Jump to content

Laguna - Passat - Vectra


maxx
 Share

Postare recomandată

Opel nu recomand, este Dacia neamtului. Renault... masina frantuzeasca nu are fiabilitatea uneia nemtesti.

Eu as lua Passatul la orice ora intre cele 3 masini.

Foarte elocventa si obiectiva aceasta apreciere. Sa acordam userului un moment de reculegere, pt a nu divaga si mai mult.

PS: Offtopic, si imi cer scuze, dar n-am rabdat sa nu ii raspund omului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vlad_dci

    33

  • xqzme

    30

  • r&d

    17

  • adi76

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ultima mea masina a fost Vectra Caravan... Din cauza ei am luat Passatul... :P

Eram abonat la cumparat nenumaratele bucse care formau puntea spate si am schimbat si de 2 ori in 2 ani amortizoarele(am pus Sachs de fiecare data).

Ca si preturi de intretinere mi s-a parut o masina fair-play... pana mi-au cerut aia de la Di-Bas 72.000.000 ROL pe caseta de directie :icon_thumleft:

Atunci am luat Passatul! :D

Despre Laguna nu pot sa spun nimic decat ca imi place cum arata si e foarte accesorizata la banii aia, ca orice Renault dealtfel. Mi-e tare frica ca afara-i vopsit gardul... dar ma abtin, pentru ca nu am informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai2206: daca tu in doi ani ai schimbat 2 seturi de amortizoare, bucse si caseta de directie inseamna ca TU esti un sofer problema si saraca Vectra nu te-a rabdat. ai grija de noul tau Passat ca ar fi pacat de el, este superb. mai ocoleste si tu gropile ca nu iarta pe nimeni!

PS: de unde vine aceasta idee ca Opelurile sunt "mai putin nemtesti" decat Vw ? auzi tu, "dacia neamtului"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FYI in ultimele teste TUV Raport-Calitate Opel a iesit mai sus decat VW :)

