau si de unde pentru ca cele cu care am cumparat masina sunt in stare deplorabila. Jantele sunt originale, dar aveau cauciucuri de 185/65/R15 care atingeau usor in fata la viraj maxim.

Va multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor.

Sunt nou aici, si pentru ca am o broscuta din '62 in garaj, neinmatriculata inca, cu care trebuie sa merg la RAR (in fine, aici ar mai fi faptul ca i-am schimbat motorul cu unul adus din Ungaria de 1300 - credeti ca e vreo problema? ), as vrea sa va intreb ce cauciucuri imi recomandati sa iau si de unde pentru ca cele cu care am cumparat masina sunt in stare deplorabila. Jantele sunt originale, dar aveau cauciucuri de 185/65/R15 care atingeau usor in fata la viraj maxim.

Va multumesc pentru raspunsuri.

posibil sa te bage la artizanale - pentru ca in 1962 nu existau motoare de 1300 pe broaste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau le zici ca e de 1200 :vaidecapulmeu:

Am avut si eu cauciucuri de 185 latime si frecau un pic la aripa fata la viraje.

Am pus 155 R15 (Dunlop) si nu mai freaca.

Modificat de Osi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!