Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Si acum o problema putin mai grava zic eu. Dupa o vara in care m-a servit fara probleme la sute de kilometrii pentru relaxare... revin pe forum din pacate cu o problema. :D

E legat de ESP. Atunci cand puneam contactul si dupa ce se stingeau toate becurile (ultimul se stinge cel de airbag) si porneam motorul, martorul de ESP din bord se aprindea de fiecare data. Ei bine astazi cand m-am suit in masina acesta nu s-a mai aprins. In schimb s-a aprins pentru acea fractiune de secunda becul din bord de la ESP OFF si s-a stins.

Am zis... eh... bug (trece), insa cand am pornit-o mai tarziu nici martorul din bord si nici becul de la ESP OFF nu s-a mai aprins. Ce sa fac. M-am pus pe testat. Am dat intai sa testez ASR-ul. din pacate nu am mai simtit la fel de puternic interventia acestuia si un scartz mic s-a auzit pe asfalt. De asemenea nici becul in bord nu s-a aprins. Ma gandesc ca poate din cauza ca asfaltul oricum este uscat, cauciucuri vara... si nu a simtit nevoia sa intervina puternic. Cand am decuplat ESP (adik si ASR) masina a plecat de pe loc cu scartz violent.

Apoi am testat ESP-ul. Intervine subtil si frumos, nu se aude aproape deloc (mai mult iti dai seama pentru ca vezi cum clipeste beculetul din bord si simti ca masina ar trebui sa fuga de sub tine) si stiu ca a intervenit pt ca martorul in bord mi-a clipit in timpul asta. Apoi am incercat fara ESP (o ocolire a unui sant pe o strada goala) si am simtit cum masina tinde sa fuga de fund. Deci ESP functioneaza. Insa mi-e teama sa nu ma lase cand mi-e lumea mai draga pentru ca pana acum m-a salvat 1 data pe drumurile tarii cand un carutas a scapat calul si caruta si a sarit in fata mea cand nu mai aveam timp sa franez deja. (nu aveam nici mult doar vreo 60km/h)

asa ca astept sfaturile voastre si daca sa ma programez si la un test la dealer (Ecargid Buzau) ca oricum e masina in garantie.

va rog sa imi spune-ti cei cu ESP daca atunci cand pornesc motorul martorul din bord li se aprinde.

ps: testele au fost facute pana in 60km/h, pe drum liber fara masini si pietoni. :P

pps: astept parerile voastre cat mai curand ca nu vrea sa pateasca ceva "taviutza" :)

numai bine.

probleme cu masina nu am avut (17500km). oarecum chederele... clasic deja si am ghinion de geamuri. mi-a scartait geamul stanga fata. am fost in service mi l-au rezolvat (au gresat pe acolo cica) si acum a inceput si geamul stanga spate. deh... macar sa am parte numai de ghinioane deastea ;)

in rest NO PROBLEM. :P

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa imi spune-ti cei cu ESP daca atunci cand pornesc motorul martorul din bord li se aprinde.

Cand pun contactul parca se aprinde martorul de ESP si se stinge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce pun contactul si se sting toate becurile, dau la automat. motorul porneste iar martorul esp din bord se aprinde cam pt 1 sec. asa face mereu(sau cel putin facea). astazi din 4 porniri de 2 ori s-a aprins, de 2 ori nu.

repet. esp merge. poate fac mult zgomot pt nimic. da ... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 feluri de zgomote (vibratii) aud in masina mea la 13 000 km:

- un scartait sau chitait in partea dreapta fata care apare la franare sau la trecerea peste denivelari; suna ca la masinile vechi care chitaie cand pleaca de pe loc; primul gand -- sa nu fie de la cureaua de distributie dusa, dar nu avea nimik; a aparut acum cateva zile cand ma intorceam in forja de la Galati dupa un concediu la mare care a implicat multe drumuri cu masina. MA INGRIJOREAZA TARE si ma duc in service luni! :)

- un zgomot ca o vibratie de material plastic care apare cand decelerez (frana de motor), de obicei in viteza 1 si a 2-a, la 1500 RPM sau in marche-arriere (aa... marsarier adica). Zgomotul apare cand motorul e cald. Am fost in service pt zgomot si dupa ce mi-au strans catalizatorul cu un colier .... tot s-a auzit. Au pus apoi bureti intre diverse suprafete suspecte si zgomotul a disparut... temporar. Acum a revenit dar mult redus. Zgomotul a aparut dupa ce am avut un accident frontal usor. Banuiesc capacul de plastic din spatele intercoolerului care loveste in acesta. Au pus bureti si acolo dar cred ca alta e rezolvarea. Probabil ceva este avariat / miscat de la loc dupa accident.

