Jump to content

Radiator In Dreapta Spart


Voicu_VW
 Share

Postare recomandată

am agatat cu partea dreapta a masini un stalp incastrat in beton care a patruns prin anti-aripa si mi-a spart un radiator din care curge antigel.imi poate spune cineva ce raceste acel radiator si un pret estimativ. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e antigel, atunci motorul :offtopic:

Fa si tu o poza ca e de o mie de ori mai simplu ...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti zic eu un pretz exact - 8 milioane de lei batrani.Mai ieftin nu cred ca gasesti, ca m-am straduit si eu sa fac asta.

L-am schimbat eu acum vreo luna la masina mea.Si o sa trebuiasca sa mai cumperi si antigel(roz), depinde cat o sa se piarda, cam 200.000 litrul.Mare grija la aerisirea instalatiei dupa schimb.Sa nu pleci de la service pana nu simti ca te frige pe fatza aerul de la climatronic dat pe high.

Sper ca nu te-am descurajat, desi pt mine a fost un pret destul de descurajant :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiatorul ala raceste motorina, pe retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare ce lichid o fi curs,ca din cate stiu si al passatul meu in dreapta e radiatorul pt. motorina...in nici un caz cel de antigel care e frontal pe mijloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai mai atins ceva in afara de radiatorul ala de motorina. Poate radiatorul de apa, in ceva colt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni, radiatorul "de motorina" are in el si apa(antigel) - asa se face racirea combustibilului de pe retur. E vorba de acelasi lichid care raceste si motorul, si se vede scaderea lui in vasul de expansiune.

Modificat de DosarPenal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai o schema sa ma lamuresc si eu,te rog sa o postezi.e prima data cand citesc treaba asta si ma mira,dar nu ca ar fi imposibil. ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci asa arata partea aia. Unde e conducta de antigel acolo?

post-8441-1177648655_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e buna poza cosmine,daca el nu a pus poza ai pus tu dovada cred ca nu poate fi conducta comuna de antigel si motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala din poza e racitorul de ulei...la pd de obicei racitorul de motorina e pe filtrul de motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fi fost freon(de la vreun furtun fisurat)nu antigel.racitorul de motorina e in compartimentul motor pe contraaripa dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a spus ca i-a "CURS" din radiator. Freonul la presiune atmosferica e GAZ!!!!

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..... ce se poate pierde in partea dreapta la passat b5(vezi poza)...

In instalatia de climatizare pe langa freon este si un lichid verde.

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(in instalatia de climatizare pe langa freon este si un lichid verde.) Acel lichid verde nu este decit uleiul amestecat cu o substenta fluorescenta(verde fluorescent)care ajuta la identificarea tuturor locurilor pe unde iese gazul(freonul)din circuitul AC. ,aceasta substanta este foarte bine vizibila cand se foloseste becul cu ultraviolete.Freonul cit timp este in circuit este sub forma lichida dar in contact cu aerul se transforma in stare gazoasa.Acel radiator nu stiu la ce este folosit dar a fost introdus pe platforma B5 ,daca esti sigur ca iti pierde de la el atunci iti convine sa il schimbi ca tot ai masina desfacuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiatorul ala mic din dreapta este de la AC??????Al doilea??? Doar il are si pe ala din poza

La A4 al meu este doar cel din fata pentru AC, iar din cate vad eu in poza conductele alea care trec prin dreapta de la AC sunt de cauciuc. Deci fiind mai flexibile se sparg mai greu. Din poza pare sa fie la fel sistemul de AC....DECI: Parerea mea e ca nu are legatura cu AC acel radiator... NU am desfacut niciodata conductele de la AC, insa undeva citisem si eu de fluorescenta la UV. Presupun ca de aia se foloseste lampa pentru ca nu se vede nimic cu ochiul liber.

