Jump to content

Laguna - Passat - Vectra


maxx
 Share

Postare recomandată

vlad_dci, precum am spus, sa fi tu sanatos cu laguna ta second hand ca eu sunt foarte multumit de passatul meu nou care nu se exfoliaza si imi umple inima de bucurie de fiecare data cand ma urc in el. Pana la urma ce vrei sa ne spui, ca suntem fraieri ca nu ne-am gandit sa ne luam lagune in loc de passaturi pentru ca sunt mult mai ieftine? Ei bine eu nu as conduce un renault decat ca masina de serviciu. Dar in vest de ce sunt cu mult mai ieftine lagunele fata de passat la sh? Chiar si in Franta. Si aia sunt tributari germanelor? Hai sa fim seriosi, daca nu poti, intinde-te numai cat iti ajunge patura si nu le spune altora ca de aia ai luat laguna ca e mai buna decat passatul ca nu o sa te creada nimeni. Poate prietenii tai de pe forumul reno, care cred ca au luat cea mai buna masina de pe pamant.

Edit: Laguna nu se compara nici macar cu Octavia 2. Nu stiu ce-ti veni tie sa o compari cu passatul. Laguna este un logan mai mare, atat. Interiorul nu este cu mult mai calitativ decat cel de Logan, acelasi plastic infect, aceeasi impresie generala de ieftin.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vlad_dci

    33

  • xqzme

    30

  • r&d

    17

  • adi76

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai impresii de om cu bani?pai la banii care i-ai dat pe passat.....te cred.nu mi-am luat laguna ca e mai ieftina decat passatul.mi-am luat ca imi place mai mult decat incercarea aia de masina. loganul nu este o masina pe care sa o compari cu laguna.daca tu crezi asa ceva, mai invata si tu mai baiatule.mai citeste, documenteaza-te si apoi vino aci si ridica glasul.intelegi?sunt altii mai intelepti ca tine.nu vb de mine.octavia 2 este o copie a unei masini nereusite, deci iti dai seama ce a iesit.o masina in care nu poti avea incredere.eu ma intind cat am patura, nu imi tine tu contabilitatea.nu a zis nimeni ca sunteti fraieri.sa le stapaniti sanatosi. ai o problema de vedere sau de intelegere cred. unde am zis io ca cei care isi iau passat sunt fraieri?eu aduceam argumente in favoarea unei masini. treaba ta ce intelegi.

ce figuri ai in cap mai adi. pe cuvant....exact la ce ma asteptam.rusine pt tne

hai sa fim aroganti dc vrei. iti umpleinima pt ca e prima masina mai rasarita pe care ai avut-o, banuiesc, si crezi ca e cea mai buna.aiurea....eu imi iau o masina sa imi placa mie, nu sa iti placa tie sau sa fii tu convins ca aia e cea mai buna, nu crezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici urma de aroganta, sunt alitii care dau mult peste 50 de mii de euro pe o masina, masina care dupa criteriile tale ar fi dezastru. Statisitc un mercedes este acum extrem de nefiabil deci o laguna e mai buna decat un E class dupa modul in care dezbati tu aici. Chestia e ca tu vi aici si ne spui cat de nasol e passatul si ce buna e laguna fara sa spui si de ce. Ne spui doar ca nici laguna nu se strica. Eu iti spun doar ca laguna imi pare extrem de necalitativa din punctul de vedere al finisajelor si a masinii in general, ca feeling si ownership.