Voi ce idei aveti (mai ales la primul zgomot -- face ca o rabla de xx ani :) ) ? Contez pe experienta voastra mai mult decat pe cea a mecanicilor.

Multumesc,

Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost in service.

1) Evacuarea iesise din suportul de cauciuc in care era prinsa langa motor -- bagata la loc si gata zgomotul :blink:

2) Posibil suspect: cutia de plastic care ascunde bateria -->mutat bureti in cutia bateriei.

Asta daca erati curiosi :P

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine daca pun climaticul pe 22 grade si AC pornit se aud niste batai neregulate in consola. Daca il pun pe 18 grade nu se mai aude. workaround: muzica mai tare:) Masina e in garantie dar nu stiu daca sa ma duc cu chestia asta. Mi-e teama ca ma duc cu un greier si ma intorc cu o armata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataile neregulate vin de la clapetele de aer cald respectiv de recirculare - nu este nimic anormal daca asta te intereseaza . Depinde de cei care au fabricat motorasele de clapete - la unii producatori se aude clantanitul ala , cateodata dispare , la unii nu se aude . Dar functionarea in sine a a/c- ului nu este afectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataile neregulate vin de la clapetele de aer cald respectiv de recirculare - nu este nimic anormal daca asta te intereseaza .

Adica este normal sa ne asteptam ca la masinile noastre sa se auda batai in plansa de bord? Mie mi se pare o stare de anormalitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai da o cautare pe forum ai constata ca s-a mai discutat aspectul zgomotului la Climatronic.E drept ca mai demult dar asta nu e o scuza sa reluam povestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

poate sa-mi spuna si mie cineva citi kilometri pina la pompa trebuie sa iti arate calculatoru pe maxidot pentruca la mine cu plinu facut pina aproape sa dea pe afara imi arata 790 km iar dupa ce am mers o zi cu masina imi arata 860 km probleme cu calculatoru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai sa mai mergi inca o zi cu masina dar numai in oras o sa-ti arate 600 de kilometri , calculatorul face o estimare a numarului de kilometri pe care poti sa ii mai parcurgi cu ce mai este in rezervor , asta tinand cont de consumul inregistrat in ultimii nu stiu cate sute de metri sau kilometri , depinde de la o marca de masina la alta, adica altele decat VAG. Deci el tine cont de un anumit consum mediu, ce iti zice el e pur orientativ, cand ti se aprinde "becul" la combustibil mai mergi cam 100 de km, asta e o regula general valabila la mai toate marcile de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar am resetat totul din butonul de reset de pe maneta stergatorului asta fac tot timpul cind alimentez resetez consum mediu si cunsum instant ca sa nu apara probleme legate de consum mediu ,asta imi apare de doua saptamini pina atunci la plin facut la aceeasi pompa aceasi statie imi arata 805 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face in functie de consumul 2 ala l-ai resetat? si daca e resetat si ala prima data va afisa mai putini km pana la pompa apoi dupa ce va scadea consumul va afisa si mai multi km ca prima data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum... stai calm. nu ai probleme cu BC-ul. si mie la plin imi arata 860 km si am plecat la drum lung si dupa 100km imi arata 1050km... dupa care a inceput sa scada :lol:. face calculul dupa ultimii ~ 50km parcursi. sa fi atent la el dupa ce iesi din oras sa vezi cat de greu scade dupa un timp iar apoi cand intrii in oras sa vezi ce o iau la vale km.... :lol:.

si acum ce am de postat. am avut 2 probleme minore care s-au rezolvat in service... http://vwforum.ro/index.php?showto...0&gopid=261478&

