Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Atentie atunci cand vi se aplica acel silicon sa nu va zgarie margina usii!!!Eu asta am patit si am observat dupa ceva timp cand am mers cu masina la spalatorie..Aveti grija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate ca toate dar de cele de pe spate sa zicem ca le fac, dar ce fac ca pe fata la usa nu facea asa deloc si acum face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp, la anumite denivelari abordate la viteze mici (10-15 Km/h) se aude cateodata un zgomot (cam ca un troncanit similar cu cel facut de suspensie) in zona rotii dreapta-fata. La viteze normale/mari nu se aude nici un zgomot la denivelari. De exemplu, de multe ori se intampla sa il aud la denivelarile acelea de reducere a vitezei, dar nu e o regula.

Am fost la service (pentru revizie) si dupa ceva verificari sumare la suspensie, mi-au gasit o piatra maricica undeva intre brat si nu stiu ce chestie, piatra navand cum sa cada de acolo, iar cei de la service au dat zgmotul ca fiind de la acea piatra.

Ulterior, am si facut un test pe un drum denivelat cu cei din service si nu a parut nimic suspect. Ma bucurasem ca zgomotul disparuse.

Insa dupa ce am mai mers cu masina, mi-am dat seama ca acel zgomot nu a disparut.

De la ce ar putea fi acest zgomot? Cu masina s-a mers foarte atent, insa, inevitabil, cateva gropi a mai avut ocazia sa "cunoasca"... Sa isi fi pus deja amprensa aceste gropi pe vreo bucsa ceva, desi am numai 10.500 Km facuti cu masina?

O alta problema am avut-o aseara. Un dobitoc mi-a taiat calea intr-un sens giratoriu, am franat brusc, nervii de rigoare,... si am ramas in viteza a 2-a. Cand am dat sa plec, nervos fiind nu am mai fost atent la viteza selectata, si-am oprit motorul. Am repornit rapid (fara sa mai astept ca toti senzorii sa se stinga, etc) ca sa nu incurc circulatia, insa m-am trezit ca mi-a ramas aprins senzorul de servodirectie (cu culoare portocalie - in manual scrie ca inseamna servodirectie defectata partial). Dupa sensul giratoriu, am tras imediat pe dreapta, am oprit/repornit masina, si la a doua repornire, senzorul a disparut. Am mai facut de ieri ceva porniri insa totul a fost OK. Vi s-a intamplat problema asta? Sa fie ceva la servodirectie? Sau cauza e doar graba mea, ca nu am asteptat stingerea tuturor senzorilor de pe bord? Chiar si atunci cand mi-a ramas aprins senzorul nu am simtit nimic la servodirectie, ca de exemplu sa mearga volanul mai greu.

Modificat de ovisod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovisod: "daca dupa o noua pornire a motorului si parcurgerea unei mici distante lampa de control (servo electromecanica) se stinge, nu este necesar sa va adresati unui atelier service autorizat" (manual, pag. 33)

ai avut si 3 tonuri de avertizare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut si 3 tonuri de avertizare ?

Nu, nu s-a auzit nimic, sau, cel putin, nu am auzit eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovisod: daca nu e nici o schimbare la miscare volan, atunci 99% e doar o alarma falsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

sunt posesor de O2 de aprox. 1 luna si am o angoasa.

in momentul in care schimb vitezele (turatia undeva pe la 2000-2300) in special 2, 3 si 4 (5 nu am avut ocazia sa o incerc inca) se aude un zgomot care seamana cu un galgait sau zdraganit de oale.

am fost la PB si Brady si mi-au spus ca zgomotul se aude de la turbina atunci cand are loc admisia aerului - zgomotul fiind catalogat de cei de la skoda drept zgomot functional!

pentru o masina care costa aprox. 20000 EUR un astfel de "zgomot functional" este cel putin ciudat.

a mai avut, sau are cineva aceasta problema?

;) ;)

din pacate revin cu intrebarea mea: mai are cineva zgomotul descris de mine mai sus?

nu stiu ce sa fac si chestia asta chiar ma macina.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare sef, zgomotul de care vorbesti este de la turbosuflanta.Gazele dupa ce ies din turbina intra in catalizator care zdrangane cam ciudat. Acelasi zgomot il am si eu dar numai cand este foarte rece afara , si numai cand schimb vitezele la rece la turatii ceva mai mari . Daca motorul se incalzeste zgomotul dispare . Cateodata acest zgomot nu mai apare deloc.

Vezi insa ca daca zdrangane intens sau ai un zgomot ca si cand ai da cu un fier peste zabrele de gard - problem! S-ar putea sa fie volant dusa . Asa incat mai studiaza problema : daca zgomotul este ceva cam ca un sfarait usor si dispare - este relativ normal si este zgomot de functionare. Acuma insa sa nu ma iei ca de ce la alte masini nu se aude dar la a ta da , caci nu stiu de ce .Daca insa se aude un zdranganit puternica sau un huruit puternic in functionare sau la schimbarea treptelor de viteze , s-ar putea sa fie volant.

Mai studiaza problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare sef, zgomotul de care vorbesti este de la turbosuflanta.Gazele dupa ce ies din turbina intra in catalizator care zdrangane cam ciudat. Acelasi zgomot il am si eu dar numai cand este foarte rece afara , si numai cand schimb vitezele la rece la turatii ceva mai mari . Daca motorul se incalzeste zgomotul dispare . Cateodata acest zgomot nu mai apare deloc.