Edit: ultimul meu post legat de topicul asta, oricum nu isi are rostul din punctul meu de vedere. Poate Passat vs Vectra ar fi avut sens, dar laguna as compara-o cu octavia2 din punctul meu de vedere. O2 ar castiga greu in fata Lagunei 2 in special datorita pretului mai mare. Daca tot spuneti ca e asa de calitativa Laguna de ce nu au pus-o francezii la pret de passat B5 si sa o vanda la fel de bine? Raspunsul e: pentru ca nu ar mai fi cumparat-o nimenea asadar calitatea este clar sub passat.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai, eu am impresia ca tu chiar nu intelegi nimic. in primul rand, nu spun ca laguna e mai buna decat passatul. spun ca passatul nu este o masina care se fie demna de toate laudele. e normal ca proprietar de passat sa o lauzi, dar fii realist.

in al doilea rand, statistica este statistica. din intamplare studiez asa ceva, deci nu ma lua cu statistica pt ca te vei pierde repede in detalii. un mercedes este net superior passatului. la fel si lagunei. ti-am zis sa mai citesti cate ceva si sa vezi ca mercedesul este o masina premium. laguna si passatul nu sunt, indiferent cat de bune sunt. ce masina ai avut inainte? ma refer la una occidentala. dar sincer sa imi raspunzi. eu am avut rover, opel si toyota. nu e prima masina in care stau nici passatul nici laguna. nu cred ca am zis undeva explicit ca laguna e mai buna. ideea mea de la inceput a fost sa inteleg de ce ridicati in slavi masina asta?nu am facut comparatie decat fortat de imprejurare.citeste mai sus si o sa te convingi. dupa criteriile mele o masina isi merita banii in momentul in care raspunde cerintelor mele. passatul nu isi merita banii. nu am masina de 50k de euro, dar standardele mele sunt ale mele si nu cred ca tu ai vreo legatura cu asta.te rog sa-mi rtasp la intrebarea legata de masini.problema ta este ca nu citesti ce se scrie.stai calm o secunda si analizeaza ce se zice aici.intelege ce reiese din post, nu ceea ce vrei tu sa intelegi ca om lezat, zic eu.merci

later edit: de ce au pus germanii passatul la pretul asta? calitativ, nu stiu daca merita. politica de preturi a lui renault este una, a vw este alta.nu cred ca are rost sa ne bagam in chestii de marketing

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad_dci nu te supara dar Seatul in comparatie cu laguna cum sta ca vad ca studiezi piata,chiar ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi place cand va certati, imi place cand va bateti ( <--joke)

un prieten bun de-a meu si-a luat o laguna nou-nouta din spania (bineinteles in rate pe 1milion de ani, dar nu conteaza asta), si a venit cu ea acasa de craciun, si surpriza! a turtit-o putin in spatele unei dacii 1300. SURPRIZA pt noi a fost ca aripile din fata sunt din PLASTIC, un plastic ordinar casant si subtire, si dupa ce ne-am apucat noi de ciocanit masina, am ajuns la concluzia ca toata masina este din plastic, exceptand sasiul si structura de rezistenta. Sincer nu ma asteptam la asa ceva la o laguna noua.

Desi impactul a fost destul destul de minor, i-au sarit airbagurile din fata, si nu a mai putut porni motorul. A sunat dupa platforma, si s-a dus, unde altundeva, decat la reprezentanta renault, sa ii dea drumu aia la motor, ca avea de mers peste cateva zile inapoi in spania. Expertii de la renault i-au facut o testare, i-au luat banii pt testare, apoi au ridicat din umeri ca nu pot debloca motorul, deoarece modelul este nou si ei inca nu au softul. Toate astea la reprezentanta (dacia) renault, nu in curte la nea Costica.

dupa ce a cheltuit prietenul meu 200 dolari pe telefon vorbind cu asiguratorul din spania, a trimis asiguratorul spaniol platforma la bistrita si i-au dus masina in spania, iar prietenului meu i-a platit bilet de avion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici este vb de passat vs laguna. inteleg ca abia astepti o parere pro-laguna ca sa sari in sus. nu am condus niciodata seat. nu pot spune nimic.

reteaua de service renault este la pamant in romania. asta se stie. nu cred ca e cazul sa ne abatem de la subiect. masina are componente de plastic intr-adevar. renault motiveaza acest aspect prin reducerea poluarii si cresterea gradului de reciclabilitate. spun ce zic ei.exista masini si masini.nu zic ca nu sar airbaguri sau io mai stiu ce....cum i-a fost soarta fiecaruia:a lovit, asta e . ghinion. in fine...sharanel, ai dreptate in privinta serviciilor oferite de dealeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok vad ca stii dinainte ce vreau sa spun dar ai spus ca studiezi piata, sa inteleg ca ai condus toate masiniile despre care vorbesti,din ce ai scris mai sus nu reiese ca-i avut octavia dar i-ai facut reclama.

