Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

am exact aceasi problema ca tine dupa ce inchid masina nu mai sta aprins am fost eu la reprezentanta si tre sa ma duc sapt care vine sa mio faca dureaza cam 20 min ca nu mai face contact usa cu butonu care inchide si deschide lumina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am exact aceasi problema ca tine dupa ce inchid masina nu mai sta aprins am fost eu la reprezentanta si tre sa ma duc sapt care vine sa mio faca dureaza cam 20 min ca nu mai face contact usa cu butonu care inchide si deschide lumina

;) Frate, daca vrei sa te si intelegem, foloseste si semnele de punctuatie. Stii ce-s alea, nu? Virgule, puncte ;). Hai ca nu e greu si nici nu costa nimic..........

Modificat de Valix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu lumina de la bordul torpedoului,ramanea aprinsa.

Am rezolvat problema singur : Am desfacut usa torpedoului din suruburi si am lipi cu SUPER-GLUE o bucata de plastica rupta de la un pix pe plasticul care apasa lamela de decuplare si cuplare a luminii din bord.

Era prea scurt plasticul si l`am desfiletat la maxim ,dar degeaba nu calca pe lamela si singura rezolvare a fost lipirea unui plastic mai gros pe capatul cuiului care apasa lamela .

Romanul se descurca :)))))))))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu cu lumina. sa inteleg ca e ceva "normal" la o2. la mine se rezolva momentan cu o trantire mai sanatoasa a torpedoului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut astazi la mine ce au facut pt ca sa se stinga lumina in torpedou au scos lampa cu totul si pe tija contactului care comanda lampa l-au badijonat cu banda adeziva negra casa se poata apropia de balamaua usitei care inpinge in tija contactului

atentie lampa este prinsa in clipsuri precum si geamul!!!!

ca procedura de reparare au scos intii geamul si apoi lampa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
cum ti-au gasit boxa arsa? apare cumva pe tester daca e vreo boxa arsa? (apare si daca e tweeter?)

Da ,apare numai daca octi are DSP digital sound packet pt ca "stie" amplificatorul de putere cand o sarcina(boxa ) are impedanta mare.La cele normale cu doar 2 difuzoare pe usa apar la diagnoza doar cele de midd/bass,insa se poate face 56/ 03 din vag com si vor fi emise 3 frecvente de test pt boxe :)

Modificat de electricu"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Am si eu o mica problema ,sper sa fie mica, de cand am luat masina mi s-a ars becul spate stanga la stop pe frana de 4 ori ,ultima oara s-a ars in ziua in care l-a schimbat .

Aveti cevsa ideei de ce? Cxred ca o sa fac si o vizita la service . Parca se ard prea des, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu cu masina cam 1200 km, si am observat o problema...daca o fi problema....

ideea este ca apare daca stiu sa o "joc" din acceleratie....

Se aude un fel de zgomot...ca o frecare....un fel de harjait la motor cand ma aflu in plaja de turatie de 1600-1800 rpm

Deci daca acceleratia nu este ferma si are intreruperi pe la turatia de mai sus, imi apare acest... harcanit. Daca dau "blana" ca sa zic asa nu imi apare zgomotul, dar daca accelerz pana la 1700 ture si iau usor piciorul de pe acceleratie imi face acel zgomot. Va dati seama ca la circulatia din bucuresti nu pot sa accelerez constant pana la 2500 ture sa schimb viteza. Mai apare unu in fata....mai un ametit imi taie fata..si sunt multe momente in care se decelereaza pe la 1600-1900 rpm.

Tin minte ca se auzea ceva si la octavia 1.8T care am avut-o inainte....si cica era de la turbina (nu stiu ce supapa), dar aia era pe benzina, era 1.8, era octavia 1..si parca nu se auzea asa. Voi ati sesizat ceva similar la O2 105 cai?

mersi,

Florin

Modificat de FlorinD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma duc maine la service sa vad care este problema. Masina este in garantie... are doar 5 luni si 14.000 de Km.

Modificat de ovisod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...un prieten de-al meu cu o octavia 2 se plange ca-i scartaie geamurile la inchidere/deschidere! n-am stiut ce sa-i zic...a mai patit cineva asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citeai aici vedeai ca s-a mai discutat de geamuri , se defac usile se unge ceva si gata nu mai scartaie, eu am facut-o singur :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mea culpa si mersi frumos!!! o sa citesc...am dat un search inainte de a posta dar imi dadea eroare!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu cu masina cam 1200 km, si am observat o problema...daca o fi problema....

ideea este ca apare daca stiu sa o "joc" din acceleratie....

