Jump to content

1,9 Tdi 131 Cp Sau 2,5 Tdi 163 Cp Pe A6?


alinarmand
 Share

Postare recomandată

Intre masinile Audi A6 echipate cu motoarele acestea care merita mai mult, luind in calcul consum, fiabilitate, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2,5-le e mai fiabil , dar ai costuri mari de intretinere

si consum mai ridicat

1,9 de 131 daca-l iei ... e prietenos

si ca si consum si ca si intretinere ...

dar mai conteaza si gusutrile ..

daca problema financiara nu ar fi un impediment

eu as lua 2,5 .. dar daca nu motorul de 1.9 131 e

compromisul ideal .. parerea mea

bafta

Modificat de Red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9TDI 131Cp, deoarece consumul e mai redus, taxele la fel, puntea fata mai usoara, vandabil mai usor din aceleasi considerente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa-ti faci o idee, am mers cu un A6 2.5TDI 150CP si tragea 99% exact ca al meu (90 + chip = 120). Deci 130 mi se pare cam putin pentru ditamai animalul de masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mI-AS DORI MOTORUL DE 2.5 TDI. Insa costurile ulterioare conteaza pt. mine. ma gandeam ca la cel de 131 cp ii fac o crestere care duce pana la 160 cp parca. Si atunci ar fi mai ok. cred.

Taxa de inmatriculare la 1.9 euro 3 e cam la fel cu cel de 2.5, dar euro 4....in plus parca cam 200 euro, deci nu f mult.

Ce vreau eu sa fac e un compromis, pt ca imi doresc un Audi spatios si acela e A6, insa mi-e teama ca motorul e prea mic.

As opta pt A4 cu 131 cp tdi, dar e vorba de spatiu.

greu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci poti opta ptr motor de 1,9 cu 130 pe un passat b5.5 e destul de spatios .. se compara cu a6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca la cel de 131 cp ii fac o crestere care duce pana la 160 cp parca. Si atunci ar fi mai ok. cred.

Taxa de inmatriculare la 1.9 euro 3 e cam la fel cu cel de 2.5, dar euro 4....in plus parca cam 200 euro, deci nu f mult.

Pe rand:

- prin remapare ajungi la 165CP safe, deci nu se mai pune problema de putere

- cand am vb de taxe, nu ma refeream la cea de inmatriculare, ci la impozitul pe masina, asig obligatorie RCA, CASCO, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impozitul la 1,9 e 150 lei si la 2,5 e 380 lei. Intr-un an nu e chiar mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci poti opta ptr motor de 1,9 cu 130 pe un passat b5.5 e destul de spatios .. se compara cu a6

Esti sigur de ce spui? AI stat intr-un A6 si apoi intr-un Passat sa vezi diferenta ? Cel putin la locul pasagerilor din spate nici nu avem ce discuta :offtopic:.

P.S.:Motoru de 1,9TDi nu vine cu QUATTRO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta motorul de 1.9 este cel mai indicat..diferentele de putere sunt doar pe hartie.Acum un an si ceva am avut ambitia sa vad care dintre masini alearga mai tare(1,9 131cp si 2,5 180cp) si le-am pus pe A2 la teste.Spre surprinderea mea ambele masini s-au tinut pe aceeasi linie pana la 210km/h.

Am presupus ca motorul de 2,5 ar avea ceva probleme..dar nu cred intr-o diferenta foarte mare de demaraj.Motorul de 2,5tdi este adesea o justificare falsa

