Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Posibila problema la deschidere portbagaj din telecomanda....Cand actionez deschidere portbagaj din telecomanda cheiei briceag se intampla urmatoarele: capacul portbagajului face clik si se ridica putin. Daca vreau sa-l ridic fara a actiona butonul "soft" de deschidere manuala de deasupra numarului nu merge. Deci daca deschid din cheie portbagajul tot trebuie sa apas butonul de pe portbagaj pt. a-l deschide. Mai precis la mine deschidere portbagaj de pe cheie este degeaba! La voi face la fel? S-ar putea sa am eu o problema de reglaje!

Acest lucru se intampla de cand am luat masina. Atunci nu am bagat in seama acest aspect dar acum am impresie ca nu este normal sa functioneze in acest fel! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat subiectul. Daca incerci sa-l ridici in cateva secunde (undeva pana in 10 s, parca) ai sa vezi ca merge; dupa acest timp, desi este intredeschis, nu-l poti ridica decat prin apasarea "butonului". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si acest lucru dar de pe acum nu vad rolul acestui mod de functionare aratat de tine avand in vedere ca la alte masini capota portbagajului se deschide la maxim atunci cand actionezi deschiderea din telecomanda cheiei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la alte masini capota portbagajului se deschide la maxim atunci cand actionezi deschiderea din telecomanda cheiei

Alte masini care nu au hayon; rostul acestei functii, ar putea fi ca, in cazul unei apasari/actionari accidentale a butonului de deschidere portbagaj, de pe telecomanda, sa nu dai mana libera "curiosilor" de a-ti "vizita" portbagajul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se intampla la fel, face doare click si atat, nu se ridica.

E ok din punctul meu de vedere, ce s-ar intampla dac-as apasa accidental pe buton si s-ar deschide larg capacul portbagajului ? :)

"Baietii" atat asteapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pocul acela nu a fost un poc de "rupere". exact asa a pornit motorul... si am mai auzit acest zgomot... "vrum vrum vrum.. pocvrum" :huh:

Am asteptat sa se stinga toate beculetele.. intotdeauna fac asta! Poate reusesc sa ajung joi la intalnire si rog o ureche mai experimentata sa asculte putin motorul meu, in momentul in care pornesc.

Bateria este AKUMA. Si este o varza de baterie... care iarna trecuta, la -7*C a murit complet! Nici macar beculete in bord, cand puneam contactul.. nu se mai aprindeau! Am dus-o la service.. au verificat-o.. din test a iesit ca e foarte buna.. au tinut-o totusi 1 zi la incarcat... au testat-o din nou... si de data asta a iesit si mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AKUMA e bateria originala de pe masina noua?... curios, de obicei eu am vazut ca vin cu VARTA, eu tot VARTA am si nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca misti de schimbator in toate directiile un pic mai cu putere dar sa nu o bagi in viteza), se modifica zumzaitul?sau dispare? in gol ce inseamna?stand pe loc si acul de de la turometru este la gradatia de aprox 7-800rpm?

nu se aude asolut nimic nici daca eu calc ambreiajul...nimic altceva. daca accelerez pana in 0.5 rpm, adica doar sa cipesc un pic acceleratia, zumzetul, care repet nu e de diesel caracteristic, se intrerupe si apoi porneste din nou. e exact ca un mic motoras de la masinutza teleghidata...ceva de genul asta. sunt momente in care nu se mai aude, daca stau pe loc cu motorul pornit vree de 4-5 min. nu s-a intalnit nimeni cu aceasta poveste care imi mananca mie neuronii si timpul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te poti considera norocos.. :Driver:

Majoritatea O2 diesel vin cu AKUMA de 61Ah... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut o astfel de problema, de fapt doua si anume:

1. suportul pe unde intra aerul in motor(chiar acolo in fata grilei de la capota) avea un joc cu tubul care duce la filtrul de aer. am rezolvat punand un colier de fier pe legatura dintre ele.

2. cablurile de la maneta la cutia de viteza sarisera sau ceva de gneul acesta de pe suportul lor si atingeau tabla de protectie termica (parca asa se numeste) de sub masina. mecanicul de la AVIA a baga mana intre motor si caroserie(pe langa zona stergatoarelor) si le-a suit la loc pe suportul lor si nu s-a mai auzit. poate ai una din astea 2 probleme.

referitor la problema 2, cu motorul oprit daca misti maneta de vit in vitezele 1-2 si invers mai repede, se aude?