Eu te inteleg ca vrei sa-ti aperi masina dar ai devenit foarte subiectiv si incearca sa intelegi ca ambele masinii isi au locul lor, iar locul lagunei este in spatele pasatului mai ales in curbe cum ai punctat si tu mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am spus despre octavia ca este o copie a unei masini care e cum e, dupa parerea mea.nu am laudat-o. asa-zisul studiu de piata despre care vb tu l-am facut intamplator, conducand mai multe masini. atat.nu m-a preocupat in mod special. intr-adevar, passatul este superior lagunei la suspensii. dar atat. restul sunt cel putin egale dupa parerea mea. nu este cu nimic mai presus passatul decat laguna, poate doar la mediatizare. ma rog...asta e o chestie relativa.

adi de ce nu mai zice nimic? parerea mea este ca tot ceea ce a spus el a venit din faptul ca passatul a fost prima masina mai rasarita cu care a mers.sa mearga si cu altele si apoi mai vorbim.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere masina din semnatura nu ma pot pronunta referitor la fiabilitatea nici uneia dintre masinile din acest versus, insa va pot povesti experienta unui prieten cu o laguna pre facelift 2,2 dci.

In primul rand, masina era luata sh, la vreo 130.000 km. Era foarte bine dotata, dotarile fiind comparabile cu un passat highline. Avea probleme foarte mari cu instalatia electrica, nu mai mergea reglajul electric la scaunul soferului, geamurile functionau cand vroiau ele, etc. Insa a venit clipa in care a trebuit sa schimbe debimetrul, care a costat nici mai mult nici mai putin de 14 mil la service renault de la galati. Asta l-a facut sa o vanda si sa treaca pe o masina mai mica, dar mai noua, din grupul VAG. Eu nu ii inteleg pe cei care zic ca piesele de Renault sunt mai ieftine ca cele de VW. Din cate stiu, debimetrul la passat, la motorul de 1,9 tdi, e cam 4-5 mil. Oricum, a recunoscut si el dupa ce a vandut-o ca masina era foarte bine dotata, motorul tragea bine, dar atat. Calitatea era sub orice critica. Nu mai zic ca pentru o Laguna cu 150.000 km din 2002 a luat doar 9000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal ca din pozitia ta de posesor al unei masini din grupul vag sa vezi doar partile proaste. decat despre astea s-a vorbit. si eu am aceiasi tendinta de a vb decat despre partile proaste ale passatului. treaba cu debimetrul a fost o chestie de noroc.uite...eu in 150.000 nu l-am schimbat.de ce? nu stiu...poate noroc, paote exploatare corecta.asa ca treaba asta e relativa dupa mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa o spun dar constat ca vlad_dci, pare cel mai obiectiv de aici. In fond asta a si dorit cel ce a deschis acest topic, o parere obiectiva. (El le-a cam incurcat, in loc de parere obiectiva a spus ca vrea una subiectiva).

Inainte a avea masina din semnatura am condus un renault megane 2 timp de 100000km. Laguna am condus relativ putin. Si mi-a placut. Renault are mult lipsuri, dar motoarele renault sunt chiar bune. Si fiindca am condus un diesel, mie unul mi-a palcut mai mult acel dci de pe renault, decit tdi-ul de pe vw. Era mai suplu, mai putin zgomotos si nu trebuia sa completezi cu ulei intre revizii.