pentru mai multa putere.cand de fapt puterea vine undeva de la 120km/h-130/h in sus zona care la noi in Ro este total nefolositoare.In DE ai sa vezi ca unele A6 1,9 sunt mai scumpe decat 2,5.Recomand de departe 1,9.Nu am spus ca 2,5 este un motor prost,cuplu mai mare se simte altfel,eleganta etc dar personal prefer 1.9.Succes :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers cu 2,5tdi de 180cp tiptronic si nu pot sa zic ca ma fascinat foarte tare.Un 1,9tdi de 131 +cip e mult mai nervoasa.Intr-adevar 2,5 tdi are un sunet mai placut vibreaza mai putin si totusi e un V6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai testat 2.5tdi si 1.9tdi pe aceeasi masina? Cu aceeasi tractiune? Sau compari 2.5tdi pe un a6 quattro de vreo 1.7t cu un 1.9tdi de pe o bora de 1.3t?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tind sa inclin spre A6 cu 1.9 tdi 2003 131 cp. Sunt in cautari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai testat 2.5tdi si 1.9tdi pe aceeasi masina? Cu aceeasi tractiune? Sau compari 2.5tdi pe un a6 quattro de vreo 1.7t cu un 1.9tdi de pe o bora de 1.3t?

era vorba despre A6.n-am crezut ca este asa greu de inteles... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai testat 2.5tdi si 1.9tdi pe aceeasi masina? Cu aceeasi tractiune? Sau compari 2.5tdi pe un a6 quattro de vreo 1.7t cu un 1.9tdi de pe o bora de 1.3t?

Si eu tind sa cred ca radublack a comparat mere cu pere pentru ca aceeasi senzatie am avut-o si eu comparandu-mi Bora cu un A6 de 150 CP. De fapt este numai senzatia pentru ca in realitate castiga A6.

Nu ma asteptam la rezultatele experimentului lui scuterone. Demaraj identic intre doua masini cu diferente de putere de 40%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alinarmand

offtopic: de curiozitate, cati bani crezi ca iti ajung pentru masina asta, cu tot cu inscris? (poate te-ai interesat mai mult) Ca momentan si eu sunt in cautari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.5. clar. 130 de cai sunt detsul de putini pt masina aia. incarcata si in panta....vei vedea ce zic.

suspensia la 1.9 e f moale.

daca tot comparam si cipuri, sa comparam corect

2,5 cu cip si 1.9 cu cip?? :lol:

deja la un 163+~30 de cai = bine pt masina aia.

altfel trage un motor mare hardughia aia de masina si altfel trage un 1.9 fortat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e clar... pentru un A6 motorul de 1.9 e prea mic... eu am condus A6 cu 2,5 si 150 CP si nici ala nu m-a dat pe spate daramite ala de 131 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cam 14-15000 euro in Germania plus 1800-2000 taxa tariceanu , in functie de motor, plus drumul, in jur de 500 euro. Cam atat.

oricum e frustrant ca roman sa dai 2000 euro in plus pe o masina, fata de neamt!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu o iei pe firma, nu? Ca vad ca pe la 14-15mii se gasesc A6 chiar onorabile si cu TVA deductibil, ceea ce ar insemna cam 12-13.000EUR. Acum ma bate si pe mine serios gandul sa imi iau A6 si ma confrunt cu aceeasi dilema ca si a ta. In plus, ma gandesc cat de costisitoare ar fi o cutie multitronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e casco, care ajunge cam la 1500 pe an! e cam mult, nu cresi?

eu imi iau masina pe firma, deci mai dau jos ceva bani....13-15ooo era pretul fara tva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce ar fi atat de mult CASCO? Ca eu stiu ca polita este undeva la 4-5% din valoarea masinii DDP (17.000 x 5% = 850), sau asta e numai la masinile noi? (Ce-i drept eu am platit la Polo 500EUR, la o valoare de 7000).

P.S. Am auzit ca astazi ar trebui sa se hotarasca cat se scade taxa de prima inmatriculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si am auzit la fel ...legat de taxa. Casco se calculeaza la valoarea de catalog care nu este aceeasi cu cea de cumparare a masinii. Si de obicei e mai mare.

cred ca plec duminica plec in germania si o sa ma orientez poate si spre un passat. Achizitia masinii e una, intretinerea e alta, aici incluzand si casco. Oricul maine aflu exact cat e casco la o astfel de masina si iti spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!