Vezi insa ca daca zdrangane intens sau ai un zgomot ca si cand ai da cu un fier peste zabrele de gard - problem! S-ar putea sa fie volant dusa . Asa incat mai studiaza problema : daca zgomotul este ceva cam ca un sfarait usor si dispare - este relativ normal si este zgomot de functionare. Acuma insa sa nu ma iei ca de ce la alte masini nu se aude dar la a ta da , caci nu stiu de ce .Daca insa se aude un zdranganit puternica sau un huruit puternic in functionare sau la schimbarea treptelor de viteze , s-ar putea sa fie volant.

Mai studiaza problema...

multumesc ptr. raspuns.

intradevar, zgomotul - care este ca un galgait sau falfait- se aude mai mult atunci cand motorul este rece si la un schimb al vitezelor mai rapid pe la 2200.

zgomotul dispare daca schimb vitezele pe la 2500.

sper sa nu fie o problema - cineva spunea ca s-ar datora si geometriei palelor, nu stiu care (din pacate nu am multe cunostinte in domeniu).

sunt sanse ca odata cu trecerea timpului sa dispara acest zgomot?

de asemena, se poate sa-mi indicati un link pe forum unde as putea citii cate ceva despre utilizarea motorului meu? - 1.9 TDI - schimbat viteze- turatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi mai multe link-uri dar din pacate nu stiu eu sa utilizez comenzile forumului asa cum trebuie . Vezi mai intai sectiunea TDI Forum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea face la fel...dar eu sunt innebunit dupa suieratul ei......din pacate se aude asa strident doar cand e motorul rece....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa vreo 2 luni de cand mi s-a remediat defectul asta la avia, iar a revenit si anume: se aude un zanganit de tabla sub masina cand stau pe loc(eventual un pic in panta) si e la relanti. ceva atinge de izolarea aia de aluminiu sau ce o fi ea de sub masina. in service cand am fost mi-a zis baiatul ca au cazut cablurile de la maneta de viteze si cutie(parca), atingeau scutul acela termic. acum de vreo saptamana iar face. este chiar stresant zanganitul. mecanicul a bagat mana printre motor(partea de sus de pe langa busonul de ulei) si zona stergatoarelor pana la umar si nu stiu ce a aranajat acolo si nu se mai auzea. m-am uitat si eu cam ce ar putea fi dar nu am vazut urma de cablu , spatiul este mai greu accesibil. aveti vreo solutie in afara de a ma programa iar la avia si pierdut timp?ca e o chestie de nici 2 minute....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost sa imi schimbe grila de la bord...dar scartaitul nu a disparut :icon_thumleft:

nu stiu ce sa fac...e enervant scartaitul...nu stiu cum sa explic...dc trag de partea bordului unde sunt ceasurile spre mine efectul e acelasi...

faza cu vibratul fetelor la usi s-a rglat...dar nu am inteles cum...ba ca ar fi cablurile,ba chederele,ba calculatorul din usi(nu stiu ce calculator poate sa aiba) m-a cam vrajit important e ca nu mai vibreaza cand ascult muzica

cu scartaitul usilor au terminat simplu au dat cu o solutie...dc stie cineva ce este sa imi spuna si mie "ANDREI IUTE" parca zicea ca ar fi o solutie pe baza de teflon sau cam asa ceva...sa imi ziceti si mie cum se cheama si de unde pot sa o cumpar

mi-au mai gasit o boxa arsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ti-au gasit boxa arsa? apare cumva pe tester daca e vreo boxa arsa? (apare si daca e tweeter?)

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au masurat-o cu aparat de masurat tensiunea...sau cum se cheama...nu pe tester

asa mi-au zis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal ca directia sa fie mai greu de manevrat la o o2 1,6 fata de o o2 2.0tdi? se simte atat pe loc cat si in mers. p bord nu apare nici o eroare....de unde ar putea fi diferenta asa mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 tdi are 205/65 r15 de iarna iar 1.6 are matadoarele standard de 195. totusi nu prea pot sa cred ca ele ar fi de vina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca motorul diesel e mai greu si de aia...si mie mi se pare ca e greoi sa invarti de volan

la un ford transit servodirectia e foarte usoara de ex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal ca directia sa fie mai greu de manevrat la o o2 1,6 fata de o o2 2.0tdi? se simte atat pe loc cat si in mers. p bord nu apare nici o eroare....de unde ar putea fi diferenta asa mare?

Daca diferenta nu este chiar asa de mare, se mai poate regla...din setari, cu vag-com. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa sesizez o problema mai mica...care mi se intampla a doua oara

in torpedou este o mica rotita care permite sa nu sa intre aerul aceasta e prinsa in 2 cleme foarte subtri de plastic care s-au rupt...problema e ca e a doua oara care mi se intampla

dc prima data am crezut ca am fost neatent si am rupt-o cu diversele obiecte ce le bag acolo ...la a doua am avut grija dar se pare ca o clema a cedat iar si rotita a cazut in torpedou

vreau sa stiu dc a mai patit cineva asa ceva

piesa nu e scumpa...12 lei...problema e ca vine si cu tubul care o precede...iar acesta trebuie taiat cu atentie ca sa nu rupi clemele...e foarte anevoios

dc vrei sa o montezi cu tot cu tub....tre sa scoti cutia de la torpedou si e si mai anevoios :)

am mult pt o mica piesa....

cam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca mai patise un membru ceva de genul acesta, dar demult, acum vreun an. nu stiu cum a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mica problema lumina din torpedou nu se mai stinge usita de la el nu isi mai face treaba e lasata putin in jos si nu mai apasa in contact ca sa stinga lumina poate da cineva o solutie pina ajung la garantie saptamina asta care vine

mentionez ca becul sta aprins numai cind merg sau stationez dar nu ramine aprins cind am inchis masina din telecomanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!