( :lol: Cind am vazut la 9500km ca mi se aprinde becul de ulei si m-am uitat la joja si am vazut cit a scazut uleiul, pot spune ca nu mi-a placut deloc asta la GTI-ul pe care il am. Desi ma asteptam la asta)

Asta e un ex. pe care membrii de pe forumul renault pot sa-l spuna ca un minus la adresa lui vw.

As incheia, pentru ca nu vreau sa ma lungesc, cu un sfat membrilor de pe forum: in momentul in care cineva pune o intrebare, pentru ca vrea sa afle o alta opinie, mi se pare pueril ca majoritatea sa spuna va masinile VW sunt cele mai tari si cele mai mari. Un punct de vedere obiectiv mi se pare o doza mai mare de intelepciune.

P.S. Pentru Adi: Passatul face parte din aceeasi clasa cu Laguna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad, se pare ca ai luat foarte personal toate cele scrise in acest topic, si parerea mea e ca gresesti. Nu e cazul sa se ajunga la insulte nici de o parte, nici de alta, fiecare isi scrie parerile si experientele, dar nu impune nimeni nimanui ce sa creada. Pana la urma gustul este subiectiv si fiecare decide pe banii lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HAHA Salut Vlade....hai ca ma anturez si eu cu ceva in discutia asta aprinsa......dupa mine aveti dreptate si unii si altii sunt multe detalii din punctul meu de vedere care trebuie puse in balanta gram cu gram sa poti face o diferenta peransamblu DAR totusi sunt cateva "chestii" care se reflecta din viata de zi cu zi :

1 de ce mereu masinile germane stau in pret chiar si dupa multi ani si km fata de cele frantuzite ?( foarte ciudat--valorile sau egalizat )

2 o franceza dupa 10-15 ani arata jalnic sau nu mai arata nimic fata de una germana.

3 Spiritul de turma - aici cred ca este o gresala cred ca exista mai multe masini franceze pe strazile tarii decat germane iar "nostalgicii" ii vezi acum pretutindeni pe sosea si inca mai auzi multi cu vorbele de genul :

"Dacia nene....este romanesca are piese eftine"( ma refer la Logan )

SAU motivatie de genul : "are portbagaj mare, bag in asta de rup" ( cate Loganuri cu fundul cocosat si botul ridicat ati vazut ???? sau la ele nu se vede daca romanul din "popor" le incarca ?? ( excludem oameni care nu au avut posibilitati---unii chiar nu au avut inca 500 -1000 E sa isi cumpere altceva )

dar spiritul balcanic de turma si carcota se pastreaza inca foarte bine adik : se uita la tine si spune DA masina...germania ...tare dar te rupe la piese.

Treburi de genul acesta inca se mai aud si le vom mai auzi .

Vis a vis de egalizarea aceasta a valorilor.....hmmmm...motoare invechite...asa o fi dar neamtul mereu a fost exact , rational si foarte logic ( ceea ce la francezi ca "specie" lipseste cu desavarsire). Intrebare : daca francezul tot si a reinnoit motorizarile iar germanii au ramas cu ele pe loc de 10 ani , de ce nu i au batut la fund inca ???( iar foarte ciudat ). Cred ca germanul sa gandit sa il faca cat mai fiabil in timp ( ca in legenda ) sa evite durerile de cap deci exacat cum se spunea "Motoare de 10 ani vechi " dar care merg inca ceas si azi asa este neamtul mai conservator si cred ca nu greseste desi multe inginerii si idee de acolo vin cu toate ca altii le implementeza mai repede si nu le testeaza indelung.

Inca ceva de ce oare marcii reno intotdeauna i a lipsit acel "EU" ?( ma refer la personalitate , incontestabila la germani )

LE : Scuze pentru offtopic !!!

Modificat de xqzme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nexi, faptul ca tu a trebuit sa completezi ulei e un lucru normal... daca nu crezi citeste ce scriu ceilalti posesori de golf 5 gti... chiar vorbeam duminica cu fuscobal si zicea ca i s-a aprins becul la ulei. nu cred ca la masini comparabile de la renault, adica megane sport, nu se intampla asta.