Se aude un fel de zgomot...ca o frecare....un fel de harjait la motor cand ma aflu in plaja de turatie de 1600-1800 rpm

Deci daca acceleratia nu este ferma si are intreruperi pe la turatia de mai sus, imi apare acest... harcanit. Daca dau "blana" ca sa zic asa nu imi apare zgomotul, dar daca accelerz pana la 1700 ture si iau usor piciorul de pe acceleratie imi face acel zgomot. Va dati seama ca la circulatia din bucuresti nu pot sa accelerez constant pana la 2500 ture sa schimb viteza. Mai apare unu in fata....mai un ametit imi taie fata..si sunt multe momente in care se decelereaza pe la 1600-1900 rpm.

Tin minte ca se auzea ceva si la octavia 1.8T care am avut-o inainte....si cica era de la turbina (nu stiu ce supapa), dar aia era pe benzina, era 1.8, era octavia 1..si parca nu se auzea asa. Voi ati sesizat ceva similar la O2 105 cai?

mersi,

Florin

Din pacate am sesizat si eu acest zgomot.

Am fost la Porsche si Brady si mi-au spus ca este un zgomot functional determinat de aspiratia gazelor in turbina ?!

Masina merge bine si in consecinta incerc sa ma obisnuiesc cu ideea - oricum ptr. o masina de 19000 EUR un astfel de zgomot functional este greu acceptabil, cel putin ptr. mine.

Cel mai probabil, cand o sa se apropie expirarea garantiei turbinei, am sa incerc sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge bine si in consecinta incerc sa ma obisnuiesc cu ideea - oricum ptr. o masina de 19000 EUR un astfel de zgomot functional este greu acceptabil, cel putin ptr. mine.

Nu stiu despre ce zgomot e vorba, si nici macar daca cei de la Porsche si Brady au dreptate, dar daca e vorba de un zgomot explicabil tehnic prin specificul motorului atunci chiar nu are legatura cu pretul masinii. Asta e motorul montat pe clasa compacta de la VAG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu despre ce zgomot e vorba, si nici macar daca cei de la Porsche si Brady au dreptate, dar daca e vorba de un zgomot explicabil tehnic prin specificul motorului atunci chiar nu are legatura cu pretul masinii. Asta e motorul montat pe clasa compacta de la VAG...

Nu sunt un expert tehnic iar explicatia pe care mi-au dat-o are un sambure de logica. Ceea ce mi se pare ciudat este ca am mers si cu alte Octavii similare si nu am auzit acest zgomot. In continuare, la acest fapt, explicatia a fost ca fiecare lot de masini beneficiaza de un tip de turbina produsa de x, y..... nu am retinut, iar turbina de pe a mea are acest zgomot - deci logic, tot lotul iar cei de la Skoda au fost avizati si ei ar fi spus ca este zgomot functional (repet este deranjant si anormal, altfel nici eu nici altii nu ar fi sesizat acest lucru). Trebuie sa recunosc ca sunt putin frustrat de chestia asta, de aceea am si spus ca incerc sa ma obisnuiesc cu el. Iar problema cu pretul, scuza-ma, dar probabil ca nu m-am facut bine inteles: eu la 19000 EUR am pretentii totusi!

Oricum masina in general este OK (am totusi doar 1500 km) si sper ca in viitor sa nu am si alte surprize "functionale".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa ai pretentii. sunt banii tai, munciti de tine. insa de asemenea ... degeaba ai pretentii si la 100.000 e daca te lasa masina in camp, ca oricum nu te despagubeste nimeni sau nu iti rezolva nimeni nimic pe garantie... cu toate pretentiile noastre. :)

si degeaba zice lumea ca toate masinile astea sunt la fel. adica nu mai e "cum o nimeresti". eh... acum e "cum ti-o fi norocul".

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am mers ieri cam 500 km. Am avut parte de o patanie cam urata.

In timp ce mergeam pe niste mici serpentine cam cu 80 la ora, deodata mi-au bubuit boxele si mi s-a "resetat" sistemul audio "Stream MP3". M-am si speriat putin, nu ma asteptam la bubuiala aia, si am pierdut usor controlul intrand pentru o secunda pe contrasens.