:lol: numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vreo luna am un zgomot ciudat la motor. la 1100rpm imi vibra ceva pe la motor. am ajuns la concluzia ca teava care intra in plasticul de unde isi ia motorul aer-ul necesar arderii are joc, am pus un colier si l-am strans si pare-se ca nu mai face asa rau, totusi exista o vibratie. mai nasol este ca dimineata, in ultimile saptamani de cand s-a mai lasat frig, la pornire se aude destul de urat o vibratie de la motor, tot de ceva neprins cum trebuie. cred ca o sa fac o tura in service si sa vad ce se intampla. alte probleme la 42000km ar mai fi boxele care un zangane chiar si la volum mai mic;pocanitul radiocd-ului la pornirea masinii si cam atat. sper sa nu fi omis ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi zgomot il auzeam si eu pe la 1300 rot/min ,am fost la service si mi s-a pus o bucata de "material" intre priza de aer si radiator dupa 15 mii de km a reaparut zgomotul

Bubuielile in boxe le-am avut si dupa o prima updatare a cd player-ului,insa dupa o a doua updatare nu mai bubuie si sper sa nu o mai faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vreo luna am un zgomot ciudat la motor. la 1100rpm imi vibra ceva pe la motor. am ajuns la concluzia ca teava care intra in plasticul de unde isi ia motorul aer-ul necesar arderii are joc, am pus un colier si l-am strans si pare-se ca nu mai face asa rau, totusi exista o vibratie. mai nasol este ca dimineata, in ultimile saptamani de cand s-a mai lasat frig, la pornire se aude destul de urat o vibratie de la motor, tot de ceva neprins cum trebuie. cred ca o sa fac o tura in service si sa vad ce se intampla. alte probleme la 42000km ar mai fi boxele care un zangane chiar si la volum mai mic;pocanitul radiocd-ului la pornirea masinii si cam atat. sper sa nu fi omis ceva.

Sa vii pe la noi pe la service - avem ultimul up date pentru RCD . Iar pentru trepidatia la pornire cel mai probabil ca este scutul pe dedesubt lovit sau desprins .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand deja 42000km cat de curand urmeaza sa vin la revizie. boxele vibreaza la volum incepand cu 7-8. cred ca este membrana sau altceva neprins in usa, de cand mi s-au curatat periile de la geamuri. oricum ajung in service si te contactez.

multam de suport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dany> In caz ca iti zbarnaie un anumit difuzor cand ii dai mai tare (sa zicem ca treci de 10 la volum), atunci sigur ti s-a dezlipit membrana de pe sasiul difuzorului. Eu am patit asa ceva cu difuzorul de joase de pe usa stanga-spate si mi l-au inlocuit imediat la garantie.

Au incercat si ei sa imi mai aline durerea spunandu-mi ca "s-a terminat lipiciul cand a fost fabricat acel difuzor". :blink:

Per total, Sound Systemul de pe Octi2 este o bomboana pe langa alte "scule" after-market. Unde mai pui ca imi vibreaza scaunele nitel si se simt vibratii si din afara masinii... Ma rog nu e OZN, dar la capitolul sunet sunt super multumit. Sunt genul de difuzoare nu prea puternice, dar care "livreaza" muzica, nu galagie, si asta conteaza cel mai mult, zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mai are cineva probleme cu chederele/balamale de la usi? A mea are 16,000 de km si, cred ca toate usile, fac un zgomot destul de puternic. Am fost la service si s-au laudat ca le-au rezolvat. Au tacut o zi dar din a doua incep sa-si faca din nou aparitia. Exista vreo solutie definitiva?

Tot la capitolul probleme pana in 16,000: maneta semalizator s-a defectat, macara geam stanga, fanta de aerisire... :D sincer...nu stiu ce credeti voi dar mie mi se par cam multe pentru o masina la CIP 20k...sper sa se opreasca ca alfel daca o tine asa o mananca autovitu'... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu un feedback la un post anterior.

Am fost la serviceul unui din dealeri Skoda in Bucuresti si se pare ca nu am reusit sa gasesc un raspuns la probleme aparute. Desi am fost asigurat ca problema zgomotelor la chedere a fost rezolvata, rezolvarea nu a tinut decat o zi si acum au aparut din nou zgomotele respective.