Vlad, am incercat sa fiu cat se poate de obiectiv. Si eu la randul meu m-am uitat la megane inainte de a lua ibiza, si normal ca toti prietenii mi-au zis sa iau altceva... asa ca am ales ce mi-a placut din grupul vag. Oricum, nu ai nici o sansa sa convingi pe cineva ca e mai buna laguna, sunt prea multi posesori de passat si tu esti singur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristiN iti dai seama nu se pune problema sa nu cred. Pentru ca am si completat cu ulei. :lol:

Faptul ca suntem membrii ai unui forum pentru masinile din grupul VAG nu inseamna ca trebuie sa ne laudam tot timpul "mama ce masini misto avem noi".

O abordare mai obiectiva, adica si bune si rele mi se pare mai potrivita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nexi mie nu mi s-a aprins :scratch:

In alta ordine de idei vlad_dci : poate ar trebui sa reduci putin "tonul" pentru ca aici se discuta nu se cearta.Mi se pare deplasat sa crezi ca toti care au masini VAG sunt fanatici si nu recunosc nici in ruptul capului ca se poate si mai bine. Eu de exemplu am studiat piata si am vizionat si Megane RS (echivalentul GTi-ului la Renault).Cam la aceeasi suma de investit , Renault mi s-a parut mai slab per ansamblu (desi are suta mai bine ca GTI).Iar chestia cu spiritul de turma mi se pare deplasata, nu am auzit pe nimeni sa zica ca si-a luat VW ca au toti vecinii lui - dimpotriva fiecare cred eu ar vrea sa fie mai special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristiN iti dai seama nu se pune problema sa nu cred. Pentru ca am si completat cu ulei. :)

Faptul ca suntem membrii ai unui forum pentru masinile din grupul VAG nu inseamna ca trebuie sa ne laudam tot timpul "mama ce masini misto avem noi".

O abordare mai obiectiva, adica si bune si rele mi se pare mai potrivita.

Nexi, nu cred ca ma poti acuza ca sunt fanatic. In fond, eu in discutia asta sunt offtopic, n-am nici laguna nici passat. Eu am povestit doar ce a patit un prieten, care e si el membru vwforum, de cand cu noua masina. Asa cum spune si Doom, tonul lui Vlad nu e cel mai potrivit... pentru ca aici e forum monomarca si sigur va gasi si fanaticii pe care-i tot aduce in discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal ca fiidn pe un forum monomarca sa se intample ceea ce se intampla. pe partea cealalta trebuie ca opiniile exprimate sa fie foarte realiste pentru a da formului un aer de incredere. va mai repet inca o data:problema mea a fost exagerata ridicare in slavia a passatului. asta am inteles-o. personal nu am luat nimic pt ca ar fi culmea sa o iau personal.nu am nici un motiv. tonul a fost cat se poate e moderat, cu unele exceptii in care s-au inflamata spiritele, situatii pt care imi cer scuze.diferentele mari de preturi la masini cu un nr mare de km, nemtesti si frantuzesti exista din cauza pietii. asa este structurata piata. dar parerea mea ca fiabilitatea unei masini nu se catalogheaza numai dupa acest aspect.discutia nu a vrut sa fie aprinsa, dar pana la urma s-a ajuns la asa ceva si imi pare rau sa spun ca unii membri ai formului vostru nu sunt realisti si dintr-un avant isi exprima pareri care sunt nefondate. cu unele am fost de acord, cu altele nu, bineinteles. le multumesc celor care au considerat parerile mele ca fiind obiective.cred ca discutia asta s-ar prelungi la nesfarsit. egalizarea valorilor, cum s-a exprimat un coleg de forum, nu se realizeaza imediat. trebuie multa munca si pricepere.am exprimat faptul ca vag nu foloseste motoare noi in ideea de a atentiona ca la un moment dat vor trebui schimbate aceste tehnologii ineviatbil. sa vedem atunci ce se va intampla. nu contesc capacitatea grupului vag de a creea un motor nou ca generatie, dar in ziua de astazi mie nu prea imi suna bine ca masina mea consuma ulei mai mult decat celelalte. asta este un exemplu. bineinteles ca exista si parti bune ca de exemplu lipsa bolilor de copilarie ca sa zic asa. va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