Mda, si Citroen peste Audi, BMW si Mercedes iar Renault peste VW. Hai sa fim oameni seriosi si sa ne dam seama ca nu are nici o importanta acest raport in achizitionarea unei masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu compar laguna cu megane2 ..dar am avut megane 2... masina slaba rau... renaultu iese din discutie...de opel am auzit ca nu sunt prea reusite... iar de passat in afara de intretinere(care este mai scumpa) parca nu se plange nimeni... hmm oricum opel vs passat ramane :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut Opel Astra din '92 si l-am schimbat cu VW Golf 2 din '87 si atunci am hotarat sa nu mai cumpar altceva decat VW :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din postul meu ar trebui sa se inteleaga ca numai VW, deci...rezulta Passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu stiu daca mai e de actualitate dar imi dau si eu cu parerea ca proaspat posesor de Vectra C de 2-3 saptamani..Am vazut pe aici cateva remarce gratuite..gen e Dacia neamtului..asta e o mare aberatie, trec la urmatoarea chestie, masina asta pe mine nu inceteaza sa ma impresioneze zi de zi,iar ideile astea ca opelu sunt masini mai slabe sunt doar niste reminiscente de demult, cand intr-adevar erau diferente. De asemenea, ce legatura are ca nush ce opel facelift a patit nush ce treaba la cheder? Godoroja cred ca a spus asta..mai, la noi in familie a mai existat un audi a6 din 2003 la care efectiv se cojeau panourile usilor, acolo unde sunt butoanele pentru geamuri electrice manerele etc., aceeasi problema pe care o are acuma si masina care a fost cumparata de noi dupa Audi, si anume skoda superb, care s-a cojit toata, si banuiesc ca daca va intreb ce ati alege intre astea 3 banuiesc ca 99% ati alege superb sau A6, si nu vectra. Revenind, Passatul nu sta nici pe departe atat de bine pe sosea cum sta Vectra, intretinerea nu e chiar asa ieftina cum se spune..pe mine m-a costat un spoiler nou spate 16 milioane, dar comparand cu passatul, este ieftin intr-adevar. Si ca sa nu se zica ca sunt ipocrit si nu vreau sa fie o faza tipic romaneasca gen ce am eu e cel mai bun..o spun si eu..as alege passat, nu iau apararea vectrei, as alege passat oricand, doar ca aici s-au spus cateva lucruri fara fond. Punctul forte la Vectra mi s-a parut designul, e eleganta insa are si ceva in plus, iar spatele este pur si simplu criminal..sau poate e doar problema ca vad la fiecare minut passat si ma dor ochii..portbagajul e imens..loc in habitaclu imens..Este o masina care poate ajunge si la 35 de mii de euro, modelul 2.8 V6 de 280 de cai, (nu e cazul aici insa dau doar un exemplu)..haideti sa ne uitam si pe statistici si pe cifre..nu as spune ca e o Dacie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: uitati-va pe linkurile lu Rvacaru. Apoi, punct forte la vectra, are distributie pe lant..se va schimba pe la vreo 400 de mii de km. Renaultul il scot din discutie pentru ca inima imi e cu masinile nemtesti..si nu vreau sa incurc spunand ceva ce nu stiu, ce am auzit insa, e ca ar avea probleme mari la cutia de viteze. Romtelecom au cumparat nush cate sute de lagune si au dus vreo jumate inapoi cu cutiile sparte. Parerea mea cel mai bine daca inca nu te-ai decis, fa drive test sau ia de pe la prieteni passat si vectra si da-te cu ele..pentru ca alt lucru care mi se pare mie important..e bordul de vectra care e chiar deosebit..al passatului mi se pare ca s-a banalizat, si parerea mea e ca toate bordurile seamana intre ele golf 4 passat bora. Nush ce optiuni vei avea tu..dar pe mine ma face interioru s anu mai ies din ea..comenzi pe volan, volan in 3 spite, cotiera fata cu nush cate pozitii de ridicat de mutat de plimbat :) scaune cu reglaj pe inaltime si reglaj lombar..suport pt pahare si in fata si in spate,,just try it :) Despre cum trage..mie-mi place mult, dar am motor de 2.0 nu 1.9 cum il doresti tu, e frumos ca turbina intra la turatie mica si daca vrei sa fii tintuit continuu in scaun se poate..cum ai ciupit pedala reactioneaza. Ce e drept..asta-i problema la motoru asta..consumul..am 105 cai si imi ia 10%..ceea ce e mult, stiu ca 1.9 ia 8% in conditii de mers sportiv. A mea e din 2002, am luat-o cu 100 d mii de km si 10 mii de euro, dar m-au influentat si alti factori, faptul ca am dus-o la autotest si a iesit grad de perfectiune 94 sau 95%..si asta dupa 4 ani..Si apoi tot eu i-am facut itpul si a iesit si acolo totul perfect, inclusiv opacitatea gazelor a iesit 1.02.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ambro - asta da parere obiectiva si argumentata.

Din experientele cu masinile anterioare pot sa spun si eu ca la opelapar problemele mult mai usor, dar se rezolva repede si ieftin.Piese din belsug in magazine(sunt ieftine si-si permit sa aduca), ca sa nu mai vb de dezmembrari, unde gasesti ce vrei si ce nu vrei.Iti faci masina completa din piesele lor.

Renault......uuufff - laguna 1994 - 12 milioane rol un cablu de ABS, 87 de milioane o caseta de directie, 6-7 milioane amortizorul spate/bucataaaa, si era masina din '94 :) .Noroc ca nu era a mea :) .oricum...a vandut-o repede ca ajunsese la aprins focul cu pietrele..nici bani de chibrituri nu mai avea omul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:).. am schimbat eu personal, deci nu altii, 4 amortizoare pe Laguna1, din 1999 (~ aceiasi cu cea din 94). Le-am schimbat in primavara asta, cu ceva timp inainte de a vinde masina (~160k km). Am pus Monroe Original. Cele de pe spate au fost 1.900.000 bucata. Cele de pe fata au costat 2.550.000. Oferta de 3+1 gratis deci m-au costat 7.000.000 toate 4.

