Jump to content

Probleme Ac - Climatronic


wub
 Share

Postare recomandată

PopaAlexandruGabriel

Am verificat conductele cu mana si numai dupa cateva minute de functionare una s-a  racit foarte tare si una era putin mai calduta, deci are freon.Clapeta din bord cum

se verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu vcds.

daca dai de la cald la rece se simte la mana schimbarea temperaturii aerului?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

nu este nici o diferenta la comutarea de pe rece pe cald.osaverific la cineva pe vcds,dar ce trebuie sa vad?si unde dau la autohvac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

am facut testul fara vcds si anue am apasat simultan ECON+ reciculare si am pus contactul.dupa 1 minut maxim mi-a aparut  444  00 . o sa caut pe cineva cu vcds sa vad ce erori gasesc stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine, verificati valorile din blocurile de masura de pe AutoHvac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o Octavia 1 cu AC manual (nu clima) si tot freonul si uleiul din instalatie s-a scurs pe la conducta metalica aflata aflata sub filtrul uscator (se auzea tare frumos cum fasaia si cand atingeam conducta aia metalica tonalitatea fasaitului se schimba). Intrebarea mea este: Se poate repara intr-un mod ? Sau doar se inlocuieste cu conducta si filtru nou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca sudura, dar mai raman pori.

Cauta la dezmembrari... e max 1 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
PopaAlexandruGabriel

Va salut! Saptamina trecuta am rezolvat problema climei prin umplerea instalatiei cu freon. Cel de la service mi-a spus ca nu am scurgeri dar e posibil sa  fi iesit pe la o-ringurile de la compresor. Toate bune si frumoase pana astazi,cand deodata s-a "taiat" aerul rece. Imediat a  inceput sa se auda un zgomot de rulment gripat/frecare ,zgomot metalic. Acesta paare doar la pornirea compresorului.M-am uitat pe aici si am vazut ca ar putea fi ambreiajul copresorului, vizual pare ok doar ca scoate un  zgomot de frecare destul de mare si aerul nu mai este rece. Credeti ca este ambreiajul? daca da de unde as putea sa-l iau? Am cautat pe autokarma informativ si nu  am gasit nimic.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreajul e scump nou, vreo 12 mil

poate fi si compresor gripat

cauta compresor complet sh

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresor gripat, s-a rupt siguranta aceea de protectie din ambreiaj, de aceea este facuta sa nu iti sara cureaua daca se gripeaza sa poti merge dar fara clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
PopaAlexandruGabriel

va salut! revin si eu cu o noua problema a climei...dupa "taierea "aerului in mers am facut o verificare a compresorului si nu e gripat face presiune,am facut o curatire a sistemului +introdus substanta de contrast,dupa vidare si verificare nu au aparut scurgeri asa ca am reuplut cu freon  si ulei.toate astea s-au intamplat ieri cand clima a fucntionat pe aer conditionat,astazi surpriza...nu mai baga aer rece.....am vorbit cu  cei de la firma care mi-au facut operatiile  de mai sus si au zis sa trec pe la ei sa vedem ce ii facem ca ar fi trebuit sa mearga.ce credeti ca are?intreb ca nu vreau sa platesc pentru ceva ce nu am defect....eu cred ca ar fi o-ringurile de la compresor uzate si scap pe acolo cu toate ca nu se vad scurgeri....va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

Acum l-am pornit din nou cu capota ridicata,in primul minut se formeaza condens pe conducta de joasa presiune si baga aer rece,dupa nu mai baga rece.o sa merg luni la service sa vad ce zic cei de acolo,dar eu banuiesc compresorul ca ar fi prea uzat si nu face presiunea care trebuie...cei de la sevice mi-au spus ca tine presiunea mai bine in relanti decat in turatii mai mari,deci ar fi un sfarsit...

 

Saraca limba romana ...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringurile de la compresor s.ar vedea imediat, ar vomita multa substanta de contrast pe acolo.

In principiu trebuue sa vezi daca efectiv nu mai este freon, dar e implauzibil, intrucat in primele minute face rece.

As miza pe un filtru desicator infundat sau chiar spart.. si cand pleqca bilutele prin instalatie, cam asta e simptomul.

Iarasi implauzibil sa fie compresorul, intrucat este cu ambreiaj, nu cu supapa.

