Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

omule, esti prima persoana interesata de consumul orar, adica cand sta masina pe loc... gandeste-te ce inseamna sa masori cateva miligrame sau chiar mai putin, de combustibil care este "injectat" in fiecare secunda si sa iti afiseze treaba asta pe o ora, hai ca m-am exprimat de m-am rupt dar m-ai inteles, adica iti trebuie ceva de superprecizie ca sa nu mai ai abaterile alea minime, exact din aceeasi cauza sunt multe alte masini, precum Renault de ex care nu arata decat consumul instantaneu in mers, nu cand stai pe loc... cred ca esti doar prea pretentios, oricum computerul de bord este o chestie estimativa si ceea ce afiseaza el depinde de foarte multi factori care sunt continuu variabili.

nu...hai sa iti zic care este problema de fapt.

Am avut incepand din anul 2000 pana la aceasta octavie cam 8-9 masini. Toate SH. De la Dacie, la Fiat, hyundai, bmw, ford, seat, VW etc...

Aceasta octavie este prima masina noua, si m-am scremut ceva sa o pot lua. Mai ales ca in acelasi timp imi finisez casa. Eu am avut destule experiente neplacute cu cateva dintre masinile de pana acum (nu grave), si am sperat ca luand o masina noua la atatia bani beneficiez de ceva liniste sufleteasca. Fara sa stau mereu cu urechea la motor sau la greieri, sa vad ce se aude si de unde se aude....

Sunt dezamagit doar de faptul ca mare diferenta nu prea vad intre masinile de le-am avut vechi de 3-4 ani si asta noua. Doar ca plasticele nu sunt tocite sau ca miroase a nou, si ideea ca eu sunt primul ..ca la gagici :) . Atat. In rest, am greieri, nu imi place sum suna motorul la turatie mai mare, la cas trebuie update de soft, la mai stiu eu ce trebuie altceva, computerul de bord se pare ca nu poate sa arate ce putea cel de pe passat, etc....

eu sper sa nu mai apara si altceva vreo 3 ani, ca ar fi chiar pacat. Ar fi pacat ca banii nu ii fac cu ciocanul, ii muncesc, si as fi vrut sa am senzatia ca am masina noua mai mult de 500km, ca atat a durat la mine. Greierele mi-a aparut dupa vreo 500-600km, dupa care au urmat celelalte.

Probabil multi inteleg ce vreau sa zic, sustin in continuare ca este o masina buna, imi place, doar ca as fi vrut o atentie mai mare din partea skoda la anumite chestiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, pe care personal o vad ca o problema la O2. Am condus azi un 2.0 FSI Elegance (piele, xenon, incalzire stationara, etc). Deci mai "de lux" asa. Insa, in fiecare curba la stanga auzeam o pocnitura enervanta. Initial am crezut ca usa din dreapta face...dar nu, era centura pasagerului, care lovea in plasticul dur al capitonajului dintre usi :( Mi se pare o greseala de "proiectare" a materialelor din zona aceea (plastic dur catarama centura si plastic dur capitonaj usa). Aveti si voi problema asta? Masina era din 2005 daca nu ma insel. S-au schimbat intre timp materialele din zona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-a schimbat nimic. si la mine centura atinge de stalp in situatia expusa de tine, nu mereu dar cateodata se intampla chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

idem si la mine, insa de obicei merge si pasagerul din dreapta si centura e pusa asa ca nu are ce sa mai loveasca in stalp. Oricum, fenomenul se manifesta numai la anumite viraje, in ultima vreme chiar nu mi-a mai lovit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name='FlorinD' date='Mar 7 2007, 12:30 PM' post

..........

eu sper sa nu mai apara si altceva vreo 3 ani, ca ar fi chiar pacat. Ar fi pacat ca banii nu ii fac cu ciocanul, ii muncesc, si as fi vrut sa am senzatia ca am masina noua mai mult de 500km, ca atat a durat la mine. Greierele mi-a aparut dupa vreo 500-600km, dupa care au urmat celelalte.

Probabil multi inteleg ce vreau sa zic, sustin in continuare ca este o masina buna, imi place, doar ca as fi vrut o atentie mai mare din partea skoda la anumite chestiuni.

Din pacate trebuie sa fiu de acord cu tine. Dupa 500-600 km le fel si la mine. La piatra cubica sau drum cu denivelari greieri in bord (torpedou si langa volan) zgomote neplacute de la usa dreapta spate, trepidatii ale politei (portbagaj) si uneori la scaunul din dreapta. Volumul de zgomot produs de toate acestea nu este mare dar exista. Am ajuns cu masina la 3.500 in trei saptamni si am o usoara unda de frustrare ca atunci cand am ales intre O2 si Focus/ M Sedan platind in plus pentru calitate nu am gasit 100% acest lucru. Dar astept sa vad ce se intampla pana la prima revizie, in rest sunt multumit de masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum si de unde va apar voua toti greierii astia ca eu am suspensii sport pe masina si pneuri cu talon mic, deci zdruncina un pic pe denivelari si in afara de scartaitul la chedere care s-a rezolvat cu pudra de talc si un mic zgomot care se manifesta in usa soferului numai pe anumite tipuri de drum si numai in anumite limite de temperatura ambientala nu am niciun al greiere, liniste totala si sincer va spun, nu sunt nici surd si nici nu prea merg cu radio in mers... nu mai zic ca sunt si eu un pic maniac cu zgomotele...