Asa ca nu mai are rost sa debitezi prostii ca unii chiar cred si ii ai pe constiinta. Ceilalti care stiu incep sa nu mai creada ceea ce zici.

Mai jos e o oferta primita de la un magazin de piese din Cluj. Eu le-am luat de la repr. Monroe, ca aveau oferta de 3+1. Altfel mergeam pe Bilstein.

----- Original Message -----

From: <vanzari@eurocarcluj.ro>

To: <r....@....ro>

Sent: Friday, December 09, 2005 7:47 AM

Subject: oferta

> ===========================

> amortizor fata monroe -ulei- 2320000

> -gaz reflex -2685000

> amortizor spate monroe-gaz-2665000

> -gaz reflex-3200000

> amortizor fata bilstein gaz-2575000

> amortizor spate bilstein gaz-2340000

>

> bari de torsiune spate se gasesc numai original renault.

> putem aduce si noi dar avem nevoie de seria de sasiu si seria de pe placuta

> ovala.

Mai erau Optimal 1.500.000 bucata,

Gabriel, QH ~2.000.000 bucata

Sachs/Boge 2.600.000 bucata.

Cele originale (APA-KYB) erau 4.000.000 la reprezentanta.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va zic si parerea mea.

Incep cu Renault Laguna, bine accesorizata la banii ei, carente grave la capitolul calitatii de fabricatie, materiale bune de fabricatie la interior, motoare exceptionale, mai ales dieselele, tinuta de drum buna, siguranta pasiva buna, cost piese de schimb mare, service asa&asa.

Opel Vectra, o consider o masina corecta la banii ei, mi se pare echilibrata din toate punctele de vedere, e o masina ok dar recunosc ca am vazut pe multi care se plang de bucsaraie si alte componente de la trenul de rulare care si el la randul lui este cam zgomotos in functionare, motoarele sunt corecte, as zice ca Vectra e o masina care nu straluceste la niciun capitol dar isi face treaba cu brio si are si costuri de intretinere reduse. Din pacate calitatea serviceului am inteles ca este foarte scazuta iar pentru piese sunt timpi foarte mari de asteptare.

Passat, as zice ca e MARE, o masina cu istorie indelungata in spate, as zice ca e o masina buna per global, despre Passat nu ma mai pronunt pentru ca sunt destui posesori pe forum care pot spune ce si cum.

Concluzie, eu unul nu mi-as lua niciuna din masinile astea cu toate ca mi-as lua o masina din clasa lor, dar as prefera alte modele si sincer sa fiu imi fac cu ochiul japonezele care se pare ca nu ridica probleme de genul care le au europenele, sunt in expectativa deocamdata, sa vina 2007 sa vedem daca vine cu bune sau cu rele la nivelul taxelor, atat pentru masinile noi cat si pentru cele la mana a doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi sa aleg din cele 3, as alege in ordine descrescatoare: Vectra C, Passat B5.5 si... cam atit. :D Daca ar fi vorba de un Passat B6, atunci l-as alege in defavoarea Vectra. Laguna nu as lua nici batut.

In momentul in care va trebui sa schimb masina, ma voi gindi foarte serios la a alege dintre Passat disponibil atunci si... Lexus :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe, ce fel le amesteci tu, Passat cu Lexus, totusi... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Passat

2.Vectra

3. In nici un caza laguna... unui prieten i s-a dus macaraua de la geamul soferului... 16mil macaraua... pai nu e cam mult in comparatie cu passatul?

Sincer as alege masinile nemtesti... Vorba aia: "...iti pui mintea cu neamtzul?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@r&d - inseamna ca tu ai beneficiat de o oferta speciala si restul nu.Cum am specificat in post, nu bag mana-n foc, chestia este ca omul nu avea nici un interes sa ma minta.Personal am fost cu el cand a schimbat alternatorul ~4.5 milioane.ma gandesc ca si el s-a dus ca innecatul direct la BRAS Iasi(reprezentanta renault) fara sa intrebe de oferte si la firme gen eurocarcluj ;) .

