Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Eu nu cred ca ce auzi tu este zgomotul facut de turbina. NU cred ca poti sa o auzi la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vtoderoiu : nu am spus la relanti ci atunci cand opresti motorul dupa ce mergi >40 km cand opresti masina o asculti cum se opreste motorul si aud zgomotul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si dupa ce iei contactul nu cred ca ceea ce auzi poate fi zgomot de turbina pt ca daca ar fi asa (sa o auzi ,,cum functioneaza" la turatii mici sau foarte mici) ar insemna ca aceea ar fi o turbina distrusa si care numai printr-o minune nu s dezmembreaza. Cred (si din experienta personala) ca ceea ce auzi poate fi un sunet de rulment (poate fi de la alternator) care e pe duca. Oricum sa ne tii la curent dupa ce ti se face o diagnoza si se va fi eliminat acea sursa de zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o problema dar intreb aici. Stie cineva cat timp ramane curent pe bricheta dupa ce ai luat contactul la Octavia II? Intreb asta pentru ca m-am plictisit sa scot detector si sa-l bag in priza de cate ori ma sui in masina. Ma gandeam sa nu-l mai scot din bricheta cand plec din masina dar am observat ca pe bricheta ramane tensiune chiar si dupa ce ai luat contactul.

Intrebarea ar fi daca tensiunea pe bricheta este taiata la cateva minute dupa luarea contactului sau ramane sub tensiune pana se termina bateria masinii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu nu este taiata.

Si cel mai bine iei detectorul ca sa eviti alte chestii - gen ciordeala cu geam spart...etc.... Si pe mine ma sictireste faza cu detectorul dar asta e :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea ar fi daca tensiunea pe bricheta este taiata la cateva minute dupa luarea contactului sau ramane sub tensiune pana se termina bateria masinii!

Raspuns: NU

Daca vrei neaparat, montezi un intrerupator. Bateria masinii nu o termini cu "alimentarea" detectorului de radar. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ramane sub tensiune tot timpul. am gasit ledul aprins la incarcatorul de la pda dupa vreo 5 zile de stat :blink: - dar nu a dat semne de oboseala cand am pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ink o problema recenta :cine stie ceva despre vibratiile( zbarnaieturile ) boxei fata dreapta am mai citit pe forum ca s-a mai intamplat , se rezolva pe garantie ?

Mi se par chiar aiurea problemele astea la o masina noua nu are nici o luna si tot gasesc defecte pe la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se rezolva pe garantie dar apare iar...zornaie fetle de la usi nu boxele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine n-a mai aparut dupa ce a fost rezolvata. problema a aparut pe la 24.000 km, si la revizia de 30.000 (28.000) am rezolvat-o. acum am 36.000 si nu a mai aparut. si ascult muzica tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai pus problema asta dar fara raspuns

imi curge din ce in ce mai mult ulei pe la capacul unde se toarna acest lichid in motor

se poate schimba capacul acela pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel,se murdarea de ulei pe la capac pe unde pui ulei,am observat ca dupa o completare am pus capacul invers si apoi l-am pus corect si a inceput sa curga,m-am uitat la garnitura si deoarece a fost puscapacul si invers,(adica:capacul are 2 pozizii cind il pui la loc,vine odata cu desenul ala de pa capac drept(desenul este o pompita de ulei sau ce-o fi aia)-si invers)s-au format pe garnitura niste santuri excentrice-rezolvarea a fost ca am scos garnitura si am pus-o pe dos,acum am grija sa stea capacul numai intr-o singura pozitie si nu mai curge,si cind se va duce si asa, o sa inlocuiesc garnitura de la capac cu una mai groasa putin si cu un cauciuc mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul e pus bine

la 39000 a trebuit sa mai completez cu ulei si am vazut ca era balta acolo,am completat ,am sters bine acolo si balta a aparut iar in 500 km facuti la un drum

stiam ca mai dadea pe acolo ulei da nu asa mult,iar capota o deschideam doar pt lichidul de parbriz si nu ma mai uitam si la capac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o2 nu taie curentul la bricheta nicicand dupa ce s-a luat contactul. din pacate de treaba asta nu mi-a pasat cu fostul meu whistler, dupa 3h de inactivitate se inchidea singur.

acum am un cobra, si cred c-am sa ii pun un intrerupator pe cablu de indata ce gasesc unul suficient de mic si discret incat sa nu stea ca nuca in perete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare in primul rand tuturor forumistilor deoarece este prima data can scriu pe acest forum si cel mai rau imi pare ca scriu legat de o problema.