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu se aude absolut nimic, chiar daca misc de schimbator. nu-s probleme de cutie sau rulment de presiune..etc. nu-s chiar novice si nici speriat. dar ma enerveaza pur si simplu: dai mii de euro pe o masina si stai sa faci vizite la service ca nu stiu ce probleme are. Unde se tin intalnirile forum-istior? eventual astept un raspuns pe mail. Daca cineva a mai intalnit problema, astept vesti. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb de rulment sau cutie, eu ma refeream la cablurile de la schimbator la cutie. e cu totul altceva :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai precis la mine deschidere portbagaj de pe cheie este degeaba!

Pai nu-i degeaba, pentru ca daca deschizi doar portbagajul din telecomanda, la inchidere nu mai trebuie sa apesi nimic, se cupleaza alarma automat. Cand ai bagaje e o chestie practica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte practica cand ai bagaje si nu mai poti scoate cheia din buzunar. am folosit-o de multe ori.

referitor la felul in care sare portbagajul... pot sa iti spun ca la mine sare si nu sare. adica: tin apasat si sare de tot de nu mai tre sa apas pe softtouch, sau tin apasat si sare (dar trebuie sa apas pe softtouch). in cazul al doilea mai tin apasat o data si sare de tot. :D ce naiba... sa se invete. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curiozitate? de cat timp ai masina? si cati km are?

2005,aprilie,ai si tu aceeasi problema?

un zgomot in dreapta bordului ca si cum ceva s-ar fi desprins,zgomot care se aude la denivelari de obicei,vi s-a intamplat?

sorry.32000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg ce zgomot. idea e ca si eu am un zgomot mic la denivelari tot prin bord, prin dreapta. (parca ar fi prin spatele cdplayerului) si parca e ceva desprins sau rupt si vibreaza. dar face rar de tot si ce ma surprinde, face de obicei doar cand e masina rece :wub: da nu e deranjat. in plus nu face mereu.

a mea are 25.000km din sept 2005 si o sa ajung in curand la revizie. sa vad ce o sa-i faca. daca nu... asta e :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AKUMA e bateria originala de pe masina noua?... curios, de obicei eu am vazut ca vin cu VARTA, eu tot VARTA am si nu sunt probleme.

Am vazut la cineva cu un Passat 2,0 FSI ca bateria de prima dotare era tot Akuma. Cred ca este ca si cu anvelopele. Echiparea se face "pe loturi" si pe urma cum ti-o fi norocul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat si eu pe net sa vad de curiozitate ce e cu bateriile astea AKUMA, site-ul fabricantului este numai in limba ceha deci, am inteles ca e o companie ceha cu sediul in Mlada B. ca si Skoda, acum ca apare pe Skoda inteleg dar pe Passat? ce, nu mai au nemtii baterii?

Ca sa fiu on topic, pe langa pneurile Matador care sunt naspa, acum mai avem si baterii naspa pe OCti2, nu e bine deloc. Si eu care ramasesem impresionat, ziceam in sinea mea, ia uite tata, nu fac cehii rabat de la echipari si baga pneuri Dunlop, baterii Varta, etc. Recunosc ca sunt dezamagit de fenomen, sunt curios daca si o masina echipata pentru Franta e la fel, cu pneuri Matador...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate prietene ca ei cauta sa integreze echipamente autohtone din varii motive, dar daca citeai cu atentie ai fi vazut ca acea fabrica care produce acumulatori a produs sub licenta germana si o face de ceva timp, adica din 1903 ( cand fie vorba intre noi ,in Romania abia ne dadeam seama cum e cu pamantul si cu rascoalele).Pe langa asta produce ,acum,anual peste 2,5 milioane de acumulatori.

Revenind la subiect,si eu am acelasi tip de baterie,inca nu mi-a facut probleme dar ca si la telefoanele mobile,acumulatorul trebuie formatat, altfel te lasa cand ai mai multa nevoie de el. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de a spune ca o baterie e proasta sau nu mai e buna sa se verifice toate legaturile la bornele ei pe alternator si legatura la masa

am un prieten cu o fabia care nu amai pornit iarna trecuta tot akuma avea constatare service porsche oxidase contactul pe caroserie pt masa

asa ca mai sunt si alte cauze cu bateriile boala din rominia esta ca nu avem drumuri bune si din cauza ca masina merge prin gropi

izolatoarele dintre placile bateriei se strica si apar scurturi intre placi sau se distrug placile de plumb

deci verificati legatura de masa la caroserie daca nu e festa nu se icarca bateria vedeti sa nu oxideze in timp

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg ce zgomot. idea e ca si eu am un zgomot mic la denivelari tot prin bord, prin dreapta. (parca ar fi prin spatele cdplayerului) si parca e ceva desprins sau rupt si vibreaza. dar face rar de tot si ce ma surprinde, face de obicei doar cand e masina rece :P da nu e deranjat. in plus nu face mereu.