A doua chestie observata destul de naspa. Motorul suna bine pana pe la 2500 rpm, dar cand urc deja spre 2600-2700 incepe sa uruie. Daca a inceput sa faca urat la turatia asta, pai la 3500 cum o face?

cam atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face ok :lol: e diesel, eu am urcat 1.9tdi de 105 cai pana la 4500 rpm, masina de drivetest, si trage din ce in ce mai bine la turatii de peste 2500 rpm pana pe la 4000 si intr-adevar e putin cam zgomtos, dar merita daca ai nevoie

nu stiu cat de bine este sa huruie asa totusi :) ...am avut inainte passat TDI si 406 HDI si cel putin la 406 ma fost super incantat. Sper sa isi mai revina octavia putin, dar din pacate trebuie sa ma gandesc deja la varianta ca urmatoarea masina sa nu mai fie Skoda. De ce? Din cauza la urmatoarele:

1. Turbina in anumite momente are un harcanit (cica normal)

2. Reset casetofon stream, si bubuiala in boxe fara nici un motiv...mai era sa fac si accident

3. Deja am un greiere in usa dreapta

4. Motor zgomotos pe la 2700-2800 rpm

5. Diverse chestii nelamurite pe la computerul de bord.

Este totusi o masina buna (ce am vazut eu sunt chestii minore probabil), dar am vrut sa o iau de noua ca sa scap de niste probleme care le credeam la masini cu peste 100.000 km la bord. Vad insa ca si masinile noi fac la fel. La 19.000 euro, ma mai strofocam putin si imi luam un E Klasse din germania si macar aia este masina pe care o vreau de ani de zile, si net superioara skodei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Si crezi ca cu E-Klasse esti scutit de problemute si e masina perfecta? :lol:

Ontopic: Cand ai luat TDI banuiesc ca stiai ca zgomotul nu e punctul lor forte... iar in RO masina fara greierasi, e o utopie, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad insa ca si masinile noi fac la fel. La 19.000 euro, ma mai strofocam putin si imi luam un E Klasse din germania si macar aia este masina pe care o vreau de ani de zile, si net superioara skodei.

Adevar graiesti :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu as da nici mort masina mea noua pe un e-classe de 5 ani cu sute de mii de km :)

e, acum nu e momentul de comparare a masnilor, dar totusi am dat o carca de bani si ce naiba..am doar 2500 km cu masina, si deja am 4-5 chestiuni dubioase.

rvacaru >eee..hai ca stiu ce este un TDI. Prima oara am mers cu o bora cam o luna, dupa care am avut passat (10 luni) si peugeot 406(5 luni). si.....asta e singura care imi huruie la aprx 2700-2900 rpm sa zic.

Dar sper sa isi mai dea drumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scris mai sus : 5. Diverse chestii nelamurite pe la computerul de bord.. Asta este o problema a masinii sau a ta? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FlorinD: Credeam ca esti la primul contact cu diesel si cu TDI :) O fi defecta... mergi pe capul lor in service pana te lamuresc sau o rezolva. Ca doar de aia ai vrut masina noua cu garantie, nu? :)

Treaba cu bubuiala in boxe la Stream imi suna cunoscuta, din cate tin minte intr-o perioada se plangeau multi... s-o fi rezolvat cu un update al radioului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scris mai sus : 5. Diverse chestii nelamurite pe la computerul de bord.. Asta este o problema a masinii sau a ta? :)

:)

motor rece > consum instant relanti 1l/h

motor 50-60 grade > consum instant relanti 0.5l/h

motor 90 grade > consum instant relanti 0.8-0.9l/h

cele 3 cazuri testate si retestate in fiecare zi cu aceeasi consumatori. Nici macar o data nu a fost altfel.

de la service mi s-a zis sa nu ma iau dupa computer. Pai de ce mai am computer daca nu trebuie sa ma iau dupa el. Asta era nelamurirea.

rvacaru > as vrea sa am timp sa ma duc sa stau pe capul lor. Deocamdata mai stau pana imi revin cu timpul liber . Oricum am de gand sa le fac ditamai lista la revizia de 15.000 daca nu apuc sa ajung pana atunci. :( Si nu....nu am luat masina noua sa am garantie. Am luat masina noua sa nu fiu nevoit sa merg la service :( ...cel putin nu asa de repede.

Modificat de FlorinD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omule, esti prima persoana interesata de consumul orar, adica cand sta masina pe loc... gandeste-te ce inseamna sa masori cateva miligrame sau chiar mai putin, de combustibil care este "injectat" in fiecare secunda si sa iti afiseze treaba asta pe o ora, hai ca m-am exprimat de m-am rupt dar m-ai inteles, adica iti trebuie ceva de superprecizie ca sa nu mai ai abaterile alea minime, exact din aceeasi cauza sunt multe alte masini, precum Renault de ex care nu arata decat consumul instantaneu in mers, nu cand stai pe loc... cred ca esti doar prea pretentios, oricum computerul de bord este o chestie estimativa si ceea ce afiseaza el depinde de foarte multi factori care sunt continuu variabili.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!