later edit: cristiN, nu stiu cum vezi tu treaba cu faptul ca eu vreau sa conving ca laguna e mai buna....in primul rand, repet a mia oara, nu asta urmaream eu sa clarific. nu vreau sa conving pe nimeni de nimic.fiecare face ce vrea cu banii lui. ca eu cred ca laguna e mai buna decat passatul, asta e problema mea si gata.dar nu am obligat pe nimeni sa isi ia laguna sau sa creada macar ca e mai buna decat passatul.cititi si posturile anterioare inainte de a face o afirmatie.

si chiar daca as fii incercat sa conving acest lucru, crede-ma ca nu o faceam asa. aduceam argumente si alte faze din astea. or eu nu am facut acest lucru. AM INCERCAT SA INTELEG DE CE LAUDA TOATA LUMEA (IN SPECIAL POSESORII DE VAG) ACEASTA MASINA.pt ca mie personal nu mi se pare asa cum o expuneti voi.faptul ca sunt singur il consideri un avantaj pt voi? pe mine chiar nu ma intereseaza acest lucru atata timp cat urmaresc altceva decat sa conving pe cineva de faptul de mai sus mentionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sandumbogdan: ti se pare ca laguna e din aceisi clasa de masini cu golful? mai cauta niste informatii te rog. golful intra cu megane-ul, passatul cu laguna. este nefondata comparatia din punct de vedere al clasei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa mai ......deja sa transformat totul in vag VS reno .....si totusi ca idee francezii au mers mereu pe principiul : masina frumoasa , ieftina la vanzare,nu prea fiabila in timp , service scump fata de pretul de achizitie, cu "boli ale copilariei" , cu oferte limitate prin pachete standardizate nu multe la numar si fara posibilitatea de ati configura masina mai amplu ,la optionale nu stau chiar stralucit , electirica - electronica cam mereu a lasat de dorit . Reno mai are o slabiciune ca firma fac mereu si des cate un compromis sau mai multe pe masinile sale ( ce sa mai zic de citroen ! ) Astea sunt lucruri pe care le am constatat in timp si tinand cont de spusele posesorilor de reno si in general de feedbackurile din presa.

LE : se pare ca deja avem destui vizitatori on-line de pe reno ,,,,,poate ii convertim ;)

Modificat de xqzme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca is clase diferite da, dar verifica pretul te rog, si chiar si asa mi se pare cam scumpa laguna, fata de passat nu are nici cea mai mica legatura, abia se ridica la nivelul golfului la calitate si fiabilitate fata de care e mai ieftina si pe buna dreptate

Nu era totusi mai bine ca la banii dati pe Jetta aia cheala a ta sa-ti cumperi o Laguna 2.0 dci full? 150 CP, consum la fel ca la tine, vibratii de 2 ori mai putine, nu trebuia ulei completat, motorul nici nu se auzea, aveai scaune de piele, climatronic dublu si multe alte chestii care iti usurau viata. Singurele lucruri contra pe care le tot aduc in discutie fanii vag, fiabilitatea si service-ul scump (care sunt chiar asemanatoare daca te duci si te uiti in clasamentele de fiabilitate si topicurile de revizii sau reparatii) nici nu conteaza. In 4 ani cat se presupune ca tu platesti masina oricum ai Casco iar reparatiile nu te intereseaza iar cu 1000 de euro maresti garantia la Laguna la 4 ani si iar stai fara griji. Dar mai bine intr-un tractor cu aer conditionat manual, cu 2 boxe dar care are un VW pe capota. Ca doar tii masina 10 ani si o lasi mostenire la nepoti si nu vrei sa te faci de ras in fata lor. ;)