a mea are 25.000km din sept 2005 si o sa ajung in curand la revizie. sa vad ce o sa-i faca. daca nu... asta e :P

tot in bord dar spre dreapta nu la cd player am agatat un greiere in bulgaria :D ...era tata la volan si a troncanit-o prin cateva gropi consecutiv. Acu s-a linistit, dar sunt curios daca nu vine inapoi la uramatorul drum denivelat :P si mai e unu cu care a venit in montantul dreapta spate care e destul de enervant cand stai in spate la drumuri lungi

:P

Modificat de metal_militia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar face rar de tot si ce ma surprinde, face de obicei doar cand e masina rece :) da nu e deranjat. in plus nu face mereu.

a mea are 25.000km din sept 2005 si o sa ajung in curand la revizie. sa vad ce o sa-i faca. daca nu... asta e :)

exact asa e si la mine..la rece se aude zdranganitul. daca ii dai de cap la service te rog sa postezi aici...

merci

d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate prietene ca ei cauta sa integreze echipamente autohtone din varii motive, dar daca citeai cu atentie ai fi vazut ca acea fabrica care produce acumulatori a produs sub licenta germana si o face de ceva timp, adica din 1903 ( cand fie vorba intre noi ,in Romania abia ne dadeam seama cum e cu pamantul si cu rascoalele).Pe langa asta produce ,acum,anual peste 2,5 milioane de acumulatori.

Revenind la subiect,si eu am acelasi tip de baterie,inca nu mi-a facut probleme dar ca si la telefoanele mobile,acumulatorul trebuie formatat, altfel te lasa cand ai mai multa nevoie de el. :P

Prietene, afla ca am citit mai tot de pe acolo, chiar cu atentie, cat despre istoria industriala a Romaniei mai citeste, multi au impresia ca primul autoturism fabricat in Romania a fost Dacia, primul camion s-a facut la Roman Brasov, cu tractoarele la fel, asa ca informeaza-te si vei afla chestii interesante, inca de pe la 1907, vorba ta cu rascoalele. E drept ca cehii erau poate mai sus ca noi pe atunci ca aveau Germania si Austria pe langa ei. De altfel chiar si cea mai renumita bere din SUA, isi are originile tot prin zona aia, nicidecum in Germania.

Consider ca bateriile ar trebui formatate de producator, tocmai pentru ca procedeul nu este la indemana oricui si la o adica omul trebuie sa se urce in masina, sa ii dea cheie si sa plece, nu sa aiba pe cap indatoriri precum formatarea bateriei si altele, este valabil si in cazul bateriilor de telefoane mobile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la inceput vreau sa subliniez ca discutiile ar trebui sa fie constructive si nu ''mistocaresti'' cum gresit le apreciaza unii. :lol: Referitor strict la d-rive care a fost deosebit de deranjat de termenul ''prieten'' as dori sa-i comunic ca, pe langa faptul ca sunt ceva mai in varsta decat el (deci am prins vremurile cand invatamantul era invatamant ) am o diploma in autovehicule rutiere,urmata de un MBA la Seul in aceeasi disciplina, fapt care ma indreptateste sa-mi asum responsabilitatea pentru ceea ce spun.

Dar observ ca in general membrii nevizati isi dau cu parerea numai pentru a-si imbunatati traficul sau din plictiseala. :D

:blink: Revenind la topic, desi am fost cu masina la dealer, nu au depistat cauza zgomotului ce pare sa vina din zona jumbo-box-lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg ce zgomot. idea e ca si eu am un zgomot mic la denivelari tot prin bord, prin dreapta. (parca ar fi prin spatele cdplayerului) si parca e ceva desprins sau rupt si vibreaza. dar face rar de tot si ce ma surprinde, face de obicei doar cand e masina rece :blink: da nu e deranjat. in plus nu face mereu.

Am gasit in alta parte tot ceva de genul vibratie. Respectivul spunea ca auzea bazaitul undeva in partea de jos, in spatele cd-playerului, asa ca l-a scos, a incercat tot felul de bureti, cauciucuri, insa tot se auzea. Pana la urma insa a descoperit ca era din alta parte. Pun aici citatul: "On the top of the rear view mirror there is the short tube running the cable for rain sensor and electrochromatic mirror. The tube makes the noise as it touches the windshield and incredibly it just hangs there. It's not glued anywhere or connected. It surrounds the cable but it hangs freely. So, whenever the noise comes, I just hold the tube and it's gone. But yet, noise is heard from the radio area but it actualy comes from that piece of tube. It's incredible how the sounds travels down by the windshiel and to the dash. That's why we were looking for the source in the dash.

Next step will be simple: just tiny piece of double sided tape to stick the tube to the windshield." Pe romaneste, la cei cu senzor de ploaie si oglinda antiorbire, exista un cablu care bazaie cand atinge de parbriz, nefiind fixat in nici un fel. Si linkul original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!