In plus, avand in vedere ca am sesizat aceluiasi service ca una din facilitatile destul de utile pentru mine (si anume cea prin care masina semnaliza de 3 ori atunci cand maneta semnalizatorului era actionata pana la jumatate, nici aceasta nu a parut ca-si poate gasi o rezolvare. Cu toate ca dealerul respectiv (pentru a evita reclama negativa am sa mentionez doar ca incepe cu A) a tinut masina 2 zile si a efectuat aproximativ 30 de km cu ea (probabil pentru teste), diagnosticul problemei mele a fost unul sec si, in opinia mea prea putin realist. Se pare ca exista o defectiune la calculatorul de convenienta. Pare putin verosimil, avand in vedere ca am cerut precizari si mi s-a confirmat ca respectivul calculator mai comanda si alte "conveniente" ale masinii, conveniente care se incapataneaza sa functioneze, totusi in opinia lor acest calculator pare sa fie de vina. In plus, probabil pentru a fundamenta recomadarea de schimbare a acestuia, mi s-a precizat ca "de

ce ma intereseaza asa multe detalii ca se va schimba pe garantie".

Probabil ca merita mentinat faptul ca in cei 16,ooo de km masina a prezentat ulmatoarele probleme: calculatorul de convenienta (asa spun ei). macaraua geam stanga. fanta aerisire soger.

Luna in considerare cele de mai sus si, de asemenea, confirul relatic redus datorita, probabul pachetului de drumuri grele, eu persnal cred ca masina nu valoreaza 20,000 de EUR si ii sfatuiesc ca pe cei vor sa cumpere o Skoda Octavia II sa evalueze si alte oferte ca este posibil sa obtina o valoare mai mare investitiei respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-i sa se ocupe de masina , dar nu cu teste deastea de 30 de km , eu am aproape aceeasi masina cu tine si nu am avut probleme , chederele da-le singur cu pudra de talc , putin nu mult ca sa le albesti , vezi daca mai face , la mine faceau mare panarama chederele si le-am dat cu pudra in urma cu 5 luni si totul e ok si azi , se simte la mana cand nu mai aluneca si sunt foarte aderente , atunci incep ele sa faca galagie , vezi cand le dai sa le dai pe toate , si pe dedesubt , atat pe cele de la exterior cat si pe cele de la interior. Restul ce sa zic , daca s-a stricat calculatorul ala sa il schimbe si gata .

Nu stiu de ce fanta de aerisire "sofer" banuiesc ca ai vrut sa spui , aia ce a patit ?...

Macaraua de geam sa o schimbe si gata.

Probleme au toate masinile , fie ele Mercedes sau Reno , d.p.m.d.v. nici o masina nu merita 20 k euro dar uite ca ii dam , asta e treaba , o masina cu cat e mai accesorizata cu atat mai mult exista probabilitatea sa pice ceva la ea.

Cand duci masina acolo , stai cu ea , nu o mai lasa singurica , fraierii aia de la service sunt ma i seriosi daca e proprietarul acolo... si nici sa nu accepti faza ca nu ai voie sa stai langa masina...

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am observat niste cabluri atarnand sub masina. In dreptul usilor din spate cam la 20 cm spre interior. M-am dus in aceasta dimineata la service si cica nu au timp sa se uite astazi :angry:

Parerea mea si a consilierului de service este ca ceea ce vad eu e cablul de la frana. Si asta la o masina ce are 4 luni de zile si circa 13 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare:

Daca puneti contactul si aprindeti farurile.. in momentul in care invartiti cheia se sting farurile si se aprind cand a pornit motorul? La mine nu intampla asa... scade doar intensitatea lor... faza e ca nici nu stiu cum era pana acum, abia aseara am observat, comparand cu masina colegului DArtagnan... vreau sa stiu daca e problema de service sau se poate rezolva altfel.. ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca se sting si apoi se reaprind la pornire.

Problema e din ceva 'computer de confort' aprox - nu stiu daca reproduc exact denumirea lui, a carui rol este managamentul consumatorilor de curent (taie de la unii ca sa dea la altii cand e cazul).

Stiind ca la masina ta 's-a lucrat' aftersale iti recomand sa te duci cu masina in service pt verificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!