Totusi ca regula generala, sa fie clar, nu exista masina fara mici zgomote, e normal sa fie asa, sunt foarte multe componente si mai sunt si drumurile noastre super bune....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cotiera scartaie (la miscari laterale)? Este o buba globala? Sau am nimerit eu una "defecta"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu scartaie cotiera, absolut deloc :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine scartaie putin in laterale (cotiera) :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off-topic: am revenit dupa 1 saptamana de absen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca s-a mai incalzit afara, am inceput sa merg cu geamul soferului intredeschis (2-3-4 cm). Vreau sa va zik ca scartaie/tzacane/zdrangane ingrozitor. Daca il cobor mai mult (aproape de jumatate), nu mai face nici pas, dar altfel, ma scoate din minti.Aveti vreo solutie, in afara de demontatul fetei de usi si unsa macaraua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, treaba asta cu scartaitul geamurilor intredeschise am intalnit-o la foarte multe masini (culmea, parca mai des la generatii mai noi de masini :lol: ). Eu nu cred ca e de la macara. E din constructie, se balangane geamul... ai incercat sa inchizi usa cu geamul deschis de jumatate? Nu pocneste de zici ca ramai fara el?

Despre cotiera, la masina cu care am mers eu a trebuit sa o imping la maxim in spate, altfel ma zgaria pe creier scartaitul... era masina de serviciu a dealerului, o fi avut mana grea si a descentrat-o :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scartaie nici o cotiera. si eu am masina din 2005 iar centura dreapta nu mi-a atins niciodata in nici o curba. si se mai plangea cineva de "greseala asta de proiectare" si cu vreo luna inainte sa imi vina masina, tot aici pe forum. Idem D-rive. doar chederele. Am mai spus si ma repet. Lasati masinile sa se inchege ca o sa vedeti ca nu mai face nici una in nici un fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina avea 10mii km la bord, la fiecare sens giratoriu la care calcam cu roata stanga putin pe bordura aceea mica de pe mijloc si se inclina masina, lovea centura in usa (initial am crezut ca e problema de usa spate care misca in balamale). Iar cotiera a trebuit sa o dau la maxim in spate ca sa nu scartaie. De placa ce acopera portbagajul nu am zis ca clampanea, pentru ca probabil nu era asezata la loc.

Ce sa mai las sa se aseze la masina aia? E masina de serviciu a omului de vanzari (banuiesc ca a circulat-o numai in Germania).

Pacat ca nu am neobrazarea sa ma mai duc o data sa cer masina, si sa inregistrez cu telefon/PDA/mp3 player respectivele zgomote. Care zgomote, sincer, mi-au cam umbrit placerea data de motorul 2.0 FSI, piele, si celelalte dotari de pe ea :Driver:

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa ne vedem la o intalnire vw si sa vezi cum fac ale noastre. eu te plimb cu placere ca sa vezi cum nu scartaie masina. ok? :icon_cheesygrin:

si pana la urma astea nu sunt probleme. ar trebui sa scriem despre greierasi in "jurnal..." parerea mea.

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

loviturile centurii se pot rezolva prin reglarea acesteia la inaltimea maxima. cel putin la mine asa a functionat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_cheesygrin: hop, uite ca mai lovesc si la altii... :)

Sa nu ma intelegi gresit. Eu doar mi-am exprimat impresiile dupa micul meu test. Si eram curios daca sunt probleme generale sau incidente izolate ale masinii cu care am umblat eu.

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ma intelegi gresit. Eu doar mi-am exprimat impresiile dupa micul meu test.

Daca asa statea treaba, trebuia sa postezi la Jurnal O2. Nu de alta dar "geme" topicul de probleme la O2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dom` Moderator, pentru pastrarea ordinii si a linistii ma atasez si eu altor membrii care doresc doua topic-uri separate, unul "Greierasi si alte zgomote ciudate" si altul "Probleme tehnice Octavia". Astfel ne-am putea concentra mai bine asupra problemelor (intr-adevar) tehnice.

As fi in stare sa dau o bere pentru treaba asta!

Va multumim!!!

Modificat de O2Driver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O propunere inteleapta ! Din ce am observat in acest topic , " greierii" in raport cu alte probleme sunt destul de numerosi. Puteam avea probleme tehnice asa cum s-a propus mai sus si probleme de confort daca le putem numi asa. Cum am mai spus insa prefer sa am greieri ( si Ibiza are ) si sa se izbeasca centura de stalp decat sa-mi scartaie pedalele , sa nu mi se inchida usile si sa ma incing pe scaunele facute dintr-un material de doi lei ( vezi alte forumuri ). Parerea mea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

loviturile centurii se pot rezolva prin reglarea acesteia la inaltimea maxima. cel putin la mine asa a functionat...

am reglat centura la inaltimea minima si a inceput sa loveasca stalpul usii si la mine

deci am ridicato inapoi la maxim unde le tin pe amandoua si desi se misca nu mai atinge stalpul

vroiam sa sugerez aceasta solutie dar cineva a fost mai rapid :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ar aparea o alta problema... vi se pare confortabila pozitia aceasta (la maxim in sus) in purtarea centurii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice ca depinde de inaltimea individului. Eu am 1.90 si trebuie sa fie reglata sus :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 1.89 si ma cam incomodeaza. daca as fi avut un cm in plus ... glumesc

probabil ca depinde si de celelalte reglaje ale scaunului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....am si eu o intrebare!! am mers cu o O2 si cand opream masina se auzeau 4 pocnituri cam din zona torpedoului!! stie cineva despre ce e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!