Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Salut. Am pus pe lampile din spate (pozitie) in loc de becuri w3w, 4 becuri w6w. Dauneaza cu ceva, se pot supraincalzi si topi soclul? Eroare in bord nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca va fi un curent si o caldura mai mare acolo dar de ce ai facut asta!? Vrei sa-i deranjezi pe cei din spate sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca aveam 2 becuri arse, iar la ora 3 noaptea intr un peco din la marginea pamantului nu aveau decat asa ceva. Nu mi se pare f mare diferenta de lumina astfel incat sa i deranjez pe cei din spate, dar nu te contrazic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Practic ai dublat intensitatea...e ca și cum ai umbla mereu cu cele de ceață sau stopuri aprinse.

Legal și moral, eu zic că nu e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma interesa mai mult daca risc sa se topeasca firele, soclul...dar daca spuneti ca si lumina este deranjanta, ma duc sa caut w3w.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Este posibil să ai și probleme de temperatură, plasticele au fost testate la temperatura emisă de becul de 3w.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul de 3w oricum nu prea tine nimeni pe stoc, majoritatea merg cu w5w.

W6w nu exista. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara a se considera reclama...

 

 

Intradevar, in toata Constanta nu gasesc becuri w3w. Nu tine nimeni pe stoc. 

Modificat de aTThEEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat, eu n.am gasit w6w pe la cativa furnizor. Si e foarte scump, de 3 ori mai scump decat un w5w

In fine, mai bine mergi pe w5w si iei de rezerva pe comanda w3w

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu exista risc sa se topeasca soclul sau sa i deranjez pe cei din spate...sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uneori cand parchez cu fata pe o bordura si incerc sa plec dupa loc decupleaza f greu din treapta 1............posibil acele bucse din suport care sunt crapate sa aiba vre.o legatura?? a mai patit cineva..ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, octavia 2 are timonerie pe cablu. nu e influentata de altceva, mai ales la iesirea din viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar se poate regla aceasta cutie...exista vreun reglaj ceva..ms 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms Andrei..posibil sa fie si sincronul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie si ambreiajul cel putin la mine asa a fost.Totusi inafara ca este octi 2 si 1.9tdi din ce an este masina si citi km are?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajul se pare ca este ptr ca carie tot timpul cind intra in marsarier...2008..101.000 km..dar totusi prea devreme ...2000 lei cost schimbare...la tine rayn cum se manifesta?

Modificat de Florin75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In marshariere intra cu 2 degete in schimb agata  si intra greu tr1-2-3 si invers,volant blocat-plecam ''in suturi'' cu 1-a de pe loc,ambreiaj SUX pardon SACHS.Pina sa schimb kit-ul am schimbat uleiul cv,lichid frina si aerisire,reglat timonerie de 5 ori si gresat si nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ! Ma confrunt si eu cu o problema minora :) 

Nu mai merg butoanele de pe usa de la sofer, cele de geamuri. Pot deschide geamurile din cheie deci macaralele merg. Pe dreapta butonul merge , pot lasa si ridica geamul de acolo. Doar butoanele de pe usa soferului nu mai raspund la comenzi.

Posibil sa aiba de aface cu faptul ca am lasat geamul putin lasat si a plouat ceva pe acolo ? :) Ce ar trebui schimbat ?
In ziua respectiva a mai functionat o perioada, gen daca lasam eu geamurile din cheie la un moment dat se auzeau niste "click"uri in usa si geamul se ridica cate putin. Ba mergeau ba nu mergeau, si se tot auzeau clickuri in usa. Acum e mort :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA. posibil sa fie butoanele duse. Le vezi cu VCDS daca nu mai actioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stiu ca nu e topic potrivit, stiu.

Iertare, dar celelalte par foarte vechi si nu mai baga nimeni in seama.

 

Stiti ca pedala de ambreiaj are un mic joc pana la un punct de unde practic o apesi concret ca sa cuplezi ambreiajul.
Nu stiu daca exprimarea e cea mai reusita biggrin.gif dar ma refer doar la pus talpa pe pedala fara sa o apesi ca si cum ai dori sa schimbi treapta.

O intrebare: E normal ca exact inainte de apasare concreta pentru cuplare sa simt o bataie in talpa ?
Nu se aude niciun zgomot dubios afara la motor sau ceva.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal... se transmite vibratia de la contactul placa - rulment...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Am verificat si pe alte masini, mai vechi, mai noi si same shit :)

 

E in regula.

 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intrebare: vreau sa plec in concediu 2 saptamani si nu stiu daca la Skoda mea au fost schimbate vreodata bujiile in cei 170.000km. In cartea de service nu este specificat acest lucru. Imi pot da seama cumva? Nu imi face probleme la pornire, nu are niciun simptom ca ar fi probleme cu ele, dar intreb deoarece sora mea a plecat cu un ford focus acum o saptamana prin europa, iar in Germania pe autostrada i s a aprins martorul rosu engine system.fault, i a limitat viteza la 60km/h, noroc ca mai avea 45km pana in Dresda. Acolo a gasit un service si au gasit o bujie defecta, au schimbat o si si a continuat drumul fara probleme. Mi s a parut f ciudata manifestarea defectului tinand cont ca nu a avut niciun semn inainte. In afara de deranjul provocat ca timp, a fost si deranjul de bani...adica 200 euro o bujie+diagnoza+manopera.

Deci, cum pot verifica daca au fost schimbate sau cum pot verifica daca sunt in stare buna?

Multumesc anticipat!

Modificat de aTThEEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu scrie in cartea service cand au fost schimbate, nu prea ai ce sa verifici, mai sigur cumperi un set nou si le montezi. Bujia te lasa dintr-o data, nu prea da semne inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!