Cat priveste "debitarea prostiilor "mele, am rugamintea sa te abtii de la astfel de remarci.Poti sa-mi spui cate-n luna si-n stele de preturi mici la laguna, vezi bine ca multe alte posturi de pe acest(si alte) forum/uri te contrazic.Recunoaste : renault este scumpa la intretinere.Nu vb din experienta proprie deoarece nu am incercat sa ma afund in datorii cumparand o laguna SH.

Iar in legatura cu faptul ca voi avea pe constiinta anumiti oameni care cred ce scriu despre renault, nu le vreau decat binele.

Spre deosebire de tine, eu recunosc : renault are un interior mai reusit decat la vw(desing si materiale folosite), cel putin la laguna 2.Au motoare diesel f bune care nu pica imediat.

Cu respect, pentru opinie

ps : daca tot nu sunt scumpe amortizoarele...arcurile..etc...as vrea sa-mi explici si mie ce a putut sa coste la un megane 2006, 6500 km in bord, ce a fost implicat intr-un accident in conditiile urmatoare : a fost acrosat de un tir si a facut o tumba in aer, el cazand pe roti intr-o mlastina.Soferul, nicio zgarietura, masina atinsa doar pe aripa spate dreapta.Masina a costat 610 milioane in aceasta vara, iar factura proforma de la firma de reparatie 480 de milioane. :D

Si cand germanii vor face parfumuri sa ma anunti.

Later Edit : Din considerentele de mai sus as alege orice passat in locul oricarei laguna.pentru vectra c nu imi dau cu parerea pentru ca nu stiu mai nimic despre aceasta masina

Modificat de liviuxp2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai uite..ca sa mai facem o mica comparatie..spoiler spate de vectra C la reprezentanta e vreo 20 de milioane, la volksman era 16 milioane, si spoiler spate de renault megane e vreo 30 la reprezentanta, ambele fara parctronic sau mai stiu eu ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la al-3-lea Renault si pot sa spun ca toate au fost foarte ieftine la intretinere. (primele doua vandute la ~185k km si 165k km, actualul are doar 53.700 km impliniti azi dimineata).

Alternator 4.500.000 lei???? cu tot respectul, cred ca nici la Dacia nu il cumperi asa de ieftin

Nu am beneficiat de nici o oferta speciala la pret. Doar ca am primit unul gratis. Dar tot 250ROn fata resp. 190RON spate costa un amortizor de Laguna1 berlina Monroe Original. Doar ca am intrebat si la reprezentanta si la alte firme mari de piese auto. Renault Laguna 1 (cel putin) vine la amortizoare original cu KYB. Mai scumpe oricum fata de Monroe sau Sachs.

Daca ai sa ceri oferte de la aceiasi firma ai sa vezi ca preturile sunt cam la fel la produsele aceluiasi producator. Unele mai scumpe cu putin la Renault, altele mai scumpe la Passat sau Vectra.

Normal ca daca cumperi placute de frana Remsa pentru Passat o sa fie la jumate pret fata de Textar pentru Laguna. Si invers.

Cat despre preturile de la tinichigerie, am facut la Clio o reparatie sa iasa ieftin (trebuia sa ma incadrez in RCA) si am umblat in 3-4 locuri dupa piese. La fosta Laguna, pe CASCO, o lasam in service. Cand auzeau de CASCO iesea un deviz cel putin dublu fata de situatia in care as fi umblat dupa piese din alta parte. Si la fel e in orice reprezentanta, doar ca pur si simplu nu ma interesa cat costa.

Asa ca, crede-ma, in privinta Renault, eu nu ma laud, eu povestesc.

Cat despre parfumuri vs masini, poate o sa intelegi globalizarea, platforme comune etc. Acuma o masina ceheasca este la fel de buna sua mai buna decat una germana, identica la partea mecanica. Una frantuzeasca este la fel cu una japoneza, si o alta nemteasca de fapt este americanizata.

