Jump to content

Geometria Rotilor


bogdan
 Share

Postare recomandată

Am deschis un topic cu geometria rotilor pentru a aduna la un loc date despre acest subiect. In primul rand ma intereseaza daca a facut-o cineva in Bucuresti, unde si cu cat, a si daca a fost multumit sau ne de rezultat. De asemenea as vrea sa punem aici datele pentru diverse VW air-cooled legate de treaba asta ca sa nu stea omul sa caute la vanzari sau "matrimoniale".

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am mai spus-o, SAMA mi se pare cel mai serios loc unde poti face reglaje la directie si nu numai.

Eu nu am mai fost de ceva timp acolo, dar daca Valee a dat pe la SAMA (sa cum am sfatuit-o), poate sa ne impartaseasca parerea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut saptamana asta geometria.

Am fost mai intai la Autozone, unde costa 140 lei si aveau o baza de date completa, cat am vazut eu aparand acolo orice broscutza, din orice an de fabricatie. Insa nu am trecut nici de reglajul pozitiei volanului, nenea de acolo motivand o bara stramba. Am plecat, am dat rezervorul jos sa vad cu ochii mei si am constatat impreuna cu Mircea ca individul nu desfacuse ambele suruburi de la un capat de bara si de aceea nu a reusit.

Asa ca am mers in alta parte langa Tricodava, la intersectia Brasov cu 1 Mai (fosta Compozitorilor). Acolo aveau o baza de date in care apareau si broscutzele 1200, 1300, insa cu ani de fabricatie doar dupa 1970. Specialistul de serviciu Pac mi-a confirmat la telefon ca e in ordine sa se faca dupa cotele de 1200, asa ca am trecut la fapte. Pret 65 lei, iar Perlutza a plecat de acolo in directia in care a vrut soferul :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect! Multumesc! Ce n-am inteles eu exact locatia, ca pe vremea mea 1 Mai era de la piata Victoriei in sus si nu prin Drumul Taberei dar gasesc eu ce si cum, ai idee daca au program si sambata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca pe vremea mea 1 Mai era de la piata Victoriei in sus si nu prin Drumul Taberei

fosta Compozitorilor. Langa Tricodava

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect! Multumesc! Ce n-am inteles eu exact locatia, ca pe vremea mea 1 Mai era de la piata Victoriei in sus si nu prin Drumul Taberei dar gasesc eu ce si cum, ai idee daca au program si sambata?

Mai treceam pe acolo sambata si vedeam deschis, dar nu stiu intre ce ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut de multe ori singur acasa cu ruleta (lipesc capatul ruletei pe o roata si un scoci (reper) pe alta si masor fatza-spate impingand mashina inainte-inapoi cu juma' de tura. In faculta am facut la laborator masuratoarea pe broasca reglata de mine si am fost total surprins sa constat ca metoda e super-precisa!

A! si am acum un divais pt aceasta masuratoare. Daca cineva e in mod real interesat sa-si faca singur dau indicatzii mai detaliate. NU prestez eu aceasta operatziune pentru "tertzi"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o metoda similara o auzeam si de la un vecin mai in varsta...cica ar fi totusi cea mai precisa metoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata m-am oprit la un service pe Viilor in drum spre scarbici (astia cu ateliere auto sunt niste domni la 18 cand ma intorc nu gasesti pe nimeni ). Dupa indelungi parlamentari de genul " e complicat dom'le ca nu se desface nimic si trebuie incalzite", "ba se desfac toate ca-s noi :) " omul a fost dispus sa verifice daca masina apare in memoria testerului :) ...apare :) de fapt apar toate si 1200, si 1300, si 1500, si brazilia, si mexic, dar problema e ca acolo zice ca nu se regleaza decat convergenta. I-am explicat omului ca se regleaza si caderea din pivoti si a fost de acord cand i-am zis ca muncesc eu sa le desfac si sa le reglez iar el sa-si puna doar kkt-ul ala de aparat :) deci cum ar veni platesc doar ca sa muncesc :) tu-le muma-n ..... de meseriasi! Acum informatia tehnica: la typ 3 caderea se regleaza din pivoti, acestia au pe ax un semn ca o sageata sau un V mai ascutit. Semnul trebuie sa fie pe directia inainte a masinii. Mare atentie! Axul pivotul inferior ramine fix si se rasuceste doar axul la cel superior pina se ajunge la valoarea dorita! Nu mai mult de 30 grade st/dr , parca ca nu-mi mai gasesc manualul de reparatie si va spun din memorie :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cineva e in mod real interesat sa-si faca singur dau indicatzii mai detaliate. NU prestez eu aceasta operatziune pentru "tertzi"!

ma pasioneaza. Baga un PM te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai lasa-l dom'le sa zica public ca nu-i secret si poate mai vor si altii sa incerce ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!