Modificat de LiviuGeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu credeam ca am zis cam tot ce am avut de zis in versusul asta. LiviuXP era cel mai inversunat combatant mizand mult pe cartea fiabilitatii. (daca va uitati la posturile #37, #43, #46, #49 si #60) Acuma, privind la Problemele pe care le are nu stiu daca e atat de entuziasmat de fiabilitatea nemteasca. Mai era un coleg de forum care vanduse Laguna 2 de frica drobului si a cumparat Touran , aviasol parca. La scurt timp dupa iesirea din garantie a decedat ECU-ul. Nu ma bucur de necazul altora (nu m-am bucurat nici de taximetristul din Cluj care a ramas fara roata din fata la B5.5 din cauza bratelor rerererectificate din plictiseala sa le tot schimbe fara rezultat) si as dori ca fiecare sa se bucure de masina lui , dar pot sa spun ca fiabilitatea Renault nu este nici pe departe atat de dezastruoasa cum o prezinat unii aici si babele la sezatoare.

Cu piesele am pus acolo(#49) niste preturi comparative. Acelasi producator, acelasi reper. Laguna cel mai ieftin.

Eu am ramas cu acelasi cunoscut Renault Laguna 2 ph1. E drept ca nu am facut inca 15k km sa ajung la 60k km dar in afara de lichid de spalat parbrizul si benzina nu a mai avut nevoie de nimic. Amintesc si aici glitch-ul cu clapeta de acceleratie la temperaturi scazute si cand motorul e rece. Daca iarna viitoare mai face, cu ~300 de euro rezolv problema simplu si elegant. Schimb clapeta motorizata, ca nu e o avere. Nu e primul Renault si nu va fi nici ultimul. Am deja 3 esantioane, pot sa trasez un trend. Da, pe drumuri proaste scartaie... mai mult sau mai putin ca alte masini pe drumurile noastre. Da, suspensia este f. moale si de aici ai nevoie de ceva timp sa te obisnuiesti cu directia. In schimb dupa ce o ai o vreme, iti ridica atat de mult pretentiile la dotarile pe care le are o masina, incat ori dai o caruta de bani ori cumperi tot un Renault. Ieftin, e drept. Dar pentru mine nu conteaza, nu sunt genul de om cu ghiulul si lantul ca sa arat ca tata poate, asa ca ieftin in asociatie cu o masina pentru mine e o calitate. Cam greu o sa ma obisnuiesc cu o masina care sa nu se inchida automat cand ma indepartez si sa nu se deschida automat cand ma apropiu de ea. Cam greu fara clima cu reglaj separat stg/drt., calculator de bord cu avertizare vocala, stergator de parbriz automat. Se poate trai fara toate astea, daca nu le-ai avut inainte. Dar nu pot sa renunt la ele si sa prezint ca o mare victorie ca am primit covorase cadou. Pentru banii munciti de mine vreau mai mult. Si deocamdata Renault ofera acest lucru cel mai bien...

Audel sau Sharanel, aripile plastic fata sunt facute ca in cazul unui impact puternic sa se sparga pentru a nu bloca usile din fata!!! Face parte din strategia de siguranta pasiva. Daca si BMW le-a adoptat la modelele sale noi, nu pot spune ca e reducere de costuri. Airbagurile la fel, prefer sa se deschida cand trebuie si masina sa se mototoleasca dar habitaclul sa ramana intact. De aia exista CASCO. Laguna 2 a fost si este cea mai sigura masina. Motorul se blocheaza... motorul nu mai porneste dupa impact pentru ca se taie alimentarea cu combustibil, dar nu soft. Este un buton, pe care poate apasa si o femeie si motorul poate fi pornit din nou...

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW e mult mai tare decat Renault. In 1998 Renault facea primul motor Common-Rail.

Modificat de andu911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!