Ai vazut poza asta cu maruntaiele golfului tau? TRW, Valeo, Saint Gobain, Aisin, Teneco, Johnson Controls, Faurecia, Autoliv... ce mai... 100% nemtesti.

Laguna 1 dCi avea instalatia de alimentare si sistemul de franare facute de Bosch, parbrize Pilkington si Splintex, servo TRW... ce mai.. 100% frantuzeasca...

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai reparatia alternatorului a costat 450 ron(eram obosit aseara cand am postat)...unul nou pt clio symbol fiind undeva in jur de 25 de milioane.Imi pare bine ca vb din experienta personala si imi pare rau pentru tine ca posezi o laguna si o lauzi cu atata ardoare, mai ales cand vine vb de intretinere, piese...consumabile.Nici passatul nu e ieftin la consumabile(filtre, distributie, componente tren de rulare si directie), dar niciodata nu va depasi laguna la scoruri.As vrea sa ne spui un pret pentru o distributie schimbata in garantie, adica la 60.000 km daca nu ma insel.Cat costa revizia respectiva?daca spun eu, iar imi spui ca aberez....asa ca astept cu nerabdare.Daca nu se apropie de adevar promit ca in maxim o saptamana fac rost de factura omului, o scanez si o postez aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten din Anglia a venit de vreo 3 ani in tara pana anul trecut cu un Opel Vectra B motor 1,7TD Isuzu. Masina avea aprox. 350.000 km si nu avusese probleme mari cu ea (la motor nici o problema).

Dupa care anul asta a venti cu un Passat B5 1,9 TDi 90cp care avea aprox. 280.000 km. Masina mergea si se comporta aproape perfect. Avea carte de service si nu fusese schimbat nimic esential la ea.

Ce vreau sa spun de fapt, dupa atitia km pe drumuri f. bune Passatul ziceai ca-i nou aproape, scaunele, pedalierul, schimbatorul foarte putin tocite, pe cind la Opelul se vedeau mult mai bine anii care trecusera peste el. Passat o masina mult mai rezistenta in timp fara a crea aproape nici o problema.

Recomand Passat-ul, dar daca e SH trebuie sa fi foarte atent de masina pe care o cumperi (sa nu fie strimba).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din intimplare merg si cu o laguna II.Masina full option, benzina 2000cc, 78000 km an 2002.SI acum poveste: zgomot in cutia de viteze, normal hai la un service Renault.Baietii fac probe, vorbesc intre ei, fac probe (nu o urca pe rampa) si dau verdictul: "domle" nu ne bagam ca e de la cutie si nu de la ambreiaj cum credeam si noi am mai reparat doua care apoi s-au stricat din care una va trebui sa o platim noi.TARE.Merg la alt service Renault, probe ,discutii (intre ei), verdictul: noi o desfacem dar sa stiti ca poate costa intre 20 mil. si 80 mil.Bun, da garantie intreb eu, da sigur 3 luni.Plec, dau telefoane pt. second hand, gasesc tipul de cutie, pret 1300 euro.Nu m-am hotarit inca.A, uitam masina este luata de la IPSO (second 6500 km) in mai. a avut garantie 3 luni si incepind cu octombrie au inceput zgomotele.Buna masina si practica(de ce?...simplu, daca vrei sa-i dai foc ai benzina in rezervor)

Scuze, am gresit avea 65000 km cind am luat-o de la IPSO.Iar gurile rele vorbesc ca ei ar fi stiut ca are probleme la cutie.Cine stie, oricum e bine, avem nu avem de lucru, ne dau cei de mare firma RENAULT creator de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai reparatia alternatorului a costat 450 ron(eram obosit aseara cand am postat)...unul nou pt clio symbol fiind undeva in jur de 25 de milioane.Imi pare bine ca vb din experienta personala si imi pare rau pentru tine ca posezi o laguna si o lauzi cu atata ardoare, mai ales cand vine vb de intretinere, piese...consumabile.Nici passatul nu e ieftin la consumabile(filtre, distributie, componente tren de rulare si directie), dar niciodata nu va depasi laguna la scoruri.As vrea sa ne spui un pret pentru o distributie schimbata in garantie, adica la 60.000 km daca nu ma insel.Cat costa revizia respectiva?daca spun eu, iar imi spui ca aberez....asa ca astept cu nerabdare.Daca nu se apropie de adevar promit ca in maxim o saptamana fac rost de factura omului, o scanez si o postez aici.