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau dar am spus ca acel radiator nu stiu de la ce este a fost introdus pe platforma B5(deci inainte nu exista acolo acel radiator,platforma B4)si mai sus am explicat doar la ce se foloseste acea substanta fluorescenta(rolul uleiului din instalatie este doar de a lubrifica).AC are doar doua radiatoare si anume unul in fata(cel subtire din fata radiatorului de racire al motorului care se cheama VAPORIZATOR) si mai are unul montat in grupul de incalzire si distributie al aerului in interiorul masinii(se gaseste in spatele torpedoului montat in grup si se numeste condensator).Eu nu am spus ca acel radiator(cel mic din poza)este sau ar putea fi de la ac.Referitor la conductele din cauciuc(SA MA CORCTEZE CINEVA DACA GRESESC VA ROG)se folosesc de obicei(fac legatura)intre o parte fixa si una mobila,deci sint puse ca sa preia toate vibratiile pe care le produce motorul,si de obicei este foarte probabil sa iti plesneasca un furtun fata de o conducta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... stalp incastrat in beton care a patruns prin anti-aripa si mi-a spart un radiator din care curge antigel.imi poate spune cineva ce raceste acel radiator si un pret estimativ.

Sunt FOARTE de acord cu ce spui legat de cauciuc. Ina omul a spus ca radiatorul s-a spart nu conductele.... doar a palit un stalp! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trimis poza pusa de @cosmin_acn unui prieten care lucreaza la vw,radiatorul din imagine este pt racirea motorinei.in concluzie nu pre avea pe unde sa curga antigel,poate doar motorina sau lichidul verde din instalatia de climatizare(exact asa a spus).am vazut la un A4 care a avut un incident asemanator, un furtun de la climatizare ciupit.(unii dintre voi nu credeti ca e posibil)

Ina omul a spus ca radiatorul s-a spart

... greu de inteles.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Am zis eu ca ala e pentru motorina. Iar cele 2 conducte de cauciuc sunt de la clima. Alea daca se sparg, se vede ca o sa curga ceva verde, cum s-a mai spus, uleiul din instalatia de climatizare. Poate a curs motorina uleiul si a crezut ca e antigel verde. Dar mai bine sa ne spuna Voicu VW ce si cum, ca intre timp probabil a rezolvat masina deja, sau macar stie ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ati ajuns la concluzia ca e totusi de motorina radiatorul ala, acum probabil urmeaza sa va dati seama si ca cele doua furtune sunt de antigel. Probabil raceste antigelul care raceste motorina in schimbatorul de caldura de la filtru pentru ca motorina e racita doar atunci cand are 150 C sau ceva de genul , si atunci nu poate fi reintrodusa in circuitul de racire apa/abur asa de fierbinte. Eu nu am desfacut niciodata pe-acolo , doar atunci cand am schimbat distributia la service, asa ca e posibil sa gresesc, dar am vazut undeva o schema de functionare, una simbolica.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat si eu la masina mea si e adevarat ca acel radiator are legatura cu schimbatorul de caldura pe pe filtrul de motorina,deci treaba e cam sigura-e atigel in acel radiator,nu cred ca neamtul baga motorina sa treaca printr-un radiator...e cam aberant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-e atigel in acel radiator,nu cred ca neamtul baga motorina sa treaca printr-un radiator...e cam aberant.

pai nu e antigel(asa ai inteles?),neamtul a bagat motorina prin radiatorul ala ca sa o raceasca(PD),s-a explicat mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_pescaru

Stau si ma minunez cate pareri pot fi in privinta acestui radiator si a ceea ce este in el, temperaturi de racire pentru motorina, etc, etc, etc...

Daca ati fi pus mana putin pe documentatie, in speta pe "19TDI with PD - Design and Function", documentatie gasita aici pe forum, ati fi putut afla la pagina 14, o multime de informatii... A se vedea mai jos...

Dar precum am spus mai demult, romanul se pricepe cel mai bine la fotbal si masini... A, si prefera sa-si dea cu parerea in loc sa citeasca...

cooling.jpg

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc alex_pescaru, asta da in sfarsit dovada ca am avut dreptate, poate ca nu am fost suficient de explicit, dar e si greu cand ai de-a face cu asa "specialisti", auzi freon!! , "are legatura cu AC", ce sa mai.

Mercic inca odata, si data viitoare n-o sa mai postez la topic-uri de-astea.

Bafta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!