Jump to content

Probleme aprindere ...(cred)


victor_hey
 Share

Postare recomandată

acum o saptamana am observat ca daca scot pe rand fisele din dreapta motorul merge la fel..de prost..

Am cumparat fise noi... dar vad ca am aceiasi problema .

Din cate am vazut...ajunge scanteie la bujii..

platina,delcou...bobina sunt verficate...

care poate sa fie problema!?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica compresia la pistoane ca poate ai probleme cu ghidurile sau supapele.asa s-a manifestat si la mine si am mers incontinuare pana mi sau rupt ghidurile.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun eu ce ai. Trebuie sa iei jos galeria si schimba garnitura dintre galerie si chiulasa. Garnitura este rupta pe undeva si primeste mai mult aer. Va recomand la toata lumea sa nu foloseasca garniturile de aluminiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ale mele sunt facute "ad labam" din klingerit si sunt betoon, mai ales ca e vorba de simpla admisie, practic doua cerculete...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ale mele sunt facute "ad labam" din klingerit si sunt betoon, mai ales ca e vorba de simpla admisie, practic doua cerculete...

Subscriu. :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun eu ce ai. Trebuie sa iei jos galeria si schimba garnitura dintre galerie si chiulasa. Garnitura este rupta pe undeva si primeste mai mult aer. Va recomand la toata lumea sa nu foloseasca garniturile de aluminiu.

am toate garniturile noi pe motor ..si set-motor nou..

Persoana care mi-a facut motorul , ma gandesc ca a pus gresita vreo distanta la tachetzi ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica compresia la pistoane ca poate ai probleme cu ghidurile sau supapele.asa s-a manifestat si la mine si am mers incontinuare pana mi sau rupt ghidurile.....

compresia o are asha de buna ...merge ok in alea 2 pistoane..care sunt eu sigur ca sunt in randament 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ale mele sunt facute "ad labam" din klingerit si sunt betoon, mai ales ca e vorba de simpla admisie, practic doua cerculete...

... scuze ... pentru nestiutori :D Ce este asta "klingerit" ? Unde se gaseste ? Este cumva materialul asta din care se fac garnituri pentru flanse (ex. carburator/galerie de ex.)

Si eu am cam aceleasi probleme ... ma rog, mai studiez problema, pina dau verdictul. Dar stiu ca motorul meu e bun (set nou,refacut)... Cel putin asa cred ... Ma gindeam ca e ceva de la bujii ... sau galeriile de admisie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ceva...zici ca are aschii in compozitie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e garnitura neetansa, se aude un tziuit pe partea aia, e aerul fals care intra pe acolo. Ma duce gindu' tot la vreo problema la chiulasa ..... care duce la pierderea compresiei pe partea aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike , Radu.. aveti timp pentru un mic consult de 5 minute pentru broasca mea..sa ii dati un verdict..e bonava sau nu?

Eu sunt la inceput de drum cu ea .. in doi ani cred ca am mers 2 saptamani cu ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate n-am compres-metru ... si fara, ce poti zice apropo de compresie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa la oki.. o faci cu o punga de plastic :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma credeti sau nu, dar si eu asa am zis ca nu exista sa fie garnitura, doar citeva sute de kilometri am mers cu masina(motor nou nout, nu refacut, eu am facut tot motorul). Dar cind am desfacut garnitura, am ramas cu gura cascata. O treime din garnitura lipsea. Motorul mergea asa de frumos de numai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate n-am compres-metru ... si fara, ce poti zice apropo de compresie ?

compres-metru?

exista asha ceva..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista.... are un furtun care se monteaza pe rand in locul bujiilor; se da la cheie si se masoara presiunea in cilindri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam toate service-urile auto au asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face- un racord, un furtunel, o valva de mashina cu ventil, un manometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cit de gros trebuie sa fie klingherit-ul ? Am gasit de 1 si de 0.3 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc la un service..nu am manometru...

si care sunt valorile ideale ..pentru un motor nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca exista, eu am asa ceva. O sa fac poza daca va intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o saptamana am observat ca daca scot pe rand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda :) .. trebuie restranse chiulasele :) dupa o perioada de functionare si refacut reglajul tachetilor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta as pune-o sub semnul intrebarii, pai cum adica, ati citit voi pe undeva ca dupa rodaj iti dzmembrezi motorul ca sa ii restrangi chiuloasele, hai sa fim seriosi! mai bine spuneti ca nu au fost stranse bine de la inceput!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta as pune-o sub semnul intrebarii, pai cum adica, ati citit voi pe undeva ca dupa rodaj iti dzmembrezi motorul ca sa ii restrangi chiuloasele, hai sa fim seriosi! mai bine spuneti ca nu au fost stranse bine de la inceput!!!

se pot (re)strange daca dai capacele de la chiulase si te bagi sub masina... cu ocazia asta verifici si jocul tachetilor :) bei o bere si repui capacele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!