Liviuxp, eu NU AM recomandat Laguna. Am descris-o si am combatut neadevarurile nascute din folclor. Am auzit ca o bara de Megane a unui prieten a costat x lei. Barfe de babe la sezatoare sau de spargatori de seminte la coltul blocului care au prins o idee din zbor si nu au verificat-o.

Am avut consecutiv 3 maisni Renault (Clio1 phase3, Laguna1 phase2 si Laguna2 phase2). Deci am avut ocazii sa trec la alta firma? Nu am avut bani (~1-2000 de euro cat trebuia sa pun in plus pentru un Passat echivalent sau nesimnifcativ pentru o Vectra)? Se poate, dar atunci daca pot sa le intretin inseamna ca masinile chiar au intretinerea ieftina daca eu , asa sarac cum sunt pot sa le intretin.

Ti-am spus, eu nu ma laud, eu povestesc din experienta de 5 ani in care am avut 3 Renault-uri.

S-a incetatenit prostia (ca este o prostie) ca Renault are piese scumpe. Gresit. Am avut o discutie si un vanzator dintr-un magazin de piese cand am luat filtrul de aer. Cand s-a uitat la echivalentul pentru un Passat,(tot Purolator, nu altceva) era mai scump cu cateva zeci de mii de lei fata de Laguna.

Preturile sunt ~ la fel, in unele cazuri mai ieftine. La repere ale aceluiasi producator, Laguna are preturi foarte bune. Poate pe mine nu ma crezi, dar uite in catalogul de piese, ca veni vorba de alternatoare(acelasi distribuitor, acelasi producator, pentru masini diesel).

alternatorpassatay3.th.jpg alternatorvectrasq2.th.jpg alternatorlagunahk3.th.jpg

Passat = 4034,60 RON (1.9TDI 101cp)

Vectra = 3939,10 RON (2.0DTI 101cp)

Laguna = 2766,70 RON (1.9dCi 120cp)

Nu am stat sa caut piesele, dar veni vorba de alternatoare. Sunt sigur ca exisat unele repere ceva mai scumpe la Laguna, dar in medie este cam tot pe acolo.

Distributia am schimbat-o doar la fostul 1.9dCi la 110k km si m-a costat ~100-150 euro in 2003. Cureaua si o rola, fara pompa de apa fiindca la Renault 1.9dCi pompa este antrenata de partea lisa a curelei de distributie.

kitdistributielagunaif9.th.jpg

Oricum, nu este mai scumpa decat echivalentul (producator, service) de la Passat sau Vectra.

La benzinar o sa ma coste mai mult fiind 16V, deci are 2 sau 3 role intinzatoare si manopera ceva mai mare. La 1.8 pompa este tot pe partea lisa a curelei, nu se schimba, iar intervalul de schimb este 120k km.

In loc de factura prefer preturi de la acelasi producator. Mai era un tip pe un forum care pentru un schimb de anvelope a platiti 2-3 milioane. Avea factura, avea tot... Si ce demonstreaza asta? Ca a uat tzeapa.

Davos

Te cred ca exista masini Renault cu probleme. Si poti sa afirmi ca nu au fost si nu sunt Passat-uri cu cutiile varza?

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile sunt scumpe relativ la cat costa masina si cat iei pe ea daca o vinzi. Cred ca despre asta e vb. Daca bani acceasi bani in 2 masini.. insa pe una iau mai putini bani.. aia a costat mai mult sa o intretin. Sau asa vad eu problema.

(ca nu e "corect" ca reno costa mai putin ca vw e alta mancare de peste.. insa cum in democratie majoritatea decide.. majoritatea a decis ca vor cumpara mai mult vw ca reno la sh.. de aia e mai scump .Logic nu?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!