Daca face presiune la relanti, face si in turatie.

Ar mai fi zgomotul de care spui, ce poate sa apara cand se incalzeste ambreajul compresorului. Acolo este un mic disc de ferodo, ce se uzeaza si atunci apar probleme.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele functioneaza pe ambele trepte ?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

Ventilatorul mic porneste  cand cuplez compresorul, dar nu stiu sa zic in ce treapta deoarece asa s-a invartit mereu, iar cel mare nu a pornit nici-odata de cand am eu masina(4 ani). Zgomotul compresorului s-a diiminuat dupa completarea uleiului, aveam doar 18 ml si acum a pus 35 ml. O sa merg maine sau marti la service-ul unde am facut verificarea instalatiei. Filtrul dezumificator este acela din partea dreapta a masinii din care iese teava de joasa presiune cu ventilul de umplere nu? Inca nu ma apuc de demontat nimic, astept sa vad ce zic cei de la sercive (pare un service serios). Cel de la service mi-a spus ca foarte greu pica compresoarele la modelul acesta. Acum am verificat din nou vizual si nu am gasit nici-o pata de  contrast. Filtrul acela se poate cumpara separat sau este cu tot cu radiator? Spart nu e filtrul pt ca am acces la el si nu vad pete. Va multumesc!

 

 

Tu ai fost pe la scoala ?! Te rog fii mai atent cind scrii.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci repara sa mearga si ventilatorul mare si asa o sa ai aer rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

pai cel mare am inteles ca este pentru racire cand temperatura motorului depaseste 90 de grade .aer rece aveam si fara fuctionarea  ventilatorului mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inteles gresit. Daca vrei sa sculti sfatul meu, bine, daca nu......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

am inteles.va multumesc!paana acum nu a pornit cel mare si aveam aer foarte rece de asta nu stiam ca trebuie sa porneasca la cuplarea climei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba service-ul, nu se pricep la asa ceva. Motve :

1. am crezut ca au verificat ventilatoarele, de asta nici nu am intrebat de ele. Asta face parte din verificarile preliminare.

2. Uleiul ce l-au extras cu freonul din instalatie , cele 18 grame, tot atata trebuia pus inapoi, nu mai mult. Intr-o instalatie noua, se pun 120 grame in compresor si acesta se distribuie in instalatie . uleiul extras impreuna cu freonul se baga in aceeasi cantitate inapoi pentru a pastra bilantul normal de ulei. Daca pui mai mult ulei faci prostii pe acolo. Soc hidraulic, scadere randament.

 

Merge AC si doar cu unul din ventilatoare, dar cand e foarte cald si motorul are nevoie de racire, ECU ca comanda oprirea AC-ului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

pentru ulei eu am cerut sa mi se umple la nivel crezand ca am pierderi si mi  s-a completat cu 35 de grame.si acum l-am pornit din nou si  merge 5 minute ,adica baga aer rece rece si dupa se incalzeste si aerul si conductele.o sa merg la alt service dar in Ploiesti am avut parte doar de service-uri de genul asta(anul trecut am avut nevoie de o verificare la  un a4 si tot  pe foum am rezolvat-o).am mai citit pe forum de acel filtru si mi-am regasit simptomele in ce descriau colegii acolo.daca nu  rezolv nimic prin service o sa iau si acel filtru  am vazut ca e in jur de 80 de lei valeo si atunci o sa vad.Chiar m-ati pus pe ganduri cu ventilatoarele pt ca nici cu alt releu de comanda nu merg amandoua(cu acelasi cod).va multumesc pentru sfaturi si sper sa o rezolv intr-un final...eu am avut probleme si cu G2/G62 adica am unul afermarket care nu isi face treaba cu toate ca e nou....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmareste miscarea fuliei compresorului. Se opreste dupa cele 5 minute? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

nu se opreste,ramane cuplata.maine o sa ii dau scutul jos si o sa ma uit mai bine dar de sus asa se vede.nici turatia nu se modifica dupa cele 5 minute (sa se mareasca daca ar decupla).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci alta e problema la tine  se pare. Ar mai putea fi problema sa inghete vaporizatorul.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

asta e ala din bord nu?cu pot verifica asta? demontez torpedoul si il caut pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!