La o OCTAVIA II am o mare problema cu climatronikul de vreo saptamana, aceasta constand in faptul ca in loc sa bage rece si cald akm nu mai baga decat frig polar si pe 29 de grade si pe 16 asta indiferent de mod AUTO sau ECON. Masina este in garantie eu cunparandu-o de noua acum 10 luni dar problema este ca nu as vrea sa ajung la ei la service deoarece saar putea sa-mi bage faza cu pierdutul de garantie pentru ca am schimbat toate ledurile din interior din culoarea verde in alb cu albastru implicit la panoul de clima si nu as vrea sa figureze in cartea de service asa ceva.

Un amic mi-a spus ca ar putea sa fie un senzor din tubulatura si care s-ar schimba foarte usor da as vvrea sa stiu sigur si as vrea sa aflu de la cinevaa in masura de partea cu garantia daca ma duc la ei o pierd daca se dovedeste ca nu are legatura cu panoul de clima sau nu!!

Va multumesc anticipat si astept raspunsuri si sfaturi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic daca problema ta, ar rezida de la schimbarea care ai facut-o tu (desi eu nu vad vreo legatura intre schimbarea culorii ledurilor cu temperaura aerului furnizat de climatronic), ai sa pierzi garantia si vei suporta contravaloarea operatiei.

daca se dovedeste ca nu exista un raport de cauzalitate intre culoarea becurilor si problema instalatiei de AC, normal ar fi ca reparatia sa fie suportata de dealer, operand aici garantia.

DAR: Suntem in Romania asa ca mai bine du-te la dealer si ai cu mecanicul o discutie ipotetica inainte de a trece cu masina pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cristi2k22:

S-ar putea s

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 3 zile la rotirea volanului se aude un uruit si incepe sa faca din ce in ce mai grav.Este de la roti se aude mai mult afara .A mai patit careva asa ceva?Sper sa nu fie caseta de directie .Face in continuu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

service repede. nu mai sta sa postezi pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrez exact atat cat e si serviceul deschis sper ca sambata sa imi fac timp.Am un vecin cu o1 care de vreo 2 sapt ii face la fel dar la el si mai tare zgomotul si masina lui are de 5 ori mai multi km a mea are 17 mii si a lui 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult baieti o sa fac un drum la service sa vad ce si cum si daca e din cauza mea sa speram ca oi putea sa rezolv cu mecanicii ca la romani.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 3 zile la rotirea volanului se aude un uruit si incepe sa faca din ce in ce mai grav.Este de la roti se aude mai mult afara .A mai patit careva asa ceva?Sper sa nu fie caseta de directie .Face in continuu

Cumva ca aici? http://vwforum.ro/index.php?showto...3101&st=240 (inceput spre mijloc)

Am si eu o problema pe care am tot ignorat-o dar care a devenit serioasa. Dupa mai mult timp prin trafic. in special prin blocaje, cand volanul e in pozitia centrala sau cand incep sa virez putin incepe sa se auda un zgomot ca si cum s-ar atinge si ar vibra 2 suprafete metalice, ca un bazait. Cand volanul trece de o optime de tura, in viraje, zgomotul dispare. Precizez ca zg apare doar la stationare sau viteze sub 10km/h

Daca da inseamna ca e deja al doilea caz la octy 2 cu putini kilometrii. :)) Tind sa cred ca nu sunt, ca in cazul meu, capetele de bara datorita rulajului redus al masinilor. Sa ne tii la curent.

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel, iti dau rapid o posibila cauza (in cazul in care am inteles bine ce-ai reclamat tu): rulmentii+lagarele (paliere, adica) amortizoare fata. Posibila cauza pentru ca la Octi2 am intalnit foarte putine cazuri de acest fel. Sigur amicul tau cu Octi1 are aceeasi problema, huruit la viraje pe loc. Huruitul se aude undeva in fata, mai sus cumva. Oricum e de mers si verificat la service, nu te baza pe spusele mele pentru ca n-am auzit zgomotul, n-am vazut live masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beer: :lol: Si asta face obiectul garantiei ?

stiu ca daca am doar 17 mii si pana in 2 ani ar tre\bui aproape tot sa se schimbe ca doar e garantie.

Deja mi s-a urat de probleme cu masini peste tot acelasi lucru troncanituri si probleme ba mici ba mari si grave.Un mecanic de unde lucrez eu adik seful de service zice ca de domne ce vrei e masina de 20 de mii vrei fara ia una de 50 si "poate" nu mai face :lol: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai s-ar putea sa aiba dreptate. am un prieten cu un a3 din februarie 2005. masina are 60.000 km. a schimbat o bucsa. atat. in rest nici trosnituri nici pocnituri. si a dat pe ea aproape 40.000. :beer:

bani sa ai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!